[ kristina990 @ 26.11.2011. 23:56 ] @
Koliko može trošiti ulja na semering radilice?meni troši 3,4 deci na 500 km i to je nekako naglo počelo nakon što sam preko zime počeo sipati lukoil lux 5w40,polusint
mehaničar mi kaže karike,no nešto nisam ubeđen jer je generalna rađena pre 40000 km,ne duva nimalo kad je motor vruć,ni na šipku ni na čep,čak nema bare od ulja ispod kola,mislim da ulje kapa prilikom vožnje dok motor radi jer je radilica iznad kartera evo slika i videa







http://www.youtube.com/watch?v=kxfHWPUnGw0


šta mislite ,može li toliko trošiti na semering?
[ vladd @ 27.11.2011. 01:03 ] @
Tesko da moze toliko preko semeringa, kao da je karter probusen.
Koja je oznaka motora?

Poz
[ kristina990 @ 27.11.2011. 01:20 ] @
AAZ, ne gubi na karteru
[ vladd @ 27.11.2011. 12:36 ] @
Da gubi na semeringu, karteru, poklopcu dekla ventila, na sipki za merenje ulja, u toj kolicini, sigurno bi imao fleku od 10cm u precniku ispod kola.

Ali ako gubi ulje u turbini, ili ga ubacuje u izduvnu granu, ne bi nasao trag na asvaltu..

Poz
[ kristina990 @ 27.11.2011. 13:36 ] @
turbinu ne isključujem,ali ako izbacuje u izduvnu granu trebao bi dimiti pretpostavljam i to dosta e sad ne znam da li beli ili plavi dim i u kom trenutku najviše...
na čep i na šipku ne dimi ama baš ništa za razliku od mnogih td i tdija koje sam imao prilike videti od poznanika,tako da nešto nisam baš siguran da je do karika,možda uljne,ali to bi mi bilo zadnje šta bi po redosledu radio....a slini i na poklopcu dekla...nisam siguran kad bi to rešio da li bi smanjilo na prihvatljivih 3,4,deci pa nek bude i pola lit na 1000 km...
[ Zarko Silic @ 27.11.2011. 16:35 ] @
Probaj da zamenis ulje nekakvim drugim, poput na primer jednim od Modricinih SHPD-a.
[ kristina990 @ 27.11.2011. 16:50 ] @
vec je unutra SHPD 15W40,ne pomaže...ali popodne kad sam upalio motor i izvadio šipku ulja vrlo malo dimucka,jedva ,jedva primetno,tako da je izgleda majstor u pravu da su,nažalost,karike...
[ vladd @ 27.11.2011. 20:20 ] @
Naravno da ne pomaze, ne znam odakle ideja da se promenom ulja smanji TOLIKA potrosnja.

Ne bi bilo lose da pogledas uljne prikljucke oko turbine, narocito povratnu cev, da nije zacepljena, ocito je solidno spaljivanje ulja, koje se slabo primecuje "na repu"..

BTW, doticni AAZ moze da ima problema(osim oko turbine) sa ovalnoscu cilindara...istrosenim klipovima...ali ne znam do kog stepena i kako je radjena generalka.

Poz
[ kristina990 @ 27.11.2011. 21:04 ] @
pomaže jedino što dosipanje manje košta,osnovni razlog...full na specijalu,pre 40000 km
[ kristina990 @ 28.11.2011. 13:38 ] @
evo slika kako to izgleda










nisam pametan šta da radim,dihtung dekla sa gumicama 16 evra,verovatno i drugi polovan dekl,zamena semeringa,sve ukupno oko 80 evrića,a nisam baš pri parama i šta ako ne reši problem i ako ponovo ode semering ako produvava u karter,znači karikanje plus ovih 80 evra bačenih,ne znam šta da radim...da li smem ovako da vozim bez posledica pa ako treba da karike uradim kad mi odgovara?


[Ovu poruku je menjao kristina990 dana 28.11.2011. u 16:32 GMT+1]
[ vladd @ 29.11.2011. 21:40 ] @
Meni to izgleda kao normalno masna naftara, ali ne sa tom potrosnjom ulja.

Bice da veci deo sagoreva ili tinja u izduvnoj grani..

Poz
[ kristina990 @ 02.12.2011. 13:24 ] @
izgleda da ipak curi,nisu barice već ovakva mrlja...
[ kristina990 @ 12.12.2011. 18:50 ] @
hebeni dihtung dekla je bio problem odakle je slinilo ulje uz blok na zamajac, konačno sam našao rešenje za njega,prosto da ne može prostije...
[ kristina990 @ 01.01.2012. 18:49 ] @
bilo dobro par dana,pa ponovo slini....ovaj put izgleda da je u pitanju dihtung kartera....