[ adrrij @ 31.12.2011. 14:09 ] @
Da li sam ja zaboravio prilikom provere i dolivanja ulja pred zimu ili mi je neko to namerno uradio dok je auto bio otvoren, ne znam, vozio sam ga zadnjih 10 dana sa otorenim čepom oko 500 km ako sam ja zaboravio da zatvorim što je verovatnije, ujutru na posao po hladnom vremenu, teren nije sasvim ravan ima i uspona oko (25 % od ukupno pređenih km) i opterećenja za motor. Nipšta nisam mogao primetiti po zvuku motora. Juče podignem haubu i zaprepašteno ugledam da je čep otvoren i stoji pored malo je prskalo ulja koje sam inače letos promenio nije prešao ni 2000 km. Inače su mi na servisu rekli da motor ima jako dobru kompresiju. ULja nije izgubio sasvim malo nivo se nije spustio ni do donje dozvoljene granice.
Koliko se vožnja sa otovremnim čepo m za ulje može negativno odraziti na rad motora u zimskim uslovima?
[ Java Beograd @ 31.12.2011. 14:17 ] @
Ni leti ni zimi - nema nikakve veze.

Kod nekih motora, ulje bi maksimalno prskalo na sve strane, i to je ono šta bi najgore moglo da ti se desi.. Kod tebe nije takav slučaj.
[ vladd @ 31.12.2011. 14:21 ] @
Imao si srece sto je ovaj period godine, pa nema prasincine u iozobilju. Pa je problem samo vlaga, koja je ionako prisutna, imao ili nemao cep.
Ne bi biilo lose da skratis period zamene ulja za doticnih 500km. Narocito ako je mineralno.

Poz