|
[ aleks1976. @ 28.11.2011. 08:02 ] @
| treba mi pomoc,kuppio sam rovera 420d,77kw,99god,auto je bio pregrejan, pomesao vodu i ulje u posudi, uradio sam mu osvezenje motora,glavu,nov dihtun,isprao sistem vode i opet mi ubacuje ulje u posudu za vodu,a ulje motora,nivo pada.sta moze da bude,neko mi kaze pukla glava,neko crkao ti dihtung,a neko mi kaze moze da bude ako ima uljni hladnjak da je on..... |
[ Java Beograd @ 28.11.2011. 08:35 ] @
Skroz si konfuzan.
Kao prvo šta podrazumevaš pod pojmom "osveženje motora" ? Kao drugo, jesi li sam sve ovo radio ili je radio majstor ? Treće: jel auto ima ili nema uljni hladnjak ?
Jel glava zamenjena ? Jel rađena mašinska obrada (ravnanje) ? Ako si zameno dihtung, onda nije dihtung. Može biti uljni hldanjak, ako ga ima, ali pregrevanje motora nema mnogo efekata na uljni hladnjak.
Mešanje ulja i vode nikako nije trivijalnost. Za početak, možda bi mogao da izmeriš kompresiju. Ta jednostavna dijagnostička operacija daće ti mnogo odgvora, bar što se tiče glave i dihtunga.
Bilol kako bilo, ovo traži ozbiljnog majstora.
[ aleks1976. @ 28.11.2011. 18:48 ] @
promenjenje karike,leteci,lezeci lezajevi,uradjena komplet glava,dihtunzi,semerinzi,ima uljni hladnjak,da li moze zbog njega da pomesa vodu i ulje .znaci nema u motoru vode,nego u sistemu za hladjenje,to sam primetio u posudi za vodu
[ aleks1976. @ 28.11.2011. 18:49 ] @
a kompresija je kao da je nov motor,mala odstupanja
[ bakara @ 28.11.2011. 19:17 ] @
Da li je glava testirana da nema neko naprsnuce, ili je samo ravnana?
[ jandrino jato @ 28.11.2011. 19:23 ] @
kad auto pomesa ulje i vodu dobijes majonez :-)
[ aleks1976. @ 28.11.2011. 19:36 ] @
majoneza nema,znaci komplet odradjena i testirana,a ja koliko znam ako ima naprsnuce ubacio bi vodu u motorni prostor,nego me zanima da li moze ako je crkao hladnjak ulja,koji ima vodeno hladjenje da pomesa vodu i ulje
[ vidan kv @ 28.11.2011. 19:37 ] @
...........može.
[ aleks1976. @ 28.11.2011. 19:39 ] @
hvala
[ Java Beograd @ 29.11.2011. 06:47 ] @
Citat: aleks1976.: promenjenje karike,leteci,lezeci lezajevi,uradjena komplet glava,dihtunzi,semerinzi,ima uljni hladnjak,da li moze zbog njega da pomesa vodu i ulje .znaci nema u motoru vode,nego u sistemu za hladjenje,to sam primetio u posudi za vodu Citat:
aleks1976.: a kompresija je kao da je nov motor,mala odstupanja
Sad si već jasniji. Prema ovo šta si napisao, biće da je sa motorom sve u redu. Po svemu sudeći, kvar treba tražiti drugde. Da sam na tvom mestu ja bih se skoncentrisao na taj hladnjak.
[ jovan.s. @ 27.09.2012. 18:42 ] @
imam rover 400 benzin-plin.Pomesao vodu i ulje u posudi za vodu, hladnjaku i crevima. Skinuta glava motora i dihtung u dobrom stanju , a na glavi se nevide ostecenja. Pre neki dan sam sipao destilovanu vodu u hladnjak i od tada se to pojavilo.Da nije mozda to razlog. Molim da mi neko predlozi sta da radim.
