[ Juca. @ 04.01.2012. 18:03 ] @
Planiram da kupim Astru G 2001-2002god
Pa me interesuje,da li da kupim sa dizel,ili benziskim motorom?
Citao sam po forumima,da se Opelovi dizel motori nisu najbolje pokazali..,problemi sa nekim ventilima...itd.
Ja licno vise volim benziske motore,ali se plasim da dosta trose.
Ako neko ima iskustva,sa bilo kojim modelom,neka se javi.
Hvala unapred.
Pozz.
[ vidan kv @ 04.01.2012. 22:24 ] @
...........mislim da je taj kult dizela u Srbiji definitivno stigao do kraja....139 din/litar,cena polovnih vozila je bar za 10-15% veća od benzinca a o samom održavanju ne želim ni da pišem.Sasvim je druga priča ukoliko se kupuje nov auto.......s druge strane Astra će sigurno "tući" u gradskoj vožnji 8,5 pa čak i 10 lit ali tu je LPG....definitivno benzinac sa LPG-om....pozzz!
[ Juca. @ 04.01.2012. 23:35 ] @
Jednom recju..,nisam pametan!
Toga sam se i plasio..,citao sam i po ostalim forumima,da trosi priblizno toliko.
Jedino da ugradim Sekvencijalni plin...,ali i on je oko 500e.
Hvala u svakom slucaju.
Pozz.
[ mozdasamjaamozdainisam @ 05.01.2012. 17:58 ] @
"Citao sam po forumima,da se Opelovi dizel motori nisu najbolje pokazali..,problemi sa nekim ventilima...itd."

Moje misljenje, ako pored novca za nabavku automobila imas i dovoljno novca za _redovan_ i koliko toliko _kvalitetan_ servis - svaki ce te auto dobro sluziti.

Uglavnom problemi nastaju kada se nema para za servis / zamenu delova (ulje, filteri, sta god) i onda krene jedno po jedno da crkava.

Motor na plin se vise greje, pa opet i tu odredjeni delovi cesce crkavaju nego kod drugih. Ali opet i tu vazi - redovan servis i manje ce da te boli glava. Cak se i manje para potrosi, odnosno bolje 4 x godisnje po 100 evra nego 1 x 1000...
[ Java Beograd @ 05.01.2012. 20:26 ] @
Da li si, Đorđe, imao neki auto do sada, ili će ti pomenuti Astra G biti prvi auto ? Koliku potrošnju goriva očekuješ ?

Trebalo bi da znaš da svi savremeni automobili u istoj klasi troše otprilike isto goriva. Dakle, Opel Astra, Reno Megan, Citroen Xara (i td. itd. ...) Automobili otrpilike iste veličine, iste težine, sličnog godišta, sa motorom od oko 1600 kubika - isto troše.
Ako si rešio da kupiš auto te klase - računaj na potrošnju goriva od oko 9 - 11 l/100km u gradu (razlikuje se leto-zima, način vožnje i slično), i oko 6 l/100 km na auto putu. Ponavljam, to važi za bilo koji auto. Naravno, manji automobili, sa slabijim motorm - manja potrošnja: Sitroen saxo, reno clio, opel corsa, punto, fiesta i slični troše oko litar do dva manje.

Mnogo je, čak previše mnogo žvakano na ovom forumu o prednostima/manama dizela. Ne bih da se ponavljam. Potraži starije postove, mnogo toga ćeš naći.

