|
[ scorpio_77 @ 07.12.2011. 19:05 ] @
| Ovom prilikom bi hteo da pitam i zamolim ljude dobre volje da mi pomognu......problem imam vec duze vreme ali sad je kulminirao....problem pocinje sa relejom broj67 plavi(na instrument tabli)...varnicio i gubio masu i u tim trenutcima se auto automatski gasio...to je reseno obicnom zicom koja je spojena sa sarkom na vratima(da se pojaca masa).Posle toga sam ugradio plin i to mi nije bilo toliko bitno....auto je na gorivu bio katastrofa......gusio se,gasio...ponekad je ler gas divljao sam od sebe.....itd.....promenio sam motorcic lera valjda ili tako nesto....da bi se problemi opet ponovili posle odredjenog perioda.Kod elektronicara je pomenuti relej totalno iskljucen sa kompijutera,masa povezana direktno sa kontaktom tj. kljucem,zamenjen potenciometar gasa(ili stabilizator).....auto je radio par dana kako treba....i pogadjate....opet isto....gospodin majstor je bio odsutan duze vreme pa sam otisao kod drugog(plinadzije)....koji je benzinsku pumpu totalno ugasio kad auto radi na plinu(da nebi vrtela gorivo i da nebi vetrelo).....da bi vrhunac doziveo pre par dana.....jer je auto posle zamene dihtunga glave,velikog i malog servisa......presao 5 km na benzinu.....auto se ugasio......ja verglao,verglao.....i u karteru sa novim novcatim uljem video otrilike vise od 5 litara benzina,svecice totalno crne.....itd...Injection preliva ili sta vec.....e sad zna li neko dobrog eletronicara ili majstora injection sistema ili sta vec??? jer je ovo postalo agonija......Hvala unapred!!! I na kraju.....auto je Golf 2 1991 god,1781 kubik broj motora je RP..... |
[ vladd @ 10.12.2011. 10:07 ] @
Prosto ne mogu da ne odgovorim, iako je situacija dramaticno zabrljana.
Kao prvo, ne treba ti neki posebno dobar, ekspert elektricar, vec pedantan. Kao drugo, moras promeniti filozofiju popravke, i prekinuti sa obicajima da cena rezervnih delova bude 0 dinara, panicno minimiziranje troskova....ocigledno lose funkcionise..
Dodatna oprema oko VW motora je solidno kriticna i bez dorada i budzevina. A elektricna instalacija golfa 2 je posebna prica...da ne kazem smejurija..koju najbolje znaju oni koji kradu g2..kako da "proizvedu" kontakt bez kljuca...
Premoscavanje i izbacivanje sklopova je proces koji zahteva izuzetnog elektronicara-automehanicara, da bi sve funkcionisalo kako treba.
Znaci, kao zakljucak, osnova treba da ti bude golf 2, benzinac, injection, a ne genijalni zlokotlokrp, makar bio doktor elektronike...
Treba pregledati instalaciju i otkloniti nedoslednosti. Ne izvlaciti tacke mase proizvoljno, postoje razlozi zasto se mase izvode na odredjenim mestiima. Formiranjem "ground-loopa", petlje mase, napravices da procesor zbog smetnji ne zna gde se nalazi.
Rele, ako je neispravan, zameniti ispravnim. Proveriti liniju napajanja gorivom, i obezbediti funkcionalnost. Veruj da je jeftinije dovesti u ispravno stanje, makar polovnim, ispravnim delovima, nego beskonacno prekrajati lose koncipiranu instalaciju..
Uz pregled kablaze, konektora i komponenti, saznace se vise o uzroku prvobitnog kvara. Dodatne zice i prespajanja ukloniti, one su dodatni izvor problema, bar u blizoj buducnosti...
Poz
P.S.
http://www.vaglinks.com/Docs/V...lfJetta_MKII_ServiceManual.pdf
[ scorpio_77 @ 10.12.2011. 11:11 ] @
Na pocetku hvala puno Vladd....znam da je situacija jako zabrljana,zato sam i pomoc potrazio ovde!
Problem je nastao bas zbog nepedanthih majstora,niko nece da se upusti u to da cacka i proverava redom sve,kazu veliki posao a ne moze mnogo da se naplati.Sto se mene tice nikad nisam imao filozofiju popravke za 0 dinara,mislim da na autu nemam nijedan deo kineske,brazilske,italijanske ili vec cije proizvodnje.......uvek trazim nemacke,nepitam za cenu.,itd....
