[ mihail48 @ 08.04.2012. 10:28 ] @
| Imam skalu 55 zadnja serija sa fabricki ugradjenim uredjajem za TNG. posle godinu dana koriscenja automobila
pojavio se problem sa elektonskim kilometar satom. Pri radu na gas i pri ispod 2000 obrtaja iskljucuje se
napajanje sata sa svim merenjima. Ostalo radi sve normalno(svetla, signalizacija).
Kad odkacim brojac obrtaja iskljucivanje (ucestalo prekidanje) pocinje na nizem broju obrtaja(ako pratim brzinu na kilometar satu)
Molio bi poznavaoce ovog problema da mi pomognu. Uzgred, sobzirom da poznajem elektriku
zeleo bih da znam gde mogu da nadjem blok semu elektronskog kilometar sata korejske proizvodnje.
Napomena: Ovih problema nema pri radu na benzin. |
[ ellektro @ 13.04.2012. 12:20 ] @
Da liu se problem javio možda posle servisa ili zamene svećica?
[ mihail48 @ 13.04.2012. 15:59 ] @
Nije bilo ikakvih intervencija, sem sto je nastupio pred zimski period, a sto me je navelo da
posumnjam na neki hladan lem na elektronici.
kasnije sam zapazio da je to problem pri radu na gas.
[ ellektro @ 13.04.2012. 21:27 ] @
Posto sam radio u servisu koji je odrzavao ta vozila u garantnom roku , mogu reci da nije bilo nekih problema sa navedenom instrument tablom.Problem se naj cesce javljao kada su vlasnici sami ili kod majstora koji rade servis van garancije menjali svecice.Na ime ako se ne stave svecice sa zastitom instrument pobrljavi.Bosnine svecice sa oznakomCPR su taj problem resavale.Ako to ne pomaze onda je vrovatno ipak kvar na tabli.Pozdrav.
[ mihail48 @ 08.05.2012. 18:38 ] @
Zahvaljujem svima na korisnim savetima, treba ipak pogledati tehnicko uputstvo
u pitanju su bile svecice sa ugradjenim rezistorom.
Najveci je problem nabaviti iste.
Bio sam u par prodavnica auto delova i kad sam pomenuo svecice sa rezistorom,
gledali su me zbunjeno, cak i nisu culi za svecice koje u oznaci sadrze slovo R.
Pa sam ih nabavio specijalnom porudzbinom.
Svecice su BOSNA FE65 PR ili BOSNA FE65 CPR.
U tehnickom uputstvu su navedeni tipovi svecica i ostalih proizvodjaca.
zahvaljujem!
[ vladd @ 09.05.2012. 10:26 ] @
Svecice z sve savremenije automobile su sa otpornikom, pri tome podrazumevam i one motore iz '90-ih goodina(i oni su mladji od Zastavine konstrukcije).
Recimo NGK bas dobro prijaju zastavinim motorima.
Nego je ostala navika od pre 30-40 godina da se koriste svecice koje su se koristile sa klasicnom bobinom, iako i one oterecuju bobinu, struja je prakticno slabo ogranicena, pa se bobina greje i previse prazni izmedju dva paljenja.
Svecice sa otpornikom su obavezne za "komutatorska", i uopste elektronska paljenja, manje se opterecuje elektronika, i efikasnije je paljenje.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.