[ Ka2 @ 21.03.2012. 17:55 ] @
| Kao sto sam pisao u drugoj temi, pre dva dana su mi menjali brezon na glavcini koji je pukao... nakon toga, ali napominjem da mozda to ranije nisam primetio jer nisam obracao paznju, kada stisnem kocnicu (zadnji desni tocak je radjen, skinute celjusti, disk i plocice), u kabini cujem vazduh, kao kada pritisnete recimo rucnu pumpu za pumpanje gume (kao da izlazi vazduh), identican zvuk! Je li to normalno !?? Auto potpuno normalno koci! |
[ vidan kv @ 21.03.2012. 19:04 ] @
........odeš u bilo koji tehnički pregled i besplatno ti provere kočnice na valjcima....tako budeš 100% siguran....pozzz!
[ etjen @ 21.03.2012. 19:05 ] @
to nije normalno. Po zvuku može biti servo kočnica
[ Ka2 @ 21.03.2012. 20:39 ] @
Sada sam isao do kola da oslusnem, znaci zvuk dolazi bukvalno ispod papucice odnosno na "grani" koja ulazu u motorni prostor nalazi se neka da je nazovem manzetna, rebrasta guma u kojoj se nalazi neki sundjer... pritiskajuci kocnicu, ta manzetna se skuplja i opusta tako da sve deluje kao kada se pritiska spric... nadam se da sam malo olaksao dijagnozu... mada sutra svakako idem u servis...
[Ovu poruku je menjao Ka2 dana 21.03.2012. u 22:29 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 21.03.2012. 20:56 ] @
Javi sta su u servisu uradili.
Ne mogu da verijem da je servo dobos "prolupao". Ipak je to relativno nov automobil.
[ anon115774 @ 21.03.2012. 21:11 ] @
Verovatno neki sraf nije pritegnut dobro :)
Salu na stranu meni se taj zvuk cuo na pezou. Nikad nije bilo problema zbog toga. Doduse kada je motor ukljucen bilo je teze primetiti taj zvuk ali da se culo - culo se i to bas tako kako si opisao.
E sad... kod mene se to culo od momenta kada je auto kupljen tako da je verovatno ok ali ako se kod tebe nije culo do sada...... a kad si poslednji put isao na dotezanje srafova? :)
[ wtransporter @ 03.04.2012. 09:06 ] @
Naleteh na ovu temu kao kec na deset. :) i ja imam potpuno isti problem.
Kada pritisnem kocnicu cuje se da izlazi vazduh kod papucice negde.
Koci odlicno ali ne hvata odmah i moram da stisnem kao manijak da bi naglo zakocio.
u pitanju je opel astra 1.7D. ako si ustanovio problem, zamolio bih te da podelis to sa nama. :) pozz
[ inobradovic @ 20.01.2014. 09:10 ] @
da ne otvaram drugu temu vezanu za kocnice situcaija je sledece,
auto stoji par mesece (oko 2) pali se svremena na vreme i malo se pomera po dvoristu napred nazad,
od stajanja sto je i normalno diskovi su poceli malo da rdjaju
znam da ce se to skinuti u voznji e sad kako to uraditi najbolje jer ce se auto ovih dana aktivirati :
1. voziti 60km na sat i lagano stisnuti kocnicu 5-10 sekundi pa posle par kilometara ponoviti
2. voziti 60km na sat i jako stisnuti kocnicu dok auto ne stane pa posle par kilometara ponoviti
3. voziti 120km na sat i lagano stisnuti kocnicu 5-10 sekundi pa posle par kilometara ponoviti
4. voziti 120km na sat i jako stisnuti kocnicu dok auto skoro ne stane pa posle par kilometara ponoviti
ili mozda nesto 5 ?
[ deki111 @ 20.01.2014. 09:34 ] @
To će je jedna obična kratka gradska vožnja da reši, najbolje vožnja stani-kreni u špicu. Dva meseca stajanja za auto uz povremeno paljenje i pomeranje kako si rekao ne može nikako da dovede do ozbiljnijih posledica po kočioni sistem.
[ Java Beograd @ 20.01.2014. 09:51 ] @
Citat: inobradovic:... Ili mozda nesto 5 ?
Svakako. Sedneš i voziš. Još na prvom kočenju, kod isparkiravanja 90% će se dovseti u red. Ostalih 10% pri kočenju kod izlaska sa parkinga.
Ne kapiram kako mislš da postigneš 120 na sat a da prethodno ne ukočiš bar desetak puta - dok dođeš do dela puta gde možeš da voziš 120 na sat. Osim, ako auto nije parkiran na aerodromskom hangaru.
[ Zarko Silic @ 20.01.2014. 09:56 ] @
Da li si razmisljao da mu pre pokretanja procitas jedno dve, tri molitve?
[ vladd @ 20.01.2014. 10:12 ] @
Obicno su retki oni koji uopste i pogledaju kocnice:)
Postoji i 5 i 6 i...itd, u tretmanu, ali je gadan:)...podrazumeva skidanje tockova i tretman kocnica po zelji...
Eventualno mozes da kupis sprej za ciscenje diskova, pa nakon nekoliko metara kocenja, spreres oljustenu rdju, da se ne bi zalepila na paknove ili kojekuda..
[ inobradovic @ 20.01.2014. 10:51 ] @
znam da ce se sve to ocistiti jer su diskovi i plocice stavljene novi pre izvesnog vremena, pa bas zbog toga i pitam da se nebi ostetili previse,
jedan drugar kaze on povuce rucnu na prvi zub i tako vozi malo pa posle u toku voznje gde mu je zgodno da ne napravi neki problem vuce rucnu po malo i tako koci i ocisti zadnje a kaze prednji se vise trose i brze ciste u obicnoj voznji.
zare molitva mu nije potrebna jer je auto u odlicnom stanju,
vladd planirano je da se auto vozi malo i posle na pranje i tek onda na odredjenu destinaciju.
[ Java Beograd @ 20.01.2014. 11:20 ] @
Citat: vladd:Eventualno mozes da kupis sprej za ciscenje diskova, pa nakon nekoliko metara kocenja, spreres oljustenu rdju, da se ne bi zalepila na paknove ili kojekuda.. Može. Može i da pozove šlep službu, da odšlepa u ovlašćeni servis, koji će stručno i ovlašćeno da skine 0.01 mm površinske rđe.
[ pajapop @ 20.01.2014. 15:48 ] @
Citat: deki111:
To će je jedna obična kratka gradska vožnja da reši, najbolje vožnja stani-kreni u špicu. Dva meseca stajanja za auto uz povremeno paljenje i pomeranje kako si rekao ne može nikako da dovede do ozbiljnijih posledica po kočioni sistem.
Upravo tako....ali ipak da se nadodam, dok su diskovi i dobosi sa zardjalom kontaktnom povrsinom, efikasnost kocenja je smanjena, tako da se ne sme brzo voziti jer ce zaustavni trag biti veci. Ali to je najmanji problem kod dugog stajanja, ta rdja se sama ocisti vrlo brzo, nakon nekoliko kilometara. Najveci problem moze da dovede do zaribavanja klipova u kocionim celjustima, narocito kad se naglo i jako stisnu, onda moze da dodje do njihovog blokiranja. Takodje, poluzni mehanizam rucne kocnice i sajla u buziru, zna da zariba. Ali, sve to zavisi i od samog kvaliteta tih delova...
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2014. 18:09 ] @
Citat: auto stoji par mesece (oko 2)
Mislim da je ovo kratak period za bilo kakvu brigu a posebno za neko blokiranje kocionog sistema ako je bio isravan pre parkiranja auta.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|