|
[ Chicot @ 03.03.2012. 11:42 ] @
| Pozdrav svima. Iskrsla mi je (potencijalno dobra) varijanta za kupovinu Fiat Punto 2, diesel, motor je, mislim, 1.9.d, 2001-02 god, oko 85000 presao. To je nesto sto ce biti aktuelno za oko mesec dana,nakon ragistracije.. Auto je nedavno servisiran,i prema prici, u dosta solidnom stanju (auto nisam video, a preporuka je meni bliske osobe cija poznanica prodaje). A trazi manje od 1500! Verujem da je zena prvi vlasnik. I to je ono sto me stavlja u dilemu. Koliko sam uspeo da primetim, za tako nesto se trazi minimalno 2000 (doduse, i sam prodavac je priznao da je potcenio trzisnu vrednost svog auta u momentu odredjivanja cene). Koliko sam uspeo da primetim pretrazujuci po forumima, fiata ili kude ili hvale, tako da sam sve konfuzniji, ne znam sta da radim.
Posto kupovina u ovom mometnu nije bila planirana, moracu da uzzmem kradit, pa bi mi bilo znacajno da makar prva 2-3 meseca budem oslobodjen nekih vecih izdataka.
Inace, za moje potrebe i mogucnosti, cini mi se da je punto maksimum sto bih mogao sebi da priustim u ovom momentu.
Auto mi pre svega treba za voznju na kratke relacije (po lokalu) i 10 % za relacije do 200-300 km.
Znam da je auto mali potrosac i da je ok za odrzavanje (dostupnost servisa i delova i pristupacna cena) sto mi odgovara, ali mi je bitno da bude koliko - toliko pouzdan, tj da me ne zeza na svakih 50 km sa nekom sitnicom, i da mogu povremeno da se upustim i na neki duzi put (po srbiji).
Da li, osim problema sa el servom i (cini mi se lucas pumpe) ima jos neku slabu tacku, na sta bi trebalo da obratim paznju? I da li postoji neka alternativa ovom autu koji manje-vise zadovoljava ove kriterijume, (a da nije bicikl, skuter ili yugo )? Hvala
|
[ sasa022 @ 03.03.2012. 13:39 ] @
@Chicot
Pitanje je zasto bi neko prodao registrovan i servisiran auto sa 85kkm za 1500€ ?
Medjutim ipak pogledaj auto,nadji dobrog majstora ( u kog mozes imati poverenje ) da ga detaljno pregleda,pa ako
je auto u solidnom stanju,moze biti dobra kupovina.
Inace ta prica vlasnik - kilometraza se svodi na sledece :
zena je verovatno prvi vlasnik u Srbiji,ali pitanje je odakle je dosao i koliko vlasnika je imao,kilometraza je 85000 ali posle "generalnog sredjivanja i sminkanja" pre prodaje u Srbiji,a na satu je bilo stvarnih npr.285000.
[ AstralPro @ 03.03.2012. 16:22 ] @
Onaj iz poplave je bio 1600, kako taj da je jeftiniji?
POzz
[ vladd @ 03.03.2012. 17:30 ] @
Za te pare, ako je prica istinita, u velikoj meri...pozajmiti pare i pazariti auto. Diskusije o nekim "kvalitetima" su izlisne..
Poz
[ Chicot @ 03.03.2012. 18:15 ] @
Voleo bih da sam izneo vise tehnickih detalja da ih znam, ali trenutno je ovo cime raspolazem. Inace se ne razumem preterano u automobile, mehaniku, karakteristike pa mozda nisam dovoljno precizno predstavio moj problem.
Prvo, jos uvek nije definitivno da je auto na prodaju, to ce se znati (kao sto rekoh) tek za mesec dana. Imam razloga da verujem da u momentu kada je radjen servis zena nije razmisljala o prodaji. Ukoliko se auto bude prodavao to ce znaciti da su se "sklopile kockice". Drugim recima, zena ga daje svesno par stotina evra po nizoj ceni da bi ga prodala odmah, tj da ne mora da ga daje u oglas jer putuje na duze (ako ne putuje, onda ni ne prodaje).