[ Juca. @ 06.01.2012. 13:46 ] @
Da,Opel Askonu...85god.
Koja se pokazala,kao neverovatno izdrzljiv auto,osim limarije!
To je Opelova najslabija karika.
Jedini problem je sto trosi 10-11l benzina.
Jos uvek dobro izgleda..,ako mogu tako da kazem.
Zato sam se "odlucio" za Astru G.
Ovo je pri put,da cu imati neki bolji auto,zato sam i skeptican,po pitanju bilo koje marke.
Citao sam sve i svasta...,i primetio da se sire dezinformacije!
Slazem se s'tobom,da se previse diskutovalo,o benzincima,dizelasima,njihovim manama\prednostima..bla,bla,bla.
Generalno..."ovako sam procitao"
*Benzinac mnogo trosi,ali je dosta jeftiniji za odrzavanje,sigurniji po pitanju predjenih kilometara...itd
*Dizelasi,manje trose,ali su dosta skuplji za odrzavanje,kada jos dodamo,da je kod nas dosta lose gorivo..,navodno,vek trajanja im je dosta manji.
Pozz.
[ botr @ 06.01.2012. 13:57 ] @
Nisi bas dobro rezimirao.
DIzelasi su ok, ali samo dok su novi, polovni po pravilu dolaze kada su pred nekim "ciklusom zamene", tj. kada su im turbine, plivajuci zamajci, itd. pri kraju.
Sad da benzinci mnogo trose, to bas i nije istina. Moderni benzinci trose vrlo malo vise od dizelasa. Recimo, 1.9 td ce trositi negde oko 5-5.5 litra, a recimo 1.8 benzinac oko 6.5-7, naravno, zavisi i od velicine i mase vozila.
Po mom misljenju, manji je rizik kupovina polovnog benzinca od polovnog dizela. Napravice dizel ustedu u odnosu na benzin i sa zamenom dotrajalih delova, ali ce mu za to biti potrebna kilometraza od vise desetina hiljada, dok s druge strane, ako ugradis tng dobijas apsolutno jeftiniju voznju u odnosu na dizel.
[ Juca. @ 06.01.2012. 14:38 ] @
Odluci sam se uglavnom zbog vrlo dobrog kavaliteta izrade,kako spoljasnosti,tako i unutrasnjosti.
Kao sto sam se vec pomenuo,zbog velike izdrzljivosto motora (benzinskog) koji nikada nije izdao.
Ono sto me najvise inresuje,je to,da li je Opel nastavio sa izradom kvalitetnih automobila.
U vezi Astre G 1.6 16v, me konkretno interesuje da li je istina,da trosi ulje?
Pa me,zanima,da li je to normalno,ako jeste u kojoj granici je to dozvoljeno?
Hvala na informacijma.
Pozz.
[ miki_ns_k @ 06.01.2012. 15:36 ] @
Ja imam Zafiru 1.8 2001 god uskoro cetiri pune godine. Stavio sam joj gas, boca ide ispod auta tako da se ne dira unutrasnjost auta. Dok ima smisla da se vozi ja je ne menjam. Toliko me lepo sluzi i imao sam samo jedan vanredni kvar za ovo vreme, a presao sam sa njom oko 75.000 km. E sad, ja sam je uvezao sam iz Nemacke i izasla me je skuplje 15-20% od Zafira koje sam tada mogao da kupim kod nas na autoplacevima. Ali, zato je od starta bila detaljno i odlicno odrzavana. Ja sam takodje nastavio da je odrzavam kod ovl servisera. Kao jako dobar se pokazao Opel servis Jacimovic u Kraljvcima (mesto kod Rume).

Zafira je teza od Astre i trosi mi oko 10l benzina. Gas 11-12l. Ipak, u Bosni, Makedoniji kada sipam potrosnja pada na 8l gasa na otvorenom putu. Tj. kod nas mi trosi 10-15% vise. Sada imam na njoj oko 200.000 km i potrosi mi malo vise od pola litre polusintetickog ulja izmedju servisnih intervala koje sam radio na 10.000 km. Mane su joj sto je tvrda i ne preterano udobna.

