[ mrcooler88 @ 02.03.2012. 13:34 ] @
Otvorio sam ovu temu u zelji da saznam da li sva ta sredstva, tecnosti i praskovi zaista uspjesno zacepe hladnjak na mjestu na kojem rashladna tecnost izlazi... Izvolite :) |
[ mrcooler88 @ 02.03.2012. 13:34 ] @
[ cozmo_im @ 02.03.2012. 13:43 ] @
Ta sredstva pomazu eventualno ako je rupa debljine ciode,sve ostalo zaboravi a nije ni preporuceno da se sipa jer moze da stvori naslage pa se tesko ispira sistem.
U 99% slucajeva ne pomaze niti icemu sluzi. Mozda ako je neko negde na putu pa da proba ono drzi vodu dok majstori odu. Ali sumnjam da bi bilo sta postigao. Dakle, bacena para i zaprljan sistem kad se bude menjao hladnjak. [ veselinovic @ 02.03.2012. 13:44 ] @
Ako kapilarno izlazi mozda neka krstenija carobna vodica odlozi kupovinu novog za koji mjesec.
Ako je rupa veca nema pomoci. [ mrcooler88 @ 02.03.2012. 13:46 ] @
Pa supljina i jeste velicine ciode, veoma malo propusta sa strane, pa sam se odmah sjetio ovih sredstava za zaptivanje... pa sam se tjesio da ce mi oni pomoci
[ bakara @ 02.03.2012. 13:51 ] @
Takvo krpljenje ti nije nikakvo resenje, ili zakrpi to kod nekog majstora ili kupi drugi hladnjak, taj ce da vrisne kada se budes najmanje nadao.
[ mrcooler88 @ 02.03.2012. 13:56 ] @
Evo uslikano dje pusta
[Ovu poruku je menjao mrcooler88 dana 02.03.2012. u 15:21 GMT+1] [ KrkaCiC @ 02.03.2012. 14:26 ] @
Nisam strucnjak ali navodim iskustvo drugara:
Kupio je clio 1.9 dizel,stariji tip,i kad mu je riknula pumpa za vodu (neka peraja imala samo par,ostala skrsena) dizao je T i izlazila je voda na onoj posudi. E sad ono bitno,ta voda je bila sve sem vode: tamne boje,gusta,ma prljavstina ziva. Posle se raspitao kod prethodnog vlasnika,kad mu je hladnjak "popustio" nije ga menjao vec ga "krpio" raznim sredstvima. I to sta mu je ko preporucio je koristio. Katastrofa sve u svemu. Znaci nije bas pametno. Po tvojim postovima zakljucujem da vozis G2,i s' obzirom da su njegovi delovi na svakom cosku a nisu ni skupi bolje menjaj novim Ja bih tako uradio kao laik Pozz [ mrcooler88 @ 02.03.2012. 14:31 ] @
eh novi... da je original sto ga je cika svabo pravio uzeo bih odma al kako da znam valjajul cemu ovi kineski...
[ KrkaCiC @ 02.03.2012. 14:34 ] @
Valjaju li je i koliko je diskutabilno ali verovatno ne pustaju,za pocetak Mozda neki sa otpada,dobar,uz malo trazenja. Pozz
[ mrcooler88 @ 02.03.2012. 17:44 ] @
Ne znam, trenutno on ne curi nego samo malo kvasi, mozda cu uzet neku tecnost, nasut malo da vidim ocel to zaustavit, kriza s parama znate i sami...
[ botr @ 02.03.2012. 19:04 ] @
Po meni vredi. Ja sam imao problem kada mao nagazim na uzbrdici da procuri hladnjak, i to curi onako muski, poprilicno jak mlaz iz sredine hladnjaka, i to se desavalo relativno cesto. Iscuri i po litar-dva vode za kratko vreme, i posle stane samo od sebe, mozda povuce neki kamenac i zapusi hladnjak. Sipao sam liqui moly sredstvo za zaptivanje hladnjaka, i evo vec tri godine nema curenja ni gubitka rashladne tecnosti iz sistema. Sredstvo sadrzi opiljke metala, cini mi se da su oktagonalnog oblika, nisam brojao koliko ima stranica, i neku vrstu lepka, nesto nalik na lepak za drvo, samo sto je tecnost redja. To curenje ce sigurno zaustaviti, ako je zaustavilo curenje kao na cesmi.