Prednost je sto imam dovoljno iskusnog mehanicara,doduse specijalizovanog za mercedese i nemce uopste, da mi pomogne makar oko nekeuopstene slike.
U stvari, mene vise brine neki "skriveni kvar" koga mozda ni ona nije svesna, i koje su karakteristicne boljke kod ovakvih modela imajuci u vidu datu kilometrazu, i eventualni problemi koji se mogu javiti posle izvesnog perioda. Pitanje je pre svega za ljide koji imaju dosta iskustva sa takvim modelima, npr. na 150 - 200 k km moze da im otkaze odredjeni vitalni deo (el servo, pumpa, stagod, cija popravka zahteva ozbiljnija novcana sredstva), gde mi ni taj iskusni mehanicar ne moze pomoci, jer nema dovoljno iskustva sa puntima (u tom smislu).
Kao sto rekoh, moracu da uzmem kredit (a u postupak moram da krenem ranije jer to traje,a imacu svega dan-dva da zavrsim pricu), pa ako se kojim slucajem ova prica izjalovi, moram da na vreme nadjem sebi alternativu. U tom smislu svaka vasa sugestija je dobro dosla. Nemam preterane zahteve u smislu komfora, udobnosti, modela ili cega vec, dovoljno je da bude koliko toliko pouzdan i da je ok za odrzavanje. Nemam iluzija o tome da cu naci auto za narednih 20 godina za taj novac, sasvim je dovoljno da me korektno sluzi narednih 3-5 uz neka normalna i ocekivana ulaganja.
Hvala na odgovorima i pozdrav
[ Chicot @ 03.03.2012. 18:28 ] @
@ Vladd
Nazalost, pozajmica kao opcija je malo verovatna, jer i da uspem da pozajmim toliki novac, morao bih da ga vratim u kracem roku nego sto to moj budzet trenutno dozvoljava (300 - 500 eur mesecno, a to mi je previse).
Ovo mi je izaslo potpuno neocekivano, a ako sad ne zavrsim pricu, necu u narednih godinu dana :(
[ Zarko Silic @ 03.03.2012. 18:36 ] @
[ Chicot @ 03.03.2012. 19:10 ] @
Ja sam pretrazivao domace sajtove. Jer imajuci u vidu sta se vozi u Evropi, ovi kod nas, generalno su treca klasa, a cene su mnogo jace od realnog kvaliteta primerka. A nazalost ja mogu da biram samo iz domace ponude, pa i tu mi je vise nego suzen izbor s obzirom na budzet..
A naveo sam neki minimum, bez obzira na realno stanje vozila. Predpostavljam da je ogromna vecina vozila na recimo www.polovniautomobili.com u neuporedivo losijem stanju, dakle cist krs. Tako da u mom slucaju, jedino sto vadi pricu, je eto to poznanstvo i splet okolnosti. Moze, ali ne mora..
Bas zato sto u svemu tome ima mnogo ALI se i obracam vama za pomoc i sugestiju
[ Joker @ 03.03.2012. 19:14 ] @
Da li je ovaj za 1500e JTD ?
[ Chicot @ 03.03.2012. 19:33 ] @
... I da, meni i ne smeta cak i ako auto ima realnih 285k km, ako je u stanju da predje jos toliko, bez nekih prevelikih tzavica i problema. Samo ne znam da li je tako nesto realno ocekivati od punta?
@ Joker
Nisam siguran, ali mislim da je 1.9d, 44kw/60ks
[ vidan kv @ 03.03.2012. 19:55 ] @
.......ako hoćeš Punta a pri tom moraš da dižeš kredit/pozajmiš pare traži benzinca....JER....1.9D(razlikuje se od JTD) je super autić "samo" sa jednom "malom" manom-pumpom visokog pritiska u narodu poznata kao "boš pumpa" a među majstorima kao Lucas EPIC.....auto u tim godinama teško da je prešao tako malo km osim ako se ne kupuje u Italiji od vlasnika a verovatnoća da to nađeš se meri ‰.Dakle kupuješ mačku u džaku.Drugo:"omiljeni" sport svih vlasnika dizel vozila u Srb je vožnja na lož ulje a ono se baš nešto preterano i ne ljubi sa savremenim sistemima za ubrizgavanje dizela.....evo i još nekih činjenca:remont Lucas EPIC košta od 400-600€ u zavisnosti da li se menja ili ne rotor senzor.Cena po otpadima se kreće od 150-250€ i uglavnom nema garancije;problem mogu da predstavljaju i grejači tj relej grejača(košta oko 70€).......sve u svemu DOBRO razmisli.....
