[ marekg0101 @ 14.01.2012. 23:42 ] @
Sta mi preporucujete koji plovni auto da uzmem do 5000 evra, 2002 god. i mladje, limuzina? |
[ marekg0101 @ 14.01.2012. 23:42 ] @
[ sasa022 @ 15.01.2012. 01:00 ] @
Za 5000 moze svasta da se kupi
Daj malo vise podataka o svojim zeljama i potrebama,ali takodje i o naknadnim finansijskim mogucnostima jer vozilo treba i odrzavati,registrovati... [ marekg0101 @ 15.01.2012. 09:42 ] @
Uzeo bi dizela, 5v, limuzinu za gradsku voznju.
[ vladd @ 15.01.2012. 10:46 ] @
E sad, zasto dizela, zasto limuzinu za gradsku voznju.
Da li si spreman na odrzavanje dizela...? Mislim da je vaznije da je vozilo koje kupis u sto boljem stanju, nekada samo godiste ne igra znacajnu ulogu, da li je auto star 3 ili 5 godina nije mnogo bitno(osim za neke preprodavce ili bas nepismene kupce), ali je bitnije da li je presao 90000 ili 19000km, da ne spominjem cifre preko 250kkm, koje su cest kod "dizel" polovnjaka u Srbiji. Posebno je pitanje da li preferiras poneku marku, kakvo ti je stanje sa rezervnim delovima, ili servisno okruzenje(ne mislim da li uopste ima servisa), da li poznajes dobrog servisera, iz prve ili druge ruke, da li si u razgovorima i tokovima u vezi automobila, da li imas nekoga ko moze da proveri istoriju vozila.. To je puno licnih detalja koji uticu na kvalitetan izbor, eventualno se moze pristati na neke kompromise, sto se tice ambijenta, ali sto se tice vozila, stanje mora bekompromisno da odgovara ceni. Razmisli o odrzavanju i da li mislis da vozis i zapustas vozilo, da li mislis da radis redovne servise da umiris savest, koristeci najjeftiniju robu, da li ocekujes da koristis auto kozmetiku...pa kada sam sebi odgovoris na sve detalje, bice ti jasnije sta ti treba..eventualno mozemo da pomognemo u odluci izmedju par modela.. Mozda je manji benzinac, recimo 1.4 ili 1.6 bolje resenje nego dizelska saga koja izumire, uz dodaka plina, sigurno je jeftiniji i za voznju i za troskove... Poz [ marekg0101 @ 15.01.2012. 12:21 ] @
Sta mislite o ovom:
http://www.polovniautomobili.c...742751/renault_megane_sedan/#0 [ bakara @ 15.01.2012. 12:33 ] @
Citat: Da mu je zamenjen volan jer ko zna koliko je presao. [ sasa022 @ 15.01.2012. 13:07 ] @
Prava limuzina ima cetvoro vrata :)
Ako zelis prostog dizelasa razmisli o VW 1.9 SDI ( Golf4-Bora-Leon ) [ cozmo_im @ 15.01.2012. 13:08 ] @
Najpouzdaniji polovnjak trenutno na nasem trzistu - Corolla Verso 1.8 (135ks) ili 2.0 D4D (90ks).
Moze za 5000 u perfektnom stanju, 2003. Udoban, upija nase rupetine, pouzdan i neunistiv. Ladja na putu, puno mesta unutra. Ima takvih i od drugih proizvodjaca ali su Toyote dosta manje vozene i pazljivije odrzavane i nemaju problema toliko cesto kao drugi. I puno ih je kupljeno ovde i sve su sa urednom servisnom dokumentacijom. Eto, moj predlog. [ bakara @ 15.01.2012. 13:15 ] @
Citat: cozmo_im: Najpouzdaniji polovnjak trenutno na nasem trzistu - Corolla Verso 1.8 (135ks) ili 2.0 D4D (90ks). Ja sam trazio bas ta dva modela i nisam naisao ni na jedan ne ishaban primerak, sve su mnogo presle, cak im je i unutrasnjost dosta potrosena. u ostalom, covek trazi limuzinu, a corollu limuzinu je tesko naci. [ bakara @ 15.01.2012. 13:26 ] @
Evo zanimljivog primerka koga vredi pogledati:
http://www.polovniautomobili.com/oglas1716071/mazda_6_cdti/ [ HoT_Steppa @ 15.01.2012. 13:50 ] @
Citat: cozmo_im: Najpouzdaniji polovnjak trenutno na nasem trzistu - Corolla Verso 1.8 (135ks) ili 2.0 D4D (90ks). Moze za 5000 u perfektnom stanju, 2003. Udoban, upija nase rupetine, pouzdan i neunistiv. Ladja na putu, puno mesta unutra. Ima takvih i od drugih proizvodjaca ali su Toyote dosta manje vozene i pazljivije odrzavane i nemaju problema toliko cesto kao drugi. I puno ih je kupljeno ovde i sve su sa urednom servisnom dokumentacijom. Eto, moj predlog. Ima u novom AutoBildu lep tekst o ovoj Toyoti, ko je zainteresovan, pod obavezno citanje. [ Doberman @ 15.01.2012. 15:34 ] @
Ako nisi gadljiv na karavane evo i mog predloga, moze das se uzme i za daleko manje od 5000e a nije los auto.Mozes da biras dizel ili benzinac.
