[ ivan.mojsilovic @ 22.04.2012. 17:02 ] @
Planira se povecanje porodice pa se namece pitanje cime cemo da se vozimo u buducnosti. Poceo sam da gledam koji auto bi mi zadovoljio potrebe u skladu sa mogucnostima pa sam naleteo na Orlando.

Ono sto sam video jeste da mi resava problem prevoze porodicne svetine, ali ne znam kakva su iskustva drugih po tom pitanju. Cak ne deluje skup (naravno kad prodam ovo sto sada imam) a od opreme ima sve sto bi mi trebalo.

Kakva su vasa misljenja o ovom automobilu? Imate li neki drugi da predlozite koji je slican njemu? U obrzir dolaze i plovnjaci naravno.
[ ivan.mojsilovic @ 23.04.2012. 18:14 ] @
Vidim da auto nije preterano zanimljiv u Srbiji :) No dobro, ako neko nesto cuje/vidi neka javi.

Poz!
[ Nocni @ 23.04.2012. 18:33 ] @
Sto ce ti problemi kad ih nemas? Bolje je uzeti nesto drugo nego bivsi daewoo. :D
[ ivan.mojsilovic @ 23.04.2012. 19:20 ] @
Znam da je ex daewoo u pitanju, ali opet vozilo je novo, review nekih casopisa uopste nije los a otprilike mi resava ono sto treba da mi resi. (jbg kad na more neko ponese 7 pari cipela mesta nikad dosta :) ).

Sada isto imam koreanca (Kia) i veoma sam zadovoljan, doduse napravljen je u EU. Cena Orlanda je takodje veoma povoljna cak i sa full opremom.
[ etjen @ 23.04.2012. 19:39 ] @
Orlando zaista deluje kao ozbiljan auto, ali taj utisak da je to bivši Daewoo nikako naši ljudi da oproste... Još uvek...
[ Zarko Silic @ 23.04.2012. 20:42 ] @
A gde i kako mislite da servisirate tog Orlanda?

Gde i kako doci do delova? Po otpadima, ili narucivati nove?

Da li znate koliko to kosta, ili koliko treba cekati da se nesto nabavi?

Ili samo gledate NET testove nekakvih klinaca-novinara?

Po kojoj logici ovde kod nas u Srbiji ovaj Orlando moze biti racionalna kupovina; bez obzira na dodatnu opremu koja stize sa njim?

Da li se automobil kupuje kao potreba, ili kao hobi? Prostor za zanimaciju umesto, recimo pecanja!

Ili je mozda vaznije biti drugaciji od ostalih, pa makar to bilo na racun cene koju za tako nesto treba platiti?
[ ivan.mojsilovic @ 23.04.2012. 20:47 ] @
Ne znam sto si ljut @Zarko ali nisam dzaba postavio pitanje ovde :)

Video sam auto koji bi mi mozda odgovarao i onda sam pitao ovde sta ljudi misle o tome. Nigde nisam rekao da je tvoj auto los koji god on bio pa da budes tako ljut :)

Kakva je inace servisna mreza Chevroleta u Srbiji?
[ Zarko Silic @ 23.04.2012. 20:53 ] @
A zasto bih ja trebao biti ljut?

Pa nisu valda moje pare u pitanju.

Pokusavam samo da pomognem u racionalnom razmisljanju.
[ ivan.mojsilovic @ 23.04.2012. 21:00 ] @
Ok hvala mozda ti je samo still takav :)
[ balavi @ 23.04.2012. 21:17 ] @
Citat:
Zarko Silic: A gde i kako mislite da servisirate tog Orlanda?

Gde i kako doci do delova? Po otpadima, ili narucivati nove?

Da li znate koliko to kosta, ili koliko treba cekati da se nesto nabavi?

Ili samo gledate NET testove nekakvih klinaca-novinara?

Po kojoj logici ovde kod nas u Srbiji ovaj Orlando moze biti racionalna kupovina; bez obzira na dodatnu opremu koja stize sa njim?

Da li se automobil kupuje kao potreba, ili kao hobi? Prostor za zanimaciju umesto, recimo pecanja!

