[ supermario @ 09.04.2012. 20:24 ] @
Pozdrav svima!Da li je neko imao iskustva sa ovim motorima i ovim vozilima, prednosti i mane, slicnosti i razlike?U pitanju su nova vozila, sta odabrati? |
[ supermario @ 09.04.2012. 20:24 ] @
[ Nocni @ 17.04.2012. 00:34 ] @
Ja bih mnogo prije uzeo berlinga. Glavno je to sto je prilicno pouzdaniji od renoa...
Renoi se vise kvare a imaju nekad tako nevjerovatne kvarove na relativno malim kilometrazama... Marfijevski odmah po isteku garancije Citroen ima bolje i izdrzljivije motore a renoa ima vise na ulicama... mislim da je razlog bolji uslov odlozenog placanja koji renoovi dileri nude firmama za komercijalni program. [ supermario @ 17.04.2012. 07:06 ] @
Hvala na odgovoru NOcni.Cijena im je skoro ista s tim sto Reno za iste pare (oko 11500 eur) nudi i klimu dok to Citroen u tom paketu nema, a ima recimo ABS, EBD, ESP, podizace, MP3 itd.Reno daje garanciju na 5 godina, Citroen na dvije.Tovarni prostor im je skoro isti - ogroman.Zanima me ovaj, kazu, novi motor od Renoa 1.5 dCi sa 70 ili 75 KS, Euro 5 je valjda, jesi li imao iskustva s njim?Imam stariju generaciju Kangoo i odlican se pokazao pa zato vise naginjem Renou...
[ Java Beograd @ 17.04.2012. 07:17 ] @
Mislim da je ova rečenica jako bitna za poslovanje: Reno daje garanciju na 5 godina, Citroen na dvije
[ Nocni @ 17.04.2012. 10:49 ] @
^Ovo jeste tacno ali samo donekle... ako se pokvari tijelo pumpe visokog pritiska i napuni rail liniju i dizne opiljcima (sto se desava) kod renoa ce vam reci da je kriva losa nafta i uputiti vas da se zalite onom kod koga sipate naftu... Popravka koja ce kostati 2.500€ ce biti uredno naplacena iako je auto u garanciji... Mozda se ovo isto moze desiti i kod citroena ali ne vjerujem da se ikome desilo do sada...
@supermario, na tom motoru je preciscanje izduvnih gasova modernije rijeseno tako da zadovoljava normu euro 5. Ako si bio zadovoljan sa prethodnim modelom, sa cijenama servisa, kvarovima itd.. nema nikakvog razloga da ne budes zadovoljan i sa ovim novim. [ supermario @ 17.04.2012. 12:40 ] @
Pa nije valjda i dalje ista boljka ostala kod Renoa, ta pumpa visokog pritiska, racunam da je to rijeseno napokon, auto je 2012 godiste, kazu da je to novi motor sa turbinom i da je 75 KS sasvim dovoljno, zato me i zanima misljenje Vas nekolicine iskusnijih?Znam da je to skup kvar, ali se nadam da se nece desiti ako se koristi Euro 5 dizel?Sto se tice servisa i podrske zadovoljan sam Renoom, majstori koji su odrzavali ovaj stari kazu da je servis kod Renoa cjenovno kao i kod VW recimo, cak i jeftiniji nekada, dijelovi takodje, sad, da li je to tacno skroz zaista ne znam, nisam uporedjivao, ali su me uvjeravali da je veliki servis kod ovog Kango koji imam (1998. godiste) jeftiniji nego isti servis kod VW Cady istog godista, nemaju razloga da me to lazu.