[ HoT_Steppa @ 03.03.2012. 20:02 ] @
Kad si vec krenuo da elaboriras, sta na tom mestu umesto tog Lucasa ima JTD motor, i koliko kosta njegov remont?
[ Chicot @ 03.03.2012. 20:27 ] @
Ok, i pod predpostavkom da se to u odredjenom trenutku desi (ode Lucas pumpa), i da je zamenim novom, pod garancijom, da li onda sto se toga tice mogu biti miran neko vreme - koliko je ta pumpa losa, tj koliko se cesto kvari? I da li to loz ulje uzrokuje probleme i na drugim vaznim i skupim delovima? Da li ima jos nesto toliko problematicno i osetljivo?
Stvarno nije da sam se zalepio za punta, tako se namestilo, a i koja mi je druga opcija?
[ Chicot @ 05.03.2012. 19:43 ] @
Izvinjavam se sto gnjavim.. Pretrazivah po forumu, ali nisam uspeo da nadjem (neka mi se ne zameri ako ponavljam pitanja, nov sam na forumu) - da li neko zna koji je prosecan/realan vek trajanja Puntovog motora (koliko bi mogao da predje k km), 1.9 D, 44/60?
Zanimljiva mi je i recimo, Toyota Starlet. Da li bi ona mogla da figurira kao eventualna alternativa Puntu 2 u pogledu potrosnje i odrzavanja, i da li bi mogao da se nadje neki solidan primerak za do 1500 eur?
[ Zarko Silic @ 05.03.2012. 20:08 ] @
Citat: Chicot: i da li bi mogao da se nadje neki solidan primerak za do 1500 eur?
http://www.elitemadzone.org/p3055065
[ Dule 021 @ 05.03.2012. 22:43 ] @
Ja se bavim prodajom automobila i jos sebi nisam dozvolio da uzmem taj 1,9D motor jer je poprilicno los.
Ima bag u kompjuteru i hoce ponekad da zaglavi gas i da sam dize obrtaje i to mi se desilo na 3 primerka koji su bili na placu na kom sam radio. Zato bolje bezi od tog motora a topla preporuka ti je da uzmes 1,2 gde je daleko povoljniji servis,skoro duplo manja registracija a sto se tice potrosnje to je motor koji ce potrositi samo 1L vise u odnosu na dizela ali to nadoknadjuje sa cenom goriva.
Taj koji gledas je bele boje (u sta sam 100% siguran) i nekad je bio van jer se 1,9D uglavnom ugradjivao u vanove i ta kilometraza je zaista smela ali to se uostalom mora videti na automobilu koji mora da izgleda kao iz salona jer ja znam da Punto i sa 150k km ima odlicno sacuvan volan kao i ostali enterijer.
Iz mog ugla gledanja je bolje uzeti dobrog Golfa 2 i dati za njega pare jer ces na njemu promeniti pola delova za 100 eura nego uzeti ovakav Punto gde mogu da te sacekaju neprijatna iznenadjenja.
Zato ti je bolji Punto 1,2 8V jer za njega je jeftin i povoljan servis a ako mu ne daj Boze pukne kais onda ne napravi havariju jer ne sastavi ventile sa klipovima.
I naravno zar stvarno ocekujes da auto 2002 za 1500 eura bude dobar? Niko nije lud -u to budi uveren.
[ Chicot @ 10.03.2012. 15:27 ] @
Hvala svima na odgovorima.
Vidim da se famozni 1.9 D jako lose "kotira", i da nije bas omiljen.. Moram priznati da sa na celu ovu pricu poceo da gledam iz malo drugacijeg ugla - sto ne znaci da sam odustao od konkretnog primerka, ali sada mnogo ozbiljnije razmatram i druge opcije.
