[ Stankosava88 @ 25.11.2011. 21:06 ] @
Skidao neki dan tapacirung pozadi i naletim na ovo, pa me interesuje njegova funkcija
[ codeNO @ 25.11.2011. 21:32 ] @
Jel imas "centralnu"? tamo im je obicno kontroler
[ Zarko Silic @ 25.11.2011. 22:02 ] @
Kakav kontroler kod Golfa 2?

Oni su imali kompresorsku centralnu bravu. Nesto slicno kao kod Mercedesa 124

Ovo je neko naknadno ugradio udarni prekidac koji prekida strujno kolo, ali ko zna zbog cega. Najverovatnije zbog prevrtanja?
[ Stankosava88 @ 25.11.2011. 22:09 ] @
nema centralnu, sve je rucno, pa me interesovalo za sta sluzi tacno, ako sluzi necemu, neka ga :D
[ seaboy @ 25.11.2011. 23:10 ] @
U pravu si Zarko, golf kojeg ja vozim ima kompresorsku centralnu... Ovo je nesto, na sta ni VW ne bi znao odgovor, ovo je balkanska ruka nabudzila... ))) prati kablove gdje idu...
[ vladd @ 26.11.2011. 09:56 ] @
Meni ovo lici na neki inercioni mikroprekidac, ili detektor nagiba. Najbolje bi bilo da se skine i rasklopi bar jedan, i da se vidi sta "pokrece" ovaj vidljivi mikroprekidac.

Predpostavljam da je deo nekog inventivnog alarma, sa dva nivoa reakcije, ili sa odredjenom procedurom aktiviranja(kombinacija prekidaca i preklopnika).

Poz
[ etjen @ 27.11.2011. 13:42 ] @
a da nije ona glupost što šatro sprečava koroziju na vozilu, čini mi se da je tako nešto bilo aktuelno pre 10tak godina, mada ne znam kako izgleda :)
[ Stankosava88 @ 27.11.2011. 15:34 ] @
sprijecava koroziju??? ahah e za tako nesto prvi put cujem...
[ etjen @ 27.11.2011. 15:55 ] @
jeste bilo nešto tako, kao nakači se na šasiju, priključi na neku strujicu i kao nema korozije :))
Sve u svemu glupost ali se prodavalo, kao i kojekakvi magneti za smanjenje potrošnje goriva, ruski modifikatori i sl. gluposti

Znaće već neko tačnije :)
[ bakara @ 27.11.2011. 19:03 ] @
Citat:
etjen: a da nije ona glupost što šatro sprečava koroziju na vozilu, čini mi se da je tako nešto bilo aktuelno pre 10tak godina, mada ne znam kako izgleda :)


Bogami ja sam to na autu imao `91 godine tako da taj patent ima i preko 20 godina, jedino sto nije tako izgledao.
[ Zarko Silic @ 27.11.2011. 22:14 ] @
Pojedini japanski automoli su ovaku VF zastitu posedovali u serijskoj izvedbi. Pretezno na terenskim vozilima.

Na ponekim modelimka se pokazala kao delotvorna, a na nekima nije pomogla da karoserija ne istrune.

Mnogo zavisi od mesta na samom vozilu na koje se postavlja.

Inace, ima nekakvu teoriju koja moze da bude logicna.
[ codeNO @ 28.11.2011. 01:41 ] @
Bilo je bas u dirty jobs na Disc kako su na metalnoj brani menjali cink katode, ciji je cilj upravo to da odvlaci rdju sa metalne brane, ali posle 20g to ti na golfu ne radi vise ako je to bila namena. A tamo su nacrtani neki uglovi pri pomeranju...
[ etjen @ 28.11.2011. 10:21 ] @
samo nemoj da skidaš, može ceo da satruli odjednom