|
[ mmix @ 27.02.2012. 15:38 ] @
| :(
Citat: Odloženi BG CAR SHOW i MOTOPASSION:
Sajam automobila – BG CAR SHOW i Sajam motocikala - MOTOPASSION ove godine neće biti održani u planiranom terminu, od 8. do 14. marta.
Prema rečima Zorana Lupšića, project menadžera, Beogradski sajam je uložio velike napore ali nije mogao da utiče na uzroke koji su doveli do odlaganja ovih manifestacija u predviđenom terminu.
Ako se naknadno stvore uslovi za održavanje ovih priredbi, javnost će biti blagovremeno obaveštena.
ne znam samo zasto uopste kazu "odlozeno" kad mu "odlaganje do daljeg" dodje isto sto i otkazivanje.
|
[ cozmo_im @ 27.02.2012. 15:45 ] @
Pa kad se u celoj drzavi proda manje automobila nego u Becu naprimer. Pokazatelj ukupnog stanja u zemlji.
Najvise se tovare polovnjaci do 5000e i to je max u ovoj zemlji.
Punto je imao trenutnu popularnost, a sad je prodaja NULA. Kao i kod ostalih modela. Cak i onih 700-800 prodatih luksuznih vozila je smesno. Pa toliko se u Frankfurtu proda za mesec dana recimo...
Uvoznici se trenutno izdrzavaju samo servisom i flotnom prodajom i to je to...
[ mmix @ 27.02.2012. 16:18 ] @
To je BS prica, sajmova je bilo i dok su za slobe ljudi gazili jedni po drugima za koricu hleba, nije ga bilo samo dok su bombe padale. I moze da bude odrzan u crnoj gori koja cela ima ljudi manje od novog beograda ali ne moze u Srbiji. Sta, kao u crnoj gori se proda vise automobila?
Pre ce biti da je iza ovoga jos jedna kartelska prica, ovog puta o udruzenju uvoznika. Oni su rekli ne moze i niko sad ne sme da izadje na sajam, pa cak ni oni koji uspesno posluju. Mislim, pazi ovo:
"Slobodan Spasović, direktor „Auto Čačka“, kompanije koja je generalni uvoznik „Škode“, kaže da je, za razliku od većine ostalih uvoznika, ova kuća u 2011. godini zabeležila rast od 25 odsto, ali da zbog solidarnosti sa ostalim uvoznicima „Auto Čačak“ podržava odluku uvoznika da ne učestvuje na „Bg kar šouu“. "
Samo u ovoj vuko*ebini od drzave se dovoljava da se ucesnici na trzistu solidarisu umesto da se prisiljavaju na konkurentno ponasanje. Hoce mozda subevnciju, to je sad moderno...
DA citiram jednog komentatora: "Kriza je u glavama naroda i to opasna a kriza u dzepovima je ono na sta smo svi vec dugo navikli i vremenom naucili kako da se snadjemo, kupimo ,preprodamo,zajmimo vratimo, tako da je sto se toga tice sajam mogao biti odrzan i verujem da bi bio uspesan ali kriza je u glavama pa zato ne moze"
[ vladd @ 27.02.2012. 21:10 ] @
To je vetovatno perfidna izjava, verovatno su se ostali uvoznici udruzili da bojkotuju sajam, bas zbog Auto Cacka.
Ta njegova "poslovnost" i "uspesnost" je posledica ugovora o snabdevanju velikog broja lokalnih samouprava sa skoda modelima vozila.
A kako je "pobedio" na tenderu, ne znamo, ali je posledica da su (svi) ostali nesto ljuti...
Poz
[ HoT_Steppa @ 27.02.2012. 21:51 ] @
Mozda je razlog preterano visoka cena zakupa. Zasto se i BG Sajam ne solidarise pa spusti cenu zakupa? Najveci gubitnik ako se ne odrzi je sam Sajam, ljudi se i ovako uvek snadju.
[ jnk @ 27.02.2012. 22:01 ] @
Ma da, skoda podmicuje celu evropu i zato ima konstantan rast prodaje vec deceniju a svima uvaljuju krseve, kako da ne.
Otkazivanje sajma je cisto ekonomske prirode i nikakvih zavera tu nema. Prodaja automobila je konstantno rasla do 2008e i uvoznicke firme su rasle. Kada se desio krah ostali su isti troskovi a prihod je pao i sada se bukvalno stedi svaki dinar i vecina uvoznika je u paklenim problemima. Vec sada su svi podavali maksimalne popuste tako da se sajmom nista ne bi postiglo sa prodajne strane vec bi se samo pravio cist trosak jer svi ti sajmovi mnogo kostaju a u danasnje vreme malo donose.
[ Zarko Silic @ 27.02.2012. 22:57 ] @
Citat: vladd: A kako je "pobedio" na tenderu, ne znamo, ali je posledica da su (svi) ostali nesto ljuti...
Pobedio je tako sto je sasvim slucajno uvoznik Skode, a ne, recimo Mazde.
