[ ludidzora28 @ 04.01.2012. 15:51 ] @
Evo ovako, u pitanju je Daewoo Nexia, 1998, fabricki plin, koji ne moze da se atestira i ide nova boca i isparivac. Trenutno je "obican" kao kod vozila sa karburatorom, crevo iz isparivaca ide ide iza filtera vazduha, tj. u crevo koje dovodi vazduh od filtera do usisne grane. Plus ima jos po koja elektricna stvarcica, za simulaciju rada dizni i za sta jos, pojma nemam.

Posto vec moram da radim na njemu pitanje jel bolje da ostavim ovako kako jeste, samo zamenim bocu i isparivac ili da prelazim na sekvent? Sta bi time dobio? I jel moguce?

Ako jeste, sta jos treba i koliko bi me izaslo, s obzirom da imam vec nesto od delova. I da li je isparivac za redovan LPG isti kao i za sekvent???
[ su27killeryu @ 04.01.2012. 18:12 ] @
sta znam, ja bih presao na sekvent...nisu vise tako skupi kao nekad tako da se pogotovo na duze staze sigurno isplate, racunaj za istu snagu bar pola litra manju potrosnju
[ goat @ 14.01.2012. 10:29 ] @
ako postoji tehnička mogućnost za sekvent, onda tu nema šta da se razmišljanja
[ vladd @ 14.01.2012. 13:19 ] @
Najbolje je da odes kod dobrog plinadzije i da on konstatuje sta i kako je, i sta treba doraditi za atest.

Ipak je ta sprava odradila odredjen vek, znaci nije nekorisna, ali je pitanje kondicije.

Zasto bi davao ekstra pare za eventualno malo poboljsanje..pod uslovom da se ne stedi pri ugradnji.

MIslim, doticne "sta ti ja znam" stvarcice imaju svoje sasvim jasne cene i namene, koje nisu uopste naivne...

Poz