[ k.i.z.a @ 06.12.2011. 21:06 ] @
E ovako, kao sto tema govori problem je izbacivanja tecnosti na cep od posude. Pezo 106 pored hladnjaka je expanziona posuda, vertikalno uz hladnjak. Desilo mi se da je u roku od 15 dana dva puta isterao tecnost na cep, a vozim ga svaki dan. Proverio sam sledece: Upalim auto i cekam da se greje i hoce li da upali ventilator na hladnjaku za to vreme mi je bio skinut cep i gledao sam sta se desava u posudi. Kako se auto grejao povecavao se nivo tecnosti u posudi do odredjenog nivoa i tu stao nekih 5-6cm od vrha posude, kada mu dodam gas na trenurak, nivo se smanji za nekih 1cm pa se opet vrati gore. Onda je upalio ventilator i ohladio hladnjak, tecnost se u posudi nije pomerala, sacekao sam da se ponovo zagreje i upali ventilator i to je to, tecnost je na istom nivou. Posto se motor ohladio tecnost se vratila dole. Stvarno ne znam u cemu je problem, jedino sto mogu da posumnjam da sam ja dodao malo vise tecnosti u posudu pa je on taj visak isterao na cep, e onda sam dolio ponovo i opet malo vise posto na posudi ne mogu da vidim MIN i MAX pa mi je i taj visak izgleda izbacio. E sada necu nista dolivati pa da vidim sta ce biti. Dok sam danas zavirivao u posudu nisam primetio da mi izbacuje mehurice iz vode, niti mi povecava nivo ulja u karteru. To su neki simptomi koje sam procitao na netu, ako pregore dihtung glave. Nisam nigde ispustao vazduh iz sistema, ono na naj visoj tacki sistema se odvrne neka selnica ili vijak i on tu izbaci vazduh. Oba puta mi je izbacio tecnost posle duzih relacija voznje i to kada stanem i ugasim motor onda pocinje da izbacuje, mozda i u voznji ali kako bih ja to primetio. Na kolima nemam skalu za temperaturu vec samo lampicu koja mi se nije palila, znaci nije u pitanju prokuavanje. Sta mislite o ovom problemu, nebih da mi se desi neki veci kvar ili ako se vec nije desio?????? |