[ mrcooler88 @ 09.02.2012. 19:32 ] @
| Ubacio bih sat sa obrtomjerom jer ovaj moj nema nista na desnoj strani, cak ni analogni sat, pa me interesuje moze li to bez prepravljanja na alternatoru. Radi se o benzincu 1.6 ako ima kakve veze. evo slike sata sa 2 džeka kao sto je i moj |
[ botr @ 09.02.2012. 20:49 ] @
Moze sigurno. Najbolje da izvrsis transplantaciju s nekog klinicki mrtvog Golfa s istim motorom. Mislim da se samo minus uzima s bobine i to je to.
[ mrcooler88 @ 09.02.2012. 22:35 ] @
Citao sam na vise foruma, neki kazu da stvarno moze bez ikakvog prepravljanja ili ubacivnaja novog alternatora, jedan me cak i ubjedjivao, dok 2 obliznja elektricara kad sam ih pitao, kazu da nikako ne moze bez prepravke... ?! Na otpadu sam vec gledao neke satove ima jedan graviran do 200 kao moj, benzincov 7000 obrtaja rekao bih da je od istog motora... Najbolje da probam prikopcati pa sta kaze sat
[ vladd @ 09.02.2012. 23:02 ] @
Za takav zahvat ne bi bilo lose da upoznas instalaciju i potreban signal za obrtomer.
http://www.vaglinks.com/Docs/V...lfJetta_MKII_ServiceManual.pdf
Poz
[ veselinovic @ 10.02.2012. 06:27 ] @
Iz licnog iskustva, jeta 1987 - stari tip sa leptir staklima.
U originalu nije imala ni sat - kao tvoj model.
Ubacen instrument od nekog pasata sa obrtomjerom i digitalnom cukom bez ikakvih elektricnih problema.
Sve elektricki pase. Jedini problem sarafi za pricvrscenje.
Kod jete 1 kom, kod pasata 2 kom i na razlicitim mjestima.
Ja sam uradio sledece .
Skinuo one male plastike oko volana ( tj samo donju).
Sada su konektori pristupacni.
Otisao na otpad i na licu mjesta pocupao dva konektora sa mog sata i zakacio na novi sat.
Kad je proradilo kupio sat. Da nije proradilo, ne znam da li bih kupovao i zezao se citav dan sa instalacijom.
[ botr @ 10.02.2012. 09:43 ] @
Kao sto ti rece prethodni forumas, probaj odmah na otpadu.
[ mrcooler88 @ 10.02.2012. 18:59 ] @
hvala, pravac otpad pa da probam...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.