[ 3way @ 17.03.2012. 22:55 ] @
Siguran sam da ovde ima ljudi koji su ranije pravili svoje demoe, muziku, grafiku i sve ostalo sto cini demo scenu i sto je jos vaznije - da su ucestvovali na nekom partiju.
Nisam siguran da je u poslednjih xxx godina ovako nesto odrzano (osim tamo negde), pa smo dosli na ideju da ponovo organizujemo nesto slicno. Ja mogu da obezbedim prostor za 1,2,3 dana, struju vodu i sve sto je potrebno.
Ali, pre toga zanima me koliko ljudi bi uopste bilo zainteresovano da donese svoje C64, Amige i PC-e i ucestvuje na istom.
[ 3way @ 18.03.2012. 14:24 ] @
Au, pa jel moguce da je scena ovde bas ovoliko mrtva....
Sta bi sa svim onim ljudima sto su drzali BBS-ove i lozili se na ove stvari? Gde je Fear Of No Carrier, gde je Divlja Masna Gibaja, Hellas, Abyss, Chivan i jos milion sistema i usera kojih ne mogu da se setim?
[ bachi @ 18.03.2012. 22:30 ] @
Spider (fonoc) je član ovog foruma, pa neka se javi, a Chivan obitava na SK forumu. :D
[ Odin D. @ 18.03.2012. 23:03 ] @
Moj ljubljeni C64 je nestao u ratu.
Nema veze sa temom, ali eto da mu odam postu sjecanjem na njega...

Evociranjem uspomena na youtube-u danas (trigerovan ovom temom) vidjeh da je izvjesni Edwin Van Santen, autor mnogih meni omiljenih melodija sa "debeljka" (a da nisam ni znao odakle "dolazi" ta muzika), preminuo vrlo mlad... :(


[Ovu poruku je menjao Odin D. dana 19.03.2012. u 12:28 GMT+1]
[ 3way @ 19.03.2012. 06:26 ] @
Potrazi i autore Rob Hubbard i jos bolje Jeroen Tel.
[ ncl @ 20.03.2012. 10:05 ] @
ne znam koliko zainteresovanih ima, ali sa odredjenim 'marketingom' mogu se dozvati i ljudi iz inostranstva.
ono sto je pohvalno je da se sve veci broj ljudi, koji ranije nisu imali kontakt sa scenom, polako upoznaje :)
ako hoces, javi mi se pa mozemo nekim mesendzerom da porazgovaramo o idejama koje imas.

nucleus
[ mmix @ 20.03.2012. 11:27 ] @
ncl, daj ljudima datume


Arok Party u Madjarskoj 6. jula
X'2012 u Holandiji u oktobru, http://noname.c64.org/csdb/event/?id=1708 http://www.facebook.com/events/127724024000659/


[ ncl @ 20.03.2012. 12:16 ] @
mmix, ok to su strani, ali ovde je rec o domacem, za koji sam imao neke planove pre par godina dok sam imao slobodnog vremena.
tada sam pitao jednog muzicara koji je bio i voljan da dodje u srbiju da odrzi live svirku na takvom dogadjaju :) trazio je samo da mu se plati smestaj/hrana, nista vise.
btw. verovatno cu ici na arok ;) a za x2012 znas i sam ;)

nucleus
[ mmix @ 20.03.2012. 12:38 ] @
Ah, slobodno vreme, sta to bese?

Ako napravite domacu scenu, evo mene kao gledaoca. Nazalost, ima bar decenija da nisam video liniju asm koda, ni intelovog a kamoli 6500.
[ Igor Gajic @ 20.03.2012. 13:27 ] @
^ +1

Tako sam se prepoznao
[ Odin D. @ 20.03.2012. 14:07 ] @
^I ja isto, samo sto je proslo preko 15+ godina.
Sve sto mi je ostalo u glavi je:
POKE53280,0 i
POKE53281,0
pa promjenim boju slova u zelenu (da izgleda opako ko u filmovima) i udri brajko....

Eeeh....
[ 3way @ 20.03.2012. 19:56 ] @
@ncl

Imas PP.

@svi_ostali
Za pocetak bi bilo lepo i da dodje nesto vise posmatraca, a ako bi se organizovao turnir u recimo International Soccer mogli bi i oni da ucestvuju :)
[ mmix @ 20.03.2012. 20:17 ] @
Ko ima vremena, VICE radi vise nego odlicno na PCu
[ 3way @ 20.03.2012. 20:24 ] @
Takodje koga zanima ( i ko ima vremena :) ) nek gleda ovde:

http://retrospec.sgn.net/users/tomcat/yu/index.php - tu je kolekcija ex yu casopisa, knjiga i softvera.
http://noname.c64.org/csdb/ - otprilike sav softver za c64
http://www.ajordison.co.uk/ - okruzenje za pisanje BASIC ili masinskih programa i konverziju istih u prg fajl, koji posle mozete startovati na emulatoru (VICE) ili na pravom C64, sa sobom nosi i par alata kao sto su sprite i character editor, mnogo zgodna stvar
http://www.gamebase64.com/ - otprilike sve izdate igre za c64

[ Igor Gajic @ 20.03.2012. 20:32 ] @
Demo scena, barem u svetskim okvirima je daleko napredovala od C64. Animacije koje se spakuju u 4kb odnosno u 64kb prosto oduzimaju dah, i redovno gledaoce ostavljaju sa pitanjem, kako? Cak su krenuli i sa demoima u samo 256 bajtova.

Resursi

http://www.scene.org/
http://www.farb-rausch.com/
[ ventura @ 20.03.2012. 20:39 ] @
Citat:
Igor Gajic: Demo scena, barem u svetskim okvirima je daleko napredovala od C64. Animacije koje se spakuju u 4kb odnosno u 64kb prosto oduzimaju dah, i redovno gledaoce ostavljaju sa pitanjem, kako? Cak su krenuli i sa demoima u samo 256 bajtova.

U moje vreme su 64k demoi bili relativno lame (tipa: šta je problem napraviti demo u čak 64k, pih) a 4k i 256b standard... To je negde sredina-kraj devedesetih...
[ Nothingman @ 21.03.2012. 13:49 ] @
Pa da, samo je pitanje kako su izgledali nekad, a kako danas.

I ja bih obavezno dosao, samo okacite datum na vreme.

@3way
Bolje Emlyn Hughes International Soccer...koliko sam samo vremena izgubio uz tu igru :)