Berlingo nema klimu i ima malu garanciju, nerazumljivo za takav nivo opreme da nema bar "rucnu" klimu kad ima skoro sve ostalo?NIje da je neophodna, ali ipak valja jer bi se to vozilo koristilo tokom citave godine, a najintenzivnije ljeti. [ etjen @ 17.04.2012. 12:45 ] @
ako koristiš normalno gorivo nema bojazni. Ja sam par godina vozio 1.5 dci sa 70 konja iz Modusa (auto kupljen kod nas i od uvek vožen sa našim gorivom)i nikakvih problema nikad nisam imao. Uostalom, Reno bi trebalo ozbiljno da shvata garanciju iz onog što ja znam
[ Nocni @ 17.04.2012. 13:00 ] @
Posle tog tvog kanga kojeg si imao bila su jos 2 tipa... Malo je cudno sto su ti rekli da je to "novi motor sa turbinom" jer svaki taj 1.5 dci ima turbinu...
Na ovom predzadnjem modelu koji se proizvodio do 2009 isto je bilo tih problema sa pumpama a bogami i sa diznama... Nekako je to kod renoa lutrija... moze da bude sve u redu i na ogromnoj kilometrazi a kod neke serije pocnu problemi odma od starta... Inace, novi kango je veoma prostran i fino se vozi kao da je mnogo veci i skuplji auto u pitanju... U svakom slucaju za klimu si u pravu... u 2012 godini kupovati bilo koje vozilo bez klime je glupost... nije mi jasno zasto ih i nude bez klime... mora da je uvoznik citroena to trazio da bi dobio sto nizu cijenu i sto vecu marzu... [ Java Beograd @ 17.04.2012. 13:04 ] @
Citat: Nocni: ... ako se pokvari tijelo pumpe visokog pritiska i napuni rail liniju i dizne opiljcima (sto se desava) kod renoa ce vam reci da je kriva losa nafta i uputiti vas da se zalite onom kod koga sipate naftu... [ supermario @ 17.04.2012. 13:07 ] @
Tako mi rece ovlasteni diler, da je u pitanju novi motor, euro 5, ne zbog turbine, pogresno sam se izrazio, nego potpuno da je razvijen kao novi motor, zato i pitam kako se pokazao u praksi ako je potpuno nov motor u pitanju.Veliki zaista jeste i prima euro paletu poprecno (121cm izmedju blatobrana) bez problema, ima i bocna vrata, dosta oprema itd. I ja sam isto pitao za Citroen, kazu da to vlasnici firmi i traze bez klime" da bi auto bilo jeftinije, a svakako ce ga radnici voziti" sto mi je bilo najcudnije, kao da su robovi u pitanju, a ne ljudi koji ti nose posao.Sad si me bacio u dilemu zbog tih problema sa pumpom i diznama, to je zaista skup kvar, jedino mi preostaje da se molim Svevisnjem da se to ne desi ukoliko izbor padne na Reno...!Hvala jos jednom na odgovorima i savjetima.
[ Nocni @ 17.04.2012. 13:31 ] @
Citat: Java Beograd: Ne mogu da verujem da se ovako ponašaju ? Jel' se ovo stvarno dogodilo, ili neka urbana legenda ? To se desavalo na prvim verzijama klia sa tim 1.5 dci motorima. Onda je kao to rijeseno posle 2005 ali desavalo se ipak ponovo sve do 2010... Tijelo pumpe visokog pritiska strada i pretvara se u finu metalnu prasinu koja napada liniju raila i dizne, kroz povratno crijevo ode i do rezervoara i kompletan sistem je kontaminiran... Problemi se prvo pokazuju kad opiljci napadnu regulator pritiska i kad se on skine mogu se osjetiti na njegovoj osovini pod rukom ili se mogu pokupiti magnetom... U takvim slucajevima neminovna je zamjena pume visokog pritiska i svih dizni, pranje rezervoara i svih djelova koji su u sistemu kuda nafta prolazi... pod znakom pitanja su tada davaci i regulatori pritiska pa sve do banalnih stvari kao sto su zaptivne gumice na djelovima dopremne mreze, filtera itd... Desava se da zbog toga stradaju dizne koje se mogu reparirati (ali kosta 800 eura) a da se pravi razlog ne otkrije vec posle nekoliko hiljada stradaju ponovo... (posle se ne mogu ni reparirati vec mora zamjena) ovo pripisuju losem gorivu ako je auto u garanciji a ako vam neko drugi utvrdi pravi razlog onda se bune "sta je ko imao da gleda van ovlascenog servisa" itd... Znaju u renoovim servisima za ovaj problem veoma dobro ali to kriju, sto ono narod kaze "kao macka g*vno" i o tome se ne prica... Jednom sam imao prilike da cujem da postoji spisak brojeva tih spornih pumpi kojima se to moze desiti jer ima raznih fabrika koje ih proizvode... Nebi me zacudilo kad bi te takve djelove gledali da ugrade za ova istocna kaubojska trzista... Mozda ce i Milojkovic imati da isprica po nesto na ovu temu... [ supermario @ 17.04.2012. 13:47 ] @
Koji su simptomi na autu kad to krene, ima li ih ili se sve desi odjednom?Ako ih ima mogu li se prepoznati na vrijeme i tako sprijeciti totalno stradanje pumpe, bar da ne unisti i dizne i ostalo?Pitam jer sad vozim jedan 1.5 dCi iz 2008. godine.
