|
[ despotbg @ 21.03.2012. 13:12 ] @
| Danas htedoh otici kod doktora posle 4 godine sa uredno overenom knjizicom do kraja ove godine... Tamo mi teta kaze da ne mogu da idem kod doktora jer mi je istekla knjizica. To njoj pise u kompjuteru i da zovnem moje gde sam osiguran. Posto sam student zovnem u svoj grad i tamo mi kazu ma sve je uredu idi tamo i svadjaj se isl. Ja reko ma sad cu da ih sve tuzim nekoj inspekciji i okrenem:
Odeljenje za zdravstvenu inspekciju i zdravstveni nadzor
Adresa: Nemanjina br.22-26, Beograd
Tel. 011/333-4003 (dežurni)
Odsek za zdravstvenu inspekciju Beograd
Tel. 011/311-7424;
tel. 011/311-7540
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije
Kontakt telefoni: 011/3613734
Sektor za zdravstveno osiguranje 011/361-6264
Dežurna zdravstvena inspekcija: 011/3149677
Služba za odnose sa javnošđu:
telefon: 011/ 3616244
LJUDI NI NA JEDAN SE NIKO NIJE JAVIO!!! :)
|
[ Wajda.W @ 21.03.2012. 13:15 ] @
I sta tebe tu cudi? :)
[ ArsenLupen @ 21.03.2012. 13:16 ] @
Sve to u 1 bega kuci
[ mmix @ 21.03.2012. 13:24 ] @
Mislis bili su tu do 1?
[ Otto23 @ 21.03.2012. 13:24 ] @
Dobili ste Srbiju, molimo sacekajte...
[ ArsenLupen @ 21.03.2012. 13:32 ] @
Jesu, ne znam dokle su se javljali na telefon, ali 1 sat je to vreme
[ qazqaz @ 21.03.2012. 15:07 ] @
A da si kojim slučajem primljen, morao bi da IZABEREŠ lekara...na osnovu dopadljivosti njegovog imena i prezimena. Eventualno njegove slike :p
[ plus_minus @ 21.03.2012. 15:31 ] @
@despotbg
Lekovito Bilje
Ključne reči jesu naziv linka, pa udri po google.
Pre ćeš tako doći do odgovarajućeg rešenja za zdravstvene probleme nego li uz pomoć.. le... le.... hmmm.. LE---....
... DO... Dok...
..neće nešto. :/
Ne zameri.
[ superbaka @ 21.03.2012. 19:21 ] @
pa i da nadje potrebno bilje, ko ce da mu postavi dijagnozu?
[ qazqaz @ 21.03.2012. 21:43 ] @
Zapravo, veoma je jednostavno. Samo treba da pije biljke i maze meleme koji su "dobri za sve". Dijagnoza je nešto suvišno i otvara prostor za grešku.
[ plus_minus @ 21.03.2012. 22:29 ] @