[ n1ath5je @ 20.02.2012. 12:44 ] @
Mene interesuje da li masa vozila (osovinsko opterecenje) ima bilo kakve veze sa silom kocenja. Ako negdje ima kakav link oko sile kocenja .... pozdrav |
[ n1ath5je @ 20.02.2012. 12:44 ] @
[ Zarko Silic @ 20.02.2012. 12:56 ] @
Naravno da ima veze.
Da li to pitas zbog tehnickog pregleda? Vozila sa vecom masom imaju vecu silu kocenja. [ Java Beograd @ 20.02.2012. 12:58 ] @
Ili je mislio na famozni "peti kočioni cilindar" kod Jugića
[ n1ath5je @ 20.02.2012. 13:02 ] @
Ma mene interesuje ima li ispod onih valjaka za mjerenje sile kocenja vaga
[ vladd @ 20.02.2012. 13:31 ] @
Prakticno jedna vrsta vage, uradjena sa mikrostrip senzorima za istezanje materijala.
Anulira se sama tezina vozila, pre merenja, pa se meri sila kocenja, koja zavisi prvenstveno od stanja kocnica i sile koju ce pritisnuta kocnica uz pomoc tezine vozila na doticnoj osovini(odnosno tocku) proizvesti. Poz [ Zarko Silic @ 20.02.2012. 13:48 ] @
Nije potrebna nikakva vaga.
Za odredjen tip vozila propisana je odredjena sila kocenja. Ukoliko je odstupanje vece od dozvoljenog ne mozes proci tehnicki pregled. (Mislim, ne bi trebalo da mozes proci). [ inobradovic @ 20.02.2012. 14:48 ] @
vido sam par puta na tehnickom da pritiskaju gepeg auta da bi ispunio parametre oko kocenja.
[ n1ath5je @ 20.02.2012. 14:52 ] @
Vjerovatno smanjuje tezinu na prednjem dijelu
[ milovanmaric @ 20.02.2012. 18:26 ] @
Cini mi sa da kod domaceg nam Punta, mora da se pritisne zadnji kraj vozila, jer ne moze da prikaze regularnu silu kocenja na zadnjoj osovini.
Dakle kad krenes na tehnicki sa nekim starim autom, dzak cementa u gepek i u kabinu stavite, i nema problema,bolje ce da ''hvata''. [ n1ath5je @ 20.02.2012. 20:55 ] @
mozda malo gnjavim, trazio sam po netu ali nisam mogao pronaci bilo kakvu animaciju o silama i momentima sto se javljaju prilikom kontrole kocnica pa ako neko ima...
[ Zarko Silic @ 20.02.2012. 22:14 ] @
Kocnice su kompleksan sistem. Ne moze se jednostavno obrazloziti nikakvim animacijama jer postoji nekoliko desetina raznih sila. Postoje prakticno-empiriske metode, kao i prosti skolski primeri tipa cica Glise, ali moras preciznije znati sta zapravo trazis jer na osnovu ovakvog pitanja:
Citat: kakvu animaciju o silama i momentima sto se javljaju prilikom kontrole kocnica nemoguce je dati bilo kakav odgovor. Sile i njhovo izracunavanje je jednda stvar, a kontrola kocenja je sasvim nesto drugo. Ako te zanima suva teorija u čiča Gliša modu, pitanje je bolje postaviti na TechZone. P.S. Aha, sada sam video u profilu da si masinski ingenjer. Pa, prijatelju, ovo sto pitas trebalo bi da znas bolje od vecine forumasa. Mnogo bolje od vecine forumasa! Dovoljno dobro da sam napravis takve animacione modele i to ovde, ili na Techu ponudis siroj javnosti. [Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 20.02.2012. u 23:34 GMT+1] [ vladd @ 20.02.2012. 22:55 ] @
Koristiti guglovanje sa "strain gauge", posto se meraci povrsinskog naprezanja lepe na poluge spregnute sa nosacem valjaka, i tako se meri sila.
Zato je i moguce pritiskanjem i otezavanjem recimo zadnjeg trapa, za poboljsanje "sile" kocenja. Poz [ n1ath5je @ 21.02.2012. 07:21 ] @
Zarko hvala na informaciji.
Slazem se, mozda sam sam trebao to da uradim ali nemam vremena a ni znanja. Iz tih razloga sam to pitanje postavio ovdje. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|