[ Corolla XL @ 14.02.2012. 21:05 ] @
| Automobil je u odlicnom stanju,sve je na njemu orginalno i ocuvano.Radi na benzin,nema plin.Lepo pali,radi,prima gas,Problem je u tome sto posle cca 30 min.rada u voznji pada broj obtaja hoce da se ugasi.Posle minut se upali ,vozi neko vreme i opet isto.
Ima K-glavu.
Pitanja>
1.mozeli K-glava da se popravlja,sta je tu razumno resenje?
2.da li bi se problem resio ugradnjom plina?
3.da li neko ima kontakt sa serviserom u N.Sadu ili okolini koji sa tim ima iskustva i moze da resi? |
[ etjen @ 14.02.2012. 22:18 ] @
k-glava može da se remontuje i to odlično, samo je pitanje da li sada to neko radi.
Bio je jedan lik u Petlovači (kod Šapca) koji je radio k-glave 90-tih. Mislim da servis skoro sigurno i sada postoji, samo što čisto sumnjam da sada lik ima volje da se bakće sa tim jer je još pre 10-tak godina napravio baš veliki servis za auto-elektroniku...
Inače, meni je remontovao K-glavu i potrošnju sa 20ltara spustio na 8, po gradu :))
[ Zarko Silic @ 14.02.2012. 22:41 ] @
Posto si iz NS, mogao bi pogledati kod Saleta iz Temerina, ako se to danas uopste isplati raditi jer je odavno otislo u "stare zanate".
Svojevremeno je on to radio naveliko i jedan je od prvih majstora koji su se bavili servisiranjem Ka sistema.
(Sasa Kawasaki, znaju ga svi)
[ pudar @ 14.02.2012. 23:34 ] @
Verovatno ce da kosta skoro ko ugradnja plina. "Rokni" plindzu i bole te usi za benzin!
[ anon70939 @ 14.02.2012. 23:49 ] @
ja kad se setim na mom matorom audiju, kako je isao sa tim motorom na benzin... fenomenalno!
Kad sam ugradio plin imao sam dosta problema sa potrošnjom. Benzin mi je bio 10l po gradu, a na plin preko 15l.
Komplikacija je valjda da se stavi plin na K glavu, odnosno ne može baš svaki majstor. A ja sam eto bio baš kod tog "svakog" odnosno dobrog prijatelja koji drži servis, i koji je insistirao da mi on ugradi. Pokajao sam se.
Posle nekog vremena sam imao problem da mi se neka dizna zapušila, pa kad bih ga prebacio sa benzina na plin gasio se. Majstor mi je to brzo sredio, pročistio, i posle toga je opet išao kao aždaja.
[ Milojkovic @ 15.02.2012. 00:00 ] @
K glava moze da se nabavi i nova.
[ Corolla XL @ 15.02.2012. 08:38 ] @
U ovom momentu ne znam koliko je Audi 80 cc 1.8 1986 kostao kad je bio nov?Nova k-glava,cena je verovatno spram automobila kad je bio nov?!i Drugo bitno pitanje je koliko rad K-glave zavisi od ispravnosti ostalih elemenata koji su sa njom u sistemu?
[ botr @ 15.02.2012. 11:32 ] @
Nova k glava je oko 300-400 evra. Toliko te kosta i plin, i pri tom dobijes dosta jeftiniju voznju. Za pocetak sipaj neki kvalitetniji aditiv, mozda pomogne.
[ Corolla XL @ 15.02.2012. 19:15 ] @
U robnoj koci kupio sam aditv koji u tu svrhu sluzi.Nije pomoglo.Sad da li je i u kojoj meri kvalitetan?!Koji aditiv je kvalitetan?
[ botr @ 15.02.2012. 20:04 ] @
wynns ili liqui moly. Ne znaci da ce pomoci, ali probaj, a da budzis karburator ili nesto tako, ne bih ti savetovao, original je original.
[ anon70939 @ 15.02.2012. 20:53 ] @
meni su zbog te potrosnje plina hteli da nabudze karburator umesto K glave. potrebna je bila samo neka ploca aluminijumska obradjena na strugu na koju bi se stavio karburator. Kada sam dosao do toga, prodao sam auto, nisam hteo te budzevine. Inace je auto bio u taksiju, pa mi je to bilo neisplativo.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|