E, sad, posto mi je budzet prilicno tanak (1200 - 1500 eur), alternativa je verovatno nesto iz 90-tih, sto ce reci raga od 20 god (idealno neki japanac u tom slucaju - nemacki su precenjeni, cini mi se).
Kadet,Eskort, Suza, Astra F, Tempra,Golf II.. nisu mi u prvom planu iako naravno dolaze u obzir
I dalje je prioritet gradski auto, relativno pouzdan, sa potrosnjom do 6-7l, relativno povoljnim za odrzavanje.. (kod Corolle bih mogao da napravim izuzetak ;) ). Mozda neka Corsa, Clio, Swift ili Fiesta iz polovine 90? Ili je bolja varijanta Fiat Uno (Fire)?
Malo me je zacudilo da ima dosta Toyota Corolla do 1800 e (cak ni jedna preko 2000) - da li joj je to sada neka realna vrednost, ili su se zalomili losije ocuvani primerci? U pitanju su godista 91-93/4
[ vidan kv @ 10.03.2012. 20:14 ] @
.......za auto s početka 90.-ih NE daj više od hljadu € i to pod uslovom da ima ugrađen i atestiran plin.Ti što se lože da za dve tisuće prodaju 20-ak godina star auto neka ga sami voze.....za te pare koje imaš garant možeš da pazariš vozilo s kraja XX veka.....Clio 1,Punto 1,Fiesta,itd....i nemoj niko da te ubeđuje kao je Ford Fiesta loš auto....pozdrav!
[ botr @ 10.03.2012. 20:26 ] @
Realno, Audijjevi modeli koji su se proizvodili od kraja 80-ih do sredine 90-ih su daleko bolji od mnogih koji su se proizvodili krajem 90-ih i pocetkom 21. veka! Pre svih mislim na c3 ravnu bravu, c4, b3 i b4. Zato i drze jaku cenu, a realno i vrede! Odrzavanje je mozda cak i jeftinije od vecine malih automobila s pocetka 21. veka. Neki delovi jesu skuplji, ali verujem da su trajniji!
[ l4m3r @ 10.03.2012. 20:35 ] @
Moj glas ide za golf 2 dizel.
Znam da ce ovde mnogi reci da ima i boljih automobila za te pare, da je on ekoloska katastrofa na putu, da ga voze likovi sto subotom prodaju zivinu i plastiku u obrenovcu na pijaci (prim. aut. oni voze omege karavane i pasate takodje karavane :) ).. Ali poenta price..
Ultra je jeftin za odrzavanje, prost za majstore takodje. Recimo, homokineticki zglob do menjaca, koji retko crkava, a spada u skuplji deo sa trapa kosta 3000 din. Gumice balan stangle 300 din. Gumice na zglobovima oko 150 din. Prelivna boca sa cepom i el. meracem tecnosti na njoj 800 din.
To samo dajem cene da dobijes sliku o kakvim je ciframa rec kad je u pitanju odrzavanje. Naravno, tu je uvek i najskuplji "deo", a to je polu-generalna koja moze da se uradi za do 200 eura. Vec za 300-350 ide "nov" (sveze uradjena puna generalna) motor u auto. Sa takvim motorom mozes da predjes komotno 70000+ km.
Delova ima stvarno svugde, i svaki iole normalan majstor zna da odradi sve bez problema. U prevodu, lak je za majstore, a takodje lak i za tvoj dzep.
Komotno i bez ijednog problema koristi loz ulje kao gorivo. To je prilicno bitno sad u ova luda vremena kad cena goriva skace dva puta nedeljno.
100 kilometara po gradu, potrosnja ide od 5 do 5.5. Natovaren ljudima, ide i do "ogromnih" 6.
Na otvorenom sa cetvoro odraslih do 5L. U prevodu, sa sadasnjim cenama loz ulja, 520 din 100 km (grad).
Posle ovog teksta, znam da ce mnogima ruka sa misem krenuti ka minusu, ali to su cinjenice.
Auto sam naravno ima i svojih nedostataka.. Retko koji, pogotovo stariji modeli, ima servo. Klimu tesko da ces u nekom od ponudjenih na trzistu, osim u poslednjim serijama GTI-a, ali to nije tema ovde.