Code: http://tinyurl.com/6ppmbzp [ Zarko Silic @ 15.01.2012. 15:56 ] @
Citat: bakara: Evo zanimljivog primerka koga vredi pogledati: http://www.polovniautomobili.com/oglas1716071/mazda_6_cdti/ Uvu Mazdu pre kupovine obavezno oterati na kanal i obratiti posebnu paznju na zadnji kraj. Ume da bude nevidjen truleks. Inace, otprilike svaki stoti automobil polovnjak, nevezano za tip, model i proizvodjaca, u ovom cenonovnom rangu, nije totalni krs. P.S. Nedavno sam sebi trazio nesto slicno vise od godinu dana i pri tome pogledao vise stotina automobila u ovom cenovnom rangu. Ili su lupani, ili su presli nerazumne kilometraze, ili su lose odrzavani, ili sastavljani od vise automobila (nepoznati razlozi) ili ovo, ili ono, ali korektno toga ima jako malo. Ako vec imas 5K u kesu onda kupi na kredit Fiat Punto NOV ukoliko ti zbog specificnosti posla, ne treba nekakav karavan. [ nnn @ 15.01.2012. 16:10 ] @
Da ne otvaram novu temu, sta mislite o ovome automobilu:
http://www.polovniautomobili.c...ult_megane_19dci_cc_cabrio/#10 [ sasa022 @ 15.01.2012. 16:40 ] @
Citat: zarsilic:Ako vec imas 5K u kesu onda kupi na kredit Fiat Punto NOV ukoliko ti zbog specificnosti posla, ne treba nekakav karavan. Pre 20-ak dana sam se vozio u par meseci starom Zbuntu ( najjeftinija varijanta bez ikakve dodatne opreme ) - posle tog iskustva vise ni ljutom neprijatelju to cudo ne bih preporucio. Karoserija i enterijer je bar za klasu losija od Punta 2 ( 2000-2004g ) [ bakara @ 15.01.2012. 16:53 ] @
Citat: zarsilic: Ovu Mazdu pre kupovine obavezno oterati na kanal i obratiti posebnu paznju na zadnji kraj. Ume da bude nevidjen truleks. Truleks se desavao na BJ serijama (to je do kraja 2002.) , ukoliko nije udarana trojka i sestica ne bi smele imati rdju. [ Haski @ 15.01.2012. 17:21 ] @
Drugar je imao pomenutu Mazdu bio prvi vlasnik, dobio je po ekstra povoljnim uslovima. Da ne sirim pricu...
Vozio je dok nisu krenuli servisi. Cuknuti far itd... nista ozbiljnije. Cena delova ubija ! Prodao i sad vozi pola 2000 i neko god dizela i prezadovoljan. Za sta god da se odlucis proveri i koliko ce te kostati servisi i neki uobicajni delovi koji mogu doci za zamenu.. Kad pogledas i to videces da ce ti i to biti faktor koji ce odlucivati sta ces odabrati. Moj predlog benzin / plin i da auto bude u sto boljem stanju i pritom da ne bude neka egzotika da ubija za servis. Rover 75 ulazi za te pare, fenomenalno izgleda ali za odrzavanje je skup. http://www.polovniautomobili.com/oglas705646/rover_75_t_club/ Zato ih i ima na prodaju koliko hoces. Srecno u svakom slucaju prilikom izbora ! [ bakara @ 15.01.2012. 18:04 ] @
Citat: Haski: Drugar je imao pomenutu Mazdu bio prvi vlasnik, dobio je po ekstra povoljnim uslovima. Da ne sirim pricu... Vozio je dok nisu krenuli servisi. Cuknuti far itd... nista ozbiljnije. Cena delova ubija ! Prodao i sad vozi pola 2000 i neko god dizela i prezadovoljan. I ja sam imao mazdu a znam previse ljudi koji imaju istu tako da nemam pojma o cemu ti to pricas, o kojim cenama servisa i sl? Napisi nesto konkretno, a ne nesto sto si cuo. Citat: Haski: Moj predlog benzin / plin i da auto bude u sto boljem stanju i pritom da ne bude neka egzotika da ubija za servis. Rover 75 ulazi za te pare, fenomenalno izgleda ali za odrzavanje je skup. http://www.polovniautomobili.com/oglas705646/rover_75_t_club/ Zato ih i ima na prodaju koliko hoces. Srecno u svakom slucaju prilikom izbora ! Da ne bude egzotika i predlozis rovera [ cozmo_im @ 16.01.2012. 10:25 ] @
Citat: bakara: Ja sam trazio bas ta dva modela i nisam naisao ni na jedan ne ishaban primerak, sve su mnogo presle, cak im je i unutrasnjost dosta potrosena. u ostalom, covek trazi limuzinu, a corollu limuzinu je tesko naci. Kad je radjen tekst za Auto Bild, prvo je stvarno ustanovljeno da je pouzdanija od ostalih (kao i sama Corolla) a drugo vecina primeraka koje sam ja video dok je drugar radio istrazivanje su bili savrseno ocuvani primerci. Jedino habanje je bilo na obrucu volana ali nista spec. Mada, uvek ima dresina. [ bakara @ 16.01.2012. 10:38 ] @
Onda ja nisam imao takvu srecu...ja da sam nasao takvu ja bih do sad vozio tu toyotu
[ cozmo_im @ 16.01.2012. 10:43 ] @
Mi smo nasli 2-3 u izvrsnom stanju. Jednu dizelku (presla 200.000) i 1.8 koja je presla realnih 140.000. Obe su bile bez ulaganja, uradjeni servisi i to.
