|
[ bakara @ 04.12.2011. 15:39 ] @
| "Ellezero" više nije tajna
Prve slike novog „Fijatovog“ čeda iz Kragujevca procurele su nedavno u javnost, iako će "Ellezero" premijeru imati tek u martu iduće godine, na Ženevskom salonu.
Mada je novi „fiat" iz Kragujevca bio strogo čuvana poslovna tajna, prve slike modela, trenutno poznatog kao "Ellezero" (L-zero), ipak su se pojavile u javnosti.
Italijanski magazin "Quatroruotte" objavio je ove kompjuterske grafike, tzv. rendere, kako će najverovatnije novi kragujevački automobil izgledati
"Ellezero", koji predstavlja zamenu za „fiat ideu" i „lanču musu", svoju premijeru će imati na Ženevskom salonu automobila, od 8. do 18. marta 2012. godine, dok se tržišni start očekuje u maju.
Ne predstavlja konkurenciju
„'L-zero' je namenjen bogatim tržištima Amerike i Zapadne Evrope, pa neće biti konkurent na našem tržištu. Dobro je što je 50 odsto u proizvodnji naš automobil te ćemo moći da ga plasiramo u Rusiju", stav je Miloša Petrovića iz Udruženja uvoznika Srbije.
Dugačak je 4,2 metra, sa pet mesta za sedenje, ali će se raditi i produžena verzija sa sedam sedišta.
U ponudi će biti sa dvocilindričnim TwinAir Turbo benzinskim motorom, snage 85 konjskih snaga, i 16V Multijet II turbo-dizel motorom od 1.300 kubika, sa 95 konja.
Moguća je i terenska varijanta sa robusnijim eksterijerom.
Proizvodiće se u seriji od 200.000 komada, i to kao „Fiat", „Lanča", ili „Krajsler", što znači da će se prodavati i preko okeana.
„Fiat" planira da do 2015. godine sa „Krajslerom" dostigne godišnji nivo proizvodnje od 4,2 miliona vozila i da duplira profit.
"Ellezero", nažalost, neće biti nacionalni automobil, jer će se proizvodnja „punta" obnoviti, i to godišnje od 10 do 30 hiljada automobila, u zavisnosti od potražnje.
U fabrici „Fiat automobili Srbija" kažu da je rano govoriti o ceni i uslovima prodaje.
Njegova cena mogla bi da bude između 13.500 i 20.000 evra, pa će se zato čak 97 odsto ovih automobila izvoziti.
http://www.rts.rs/page/magazin...ezero%22+više+nije+tajna.html
|
[ vladd @ 04.12.2011. 16:33 ] @
Auto je simpa, cena naravno nije, ne znam sta ce uraditi konkurenciji u tom cenovom rangu, narocito u USA..gde nema zarade bez kvaliteta, sa naduvanim cenama(ne zaboraviti dve stvari, da ih nije briga za gorivo, da je Mustang kabrio sa 8 cilindara 20k evra, 25000$....)..i veoma razmazene klijente.
Lose je sto nije za nas namenjen, masovno, to bi jedino imalo smisla, uz fantasticne predizborne cifre 200000, 300000, milioni kamioni i avioni ..sta reci..
Da je volkswagen, narodno vozilo, mogli bi da racunamo i na infrastrukturu i na servisnu i prodajnu mrezu, i na uposljavanje ljudi i na (kakvo takvo) trziste...ovako, profit Italijanima, i sacici domacina ukomponovanih u FAS.
Prosto ne znam da li da se radujem i cemu...
Poz
[ cozmo_im @ 04.12.2011. 16:56 ] @
Malo mi je glupo sto ce stavljati 2 cilindra turbo motor od 900cm. Mislim da ce brzo izgarati taj motor.
Bice dobar onaj 1.3 Mjet sa 95KS, ali verovatno sa top cenom...
[ Zarko Silic @ 04.12.2011. 17:30 ] @
Citat: bakara: Njegova cena mogla bi da bude između 13.500 i 20.000 evra, pa će se zato čak 97 odsto ovih automobila izvoziti.
3% ce ostari u Srbiji?
Vrlo optimisticki !
[ Nebojsa Milanovic @ 04.12.2011. 17:33 ] @
Ne razumem zašto Fiat ne koristi Fire 1,25 16V motor koji je još u Puntu 1 razvijao 86 KS, a kasnije u Puntu 2 (to su bili oni policijski) zbog ekologije je nešto prigušen. Još tada je imao vrlo zdravih 80 KS i izvanrednu elastičnost i kulturu rada.
Taj motor, iako star 15 godina, ni u čemu nije slabiji od 1,2 atmosferaca koji se sada ugrađuju u savremena vozila (osim TOP varijanti kao recimo motor iz novog Swifta), i bio bi savršen izbor i za Punta i za ovog novog.