Pomenuti relej je menjan,kupovan nov,probana 4 polovna....i uvek ista prica...nista nije pomoglo...i sad citajuci ovo sto si mi predlozio postavlja se pitanje dal je moguce sve vratiti u prvobitno stanje....posle toliko prekrajanja,iskljucivanja,itd.....sve je i pocelo par godina posle ugradnje plina(lose predpostavljam) i svi kazu da taj plin budzetu pomogne sa jedne strane....ali na dugu stranu odmogne,jer se uvek pojavi nesto sa strujom,kasnije ili pre....Elem da nedavim vise ovde...imas li nekog koga bi mogao da mi preporucis za sve ovo o cemu pisemo?Hvala unapred jos jednom!!!
[ vladd @ 10.12.2011. 15:04 ] @
Moguce je.
Ne mislim bas u "neko" prvobitno, ali u solidno stanje, nalik fabrickom svakako je moguce.
Najbolje bi bilo da se sam zainteresujes, za problematiku, odavde sa foruma, mozemo samo savete da delimo. Sam ces moci da potrosis najvise vremena, onog sto majstori ne mogu da naplate, ili odvoje..
Uzgred, retko koji majstor tako dobro poznaje situaciju sa instalacijom, uglavnom se povrsno bave sa "krajevima" zica, odnosno sklopovima pored konektora.
Sama relejna ploca je sklop koji se menja, pa ne bi bilo lose ustanoviti stepen ispravnosti. Unutrasnje ozicenje, stampana ploca sa prikljuccima, ume da izgubi spojeve..
Instalacija benzinske pumpe se takodje moze proveriti. Kada se to ustanovi, moze se traziti daljnji kvar, regulacija pritiska goriva, eventualni los rad pumpe(nemogucnost da postigne odredjeni pritisak)...
Nije to toliko komplikovano, da treba mistifikovati.
Potrebno je samo pazljivo demontirati sklopove, beleziti ili slikati sta se radi, i lagano proveravati sklop po sklop i pazljivo vratiti sve na svoje mesto..ne lomeci zabice, nosace ili pinove...
Mozda se otkrije na pocetku posla, a mozda na kraju, ali ce sve biti jasnije...
Poz
[ Stankosava88 @ 10.12.2011. 15:40 ] @
Nisam neki strucnjak al cisto da napomenem kad vec rece da se to pocelo desavat nakon ugradnje plina... Gdje god sam cuo da je neko ugradio plin, nakon toga se namucio sa autom, vazda nesto ne radi kako treba, a poznajem 3 ili 4 osobe koje su proklinjale dan kad su ga ugradili. E sad ima i toga sto vecina danasnjih "majstora" to ugradi kako ugradi pa onda ti kukaj kad auto pocne da zeza a sad da placas neke sume preko 1000 maraka na ugradnju plina kod nekog koji navodno zna da ugradi kako treba, se ne isplati jer je to za nas standard i skupo a i u jednu ruku se ne isplati kod starijih auta.
[ scorpio_77 @ 11.12.2011. 10:55 ] @
Sam mogu da se zainteresujem isto koliko i za atomsku fiziku ili tako nesto.....jbg....nepoznajem materiju i suludo bi bilo pokusavati bilo sta sa moje strane jer mislim da bi auto posle zavrsio u delovima.Tvoj savet cenim i opet ponavljam hvala ti na tome....ali opet se sve svodi na teoriju ,,sta bi sve trebalo,,....u prevodu trebalo bi popraviti auto.....a ja trenutno ne znam nikog ko bi to uradio,mogao da uradi,itd...Teram na plin a benzinska instalacija neka stoji kao secanje na neka lepa vremena kad je bila ispravna!!!
[ vladd @ 11.12.2011. 11:41 ] @
Nije bas ni blizu atomske fizike, jedino lici na kvaku ili bravu vrata laboratorije za atomsku fiziku
Poznavanje rada sa srafcigerom i kljestima, malo komplikovanije od zamene sijalice.
Odsrafi ovaj ili onaj sraf, pritisni kvacicu sa strane, skini konektor, vrati konektor...najvise sto je potrebno je vreme, zato je neneplativo od strane majstora...
Nivo strucnosti manji od koriscenja ves masine....
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|