[ mrcooler88 @ 02.03.2012. 19:29 ] @
Citat: botr: Po meni vredi. Ja sam imao problem kada mao nagazim na uzbrdici da procuri hladnjak, i to curi onako muski, poprilicno jak mlaz iz sredine hladnjaka, i to se desavalo relativno cesto. Iscuri i po litar-dva vode za kratko vreme, i posle stane samo od sebe, mozda povuce neki kamenac i zapusi hladnjak. Sipao sam liqui moly sredstvo za zaptivanje hladnjaka, i evo vec tri godine nema curenja ni gubitka rashladne tecnosti iz sistema. Sredstvo sadrzi opiljke metala, cini mi se da su oktagonalnog oblika, nisam brojao koliko ima stranica, i neku vrstu lepka, nesto nalik na lepak za drvo, samo sto je tecnost redja. To curenje ce sigurno zaustaviti, ako je zaustavilo curenje kao na cesmi. Ma uzecu tu neku provjerenu tecnost, a i vidio si na slici da je kod mene veoma malo pustio sa strane, takoreci ovlazio samo. Od jarana stari je imao isto curenje kao ti sipao je tu neku tecnost i rijesio problem a znam da je to auto vozio nakon toga dugo, taksirao sa njim a da se nije zalio na ponovno curenje [ deki77 @ 03.03.2012. 16:24 ] @
Slucaj kod mog matorog je sledeci:
gubio je vodu u hladnjaku na neki cudan nacin.Prvo smo mislili da je dihtung glave...ali ne.Ponekad izgubi pola litre vode na na 500km na nekad na 1000km.Nekad je gubio vodu samo kada je bio parkiran.U stvari nismo ni mogli da utvrdimo gde ide i u kom mlazu.Posto je uvek nesrazmeran gubitak.Vozio je kod majstora,gledali su cackali ali nista..Od sipanja tecnosti vise se to dogadjalo nije.Tako da ima i dobrih iskustava.A sad koja je tecnost,naziv ne znam. [ mrcooler88 @ 03.03.2012. 17:53 ] @
u mene je nivo vode isti, sa tim nemam problema, ne gubi je samo sto ovde ovlazi veoma malo, ali bih i to da zaustavim, samo da jos vidim koja je tecnost najbolja pa da sunem
[ pudar @ 04.03.2012. 20:31 ] @
Kupi taj gore pomenuti liqui moly i zavrsices posao. Moje iskustvo: od 10 pokusaja, u 9 je potpuno sanirano curenje, 1 delimicno. Nista se dodatno nije zapusilo, napravilo bilo kakvu havariju i sl. Radi se o nekoj tecnoj staklenoj vuni koja "trazi" rupu i savrseno "centrira". Cena je oko 4-5e.
[ acaduga1 @ 04.03.2012. 21:33 ] @
Ja sam koristio onaj aluminiumski prah,što ima po pumpama i jeftin je,istero sam golfa2 gtd
nekliko sezona.Meni je pustao po malo i kad bi sipo to sredstvo tu bi se uhvatio biger od tog praha i zatvorio ovor.Znači ako je otvor na metalu a ne na plastici i ako nije prevelik može da pomogne ali nije krajnje rešenje... [ Java Beograd @ 05.03.2012. 07:07 ] @
Citat: mrcooler88: u mene je nivo vode isti, sa tim nemam problema, ne gubi je samo sto ovde ovlazi veoma malo, ali bih i to da zaustavim, samo da jos vidim koja je tecnost najbolja pa da sunem Dakle, ako ne gubiš rashladnu tečnost, ili se ona gubi zanemarljivo malo, ne diraj ništa! Uzgred, ja imam relativno dobra iskustva sa onim "stop-leak" sredstvom. [ mrcooler88 @ 05.03.2012. 08:17 ] @
Citat: Java Beograd: Prvo i osnovno pravilo uspešnog održavanja sopstvenog automobila: Ne diraj i ne popravljaj ono šta nije pokvareno ! Dakle, ako ne gubiš rashladnu tečnost, ili se ona gubi zanemarljivo malo, ne diraj ništa! Uzgred, ja imam relativno dobra iskustva sa onim "stop-leak" sredstvom. I to sto kazes, ne diraj nista, samo cu uzet tu tecnost neka je u autu za svaki slucaj, ako ne daj boze propisa, cisto radi preventive... [ Java Beograd @ 05.03.2012. 09:41 ] @
Ja uvek imam flašu vode od 2 L u gepeku. Čista česmovača. Mislim da je to sasvim dovoljno.
[ mrcooler88 @ 05.03.2012. 11:13 ] @
haha, imam i ja, stoji ko zna od kad
[ Java Beograd @ 05.03.2012. 11:25 ] @
To je to. U svako doba godine možeš da doliješ vodu u rashladni sistem, u toku vožnje. A onda ćeš već usput, ako je nedajbože, na prvoj pumpi da kupiš šta ti treba. Naravno, ako imaš višak prostora u gepeku, možeš da nosiš i antifriz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|