Da skratim pricu, prednosti su jeftina voznja po kilometru. Jeftino odrzavanje. Dostupnost rezervnih delova. Ne krade se.
Mane, bucan na visim obrtajima. Kad je hladan (pogotovo zimi), kontrol tabla leti po autu sve dok se malo ne zagreje posle par km. Ne bas nesto udoban za duga putovanja 500+km. Izgled (osim ako je bas bas sredjen ali tesko da ces naci takvog dizela. GTI-a da.)
Sto se tice svih onih koji misle da ta kola generalno nisu bezbedna, recicu samo da ako se majstor redovno posecuje, i kola odrzavaju u normalnom stanju, ne vidim zasto nebi bio bezbedan za saobracaj. Kocnice rade, farovi rade, sirena radi. Istina je da nema airbag-ova i ostalih safety features-a, ali za tu sumu novca ces tesko naci vozilo da ima sve to, a da sve to isto funkcionise bez greske.
Eto, da ne budem totalno pristrasan, spomenucu i mazdu 626, koja je u toj ceni, znaci do 1200-1500 eura i nudi vise dodatne opreme. Ali ja stvarno ne poznajem taj automobil, pa samim tim ne znam ni koliko je pouzdana, kolike su cene rez. delova i ostalog.
Ako te jos nesto zanima sto se tice ovog gore opisanog modela, slobodno pitaj.
Pozdrav.
P.S. Da, vlasnik sam jednog takvog golfa :)
[ sasa022 @ 10.03.2012. 20:47 ] @
@botr
Tesko ce za 1500€ naci dobar Audi 80 ( a Audi 100 bez 2000€ )
Dobar "stranac" 80 benzinac je oko 1000€.
[ Chicot @ 11.03.2012. 19:10 ] @
Hvala, ljudi!
Pokusavam i sam da iscackam sto vise informacija na forumu, al ima mnoooogo informacija a malo vremena.. A uz sve to sam totalni laik.
@ vidan kv
ja sam nekako shvatio da je bolje naci benzinca bez tng, za malo manje novca pa sam eventualno ugraditi (ovi sa vec ugradjenim su verovatno mnogo vise vozeni potroseni ). Opste misljenje je,izgleda, da stare dizelase treba izbegavati iz slicnih razloga - previse potroseni. A zaista nemam nista protiv fieste i slicnih iz te kategorije - ako uspem da nadjem iole solidnije za taj novac.
@ botr
Mislim da je za Audije i njima slicne u cenu bar 50 % ukalkulisano "ime" sto bih izbegao. Nema sumnje da je rec o odlicnim automobilima, ali mene stvarno ne interesuje neki imidz, status, ili sta vec da bih za to davao pare. Nasao sam nekoliko b3 sto si predlozio, i cena im je u proseku preko 2.000..Dodaj tu jos 500 -600 za "osvezavanje i doterivanje" i to je vec moj dvostruki budzet :(
@ 14m3r
Po ovome sto si naveo, glat moze da bude 1. izbor :)
Bas to sto si naveo, otprilike meni i treba. A mane? Sta, TO su mane :)?
Problem je sto su Golfovi kod nas omiljeni, i dobrano precenjeni, pa je pitanje sta u stvari dobijam za 1500 eur? Verovatno je takvom primerku realna vrednost ispod 1000. Vecina vlasnika golfova su zaljubljenici u svoje vozilo, i ako ga prodaju, to je po defaultu vec dobrano istroseno vozilo. U suprotnom, tesko da bi ga ko i prodavao. A, znas li kakvi su benzinci s pocetka 90,konkretno GTI, 16V?
@ sasa022
"Dobar stranac 80 benzinac..." - jel si ovim mislio na Audi 80?
[Ovu poruku je menjao Chicot dana 12.03.2012. u 00:06 GMT+1]
[ l4m3r @ 11.03.2012. 19:58 ] @
Citat: Mane, bucan na visim obrtajima. Kad je hladan (pogotovo zimi), kontrol tabla leti po autu sve dok se malo ne zagreje posle par km. Ne bas nesto udoban za duga putovanja 500+km. Izgled (osim ako je bas bas sredjen ali tesko da ces naci takvog dizela. GTI-a da.)