[ inobradovic @ 27.02.2012. 23:14 ] @
mozda se slucajno bg sajam pogodio u istom terminu sa onim u zenevi pa neko treba da promeni svoj termin, pa ajde bg da pomeri posto su dzentlmeni.
[ mmix @ 28.02.2012. 08:43 ] @
Ta dva sajma su decenijama u skoro istom terminu pa to nikad nije bio problem. Nisu cak uopste ni u istoj klasi.
Sad ispada da prodavce uopste zabole u Srbiji da klijente upoznaju sa svojim modelima, sajam je bio sta, buvljak za kola i ako toga nema nema potrebe ni za sajmom? Bruka.
[ jnk @ 28.02.2012. 09:13 ] @
Pre 15 godina jeste bila manja prodaja ali makar su uvoznici na osnovu tih malih prihoda planirali svoje poslovanje i nisu zidali gigantske auto salone poput citroena na adi ciganliji. Zato danas ne možeš naručiti citroen deo jer su ko zna koliko dužni centrali kad su oni prestali delove da im isporučuju. Takođe i drugo vreme je bilo kada su sajmovi imali mnogo više smisla nego danas u fejzbuk eri. Pogledaj samo Cebit koji je bio najveći sajam tehnike i telekomunikacija koji se u zadnjih 10 godina bukvalno desetkovao jer jednostavno danas sajmovi ne vrše istu svrhu kao što su vršili nekada. Imaju smisla naravno ali ne kao nekada.
Samo pogledaj logično, zadnje 3 godine praviš konstantni i veliki gubitak i sad te neko pozove na sajam gde ćeš ti svesno napraviti solidan trošak koji ti se sigurno neće isplatiti i ti se sad pitaš da li da učestvuješ?
[ cozmo_im @ 28.02.2012. 09:16 ] @
Ljudi, Porsche se izdrzava samo od servisa. Da nema servisa, ne bi isplacivali plate. Ono prodaje sto ostvare, to jedva pokriva neke troskove van plata.
Isto vazi i za ostale. Sve ih izdrzava servis.
Mogu oni da plate sajam, ali pitanje je koliko ce dobiti prodajom? Pokrice trosak ali ce zaradata biti u "minusu".
[ Java Beograd @ 28.02.2012. 09:17 ] @
Kao prvo, da razjasnimo jednu stvar:
- Originalna višedecenijska sajamska manifestacija "Beogradski Salon Automobila" ne postoji već nekoliko godina. Ta manifestacija je bila prava sajamska, u smislu da su učestvovali (uglavnom) proizvođači automobila i prikazivali svoja dostignuća.
- Onda je Beograd postao šupak kosmosa, i već izvesni duži niz godina jedan po jedan proizvođač izbacuje "Beogradski Salon Automobila" iz svog kalendara. Prazninu popunjava lokalni diler koji na sajmu prikazuje modele iz svoje redovne poonude.
- Kad je i poslednji proizvođač (Zastava) otpisala "Beogradski Salon Automobila", sajamska manifestacija prestaje da postoji i uvodi se nova "prodajna izložba automobila" pod nazivom "BG Car Show". Na toj manifestaciji, koja se održava na istom mestu i u isto vreme kao i pređašni "Salon Automobila" učešće uzimaju isključivo lokalni dileri.
Beogradski Sajam je nebulozno i kriminalno skup. Skupe ulaznice za građanstvu su tek manji deo prihoda. Glavni deo se dobija od izlagača koje "biju po ušima" bez pardona. Sramotno skup prostor, priključak za struju za par dana osvetljenja se naplati kao da je potrošeno struje za celu grejnu sezonu za osrednje domaćinstvo, obavezno je angažovanje sajamskih službi za sklapanje i rasklapanje štandova, a to košta taman kao da sami doktori nauka i najbolji advokati sklapaju te štandove. Sve u svemu "dranje bez pardona" misleći da su monopolisti i da se niko neće usuditi da kaže "NE" takvoj "moralnoj gromadi". Sukobi i nesporazumi između srpskih dilera i "Beogradskog Sajma" traju dugi niz godina, i uvek su dileri bili ti koji na kraju popuste. E, sad su se esnafski udružili (sa punim pravom) i zajedno, kolektivno rekli čvrsto NE bahatim, nezasitim i alavim rukovodiocima ove državne frime.
Kome će na kraju da bude krivo, pokazaće vreme. Verujem da to neće biti dileri. Nije da ih nešto volim, a u ovom sukobu sa "Beogradskim Sajmom" su potpuno u pravu.
[ jnk @ 28.02.2012. 10:40 ] @
cozmo: jeste, servis čini veliki deo prihoda ali porsche scg je prodao u proseku 230 automobila mesečno u 2011. godini što je sasvim solidna cifra i ne može se reći da se održava samo iz servisa. Plus da bi ti automobili i došli na servis prvo prodaja mora da odradi svoj posao tako da priča servisera kako izdržavaju prodavce ne pije vodu.
