[ vlada.stankovic @ 07.01.2012. 17:00 ] @
| VRLO MI MALO NEDOSTAJE DA SKRENEM.
imam gore navedeni auto i ja sam prosto odusevljen njime i mislim da nema bolji:)
naime koliko ga vec vozim a to je od 2008 godine, i na more i ovamo i onamo nikad nije zakazao. cak sta vise nikad mu nisam nista specijanlo ni menjao osim redvnih servisa.
ali sad...... upalim vozim i pocne da trokira kako da mu jedna po jedna svecica prestaje da radi (inace ajde skoro da stavim nove ngk v line i sve bacaju struju kada pogledam)
odem kod majstora sve ok ali kao pitaju .. ma imas li ti goriva.
kod dvojce sam bio kad sipaju igrom slucaja upali. a da ne zaboravim isto se ponasa i na plin i na benzin.
otvorim rezervoar a on pun. .
ne prijavljuje check engine. nema gresaka ali jednostavno odstoji par dana i upali i ne znam gde moze da me ostavi.
daj te bilo koji predlog.
da li ima brojac impulsa na radilici, moze li da buide lamda sonda kriva za takav rad.....
bilo sta ljudi, ne mogu da verujem da ne radi :)
|
[ Zvezdan @ 08.01.2012. 11:20 ] @
Koje je godište ?
Možda da pogledaš forum na micubiši fan klubu
http://www.mitsubishiclubserbia.com/forum/
[ vlada.stankovic @ 08.01.2012. 12:04 ] @
1991 godina. hvala proptaticu forum ako nadjem nesto zanimljivo sigorno cu da odgovorim sam sebi.
:)
[ vlada.stankovic @ 08.01.2012. 12:53 ] @
ne radi link :(
[ vladd @ 08.01.2012. 13:06 ] @
Ako hoces kvalitetan odgovor, onda je potrebnomalo vise detalja, ili neka slika pod haubom.
Postoje razne varijacije sa motorima i opremom, i tesko je dobaciti smisleni odgovor, pogotovo sto i majstori tesko resavaju problem neposrednim uvidom u motorski prostor.
Osim lambda sonde pogresne smese, ventilacije kartera, gubitka nekog vakuuma, moguci su i elektricni kvarovi(Mitsu je napunio 20 godina), na primer pri regulaciji pritiska goriva ili rada pumpe(relej za rad pumpe goriva), odnosno, prilicno su moguci problemi na kutiji relea(osiguraca) sa stampanom plocom.
Takodje su moguci problemi sa instalacijom(zice se prosto prekinu od oksidacije).
Zato je neophodno malo vise detalja...
[ vlada.stankovic @ 08.01.2012. 13:59 ] @
posto se bavim moontazom alarma u kolima pa poznajem unutrasnjost vozila cisto dok ne slikam haubu da dam par zapazanja:
pritisak pumpe nisam proveravao (daje gorivo to sam proverio) ali nije problem do nje jer kada ga i na plin upalim isto se ponasa.
takodje barem ono sto se vidi od instalacije ispod table je u dobrom stanju (auto je uvezen 2008 i pravo je cudo kako ti stranci cuvaju kola), nisam gledao ispod tepiha, ispod zadnjeg sedista je takodje ok.
u haubi je takodje ok.
ne znam sta ima jos od takvih brojaca prekidaca i blokada da se pokvari.
protokomer daje znake da radi jer se menja broj obrtaja akda izvucem konektor i kada ga vratim. kablovi za svecice ne bacaju sa strane. razvodnu kapu sam zamenio a sutra cu i ruku.
kakve signale racunar sve prima i daje??
moze li on da zabrani rad motora ako nesto nije u redu?
[ vladd @ 08.01.2012. 21:12 ] @
Kablovi mogu da izgledaju kako izgledaju, ali iznutra mogu da istrule. Mitsubishi daje garanciju 10 god..ali je to proslo pre 10.
Ako je senzor polozaja radilice, to se ustanovi variranjem ili izostajanjem paljenja, odnosno stroboskopom, kao laksom metodom, ili merenjem signala..
Ne vredi da trazis samo prost kvar, treba da trazis kvar, i da ostavis mogucnost da kvar bude i prost i izuzetan.
Moguce da je usao u servisni mod, probaj da skines klemu i da kratkospojis kabllove(ne sa kontaktom a accu!!), da ispraznis kondenzatore u napajanju ECU-a, to je recimo par minuta, i da resetujes deo memorije. Pa probaj ponovo.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.