To je ono sto su za mene mane ovog automobila. Naravno pored toga sto moj primerak nema klimu, servo, podizace..
Oni jesu omiljeni, iz vise razloga koje sam gore naveo.. I precenjeni jesu.. Njihova realna vrednost je oko 100-300 eura.. ali ne u srbiji. Cak i na zapadu u full stanju golfovi (GTI, G60) vrede 1000+ eura.. Ali znaj da su ti primerci bukvalno presli ispod 50000 km. Da ne idemo previse offtopic..
Ja sam mog golfa platio prosle godine 700 eura. Bio je registrovan jos 7 meseci. Trebalo je da se repapira glava motora, tacnije dihtung je probio. I u neko dogledno vreme set kvacila. Uz njega sam dobio 4 zimske gume i dve letnje. Ja kad sam dosao da ga gledam, i pored toga sto mu je dihtung glave probio, i sto nije paljen 2 meseca po zimi, upalio je iz prve na minus 10. I to je ono sto ti je najbitnije. Da duze vremena, na zimi auto upali. Onda znas da motor moze jos da predje bez generalne.. I to prilicno.
Mene je kostalo da uradim set kvacila, sredim glavu i sve sto ide kad se ona skida, i jos gomilu sitnica.. 21000 din, sa rukama majstora.
Znaci za 200 eura sam uradio polu generalnu. Raspitaj se kod majstora, i svako ce ti reci da je to vrlo povoljno.
Sto se tice benzinaca, oni generalno jesu u boljem stanju nego dizeli, ali da bi ti se isplatio mora da ima plin. Ugradnja i nije nesto skupa (200-300E). Uz plin ako nije sve savrseno nastelovano i u potpuno ispravnom stanju, mozes imati razne probleme. Gledaj uz to da je plin sada 75+ dinara. Sto znaci u prevodu da bi te 100km na plin po gradu (sa 1.8 benzincem), kostati 750 do 1000 din, a sa loz uljem (dizel motor), 520 din.
E da, sam GTI 16V je prica za sebe. Ako iole volis brzinu, spreman si da redovno odrzavas auto u tip top stanju, placas dosta vise za gorivo (gas ili benz, ne bitno).. Smatram da je onda to pun pogodak. Sve ima svoje prednosti i mane.. Dizel je stedliviji i sporiji i verovatno manje atraktivan nego GTI.
Reci ce ti mnogi da svi ti golfovi GTI 16V stari 20+ godina su izakani i da samo ludaci voze gti-a.. I bice upravu donegde, ali znaj da jos uvek mozes da nadjes u odlicnom stanju GTI. Takodje, 91-92 godiste golf gti.. Dosta primeraka ima klimu i podizace.. Naravno i servo.. Ali ti primerci drze malo jace cene kod nas u oglasima.
Pogledaj malo oglase, imas pristojnih primeraka za po 1300 eura (pricam o dizelima), i znaj da su u oglasima uvek cene malo dignute.. U prevodu vecinu tih pristojnih od 1300E mozes da pazaris za 1000 bez problema, ako ne i nize.. Samo da povedes dobrog majstora sa sobom i nema da brines. :)
Ako te jos nesto zanima, pitaj..
Poz :)
[ etjen @ 11.03.2012. 22:18 ] @
samo bih napisao da je kretenizam davati za auto star 20 godina više od 1000 eura, pa čak i toliko... (naravno osim ako nije old timer ili neki od luksuznih automobila)
Sve su to krševi.
Pogledaj malo kakvi su Swiftovi oko 2000-te, možda može nešto dobro da se nađe od prvog vlasnika.
[ l4m3r @ 12.03.2012. 07:24 ] @
Od swiftova ono sto sam sad pogledao malo po oglasima da valja i da vredi videti je od 2000E pa navise...
Tesko ce naci nekog u dobrom stanju ispod 1500E..
[ Chicot @ 13.03.2012. 19:11 ] @
[ bakara @ 13.03.2012. 19:50 ] @
Ovaj daewoo izgleda kolko tolko solidnije, ali pitanje je u kakvom je stvarno stanju....
