[ pisac @ 24.03.2012. 18:13 ] @
Za one koji ne znaju, Ford ima skriveni test meni na putnom kompjuteru koji pokazuje raznorazne podatke. Ima na Internetu upustvo kako se ulazi u njega.

Tamo postoji i DTC koji prikazuje neke kodove greški za koje bi ste inače morali da potežete dijagnostiku. Mada ne prikazuje sve kodove nego samo one koji se tiču same komandne table i povezanih sklopova.

Ti kodovi nisu standardni ODB petocifreni kodovi već neki Fordovi skraćeni četvorocifreni, koji se razlikuju u početnoj cifri. Međutim, evo jedne tabele koju sam sastavio po kojoj ćete te kodove lako pretvoriti u ODB kodove.

Dakle: prva cifra na Fordovom DTC displeju se zameni sa dva slova da bi se dobio ODB kod:

0=P0
1=P1
2=P2
3=P3

4=C0
5=C1
6=C2
7=C3

8=B0
9=B1
A=B2
B=B3

C=U0
D=U1
E=U2
F=U3

Primeri iz realnog života:

A103=B2103 -> Antena otkačena
9318=B1318 -> Slab akumulator (<10v)
D900=U1900 -> CAN BUS greška u komunikaciji
E197=U2197 -> Pogrešan CAN podatak o brzini
E200=U2200 -> Pogrešan CAN podatak o kilometraži

Prva tri koda možete dobiti ako imate problema sa akumulatorom, a druga dva ako podignete levi prednji točak dizalicom, otkačite senzor ABS-a, povučete ručnu, i pustite da auto radi u brzini
[ Marko83 @ 24.03.2012. 18:22 ] @
Citat:
pisac:....a druga dva ako podignete levi prednji točak dizalicom, otkačite senzor ABS-a, povučete ručnu, i pustite da auto radi u brzini


[ botr @ 24.03.2012. 19:08 ] @
A sta se dobije kada se podigne prednji desni tocak i otkaci senzor ABS-a?
[ pisac @ 24.03.2012. 21:34 ] @
U oba slučaja svetli greška na ESP-u, ali greška na meraču brzine i kilometraže se dobija samo kad se podigne levi točak i otkači levi senzor.

E, sad, nisam probao da otkačim senzor na suprotnom točku od onog koji je podignut