Rezime: Ako se kupi dobar auto koji je odrzavan, on te u startu skuplje kosta. Ali, kasnije mnogo manje te kosta na servisu. Voznja na benzin je skupa, ali ako ugradis gas imas odlicnu kombinaciju (relativno brz i startan porodicni auto, uz malu cenu voznje). Sve u svemu, ja sam prezadovoljan Zafirom, ali je to na pocetku imalo visoku cenu. Mislim da se isplati kupiti tu Astru ako je dobro odrzavana.
[ Juca. @ 06.01.2012. 17:38 ] @
Slazem se da je najbolje i najsigurije uvezeti automobil.
Koliko si platio automobil,ako nije tajna?
Interesu je me kako se krece cena delova,i koliko je jedan servis,npr.,u servisu koji ti pominjes?
Hvala.
Pozz.
[ miki_ns_k @ 06.01.2012. 19:30 ] @
U maju 2008 godine me je sa ugradnjom gasa kostala tacno 8200 eura, bez gasa 7450 eura.
Redovan servis (ulje, filteri) kosta 5500/7500 din. (7500 je svaki drugi koji je skuplji jer se jedan filter menja svaki drugi put).
Od krupnijih stvari menjao sam diskove, izasli su me oko 11000 dinara po komadu, set kaiseva oko 25000 din. To su bili skuplji servisi koji opet potpadaju pod redovno servisiranje.
Vanredni kvar je bio modul paljenja (bobina) i to je jedini vanredni kvar koji sam imao na njoj.
Sve radim u pomenutom servisu i preporucujem ga jer imam jako dobro iskustvo sa njima, tj. dok je gazda servisa ziv, ja vozim Opel. :)
[ tomivestoni @ 16.01.2012. 10:10 ] @
imam astru 1.6 16v 2001 predenih 130 000 hiljada uvezena iz CH. Vozim je tri meseca potrosnja mi je do sad 6,7 litara vozim i grad i otvoreni put do sad sam presao 2500 km.
[ Juca. @ 16.01.2012. 23:43 ] @
Znaci,nije tacno da trosi i do 10-11l?
[ tomivestoni @ 22.01.2012. 22:19 ] @
Sto se tice potrosnje ulja imam predenih 7500km i po mojoj proceni je potrosila max 100g. Ulje je polusintetika italijanskog proizvodaca sipano u CH. Auto je u ekstra stanju, pre uvoza je uraden veliki servis i tehnicki koji vazi 3godine. Astra G karavan 1.6 16v comfort.
[ vladd @ 23.01.2012. 10:31 ] @
To bas i nije dobro, motor mora da trosi ulje u nekoj kolicini, ulje isparava, minimalno sagoreva, ali se puni prvenstveno prljavstinom, sto mu je jedna od uloga, zatim gorivom i pomalo vodom.

Ekstremno mala potrosnja znaci da je litru i kusur ulja zamenilo kilo kojecega.

Poz
[ brankos @ 23.01.2012. 14:35 ] @
@ tomivestoni
Od momenta kupovine auta pri merenju potrošnje benzina - prešao si 2500km, a na potrošnji ulja si napisao da si prešao 7500km.
Koju cifru onda da uzmemo kao relevantnu?
Možda si ipak pogrešio i kod ovih 6,7l/100km u vezi potrošnje?!
[ milivoje t @ 23.01.2012. 21:45 ] @
negde sam na firumu pisao dok mi je bilo sveze u secanju, 1.6 od benzinaca je za izbegavanje. razgovor sa vlasnikom vrlo prometnog servisa za opel. kod onih blizu 2l dizela crkavaju elektornike pumpe, nisu ni turbine bogzna sta i tako...