[ Nocni @ 17.04.2012. 14:04 ] @
Ako se to desi ne moze se sprijeciti totalno stradanje pumpe jer se pumpa mora mijenjati...
Sve se desava polako... prvo su simptomi kao kad je pokvaren regulator pritiska common raila... motor radi neravnomjerno prvo samo ponekad... onda se bez razloga ugasi itd... Greska koju daje na dijagnostici je "pogresan pritisak u railu" a ista se moze desiti iz X razloga usled nestanka nafte ili pokvarenog davaca pritiska itd... Imaju oni i druge probleme, ne samo ovaj... ali to su normalni kvarovi i nije strasno... recimo svakome strada senzor bregaste koji nije skup itd... Kako se vozi dalje tako problem eskalira a ovlasceni servis radi sve da sugerise kako je evidentira lose gorivo u sistemu itd... Ti si imao starog kanga a ne predzadnjeg, predpostavljam 1.9d, i zato si zadovoljan jer je to bila kamila i strasno zahvalan auto koji se veoma rijetko kvario... imali su malo problema sa kljucevima i sa bos pumpama ali u granicama normale... [ supermario @ 17.04.2012. 14:10 ] @
Da, bas taj sa 1.9 i 65 KS, cini mi se, zaista je prava mazga, na njega se tovari i po 700-800 kg i ide polako, ali sigurno.Ima problema sa bravama i centralnim zakljucavanjem.Na ovom sad 1.5 dCi na Meganu mi se desava mrvicu neravnomjeran rad ujutro, odmah po paljenju kad obrtaji idu sa 1000 do 800 dok se ne ugrije za koji minut, onda se ponasa OK, pretpostavljam da je to normalno, to "saranje" malo ujutro.NIje mi jasno da pored toliko problema ne mogu ili nece da rijese taj problem sa pumpom i na novim modelima, Reno je stara fabrika.
[ sasa022 @ 17.04.2012. 14:56 ] @
@supermario
Da li si gledao Fiat Fiorino i Skodu Praktik ? [ supermario @ 17.04.2012. 15:00 ] @
Suvise su mali, treba mi auto koje moze povuci bar 650-700 kg i u kom ima dosta prostora u tovarnom dijelu, a ova dva su tu negdje sa prostorom i sa cijenom, VW je preskup.
[ supermario @ 17.04.2012. 16:06 ] @
Nocni, koja je pumpa u tom novom motoru od Renoa, ako je vec novi motor jesli li stavili i noviju pumpu visokog pritiska?
[ Nocni @ 17.04.2012. 17:23 ] @
Prvo su bile delfi a sad su simens pumpe... pritisak je u sistemu veliki 300 bari na leru i do 1.500 bari u voznji...
[ supermario @ 17.04.2012. 19:27 ] @
Negdje iskopah da su te Simensove pumpe bolje ako je to ova kao u prilogu 5WS40008, i da Lukas-Delfi treba zaobici u sirokom luku, cini mi da se to rijetko desavalo iza 2010 godine sa Simensovim pumpama, kao sto i Nocni rece, volio bih da je to tacno, ali...?Ipak je to preskup kvar pogotovo ako i dizne odu, onda je zurka totalna...
