[ zorankiza022 @ 31.03.2012. 18:06 ] @
| ovako danas mi se pocelo desavati da mi brljavi ler gas.do sad mi je stalno radio na 800 obrtaja i sad dodam gas i on digne na 3000 obrtaja i ja pustim gas i on sopusti na 2000 i onda digne sam na 2500 i tako igra.2000 na 2500,pa onda sa 2500 na 2000 i tako stalno.znaci ne zaglavi mi na odredjeni broj obrtaja i tu stoji nego zaglavi negde i spusta i dize broj obrtaja sam. |
[ goat @ 01.04.2012. 10:46 ] @
čekaš nagađanja ili da ti neko kaže: "vozi kola na dijagostiku" ?
[ bakara @ 01.04.2012. 10:59 ] @
Verovatno samo zaprljan leptir gasa, cisti se rutinski, ako si vest mozes i sam da skines filter vazduha i ocistis carb clean-om.
[ botr @ 01.04.2012. 11:04 ] @
Ocistiti leptir gasa, samo pazljivo, zbog plasticnih zupcanika. Ako to ne pomogne, verovantno mora da se menja. U nekim slucajevima nastradaju zupcanici, i tu nema popravke.
[ vidan kv @ 01.04.2012. 12:36 ] @
......uz svo pošovanje ali NEMOJ da čistiš ler gas sam.U pitanju je motrizovani ler gas,delikatan deo na vozilu i pametnije bi bilo da taj deo posla odradi neko stručniji jer je pre svega potrebno pregledati DTC a posle odraditi osnovno podešavanje....nov deo košta 300€...pozzz!
[ zorankiza022 @ 01.04.2012. 20:10 ] @
znam ljudi da je najlakse oterati auto kod majstora i platiti,a danasnji majstori gledaju samo kako da te oderu po dzepu,neka sitnica on to cacne i kaze dodji posle i naplati kao da je ceo dan radio oko njega.
e sad ovako,do sad mi se desavalo da kad god ga upalim on meni digne broj obrtaja na 3000 i onda treba malo vremena da spusti na 800,ali danas kad god ga upali on drzi na 3000 obrtaja dugo dok god par puta ga ne isturiram i tek onda spusti broj obrtaja.inace imam kn filter na njemu,i od kad sam ga kupio nesto bas sporo spusta broj obrtaja.tako da ne znam sta moze biti.
[ vidan kv @ 01.04.2012. 20:25 ] @
..........onda čačakaj sam kako te majstori ne bi drali za "čačkanje".Tražio si pomoć i savet to si i dobio.Ukoliko smatraš da treba da ti pošaljemo novac reci.Ako prolaziš kroz KV ja ću ti to odraditi za Dž....da ne kazeš kako svi majstori deru za čačkanje....
[ zorankiza022 @ 01.04.2012. 20:56 ] @
ok,necu cackati vozicu tako dok ne resim kes.ali mi reci znaci da je do toga najverovatnije.samo mi je cudno kad ga upalim da bude na 3000 i da ga drzi 10-20sekundi tako.i onda polako spusta do 800.
[ bakara @ 01.04.2012. 21:08 ] @
@zorankiza022
objasnio sam ti gore sta mozes sam da probas, ako ti je to komplikovano teraj auto u servis i ne mudruj.
[ vidan kv @ 01.04.2012. 21:46 ] @
Citat: zorankiza022: ok,necu cackati vozicu tako dok ne resim kes.ali mi reci znaci da je do toga najverovatnije.samo mi je cudno kad ga upalim da bude na 3000 i da ga drzi 10-20sekundi tako.i onda polako spusta do 800. ....teško je to reći ovako napamet...pitanje je kako motorni ECU u trenutku paljenja vidi temperaturu motora,senzor leptira i dr......pozzz!
[ Nocni @ 01.04.2012. 23:43 ] @
@zorankiza022, nije baš tačno ovo što si rekao za majstore ali probaj da shvatiš da ljudi žive od tog "čačkanja" kako ga ti zoveš, plaćaju radnike, struju, porez, opremu i X drugih stvari... jednostavno se ne može raditi za DŽ... Problem je što je mala kupovna moć naroda pa onaj sa promajom u džepovima stiče utisak da je sve skupo preko mjere...
Imaš u Rumi strašnog majstora Tomu Kordića tamo u naselju Tivol...
Ako nemaš novca onda bi možda mogao nešto i sam da uradiš... Kad skineš poklopce na samoj klapni imaš jedan džek koji ti je sa lijeve strane kad stojis ispred auta... ima 3 žice od kojih je srednja pink/crvenkasta i nju možeš da prekineš na jedno 15-tak cm od džeka, tako da se kasnije može opet spojiti... Kad nju otkineš neće ti više podizati gas, radiće relativno normalno posebno kad je auto zagrijan... Već ti je objašnjeno da ne treba sam da rastavljaš ili čistiš klapnu jer nećeš ništa uraditi, najvjerovatnije ćeš je dodatno pokvariti...
Eto, nije sve baš tako crno kao što si naveo i vjeruj da neće svako da te zayebe ali hoće i naša djeca na ekskurziju a ima i ona stara "bolje džabe sjedeti nego džabe raditi".
P.S. Ovo što kažeš da ti majstor naplaćuje nešto što je završio za 15 minuta kao da je radio cijeli dan... Vidi, ako neki majstor riješi kvar za 15 minuta a drugome za isti kvar treba cijeli dan... trebalo bi da više naplati ovaj koji je riješio za 15 minuta... Našem narodu je to teško objasniti ali ako malo razmisliš shvatićeš da sam u pravu...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 02.04.2012. u 01:10 GMT+1]
[ zorankiza022 @ 04.04.2012. 22:08 ] @
nocni,jel ta zica od motorica ili,jer ima jedan dzek sa tri zice ali nisam video da li je srednja pink ili crvenkasa?
[ zorankiza022 @ 19.04.2012. 22:19 ] @
i sta da radim??????????????
[ bakara @ 19.04.2012. 22:55 ] @
Citat: bakara: @zorankiza022
objasnio sam ti gore sta mozes sam da probas, ako ti je to komplikovano teraj auto u servis i ne mudruj.
[ Nocni @ 19.04.2012. 23:13 ] @
Muka ti je bilo da napšeš koje ti je auto godište a sad glumiš ludilo sa 15 znakova pitanja?! Da nisi ti nešto možda nervozan
Ako se nisi sam snašao idi kod majstora.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|