a trosi onoliko koliko izadje kada konjazu podelis sa 10
[ bora61 @ 24.01.2012. 07:07 ] @
Meni je Astra 1.6 G, sluzbena, god 2004, presla 140k Km, u gradu
trosila oko 8.9l , ana otvorenom 6l.
Voznja u gradu je bila, kada vidim da nailazim na crveno svetlo, ibzacim ga u ler i tako se dokotrljam.
Na nizbrdici, takodje. gasenje na duzim semaforima.
[ tomivestoni @ 28.01.2012. 19:22 ] @
Auto nije na prodaju da bih ga hvalio. Ako je nivo antifriza uvek isti a potrosnja mala sta bi moglo da bude u karteru. Auto svakog dana prelazi 40 km od kuce do posla i nazad, nije gradska voznja. Veci deo puta vozim u petoj brzini do 3000 obrtaja u minuti. Uvek sipam ceo rezervoar predem 600km i dosipam 40l goriva. Neznam kako drugacije da proracunam potrosnju ako neko zna neka me posavetuje. Podaci su sto posto tacni, pitajte ako vas nesto interesuje.
[ tomivestoni @ 28.01.2012. 19:33 ] @
Ulje je sipano u CH u servisu na 128 000km kupljena sa 129 300km stigla u Srbiju sa 132 500 sad ima 135 578 km. Za 10 000km max potrosnja ulja 200g pa neka bude i 300g. Auto mi je dovezao kum i tvrdi da nije dosipao ni gram ulja. Verujem mu sto posto.
[ zoksy @ 09.02.2012. 20:23 ] @
Da ne otvaram novu temu ako moze neko da mi kaze svoje iskustvo u vezi Astre 1.2 benzinac 55 kw, 2001,presla 117k. Cuo sam da je mnogo slab motor,zivim u ravnici i godisnje bi prelazio ne vise od 10k bez prtljaga i tovara,penzionerska voznja. Prodaje je covek koga znam i koji je auto kupio nov u nemacku,kilometraza nije dirana i radjen je neki veliki servis na 100k.pozdrav unapred
[ vladd @ 09.02.2012. 23:04 ] @
Mnogo lepa prica, da li se odrazila na cenu?

Ili drugacije, kolika mu je cena, ako je znacajno preko 2000, nije za razmatranje...

Poz
[ zoksy @ 09.02.2012. 23:14 ] @
Znaci preplatio sam je i to mnogo 3000€.kupio sam je u avgustu prosle godine,registrovana do jula,nove gume.tako je kad se covek ne razume.pozdrav
[ vaske2 @ 10.02.2012. 10:47 ] @
Citat:
zoksy: Da ne otvaram novu temu ako moze neko da mi kaze svoje iskustvo u vezi Astre 1.2 benzinac 55 kw, 2001,presla 117k. Cuo sam da je mnogo slab motor,zivim u ravnici i godisnje bi prelazio ne vise od 10k bez prtljaga i tovara,penzionerska voznja. Prodaje je covek koga znam i koji je auto kupio nov u nemacku,kilometraza nije dirana i radjen je neki veliki servis na 100k.pozdrav unapred


Ako je priča tačna i ako si sve ovo proverio...nisi je preplatio uopšte.
[ Zarko Silic @ 10.02.2012. 11:04 ] @
Ako je sve istinito sto si napisao, realna cena bi trebala biti izmedju 4 i 5.000 eura, jer ni u Nemackoj nije jeftinija.

3000 eura je sumnivo malo za tako dobro ocuvan primerak, od prvog vlasnika, neudaran i sa tom kolometrazom, kako si ga opisao.


http://suchen.mobile.de/fahrze...ileage=125000&pageNumber=4
[ zoksy @ 10.02.2012. 12:09 ] @
Nemam razloga da vas lazem,to sto sam napisao tako je a i provereno u servisu gde je odrzavan.covek mi je prodao jer je za njega to mator auto 10g. Jedino sto je slab motor ali sta je tu je.pozdrav
[ vladd @ 10.02.2012. 15:46 ] @
Nova Astra, sa motorom 1.4, kosta 11-12000€

Nakon 10 god, i navodnih 100kkm, odnosno 1000km mesecno..da ima cenu toliku, ne znam, mozda je nesto u mentalitetu, ali meni, poznavajuci auto trziste, sve to deluje kao bajka i preterivanje, i sa kilometrazom i sa cenom...


Poz
[ Zarko Silic @ 10.02.2012. 16:33 ] @
Nije preterivanje nego smo se mi malo previse navikli na cene krseva, ne automobila. Dobro ocuvani primerci od prvog vlasnika i u Nemackoj kostaju dosta.

