[ alex.micic @ 01.04.2012. 13:21 ] @
| Pozdrav svima.
Volio bih da mi neko da ideju oko djevojkinog Citroena C3 dizel kojiem ulazi vazduh u sistem goriva te ga svako jutro mora pumpati druk pumpicom dabi upalio. U servisu su mjenjali Bosch pumpu i dio crijeva (crijeva na kojima se nalazi druk pumpica) ali bez uspijeha.
|
[ botr @ 01.04.2012. 15:26 ] @
Savet, prekontrolisati sve sto ima veze s gorivom, a ide od rezervoara, pa na dalje. Rezervoar 99,9% nije problem.
[ vladd @ 01.04.2012. 16:23 ] @
Za pocetak promeniti filter goriva.
Poz
[ Nocni @ 02.04.2012. 00:21 ] @
Nisi rekao koje je godište a nisi rekao ni koji je motor... rekao si da su mijenjali boš pumpu... a taj auto nema boš pumpu... valjda nisu mijenjali pumpu visokog pritiska koja košta 1.000 i kusur eura...
Ali pretpostavićemo da je 1.4 hdi.. Kad skineš poklopac ima jedna metalna cijev na samom motoru kroz koju prolazi nafta a nastavlja se sa jedne i sa druge strane crijevima... e ta cijev ti je vjerovatno na presavijenom dijelu porozna i tu uzima vazduh kad auto stoji preko noći... rješava se lako kad se locira mjesto puštanja, što je lako kad je cijev u rukama pa se kroz nju pusti vazduh...
Može biti i drugih problema sa regulatorom pritiska npr, odnosno njegovim dihtovanjem ali svakako treba da promijenis majstore kod kojih si bio.
[ alex.micic @ 02.04.2012. 11:57 ] @
Pretpostavka je dobra u pitanju je 1,4 hdi motor mijenjali su pumpu visokog pritiska (narodski Boš pumpu) i sva ta crijeva, promjenjen je i filter goriva. Popravku su radili majtori iz ovlaštenog servisa u Šapcu koji izgleda nemaju pojma. Pa vidjećemo šta dalje odvući će ga djevojka u Šabac u "ovlašteni servis" pa neka prave. Znaju uzeti lovu za maglu neka sad razbijaju glavu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.