Ima li i ovaj drugi, Citroenov motor isto Siemensovu pumpu, u prilogu 5WS40001, kako je to kod njih rijeseno? [Ovu poruku je menjao supermario dana 17.04.2012. u 20:39 GMT+1] U svakom slucaju, ako s ene odlucim uzecu ovo: http://www.automotosvijet.com/...68-renault-mercedes-citan-2013 [Ovu poruku je menjao supermario dana 17.04.2012. u 20:51 GMT+1] [ Zarko Silic @ 17.04.2012. 20:01 ] @
A zasto ne kupis Doblo?
Kod njega je sve Bosch. [ supermario @ 17.04.2012. 20:09 ] @
Nisam ni razmisljao o njemu, nesto sve mislim da su losi, znam da je VW odlcan, ali skup pa je nekako izbor otisao na Berlingo ili na Kangoo.Koji motor od Dobla odabrati?
[ Zarko Silic @ 17.04.2012. 20:19 ] @
Mozes izabrati koji hoces. Od JTD do MJTD.
Svi su bolji od Renoa. Naravno 1.9 [ supermario @ 17.04.2012. 20:25 ] @
Uzecu i njega u razmatranje, pojma nemam kakve motore imaju i sta nude, poslacu im zahtjev pa cekati odgovor.Ako imas neki motor za preporuku pisi...
Da bjezim od ovoga 1.3? [ Zarko Silic @ 17.04.2012. 20:28 ] @
Kupujes nov ili polovan dostavnjak?
Nisam zakljucio iz postova. [ supermario @ 17.04.2012. 20:32 ] @
Nov
[ Zarko Silic @ 17.04.2012. 20:44 ] @
Doblo Cargo sa 1.3 mjtd motorom kosta oko 14k eura, a sa 16 mjtd motorom oko 15k. Prvi je sa 90 a drugi sa 105 ks
Oba si bolja od ovih Francuza i oba su Bosch. Od Dobla je tesko pronaci bolje vozilo u toj klasi. Ne znam kakve su cene u CG. Fiorino je jeftiniji, pravi se u Turskoj a razvijen je u saradnje sa PSA gupacijom. [ supermario @ 17.04.2012. 20:52 ] @
Upravo sam poslao "upit" za taj 1.6 sa paketom opreme sx, ima sve ono sto trazim ukljucujuci i mogucnost podizanja zadnjeg dijela krova sto nemaju ni Berlingo ni Kangoo.Pa cemo vidjeti kakvu ponudu imaju.Vidis, taj Doblo je prilicno cest i kod nas, ja sam u BIH, Trebinje, ali mi ne znam zasto nije pao na pamet kao jedna od opcija.Hvala na prijedlogu i na odgovorima.Kad stigne ponuda moci cemo uporediti sta ko nudi i za koliko para i nadam se i odabrati ispravno.
[ Nocni @ 17.04.2012. 21:43 ] @
Citat: supermario: Da bjezim od ovoga 1.3? Nema potrebe da se bježi to je vrhunski motor. Prelaze ogromne kilometraze praktično bez kvarova. [ supermario @ 17.04.2012. 21:56 ] @
Onda optimalno dodje Doblo Cargo 1.3 MJTD 16V 90KS uz ovaj paket opreme sx jer mi ovaj 1.6 dodje prejak sa 105 KS, nadam se da cu sjutra dobiti ponudu i za to vozilo pa cu uporediti.
Nocni, Berlingo ili Doblo? [ Nocni @ 17.04.2012. 23:39 ] @
Berlingo je bolji. Taj 1.6 hdi je bosch i za nijansu je rastereceniji motor nego kod fiata. Treba da vidis i kod pezoa jer je pezo partner prakticno identican auto kao berlingo a mozda ima neka akcija i mozda na stanju nisu naruceni bez klime...