Ili je mozda vaznije biti drugaciji od ostalih, pa makar to bilo na racun cene koju za tako nesto treba platiti?


da čovek zna odgovore na sva ova pitanja ne bi otvarao temu, pretpostavljam ;)
[ sasa022 @ 23.04.2012. 21:19 ] @
Uskoro stize i Dacia Lodgy - komentari ?


@ Zarko
@ Nocni

Da li generalno mislite da je Chevrolet los izbor ili je to slucaj samo sa Orlandom ?
Da li Orlando deli osnovu i motore sa nekim Opelom ?

@ivan.mojsilovic

Koliki auto tebi treba ?
5 ili 7 sedista ? Koliki prtljazni prostor ?

[ Zarko Silic @ 23.04.2012. 21:23 ] @
Citat:
sasa022



Da li generalno mislite da je Chevrolet los izbor ili je to slucaj samo sa Orlandom ?
Da li Orlando deli osnovu i motore sa nekim Opelom ?



Ne, Ni meni nije jasno zasto je Shevi madju ESovcima toliko omrzen?

Sto se motora tice odgovor je: trebalo bi da jeste, ali nije.
[ ivan.mojsilovic @ 24.04.2012. 06:43 ] @
Citat:
sasa022:
Koliki auto tebi treba ?
5 ili 7 sedista ? Koliki prtljazni prostor ?


Ttreba mi 5+2 sedista. Planira se povecanje clanova prodice na 4 a posto se cesto vozi jos poneko od familije fali mesta s vremena na vreme.
U prtljag treba da mi stanu decija kolica, 3 putne torbe i jos jedno 2-3 kojekakve kese koje se stvore niodkuda.
[ cozmo_im @ 24.04.2012. 06:43 ] @
Sto se tice Chevroleta, moja koleginica i njen muz su uporedo vozili (vise od godinu dana), na istim relacijama Cruze LT Plus i novu Octaviu 1.9 TDI. Cruze je bio 1.6.

Cruze je udobniji za putovanja i voznju po gradu, unutra je komforniji i drasticno je tisi u svim uslovima voznje. Mnogo bolje vozne karakteristike. Bolji je na velikim brzinama.

Mane su sto je 1.6 trom i nisu mogli ispod 9.6 u gradu da spuste. Manji je gepek od Octavie i losiji su materijali unutra.

Octavia je imala bolji motor i veci gepek.

Za oko 2 godine posedovanja nijedan ni drugi nisu imali nijedan jedini kvar i presli su slicnu kilometrazu.
[ ivan.mojsilovic @ 24.04.2012. 07:07 ] @
Hvala @cozmo. Kazu da bi Orlando trebalo da trosi 8l, sto nije tako strasno za toliki auto.

Jel zna neko kakva je servisna mreza Chevroleta u Srbiji?
[ centaur @ 24.04.2012. 08:48 ] @
^Vezano za potrosnju, ne znam za Orlando, ali Cruze sa 1.8 benzincem srce 10 litara samo tako.
Ujedno, lik koji ga vozi je to istakao kao jedinu manu.

A sto se tice 5+2, pogledaj Ford C-max Grand.
Posto sam i sam u potrazi sa slicnim autom (meni ne treba tih +2), C-max mi je na top 3 listi.
Jos da je cena niza neku hiljadarku, uzeo bih ga bez razmisljanja. Ovako i dalje merim, trazim, cekam neku akicju.... :(
[ ivan.mojsilovic @ 24.04.2012. 08:59 ] @
Pa eno ima akcija u Fordu koliko vidim. Cena je pristojna na prvi pogled. Auto deluje kao da ima sve sto mi treba, doduse nisam siguran da mi se dopada kako izgleda, ali valjalo bi ga provozati.

Hvala,
Ivan
[ centaur @ 24.04.2012. 09:03 ] @
Mene licno interesuje 2.0 TDCI u Titanijum paketu opreme a on je nesto preko 21k eura sto mi je mnogo.
Bila je do skoro akcija za 1.6 TDCI sa ok opremom za 18K. Ali mi je to pobeglo....
Da dodam, da je ford pre dve, tri nedelje, podigao cene koje su na akciji za nekih 400 evra.

Idi obavezno i pogledaj auto. Imao sam isto misljenje dok nisam uzivo seo u njega.