[ DrJekyll @ 04.12.2011. 19:05 ] @
Citat: vladd
ne znam sta ce uraditi konkurenciji u tom cenovom rangu, narocito u USA..gde nema zarade bez kvaliteta, sa naduvanim cenama(ne zaboraviti dve stvari, da ih nije briga za gorivo, da je Mustang kabrio sa 8 cilindara 20k evra, 25000$
Upravo ce u USA ostvariti uspeh jer oni vole evropsku egzotiku mini, fiat 500, a mustang im je dostupan i ima ga na svakom cosku, pa im nije toliko interesantan kao nama evropljanima
Inace, mustang bas puca od kvaliteta
[ bakara @ 04.12.2011. 19:26 ] @
Mene samo zanima ko im radi te kalkulacije cene i da li su izgubili potpuno kompas sta se moze danas kupiti sve za te pare i to sve sa carinom.
Mada, ne cini li vam se i da slu slike malo cudne?
[ etjen @ 04.12.2011. 21:59 ] @
meni ovo liči na pilot slike nove Pande. Čisto sumnjam da će imati neke veze sa ovim na slici
[ bakara @ 04.12.2011. 22:19 ] @
Interesantno je i sto ima nove tablice (ako nije photoshop), a nije ni nova panda jer ona izgleda ovako:
Sto vise gledam one slike gore sve vise sam siguran da su photoshopovane i stavljene su im nove tablice i namerno je namontirano ispred ulaza u fabriku (u kolima nema vozaca), a i vest se prvo pojavila na sajtu rts-a
[ nickM @ 05.12.2011. 10:03 ] @
[ botr @ 05.12.2011. 11:36 ] @
Fiat Grande 500
[ etjen @ 05.12.2011. 13:15 ] @
slike su očigledno photoshopovane (ili su iz časopisa iz 70-tih )
[ mutant @ 05.12.2011. 15:16 ] @
Citat: bakara: Interesantno je i sto ima nove tablice (ako nije photoshop), a nije ni nova panda jer ona izgleda ovako:
Sto vise gledam one slike gore sve vise sam siguran da su photoshopovane i stavljene su im nove tablice i namerno je namontirano ispred ulaza u fabriku (u kolima nema vozaca), a i vest se prvo pojavila na sajtu rts-a
Naravno da nisu u pitanju spy photos. Procitaj prvi post - fino pise da su to renderi koje je napravio magazin Quattroruote.
Citat: vladd:Auto je simpa, cena naravno nije, ne znam sta ce uraditi konkurenciji u tom cenovom rangu, narocito u USA..gde nema zarade bez kvaliteta, sa naduvanim cenama(ne zaboraviti dve stvari, da ih nije briga za gorivo, da je Mustang kabrio sa 8 cilindara 20k evra, 25000$....)..i veoma razmazene klijente.
Direktno pretvaranje americkih cena u evre je glupo i besmisleno.
USA Fiat 500 1.4 $16000, znaci kad pretvoris u evre to je 12000, ali u stvarnosti u Evropi Fiat 500 1.4 kosta 18000 EUR.
A kod smo kod tog mustanga on nije $25000, nego $35500. Ali bez troskova documentation, title i naravno poreza koji je obavezan i zavisi od drzave u kojoj zivis. U Americi se automobili nikad ne reklamiraju sa tim dodatnim troskovima jer zavisi od drzave u kojoj zivis.
Chevrolet Camaro Cabrio V8 u Evropi startuje sa 44000 evra, a u Americi 28000 evra ili $38000.
Citat: vladd:
Lose je sto nije za nas namenjen, masovno, to bi jedino imalo smisla, uz fantasticne predizborne cifre 200000, 300000, milioni kamioni i avioni..sta reci..
Da je volkswagen, narodno vozilo, mogli bi da racunamo i na infrastrukturu i na servisnu i prodajnu mrezu, i na uposljavanje ljudi i na (kakvo takvo) trziste...ovako, profit Italijanima, i sacici domacina ukomponovanih u FAS.
I da je VW dosao ponovo bi bilo svejedno jer se se u Srbiji vise proda Hyundaija i30 i Opel Astri nego Golfova. Alu u svakom slucaju svaki Fiat je jeftiniji od svakog Volksvagena, tako da mi nisu jasni ljudi koji se zale na cenu a voleli bi da je VW dosao.
Dinkic nikada nije rekao da ce se proizvoditi 200.000 godisnje, nego da ce to zavisiti od toga kakvu prodju ti autombili sa 5 i 7 sedista budu imali na trzistu. A 200.000 je samo kapacitet fabrike.
[ vladd @ 05.12.2011. 16:18 ] @
Nisam mislio na VW nego na prevod.."narodni auto"..primeren standardu..
Poz
P.S
Dinkic je politicki dzambas koji nije znao da pojasni "200000" vozila, odnosno kapacitet fabrike i cemu to sluzi. Tako da mu cela prica sluzi samo za rejting, bez dubljeg upustanja u problematiku..
BTW, kapacitet, konkretno od 200000 vozila godisnje naci da se ocekuju fluktuacije od 30000 do 130000 vozila. Za 10% angazovanog kapaciteta se ne isplati startovanje linije..
A ako ti je Dinkicevo "trzisno" objasnjenje iz malog mozga(nekakve "prodje" i slicni piljarski izrazi) nesto znaci, ti ga prihvati..
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|