[ pajapop @ 27.09.2012. 19:03 ] @
Sipanje destilovane vode nikako ne moze biti razlog. Ti si samo u tom momentu primetio problem koji je verovatno od ranije poceo. Uostalom i sama cinjenica da si morao da dolivas vodu, ukazuje na neki problem. Znaci da si imao pregrevanje motora, ili je neki drugi razlog, gubitka recnosti, koji je neminovno opet dovodio do pregrevanja., (napsnuce nekog creva u instalaciji). To sto glava i dihtung vizuelno nisu losi, nista ne garantuje, to se golim okom cesto tesko primecuje i potrebno je veliko iskukstvo da se prepozna. Ali odgovarajuce dijagnosticke metode mogu da ukazu na problem, kao sto je merenje kompresije ili vakuuma. To svaki majstor treba prvo da uradi pre svakog rasklapanja motora.
I sad je nejasna stvar u tvom postu...da li si ti to sam rasklapao ili majstor? Ako je majstor rasklapao, i ne zna sta je razlog...onda bolje promeni majstora. Ako nosis blok i glavu na masinsku obradu (sto ces ipak morati), trazi da ti obavezno urade "hidro test", tu ce se pokazati naprsnuce ako ga ima, i znace se gde ce se izvrsiti varenje.
Ako si sam samoinicijativno rasklapao motor, onda si napravio veliku gresku, sto nisi otklonio sumnje na druge uzroke pregrevanja koji su lako moguci, kao na pr. termostat, ili neka curenja na pumpi ili crevima, neukljucivanje ventilatora i sl.
[ botr @ 27.09.2012. 20:53 ] @
Roverovi benzinci su skloni pregrevanju. Sigurno nesto nije u redu, ili se glava iskrivila, ili je dihtung "izgoreo". Odradi ravnanje glave, kupi nov dihtung, proveri gumice ventila i semeringe, ako treba zameni ih, i zavrsio si posao.
[ jovan.s. @ 28.09.2012. 07:43 ] @
motor je skino majstor ali nije merio kompresiju i vakum nego je posumnjao odmah na dihtung. Glavu motora saljem servisu na hidrotest pa cu videti sta dalje.
[ boyan3001 @ 28.09.2012. 13:46 ] @
Imam Rovera 416Si i odlicnog iskustva sa pregrevanjima. Tacno je da su preosetljivi i da imaju problem u sistemu za hladjenje. Ume da im otkaze termostat, da pukne plasticno kuciste termostata, posle 10 i vise godina siguro redom krecu da pucaju creva i najbolje ih je zameniti sve u kompletu. Slaba tacka ume da bude i slavina koja otvara protok ka radijatoru kabine. Kome se vec desilo da mu se pomesalo ulje u sistem za hladjenje, trebao bi da skine i testira crevo koje dovodi i odvodi sa radijatora kabine. Ovo crevo je iz dva dela koja su ukrstena i na tom mestu prespojena sa bajpas ventilom (malo crno kuciste, izgleda vise kao spojnica creva). Ventil propusta u jednom smeru, kao bajpas, kada se zatvori protok ka radijatoru kabine. Kada se pomesa voda i ulje ventil moze da se ulepi i ostane otvoren, sto ce dovesti do slabog protoka kroz radijator kabine i slabijeg grejanja. Dihtung glave im je isto slabija tacka, ali to se lako primeti sa spoljne strane, jer izbacuje ulje. Takodje, mislim da je dobra taktika i zameniti dosta stare hladnjake, jer vremenom izgube kapacitet iz raznoraznih razloga, a takvom osetljivom sistemu sigurno svaki procenat manje pravi problem. Bitno je i pravilno punjenje sistema za hladjenje, sto sam video vise puta da neki majstori uopste ne obracaju paznju. Ako se procedura ne ispostuje, lako ostane dosta vazduha u sistemu. Pre sipanja treba obavezno odvrnuti sraf za ozracivanje (na benzincima je na metalnom crevu odma desno pored bloka) i sipati dok ne pocne da preliva kroz njega, tek onda ga usrafiti nazad i doliti do kraja. Ovo je pozeljno uraditi i kada se dogodi iz nekog razloga da se izgubi veca kolicina tecnosti.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|