Zar mislis da bi neko svoje, odlicno ocuvano i odrzavano vozilo koje je preslo relativno malo kilometara i placeno 18.000 eura (tada je toliko kostalo) tek tako poklonio nekom po ceni udaranih i izraubovanih?

Jok. Nema od toga nista. Nisu ni oni sisali veslo.

Kod Folcvagena je to jos izrazenije. Nasli smo nekoliko odlicnih, skoro pa ko novih, primeraka Golfa 4 iz 2001. godine ali niko od vlasnika nije hteo ni da cuje za cenu ispod 8000 eura. Neverovatno ali istinito.

Kao sto je na primer ovaj, mada sam pronalazio i bolje primerke:

http://suchen.mobile.de/fahrze...atures=EXPORT&pageNumber=1


U stvar, najbolji primerci ni ne stignu do mobile.de
Prodaju se preko oglasa.

P.S. 11 do 12.000 eura kostaju east "klasik" modeli koji nemaju bas mnogo zajednickog sa standardnim i dobro napakovanim modelima koji su se prodavali na Zapadnom trzistu.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 10.02.2012. u 17:56 GMT+1]
[ tdusko @ 10.02.2012. 17:00 ] @
Zare je u pravu sto se cena u DE tice jer i ja cesto zadjem kad mi je dosadno po placevima i oni koji su malo renomiraniji, daju garancije itd.. drze cenu dobro ocuvanih primeraka vrlo. Doduse, ovaj golf 4 sa linka nije merodavan jer ovo nije obicno vozilo. Osim sto ima sve sto se moze zamisliti od fabricke opreme ima i gomilu ugradjene opreme u vidu spojlera, ksenona, spustanja, navigacije itd. Ali da dobar kosta-kosta.
[ bakara @ 10.02.2012. 17:08 ] @
Citat:
Zarko Silic

P.S. 11 do 12.000 eura kostaju east "klasik" modeli koji nemaju bas mnogo zajednickog sa standardnim i dobro napakovanim modelima koji su se prodavali na Zapadnom trzistu.


Ima i novih astri za te pare:
http://suchen.mobile.de/fahrze...amp;usage=NEW&pageNumber=1

Svaka cast onom ko za 10 godina starog golfa ili astru hoce da da 5 ili 8000e.
[ vladd @ 10.02.2012. 17:14 ] @
I sam sve znas. Ako je sve tacno, onda je cena vise nego povoljna, mada sumnjam da nemci daju neki ekstra set opreme na 1.2 motor, vole da zakidaju na opremi, na svakoj sitnici...

Elem, mala kilometraza je mala kilometraza, mani stvarno ne deluje da je 30km dnevno razlog za davanje 18000 evra za auto. Za neke modele mogu da razumem pad cene, ali drzanje cene nakon prostog "redovnog" servisiranja mi je malo preterano.

Postoje modeli u koje se na osnovnu cenu ulozilo jos nekoliko hiljada evra, na raznu opremu, pa je razumljivija i uvecana cena.


Poz
[ Zarko Silic @ 10.02.2012. 17:18 ] @
Citat:
bakara: Ima i novih astri za te pare:
http://suchen.mobile.de/fahrze...amp;usage=NEW&pageNumber=1

Svaka cast onom ko za 10 godina starog golfa ili astru hoce da da 5 ili 8000e.


Pazi, sve je to diskutabilno. Pitanje je samo koliko imas srece i da li ces svog trenutno kupljenog krsa nekom utopiti pre nego nasednes na zicer.

Onaj ko misli da svoje novokupljeno vozilo normalno koristi u jednom nekratkom periodu, svakako ce se ispruziti za tih 3000 evra razlike. Pre ili kasnije.

Poznati su mi slucajevi (ne jedan) gde su pojedinci namerno trazili da kupe Golf 4 za 8000 eura. Kada im je za iste pare ponudjen Golf 5, nisu hteli ni da cuju, a Golf 4, jako dobar primerak za 8000 eura nije uopste lako pronaci. Valda se takvi, u principu, ni ne prodaju.