[ cozmo_im @ 28.02.2012. 10:47 ] @
Ovo su podaci ne iz servisa vec iz izvora iz Auto Bilda. Bas smo prekjuce pricali i 99% se izdrzavaju od servisa, verovali vi ili ne.
Prodali su smesnu cifru vozila i sve je to flotna prodaja i zato i zive od servisa. 230 vozila mesecno je smenjurija za Porsche.
Pogledaj 2007 ili 2008 i videces sta je prodaja i PO KOJIM cenama!
[ ventura @ 28.02.2012. 11:56 ] @
Citat: Java Beograd: Glavni deo se dobija od izlagača koje "biju po ušima" bez pardona. Sramotno skup prostor, priključak za struju za par dana osvetljenja se naplati kao da je potrošeno struje za celu grejnu sezonu za osrednje domaćinstvo, obavezno je angažovanje sajamskih službi za sklapanje i rasklapanje štandova, a to košta taman kao da sami doktori nauka i najbolji advokati sklapaju te štandove. Sve u svemu "dranje bez pardona" misleći da su monopolisti i da se niko neće usuditi da kaže "NE" takvoj "moralnoj gromadi".
Upravo si opisao svaki sajam na svetu... Nije to ništa specijalno već opšte poznata stvar... Tako zarađuju novac.
[ Java Beograd @ 28.02.2012. 13:02 ] @
Citat: ventura: Upravo si opisao svaki sajam na svetu... Nije to ništa specijalno već opšte poznata stvar... Tako zarađuju novac. Čuj, normalno je da će sajam da naplati prostor, struju, i kojekakvu drugu uslugu. Taman kao što prevoznik naplaćuje prevoz, a pekar naplaćuje hleb.
Ali, ja ovde pričam o nesuvislo visokim cenama koje već izvesno vreme "Beogradski Sajam" fakturiše izlagačima, i još ih uslovljava kupovinom drugih pratećih usluga. Ne verujem da baš svaki sajam na svetu "dere bez pardona".
Uostalom , da su cene u razumnim granicma, svakako ne bi bilo esnafskog bojkota.
[ jnk @ 28.02.2012. 13:36 ] @
cozmo: jesi li pričao sa mehaničarem pa ti je rekao da je 99% prihoda iz servisa ili si pričao sa finansijskim direktorom koji ti je predočio strukturu prihoda?
[ ventura @ 28.02.2012. 13:40 ] @
Citat: Java Beograd: Čuj, normalno je da će sajam da naplati prostor, struju, i kojekakvu drugu uslugu. Taman kao što prevoznik naplaćuje prevoz, a pekar naplaćuje hleb.
Ali, ja ovde pričam o nesuvislo visokim cenama koje već izvesno vreme "Beogradski Sajam" fakturiše izlagačima, i još ih uslovljava kupovinom drugih pratećih usluga. Ne verujem da baš svaki sajam na svetu "dere bez pardona".
Uostalom , da su cene u razumnim granicma, svakako ne bi bilo esnafskog bojkota.
Jel imaš neke cifre koje naplaćuju za sajam automobila, pa ću ti reći kako se kotiraju u odnosu na neke 'nezanimljive' sajmove u smislu šireg auditorijuma?
Inače iz nekog mog iskustva kada uporedim beogradski sajam sa onima na kojima sam izlagao u okruženji u po svetu, on je daleko najjeftiniji... Londonski sajam je bio daleko najskuplji - nekih 500 evra po kvadratu (samo zakup neuređenog prostora + sve ostalo)..
Update:
Skinuo sam prijavu za sajam automobila za 2010 godinu i tamo je cena zakupa 43 evra po kvadratu. Pa ta cena je smešna, i stvarno je sramota za izlagače jer imaju cenu kakvu nema nijedan drugi sajam (pretpostavljam da je zbog velikog broja posetilaca od kojih sajam zaradi na prodaji karata). Sajam kocke u Beogradu na kome ja izlažem je 95 evra po kvadratu samo zato što sam u vrlo dobrim odnosima sa organizatorom, a inače je oko 120 evra, što je 3 puta veći zakup nego za sajam automobila. U okruženju je zakup oko 150 evra (Bukurešt, Sofija), a Mexico/USA/Macao/Filipini su bili oko 200-300 evra po kvadratu, i London definitivno najskuplji sa 500 evra po kvadratu.
Dalje, cena tehničkih priključaka (struja, internet) je opet na Beogradskom sajmu bila smešna, tipa 10kV struja na Beograskom sajmu košta tipa 50 evra, a u Londonu oko 3000 evra... Slično je i sa svim ostalim (montaža/izrada štanda, materijali itd.), ali ja imam svoj štand i svoju ekipu koja to radi tako da ne koristim te usluge...
Tako da ta priča oko visokih cena izložbenog prostora ne pije vodu... Pre će biti da izlagači žele deo kolača od ulaznica...
[Ovu poruku je menjao ventura dana 28.02.2012. u 14:53 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|