Ali dreseva ima, samo je potrebno odresiti malo novcanik i proveriti u servisu. [ Zarko Silic @ 16.01.2012. 10:45 ] @
Nije lako pronaci solidnog polovnjaka za ovoliko para.
Rekao sam: otprilike svaki stoti od onih koji se nude, moze da dodje u razmatranje. Moze da se razmatra, ali ne i da se kupi. Siguran sam da ne postoji ni jedan u koji, nakon kupovine, ne treba uloziti nista. Na mobile.de moze se pronaci solidan automobil u C segmentu star desetak godina, prakticno bez ulaganja, u stvarno vrlo dobrom stanju, ali se za njega, umesto 5 mora izbrojati 10 hiljada eura, a za taj novac (uz mozda malo dodavanja) moze se vec kupiti i nov. Ne bi bilo lose, ukoliko mogucnosti dozvoljavaju, pogledati i ove aute vracene sa lizinga. Ume da se pronadje nesto povoljno i dobro. Doduse retko, ali ume da bude. [ cozmo_im @ 16.01.2012. 10:52 ] @
Procitah da je za 10 puta povecan broj vozila vracenih sa lizinga.
[ DrJekyll @ 16.01.2012. 10:54 ] @
Aj razmislite, taj sto nije imao para za ratu, koliko je onda imao para za odrzavanje? [ Zarko Silic @ 16.01.2012. 11:01 ] @
Ima nekakve logike, ali je ovde rec o ipak novim autima gde i nije postojala potreba za nekakvim specijalnim odrzavanjem.
Problem lezi na drugom mestu: preostala rata (novcani iznos) koju preuzme novi vlasnik, gotovo redovno je veca od cene ili vrednosti takvog automobila kupljenog na standardan nacin. Plus jos za ovaj sa lizinga, mora da se doplati i fiksni deo. Pojedini vlasnici vracenih vozila su se i vodili ovom cinjenicom: vise im se isplatilo da vrate automobil i da kupe isti takav nego da placaju ratu do kraja. Odnosno, samo misle da im se vise isplati. P.S. Poznajem osobu koja je vratila Passata jer mu je preostala rata od 15.000 eura, a onda za 10.000 kupio "isto" takvog. [ vladd @ 16.01.2012. 11:57 ] @
Ima raznih primera, evo sluzbena Toyota, lizing, koju je novi direktor vratio(bavi se stednjama i racionalizacijama), u odlicnom je stanju, ali nema kupca, a "vracanje" kosta 100€ mesecno...dzonjanje na parkingu auto kuce...
Naravno, auto kuca je zacepila cenu..posto im odgovara da stoji sto duze..dok i banka ne odustane.. Poz [ Haski @ 17.01.2012. 14:42 ] @
U pravu si. Cuo jesem, konkretno nemam informaciju koliko sta kosta i to je tacno.
Znam samo da je covek prodao jer mu je bila skupa za odrzavanje, a da je sad sa Polom prezadovoljan.. Koliko su ti njegovi razlozi opravdani ne znam (da je skupa za odrzavanje), a i cime je on sada prezadovoljan ni to tacno ne znam, ali da je prezadovoljan a da to nije bio to je cinjenica :-) Nemam nista protiv Mazde cak mislim da je stvarno dobar auto. A koliko kosta njeno odrzavanje to je lako i proveriti koga zanima (sto sam i savetovao). A Rover i jeste bio primer "egzoticnog" auta. Licno da sam u mogucnosti uzeo bih ga i vozio pola godine jer mi se bas svidja kako izgleda. A ako se odlucuje za kupovinu prema tome sta mu se svidja onda svaka matematika pada u vodu.. Mislim da coveku nece biti ni malo lako, skoro sam bio u slicnoj dilemi i odustao sam od kupovine. Mnogo je brate mili komplikovano, primetiti sakrivene nedostatke.. A i sacekao bih jos neko vreme.. Trebalo bi mozda razmisliti o kupovini u Svajcarskoj. Tamo valjda nema prevaranata koliko ima ovde a i pritom oni imaju najvece standarde koje prodavci novih kola treba da ispune da bi mogli da prodaju u opste.. Pozdrav! Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|