[ Juca. @ 18.01.2012. 02:19 ] @
Inereseje me,da li neko moze malo bolje da mi objasni,sta tacno zaci ova oznaka.
Posto sam se odlucio za kupovimu Opel Vectre.
Takodje me intersuje,kako najlakse videti-prepoznati,da li auto ima ISUZU motor,ili vec neki drugi?
Pozz.
[ sasa022 @ 18.01.2012. 03:57 ] @
http://en.wikipedia.org/wiki/Ecotec

Jedino ako trazis prvu seriju Vektre B sa 1.7 dizel motorom onda ces naci Isuzu motor.

http://www.elitemadzone.org/t3...TH-DTI-motora-na-Opel-Astri-cl
http://www.elitemadzone.org/t254429-1-Opel-astra-DT-ili-DTI
[ Juca. @ 18.01.2012. 16:13 ] @
Hoces reci da ni jedan drugi model nema ISUZU motor?
[ Zarko Silic @ 18.01.2012. 16:39 ] @
Isuzu ima 1686 ccm i samo on ima tu kubikazu.
[ Nocni @ 18.01.2012. 19:19 ] @
Kod 1.7 motora, ako je sa bosh pumpom onda se pumpa nalazi sa prednje strane odnosno prema hladnjaku... kod isuzu-a je pumpa sa zadnje stranje motora odnosno prema pozarnom zidu... tako ti je najlakse laicki na placu razlikovati astre i vektre...
[ Mungos 7 @ 21.01.2012. 09:21 ] @
Evo ovdje jos malo o tim motorima
http://it.wikipedia.org/wiki/Motori_Ecotec

Da ne otvaram novu temu, da li su recimo polovne Astre G sa motorima 1.7 CDTI (common rail) isplativije za kupit i odrzavat od onih 2.0/2.2 motora sa zloglasnom VP44 pumpom?
Po drugi put imam problem sa tom pumpom sa svojom Astrom 2.0 DI.
Razmisljam da je popravim i prodam pa da trgujem nesto drugo.
[ Zarko Silic @ 21.01.2012. 10:55 ] @
Citat:
Mungos 7: motora sa zloglasnom VP44 pumpom?
Po drugi put imam problem sa tom pumpom sa svojom Astrom 2.0 DI.


Zasto je zloglasna? Pumpa ko pumpa.

Problem imas zato sto filozofiras i ne zelis da platis korektnu popravku onome ko to zna da napravi, a ne zato sto je pumpa zloglasna. Svaka pumpa nakon 300.000 km, ima pravo na remont.

P.S. "Zloglasna" moze biti samo ona PSG16 pumpa u Vectri C koja na sebi sadrzi i ECU pa je remont basnoslovno skup.
VP44 to nije.
[ Mungos 7 @ 21.01.2012. 11:47 ] @
Kad sam ostecena strana moram da filozofiram :). Ne bih da ponovo pokrecemo diskusiju oko ovih pumpi, reci cu samo da ne znam covjeka koji je ima na autu a da je nije reparirao.
Sto se tice mog slucaja, u Crnoj Gori postoji samo jedan Bosch servis za ove pumpe (imaju EPS 815), blizu su mi i mislio sam da ce mi odradit tu reparaciju kvalitetno.
Medjutim ocigledno da nisu. I sto cu sada? znam da kod njih vise necu.
Ja sam sada vec dosao u situaciju da ce me remont koji cu morati da odradim ispasti veoma skup. I zato sam vise nego razocaran.