Citat:
vladd: Postoje modeli u koje se na osnovnu cenu ulozilo jos nekoliko hiljada evra, na raznu opremu, pa je razumljivija i uvecana cena.


Nije samo u opremi fora. Obicni, dobro ocuvani primerci kostaju dosta. Ovaj G4, ciji sam link postavio, slucajno ima nesto vise opreme, ali nije oprema ta koja diktira cenu.

P.S. Evo neka neko pokusa da pronadje G4 savrsen primerak za 8000 eura na NETu.

Unapred mu obecavam da za mesec dana trazenja nece pronaci vise od jednog.
[ bakara @ 10.02.2012. 18:26 ] @
Citat:
Zarko Silic:Poznati su mi slucajevi (ne jedan) gde su pojedinci namerno trazili da kupe Golf 4 za 8000 eura. Kada im je za iste pare ponudjen Golf 5, nisu hteli ni da cuju, a Golf 4, jako dobar primerak za 8000 eura nije uopste lako pronaci.

I ja sam za to cuo, ali video nisam nikad

Citat:
Zarko Silic:
P.S. Evo neka neko pokusa da pronadje G4 savrsen primerak za 8000 eura na NETu.

Unapred mu obecavam da za mesec dana trazenja nece pronaci vise od jednog.

A zasto bi neko u opste trazio stari dobro ocuvan auto kada za iste pare moze da kupi noviji isto tako dobro ocuvan auto.
Automobili nisu kao vino, vise su kao zene
[ Zarko Silic @ 10.02.2012. 19:01 ] @
Citat:
bakara: A zasto bi neko u opste trazio stari dobro ocuvan auto kada za iste pare moze da kupi noviji isto tako dobro ocuvan auto.
Automobili nisu kao vino, vise su kao zene ;)


Moze, cuo sam za to, ali jos nisam video


Ako se izuzmu placevi automobila ciji su vlasnici Turci (i ostali "stranci"), kao sto je vecina ovih na mobile.de, cena automobila na srbijanskim placevima je od 20 do 50% niza za "ista" vozila od onih koji se prodaju na ostalim placevima u zapadnoj Evropi.
[ bakara @ 10.02.2012. 19:44 ] @
Citat:
Zarko Silic: Moze, cuo sam za to, ali jos nisam video

Ti si pomenuo ovo:

Citat:
Zarko Silic:
P.S. Evo neka neko pokusa da pronadje G4 savrsen primerak za 8000 eura na NETu.

Za te pare ima sasvim lep izbor golfa 5...bar ces manje traziti.
[ BB308 @ 10.02.2012. 19:52 ] @
Ovde u Fr imate golf 4 koliko hocete preko 6-7000 e.Za dobrog ne verujem da moze ispod 5 i da se nadje. Imao sam slucaj u Srbiji da su prodavali Peugeot 206 Hdi bila im je cena mnogo niza nego u Fr, ali velika razlika u ceni.Dzaba oglasi koje sam imao u autu, u kojima je bilo nemoguce naci auto 2-3god star sa niskom km za par hiljada.Na kraju sam ponudio da kupim 2 da ih doteram ovde da zaradimo, ali uz garanciju kilometraze i servisnih knjizica.E tek onda je bilo trt,mrt, ovo, ono....
[ Markoxxx @ 10.02.2012. 20:03 ] @
Ima moj drug limuzinu, 1.6 16v, sa sekvent plinom, trosi ispod 8 u proseku.
[ Zarko Silic @ 10.02.2012. 21:21 ] @
Ja sam pisao o tim dobrim polovnjacima vec u nekoliko navrata

http://www.elitemadzone.org/p2786078


Ovaj automobil je prodat prosle godine preko Ebaya za 9500 eura.

