[ drazacop @ 08.12.2011. 11:42 ] @
Planiram da kupim Daihatsu charade 1.0 td. Lokalni momak ga prodaje i ceni ga 700 E... limarijski je OK koliko se moze reci obyirom da je 90 godiste, sedista su malo pocepana, a i enterijer nije bas odlican. Motor kao i svaki dizelas cuje se kao cekicar. Uz to auto je odjavljen po njegovim recima, pa me zanima kako se to registruje obzirom dase saobracajna vodi na nekog lika u Vrscu. Recite mi na sta treba da obratim paznju prilikom kupovine ovog malisana, koliko para vrede zaista ovi japanci, kako su se pokazali ukoliko ima nekog od vlasnika na forumu i sta konkretno da radim u slucaju gore navedenog auta? Malo sam neiskusan kada su dizelasi u pitanjum ceo zivot vozim benzinca kadeta koji bih sada da zamenim za ovog malisana da bi i zena mogla da ga vozi. Hvala unapred na odgovoru...
[ etjen @ 08.12.2011. 13:50 ] @
ja bih zaobišao tako matorog dizela i to još turbo-dizela od 1000 kubika sa 3 cilindra!
Ne mož' to na dobro da izađe.
[ sasa022 @ 08.12.2011. 13:58 ] @
Naslucujem da u taj auto treba uloziti jos 700€ na tih trazenih 700 da bi bio komplet sredjen i registrovan...

[ Java Beograd @ 08.12.2011. 14:09 ] @
Preskočiću savete tipa "dodaj još samo toliko_i_toliko €" pa kupi ovo ili ono. Pretpostavljam da je to neka tvoja finansijska granica.

Lično mislim da ćeš, za te pare koje imaš, da nađeš jugića u mnogo boljem stanju, kojeg ćeš moći godinama da voziš i servisiraš, ali ako si baš rešio da pazariš Japanca onda poslušaj savet što će ti čiča dati:

- Kao prvo vodi računa o tome kome daješ pare. Kako se i zašto vodi "na nekog lika iz Vršca" ? Čiji je zapravo auto ? Da li si siguran od koga kupuješ ?
- Drugo: Nikako nemoj da plaćaš auto koji nije registrovan, a pri tome nisi siguran da može da se registruje, tj, da prođe tehnički. Predloži dil prodavcu da auto prvo prođe tehnički pregled pa da se onda latiš novčanika.
- Treće: budi svesan da za 21 godinu starog japanca nema više delova. Možda ponešto i ima, zaostalo u rafovima, ali upravo ono što će ti zatrebati više nigde nema. Nema čak ni u Japanu.
- Četvrto: budi siguran da TO niko neće da kupi, i realno možeš cenu da spustiš bar na 400 €. I sa tom cenom prodavac bi morao da bude ekstra zadovoljan, jer bi u suprotnom Daihatsu zanavek trulio u dvorištu.

[ vidan kv @ 08.12.2011. 19:49 ] @
.......kao prvo delova ima i relativno lako se nalaze po cenama kao i za većinu ostalih vozila.....btw,autić je bio "hit" tokom devedesetih:mali potrošač,malih-velikih dimenzija,brz i okretan......ALI....tri cilindra...hiljadu cm kubnih,....turbina.Kombinacija koja mnogima nije baš tokom explatacije ulazila u glavu.Kada se uz sve to doda i korišćenje nekvalitetnog ulja(u ono vreme)......čini mi se da sam od 15-ak vozila koliko se muvalo po gradu i okolini na bar 10 uradio generalku.....sve u svemu mislim da imaš razloga da ga izbegneš...pozzz!
[ drazacop @ 09.12.2011. 16:04 ] @
Hvala na savetima... znaci ovo i nije neki izbor cak i da je u ekstra stanju? Sta biste mi preporucili kao idealku za otprilike 700 e? Bitno mi je da je maleno, zbog zene, da je male kubikaze, do 1.3, i da ne trosi vise od 5-6 litara goriva bilo da je dizel ili tng?
[ Zarko Silic @ 09.12.2011. 17:06 ] @



ili jos bolje:





Prvi kao pogonsko gorivo koristi benzin, a drugi slaninu,
[ kristina990 @ 09.12.2011. 19:02 ] @
to ti je proderana vreća koju koliko god da puniš parama nikad nećeš napuniti,tj imati auto bez problema ...za te pare samo jugo na benzin pa da sam ugradiš gas....
[ sasa022 @ 09.12.2011. 23:11 ] @
@drazacop

A po cemu se razlikuje voznja Kadeta od voznje npr. Yuga ?

Lepo ti strpaj zenu u auto i polako - ako ima imalo dara,navicice se ona i na Kadeta.
[ drazacop @ 03.02.2012. 07:30 ] @
Svi autići ove marke i kubikaže drže neku cenu od 1000 E... koliko oni realno vrede.. .i da li bi neko pristao na zamenu glava za glavu za kadeta koji limarijski i nije bas najsjajniji-kao i svaki? Ili da za to i ne pitm ljue?
[ bakara @ 03.02.2012. 08:16 ] @
Mislio si da das nekome trulog kadeta za neki sa ispravnom limarijom a neispravnim motorom ili si mislio da dobijes ispravnu limariju i ispravan motor?
[ vladd @ 03.02.2012. 10:19 ] @
Sa takvom situacijom kadeta, najkorisnije je da dovedes doticni auto u ispravno stanje i da sluzi jos koju godinu, pa da ga na kraju recikliras..za kredit(za punta) i subvenciju 1000€, ili prosto 150€ na kilo...

Nepremostiv je uslov, "glava za glavu", da bi se dobio iole solidniji auto(bar u nekom detalju). U tom rangu, ko prodaje kola, vise mu treba novac nego druga konzerva..


Poz
[ botr @ 03.02.2012. 10:31 ] @
Kao sto korozija voli kadet, isto tako voli i maleni charade, tako da ne ocekuj da je u nesto boljem limarijskom stanju u odnosu na kadeta. Ali ako ti treba za neku gradsku voznju, charade je mali potrosac, i mislim da ce te dobro sluziti.