Sto se tice fiata vecina njih nije u tim dostavnim autima sa bosch tehnikom nego su mareli, ali i to je dobar kvalitet... [Ovu poruku je menjao Nocni dana 18.04.2012. u 01:51 GMT+1] [ supermario @ 18.04.2012. 08:33 ] @
Partner je u osnovnoj izvedbi skroz siromasan sto se opreme tice, Berlingo ima dosta bolji paket opreme iako je i on bez klime i imaju relativno malu garanciju u odnosu na Reno, pet prema dvije godine.Doplacuje im se i klima i garancija od 4 godine, a bez klime i bez te garancije su opet skuplji od Kangua.Ovdje mi nude i stariji model, tzv. Pezo Partner origin sa euro 3 motorom koji se ne moze prodavati u EU, ali ovdje moze, cekam ponude za ono sto sam trazio (povecana nosivost, klima, abs, itd.) pa cemo vidjeti.
I na kraju, opet ista dilema. sta odabrati?Reno sa svim svojim manama vezanim za 1.5 dCi i odlicnom garancijom ili ove druge, provjereno dobre, ali "gole ko pistolj" i skuplje za 1000-2000 eur? [ Nocni @ 18.04.2012. 09:41 ] @
Svakako auto go kao pistolj nebi nikad uzeo iako se radi o dostavnom vozilu, pa da mu i pozlate motor... Ako se nema za klimu i opremu onda zaboravi berlinga i partnera...
Sacekaj ti ipak da ti posalju ponudu za tog fiata... i nemoj da ocajavas kao u ranijim porukama sto je kedi skuplji jer ako je nesto skuplje ne znaci da je i kvalitetnije... Kod nas je u narodu odomaceno misljenje da vw ima najbolje motore sto uopste nije tacno... bas kod kedija ima dosta kvarova odkad je vw presao na comon rail... nije taj motor od 75 konja u kediju isti kao onaj 1.6 tdi u golfu 6... i ne znam otkud misljenje da je to neko cudo od kvaliteta... Bolja su kupovina i fiat i pezo i citroen od kedija... [ supermario @ 18.04.2012. 09:50 ] @
Evo odgovora od Fiata: Doblo Cargo 1.3 MJTD 90 ks bez klime( doplata je 1600 KM) i bez desnih kliznih vrata(340 KM) kosta 25000 KM ili 12800 EUR sa pdv-om, sa klimom i vratima je jos 1000 eur tj.13800 EUR, a model sa 1.6 MJTD motorom kosta 28000 KM sa pdv, a sa klimom i vratima bocnim ravno 30000 KM ili 15350 EUR!
U poredjenju sa Kangoo i Berlingom koji su oko 23000 KM ili 11800 eur (sa tendencijom pada cijene kako tece pregovaracki postupak) razlika je vise nego velika tj. 2000 eur (1.3) do 3600 eur (1.6) u korist francuza!!! Volkswagen Caddy 1.6 TDI sa klimom kosta 27500 sa pdv ili 14000 eur i ispade da je jos i povoljan! Znaci, ipak ce se u opticaju, ponovo, naci neki od francuza... [ Zarko Silic @ 18.04.2012. 10:12 ] @
Citat: supermario: Volkswagen Caddy 1.6 TDI sa klimom kosta 27500 sa pdv ili 14000 eur i ispade da je jos i povoljan! Ovo je jako dobra cena. Pogledaj da li mozda imaju u ponudi verziju sa 1.9 L TDI motorom, ili se mozda moze poruciti. To bi bilo najbolje resenje a ne bi bilo skupljke. Fiat 1.3 mjtd ima Boschove dizne. Sta je "ispred" potpuno je nebitno. Verzija MJTDa sa 1.6 motorom je komplet Bosch. P.S. Kako BRE Nocni, Francuz moze biti bolji od Italijana [Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 18.04.2012. u 11:29 GMT+1] [ supermario @ 18.04.2012. 14:08 ] @
Evo ponude i od Pezoa: Pezo Partner Origin, stari model, ali novo vozilo, 2012 godiste sa euro 3 motorom 1.9 D, servo, abs klima, 2 godine garancije kosta 19850 KM sa pdv ili 10150 eur, a novi model Partner B9 1.6 HDI 90 KS sa istom opremom kosta 26600 KM ili 13600 EUR.