[Ovu poruku je menjao centaur dana 24.04.2012. u 10:14 GMT+1]
[ cozmo_im @ 24.04.2012. 10:13 ] @
Citat:
ivan.mojsilovic: Hvala @cozmo. Kazu da bi Orlando trebalo da trosi 8l, sto nije tako strasno za toliki auto.

Jel zna neko kakva je servisna mreza Chevroleta u Srbiji?


Cruze sa 1.8 motorom trosi isto kao i ovaj sa 1.6 motorom jer ga lakse "pokrece". Ali racunaj oko 10 u gradu, benzinac kubikaze 1.6 ili 1.8 tesko ce trositi ispod 9 litara... Servisa ima gde ih ima i Opel, kod vecih dilera.

Koleginica je radila dva servisa, bez ikakvih problema (redovni servisi) a imali su i sudar (udario ih pijanac otpozadi) i sredjeno je sve bilo za oko 7 dana (vrata od gepeka, branik, svetlo, parking senzori). Na autu se nije videlo posle da je bilo sta udarano (savrseno odradjen posao).

Interesantno mi je bilo poredjenje sa "izvikanom" Octaviom. Octavia je ova najnovija, Elegance oprema.

Kao sto sam rekao prednosti Cruzea su udobnija i tisa, mirnija voznja i bolja upravljivost i osecaj voznje nego kod Skode. Ali Skoda je imala 1.9 TDI i kvalitetniji enterijer i veci gepek. Sad, kome sta treba :) Vozeni su cak na istoj relaciji od oko 750km tako da je poredjenje vrlo realno :)

Benzinci kod Chevroleta su malo tromiji - treba im zalet, odnosno veci broj obrtaja za performanse nego sto smo navikli kod ostalih, ali odlicno drze putnu brzinu a po gradu su lagani za voznju, podeseni su da malo tromije ubrzavaju pod gasom, ali pod laganim gasom samo klize bez muke.

Ipak, potrosnja im je veca nego kod konkurencije za litru sigurno.
[ etjen @ 24.04.2012. 18:22 ] @
pazi sad ovo! :)
Kad su meni trebala mišljenja o Ševiju, svi ste me napljuvali, a sad, Ševi bolji i od Octavije :D

al', nema veze, ne žalim se, ja sam na kraju zadovoljan svojim izborom
[ goran2222 @ 23.01.2014. 11:21 ] @
Imam Orlanda nepune dve godine u dizel verziji sa 120 ks.

Potpuno sam zadovoljan velicinom, sa puno prostora za kolena u drugom redu, treci red mogu da koriste i odrasle osobe do 180-185 cm bez problema ali ne na bas dugackim relacijama. Do Nisa i nazad trosi 7,5 lit a brzinom 130 -145 km/h sa cetiri osobe. Prelaskom 120 km/h potrosnja osetno raste mada je na 120 km/h oko 6.5 lit, koliko je trosio i do Zlatibora i nazad.
Ne parkira se lako zbog velicine. Najozbiljnija mana po meni je sto nemate gde da stavite rol platno ako izvucete treci red sedista, nego ga nosite van automobila.
Motor nije najmodernoji dizelas ali je veliki i pouzdan. Nije za gradsku voznju pravljen nego za dugacke puteve gde pokazuje svu udobnost. I malo je nepregledan kada se osvrcete pozadi. Za te pare u nivoima opreme ne mozete naci nista jeftinije, bas nista.

[ goran2222 @ 23.01.2014. 11:40 ] @
Specifikacija
Oblik: Minivan
Dimenzije D/Š/V: 4652x1588-2164x1625 mm
Razmak osovina: 2760 mm
Visina poda: 123 mm
Masa: 1659 kg
Rezervoar: 64 litara
Broj vrata: 5 kom.
Broj sedišta: 7 kom.
Gepek / prošireni: 458 / 856 litara
Ukupna korisna nosivost: 632 kg
Ukupna maksimalna nosivost: 2291 kg
Maksimalna nosivost krova: 100 kg
Vuča prikolice bez kočnica: 750 kg
Vuča prikolice sa kočnicama: 1500 kg
Dimenzije vozila