Problkem je u tome sto takvih automobila ima veoma malo i sto ih vlasnici ne prodaju rado.
[ vladd @ 11.02.2012. 11:27 ] @
Mislim da bih i ja odabrao golfa 4 pre nego golfa 5(ako bih morao da biram VW), samo zbog skalamerije zvane DPF, koji je otprilike trecina cene doticnog polovnjaka, a po kilometrazi, vec mu se blizi termin..

Dodatna oprema uopste nije naivna po ceni, pogotovo ako je od ozbiljnih proizvodjaca, a ne buvljacka furda.

Poz
[ Zarko Silic @ 11.02.2012. 11:44 ] @
DPF kod VAGa nije nekakva velika problematika. Moze se eliminisati iz sistema bez posledica. Osim toga nemaju ga sve petice. U stvari, nema ga skoro ni jedna proizvedena 2003 i 2004. godine.

Mnogo je veci problem sto su cetvorke cija je cena ista kao petica, u mnogo i neuporedivo boljem stanju. Za 7000 eura moze se kupiti veoma korektna cetvorka, a za iste pare peticu ne treba ni gledati. Korektna petica, dizelka, ispod 10.000 eura ne postoji. Bez preterivanja u kriterijumu.

Za dodatnu opremu si u pravi. Originalna dodatna oprema je skupa kao zlo, ali to vazi za sve proizvodjace automobila.
[ inobradovic @ 11.02.2012. 15:50 ] @
uredu je za auto par godina star dati neku paru vise da bude sve super i cuvati ga 5-6god.
a auto tipa golfa 4 starog 12god to kupiti za neke pare jer je dobro ocuvan i preci granicu gde pocinje golf 5 je po meni budalastina.
[ vladd @ 11.02.2012. 16:06 ] @
Pa nije, ali cenu vozila odredjuje i stanje, ne samo godiste ili model. Naravno i pocetna cena ima uticaja. Sto se tice realne situacije i tehnike.

Postoji i trziste i njegova demokratska crta, gde veliki broj nepismenih(tehnicki) odlucuje, odnosno grajom proglasava sta je dobro a sta ne. Do mere da se zaljbljuju u vozilo..a ljubav nema cenu


Eliminisati neke sklopove iz golfa 5 je moguce, ili drugih vozila, katalizator, esp, abs, egr..i to godi mentalitetu "jeftino", ali to vise nije dobro odrzavano vozilo i nema svoju cenu..

To je dobro osakaceno vozilo, koje ce imati mozda manje stavke u odrzavanju, ali se ne moze nazvati "dobro" odrzavanim, samo zato sto su mu eventualno redovno menjani filteri i cesto je pirkan i glancan..

Poz
[ Zarko Silic @ 11.02.2012. 17:42 ] @
I DA i NE,

DPF filter je pomalo perverzija i nije ukljucen u opste parametre potrebne za rad motora (za razliku od na primer EGRa koji neko nepromisljeno iskljucuje). Jos manje ukljucen u parametre vezane za bezbednost.

ABS, ESP i ASR su sasvim druga prica. Tu nema zahebancije i to mora da bude 101% ispravno.

Medjutim, G5 nema ama bas nista vise od onoga sto G4 poseduje. Osim vise mesta za zadnjoj klupi i nesto izmenjen dizajn, ne donosi prakticno nista novo, a pogotovo nista revolucionarno. Isto vazi i za Golf 6.

Savim sam siguran da je dobro ocuvan i odrzavan G4 pametnija kupovima od razanjakne petice. Uostalom, ovo potvrdjuju i cene na trzistu.
[ vaske2 @ 11.02.2012. 20:31 ] @
Zarko Silic@(za razliku od na primer EGRa koji neko nepromisljeno iskljucuje).

Ako moze malo detaljnije pojašnjenje u vezi ovoga,nije tema ali...mislim da bi interesovalo mnoge,pogotovo Bg taksiste koji sigurno na 80% vozila imaju zatvorene EGR ventile...

Ali ako može bez odgovora tipa"ne bi ga fabrika stavila da nije potreban".