Doplata za garanciju od 5 godina ili 100000 KM je sa pdv-om 850 KM tj. Partner stari= 20700 KM, a novi Partner = 27450 KM. [ Nocni @ 18.04.2012. 15:31 ] @
Sad nesto gledam ponudu dostavnih vozila odnosno tog starog tipa na www.peugeot.ba i nije mi jasno koji su motori u pitanju... Ako nije hdi meni se to ne cini kao dobra kupovina...
Ima na tom istom sajtu jedan polovni partner 2008 godiste i ako je to takav motor to je onda lucas pumpa u pitanju i motor koji ne zadovoljava ni euro 3 normu... valjda ga zato ne nude u Srbiji i U Crnoj Gori vec samo u Bosni... Mislim da ga je dobro sto prije zaboraviti... [Ovu poruku je menjao Nocni dana 18.04.2012. u 16:52 GMT+1] [ supermario @ 18.04.2012. 16:17 ] @
Ovo stoji u ponudi:
Peugeot Partner Origin 800 1.9 D Dostavno 1868 Vrsta pogonskog goriva dizel Snaga kW/KS 51 / 69 Broj šasije VF3GCWJYBBX507977 Broj vrata 4 Broj sjedala 2 Boja Bijela Masa vozila (Kg) 1130 Nosivost 800 kg Godina proizvodnje 2012 Uzimajuci sve u obzir ispade da je onaj Kangoo sa 5 godina garancije jednan od dva najbolja, uz Berlingo (( makar i bez klime (doplata 1100 eur) i sa 2 godine garancije)), taman i da mu se desi ta havarija sa pumpom i diznama dosao bi cjenovno kao i ostali koji se nude. [ Zarko Silic @ 18.04.2012. 17:04 ] @
Poslednji Peugeot Partner Origin 800 1.9 D napravljen je 2007. godine i jeste Lukas kako Nocni kaze.
Ne znam odakle im ovaj u 2012-oj? [ sasa022 @ 18.04.2012. 19:36 ] @
@Zarko Silic
@Nocni Da li je taj stari 1.9D PUG ima nekih ozbiljnih boljki ? Predpostavljam da je pumpa i da crkne jeftinija i od pumpe i od dizni na HDI. [ Nocni @ 18.04.2012. 22:26 ] @
I da nema nekih bas ozbiljnih problema sa njim, ipak je glupo u 2012 godini kupovati auto sa tehnikom iz osamdesetih godina jer ce nekad trebati i da se prodaje...
Trebao bi da bude jos jeftiniji da bi mu se oprostilo to sto je stigao iz naftalina iz neke latinoamericke vukoyebine, jer pezo odavno za Evropu nema u ponudi ovakve motore... a cijena mu je skoro ista kao za najmodernija vozila... Sa druge strane, ako ga uzme moze mu prvi dan skinuti katalizator i snabdijevati se loz uljem iz neke toplane ili iz drugih sumnjivih izvora... radio bi taj i na trafo ulje i to tiho kao benzinac... [ supermario @ 18.04.2012. 22:39 ] @
Neobicno mi je vidjeti "u najlonu" auto star nekoliko godina, bas to, trebace ga nekad i prodati, a cijena mu je prilicno visoka.Nude mi i Daciju Logan Van 1.5 dCi, ali je toliko ruzan auto da bi me strah bilo sjesti u njega jer izgleda kao pogrebno vozilo, a ne kao dostavno, jos se potrefilo da je u crnoj boji!!!Da se s takvim vozilom pojavimo pred necijom kucom (posto prodajemo i vodu za watercoolere, izmedju ostalog) najmanje sto bi mogao ocekivati je da neka baba zakuka ili da neko padne u nesvijest, a sigurno bi imali najoriginalniji dostavnjak u cijeloj regiji i svi bi znali za nase vozilo!