Bolje pogledaj neki od ovih hyundaia, nekako zdravije izgledaju.
http://www.polovniautomobili.com/oglas1768942/hyundai_accent/
http://www.polovniautomobili.c...4325/hyundai_accent_16_v_dohc/
[ etjen @ 14.03.2012. 14:12 ] @
nije loš ovaj prvi Hyundai
Mada, dok ne vidiš uživo, nemoguće je reći
[ HoT_Steppa @ 14.03.2012. 15:00 ] @
Nemoj Accenta, bolji je Guzonja....
[ sasa022 @ 14.03.2012. 16:57 ] @
@HoT_Steppa
Sta to fali Accentu ?
[ HoT_Steppa @ 14.03.2012. 20:05 ] @
Bio sam sarkastican.
[ Chicot @ 16.03.2012. 18:25 ] @
Ovaj Accent mi deluje kao spej satl u poredjenju sa onim sto sam do sada vozio - jugici, matiz.. :)
Ne znam da li bih ja umeo da upravljam time :)
Bakara, svaka cast kako si ga iskopao
@ HoT Steppa
Cemu taj sarkazam?
[ HoT_Steppa @ 17.03.2012. 06:13 ] @
Kako cemu? Pa zar stvarno ne vidis razliku izmedju Golfa starog 20+ godina i Accenta starog 10 godina za slicne pare?
[ kktigar @ 20.03.2012. 11:23 ] @
Da se ukljucim u raspravu, kupiti golf 2 umjesto punta moze samo blesav covjek... Prvo kupujes auto staro 20 i kusur godina, koje je preslo pitaj boga koliko i koji je 100 % bio udaran, sjecen, rastavljan, sastavljan itd (ja ne poznajem nekoga da ima golf 2 a da nije bio lupan)... Drugo price punto ovakav, onakav, mani ga se, bjezi od njega ne valja, kad je italijan bio auto itd. slobodno zanemari i baci u vodu... Dok auto ne isprobas i pregledas nista ne vjeruj nikom... Ja vozim punta mk1 1.7 TD60 99' god. serija "VAN", i da mi je naci negdje na forumu da vidim da ga neko hvali, kakve sve price kruze o tim motorima to je za ne povjerovati... Ja tog punta ne bih dao za dve golf 2... Kada sam ga kupio iz auto salona imao je na sebi 160 000 predjenih, za 3 godine voznje ja sam sa njim presao 50 hiljada, sada ima oko 209... za to vrijeme na njemu sam promjenio zadnje selene koji su me kostali 80 eura, i sto sam redovno menjao filtere i ulje (sve skupa 30 eura)... pre neki dan promenim krajnice koje kostaju 8 eura... Dakle za 3 godine voznje 50 hiljada sa ulozenih 150 eura na potrosne dijelove (ne racunajuci kupljene gume)... Ajde da vidim tu golf dvicu (ili auto iz 80-90) koja ce preci za taj period toliko a da bar par puta ne zavrsi kod nekog mehanicara , i koje ce zimi na -26 upaliti iz prve... A da ne zaboravim, one price o potrosnji, mislim da niti jedan punto (ne racunajuci gt i HGT) pa cak ni benzinci 1.1, 1.2 nece potrositi vise od dvice golfa i cak ako potrosi ta razlika nece preci 1 litru... I da sto je najgore ta ista dvica od 20 i kusur godina kosta skoro kao i punto sa upola manje godina...
Punto koji se spominje na pocetku teme malo mi je cudna kilomeraza za njegove godine... Moje licno misljenje je da tog punta treba dobro pregledati kod pouzdanog majstora i ako on ustanovi da je to auto u najboljem redu onda ne treba ni razmisljati o autima od 20 god...
I da kada budem mjenjao svog punta njegov naslednik ce najvjerovatnije biti noviji punto multijet...
[ inobradovic @ 20.03.2012. 19:17 ] @
ja sam vozio nekoliko punta1,2 benz sa 8 i 16v i stvarno sam zadovoljan snjima,klima cd servo i to sto stari auti mogu samo da sanjaju, prelazio sam sa njima u danu po 1500km bez ikakvih problema i sa malom potrosnjom,menjane su neke sitnice na njima za smesne pare, svakom bi preporucio ko raspolaze sa malo novca da uzme punta a ne nesto staro 20god.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|