Spoljne dimenzije
Dužina vozila (D1): 4652 mm
Visina vozila (D2): 1625 mm
Širina vozila sa retrovizorima (D3): 1730 mm
Širina vozila bez retrovizora (D4): 1840 mm
Razmak osovina (D5): 2760 mm
Ramak točkova (D6): 1400 mm
Visina od tla (D7): 165 mm
Ulazni ugao (D8): 12.25 stepeni
Izlazni ugao (D9): 20.06 stepeni
Gepek
Širina gepeka (G1): 1070 mm
Visina gepeka (G2): 760 mm
Dubina gepeka (G3): 990 mm
Dubina gepeka proširena (G4): 1830-2030 mm
Otvor gepeka (G5): 760 mm
Visina utovarnog dela (G6): 750 mm
Prvi red sedišta
Širina enterijera napred (A1): 1470 mm
Širina oba prednja sedišta (A2): 1235 mm
Razmak između prednjih sedišta (A3): 210 mm
Širina pojedinačnog prednjeg sedišta (A4): 515 mm
Dužina sedalnog dela prednjih sedišta (A5): 520 mm
Visina naslona prednjih sedišta (A6): 870-935 mm
Visina od sedišta do krova prednjih sedišta (A7): 975-1035 mm
Visina od vrha prednjeg sedišta do patosa (A8): 325-350 mm
Dužina od vrha prednjeg sedišta do kočnice (A9): 330-590 mm
Dužina od zgloba sedišta do vrha volana (A10): 400-760 mm
Dužina od vrha volana do šoferšajbne (A11): 630-640 mm
Visina od vrha volana do patosa (A12): 840-895 mm
Prečnik obruča volana (A13): 370 mm
Drugi red sedišta
Širina enterijera drugi red sedišta (B1): 1440 mm
Širina oba sedišta u drugom redu (B2): 1290 mm
Dužina sedalnog dela drugog reda sedišta (B3): 480 mm
Visina naslona drugog reda sedišta (B4): 790-835 mm
Visina od drugog reda sedišta do krova (B5): 965 mm
Visina od vrha sedišta drugog reda do patosa (B6): 365 mm
Dužina od vrha drugog reda sedišta do prednjeg (B7): 100-385 mm
Dužina od zgloba drugog do zgloba prvog sedišta (B8): 735-1035 mm
Treći red sedišta
Širina enterijera treći red sedišta (C1): 1330 mm
Širina oba sedišta u treći redu (C2): 970 mm
Dužina sedalnog dela trećeg reda sedišta (C3): 450 mm
Visina naslona trećeg reda sedišta (C4): 780-1280 mm
Visina od trećeg reda sedišta do krova (C5): 920 mm
Visina od vrha sedišta trećeg reda do patosa (C6): 265 mm
Dužina od vrha trećeg reda sedišta do prednjeg (C7): 205 mm
Dužina od zgloba trećeg do zgloba drugog sedišta (C8): 1050-1260 mm
[ goran2222 @ 08.03.2014. 11:54 ] @
Potrosnja.

- Beograd- Bor i nazad 6.2 lit.
[ AstralPro @ 08.03.2014. 12:30 ] @
Ja bih ga vozio. Jos bolje ako je nov, garancija pokriva sve.
[ etjen @ 08.03.2014. 12:33 ] @
jedino je problem što se sada Ševrolet povlači sa našeg tržišta i ima da mu pada cena astronomski(u stvari već je počela da mu pada cena)

Za par godina biće teška egzotika koju niko neće hteti (gore od Saaba)
[ goran2222 @ 11.03.2014. 21:46 ] @
Videcemo!

Auto Bild 7. mart 2014. br 78.

"Sevrolet nije ugasen kao Rover, Hamer itd...garancija vazi pet godina za ove koji se budu prodali tokom ove godine.
Snabdevanje rezervnim delovima nece biti ugrozeno jer brend nastavlja da posluje u Koreji tako da brojni vlasnici Sevroleta nemaju razloga za brigu oko odrzavanja vozila."

Motor je i onako italijanski - za dizele.

http://en.wikipedia.org/wiki/VM_Motori

http://www.vmmotori.com/
[ etjen @ 11.03.2014. 22:48 ] @
moraju to da kažu jer inače ne bi zastupnici prodali više ni jedan koji imaju na lageru... Naručen tekst.
Vrlo glup potez u principu. Ne razumem zašto su se odlučili na povlačenje. Navodno zbog Opela, ali kad Reno ima Dačiju, VW Škodu, ne vidim zašto ne bi Opel imao Ševrolet...