Neka odstoje utisci koji dan pa cemo vidjeti, trazicu im u Renou i pisanu garanciju na pumpu visokog pritiska uz doplatu...... Nocni, kako ti ovaj izgleda: http://www.turbo-trade.com/cms_view.asp?articleID=629 [Ovu poruku je menjao supermario dana 19.04.2012. u 00:02 GMT+1] [ Nocni @ 18.04.2012. 23:07 ] @
Prilicno dobro je ocuvan... moze da bude 2005 ili 2006 jer je 2007 poceo crveni a ne plavi znak fiat... ipak je to 6 ili 7 godina... sve zavisi od cijene... Od te kilometraze nemoj da se plasis ako je prava...
[ supermario @ 18.04.2012. 23:09 ] @
MOzda je ovo bolji link, isti auto je u pitanju, pise da je 2007. godina: http://www.autopijaca.ba/#index.php%3Fsel%3Dauto%26view%3D40197
[ Nocni @ 18.04.2012. 23:17 ] @
Kad ima pezo sa lucas pumpom 2012 onda je sve moguce pa i da ovaj bude 2007...
[ supermario @ 18.04.2012. 23:19 ] @
Ha ha, vidis kako uvijek moze nesto novo da se nauci...
[ sasa022 @ 19.04.2012. 00:07 ] @
Citat: I da nema nekih bas ozbiljnih problema sa njim, ipak je glupo u 2012 godini kupovati auto sa tehnikom iz osamdesetih godina jer ce nekad trebati i da se prodaje... Sa druge strane, ako ga uzme moze mu prvi dan skinuti katalizator i snabdijevati se loz uljem iz neke toplane ili iz drugih sumnjivih izvora... radio bi taj i na trafo ulje i to tiho kao benzinac... Auto sa ovakvom "tehnikom" i jeste za Balkan.Zna i moze da ga odrzava "komsija mehanicar",sipas ( sta prvo dohvatis ) i vozis,bez bojazni da postoji kvar koji da bi popravio moras da prodas bubreg. Ovim novim svaka dlaka smeta,a naci majstora koji stvarno zna da dijagnostikuje i otkloni kvar je prava umetnost. [ supermario @ 19.04.2012. 13:35 ] @
Prodavac kaze da je ovaj Fiat Doblo Cargo 1.3 MJTD sa gornjeg linka 2007. godiste, a i da je registrovan 2007. godine.Jel ovo isto dobar motor(55kW) kao i ovaj na vozilima iz 2012. godine(66kW)?
[ Nocni @ 19.04.2012. 16:22 ] @
Dobar je to motor... u ovom modelu ima dvije verzije... kilovate mnozis sa 1.36... to su te verzije od 75 i od 90 konja... isti je kvalitet a ovaj od 75 moze da se chipuje da ide isto ili bolje nego taj od 90... ali ako ga ne vozis van grada to je nepotrebno
Mislim da novi model nema veci kvalitet, jedino sto ima vece gabarite i sto mu je ugradjen pored katalizatora i odgovarajuci filter cestica kako bi zadovoljio euro 5 normu... Trebala bi registracija auta sa euro 5 normom da bude drasticno jeftinija ali u nasim banana drzavicama sve je naopako pa je najjeftinije za starudije koje najvise zagadjuju... [ etjen @ 19.04.2012. 19:09 ] @
samo da prokomentarišem - onaj crni Logan je zlo ružan! Stvarno liči na grobarski.
[ supermario @ 19.04.2012. 20:32 ] @
Taj Fiat izgleda prilicno ocuvano i ima sve ono sto trazim, idem iduce sedmice da ga vidim i probam, ako se ne proda do tada, isti takav, nov, sa 90 KS dodje duplo skuplje i za moj budzet je preskup.Usput cu probati i Berlingo i Kangoo pa cu, nadam se presjeci napokon i donijeti odluku.Pomogli ste mi uveliko svojim iskustvom i savjetima na cemu se svima, a posebno Nocnom i Zarku, toplo zahvaljujem.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|