|
[ milance1992 @ 30.04.2012. 02:31 ] @
| da li bi neko mozda mogao da mi pomogne da znam sta mi je kvar na autu,uradio sam motor pre 1300 km,tj. osvezio,i kada vozim cuje mi se da motor bruji,altelnator uradio,pumpu zamenio,sve to kada sam uradio motor... i na ler gasu dok radi,sve ok,ne cuje se...i do pola gasa ok,al ako predje malo vise ili pun,bruji,ceo motor,unutra bruji,bas prevelika buka... bio bih zahvalan nekome kada bi mi pomogao oko ovoga. |
[ botr @ 30.04.2012. 07:54 ] @
Zna da pukne izduvna grana, ili da se deformise pa ne moze lepo da nalegne na motor. Mada, od yuga ne mozes da ocekujes risinu, normalno je da bruji na malo vecem broju obrtaja.
[ vladd @ 30.04.2012. 10:53 ] @
Ne bi bilo lose pokasniti sta znaci "osvezenje".
Ako je samo zamena karika, bez diranja letecih lezajeva na radilici, ili biksni na klipovima, moguce je da je to izvor vibracija.
Poz
[ milance1992 @ 30.04.2012. 12:04 ] @
uradjeno brusenje glave,zamena karika,gumica,nekih lezajeva,al nisam siguran za te letece lezajeve... do skoro su mi se culi malo ventili i bila vuca lose nastelovana a potrosnja ogromna,pa sam ja okretao istelovao razvodnik,i nastelovao vucu i potrosnju,malo duze vergla dok ne upali. da li moze da bude do toga nesto?? :/
[ vladd @ 30.04.2012. 12:40 ] @
Mozda nije dobro uzupcen, pa imas neregularnosti tajminga otvaranja ventila. To veoma utice na lose paljenje i los rad.
Poz
[ ludidzora28 @ 01.05.2012. 20:10 ] @
Ili je mozda i samo paljenje ranije... Ja sam imao cudan zvuk motora, bio je bucniji, pogotovo kad stisnem gas. Uzrok dosta ranije paljenje, posle dobrog i tacnog stelovanja stroboskopom milina za usi...
[ cozmo_im @ 01.05.2012. 20:27 ] @
Citat: vladd: Mozda nije dobro uzupcen, pa imas neregularnosti tajminga otvaranja ventila. To veoma utice na lose paljenje i los rad.
Poz
45-tica ima lanac.
[ vladd @ 02.05.2012. 00:29 ] @
Pa i on mora da se uzupci, s tim sto je lakse da se napravi greska i razvodnik okrene za 180 stepeni. U krajnjoj liniji i razvodnik treba uzupciti
Poz
[ milance1992 @ 02.05.2012. 20:39 ] @
stvarno ne znam sta da radim,jer mi je stelovalo 5 majstora to,i kako go okrenes trosi mnogo,proveravali i sa lampom kakvo je paljenje,kazu dobro,al opet potrosnja plina,ubi... i na kraju sam ja uzeo stvar u svoje ruke... i stelovao,i paljenje,npr. kada ga ne palim 1 dan kada vergla,vergla bas malo duze,i kada upali posle malo rada,pali na cvoku. i sada mi je potrosnja ok,vuca,tu i tamo,mada moglo bi i bolje jer uz stranu kada ga usporim,ni pun gas ne moze da ga izvuce... :/ a bruji,npr da ga malo navucem,buka u autu,ne moze da se slusa... a na ler gasu dok je zagrejan radi kao sat,samo cakce,i maltene se ne cuje... sve me buni.... ((((((
[ vladd @ 02.05.2012. 21:58 ] @
Nije u tvom slucaju bitno "paljenje" kao paljenje, to se tretira kao crta na kaisniku radilice, i trenutak okidanja varnice prvog cilindra. Mislim, vazno je paljenje, trenutak paljenja, ali postoje neki prateci procesi...
I to je tacka na radilici(pozicija klipa) i trenutak okidanja bobine sa razvodnika. Medjutim, stroboskop ne pokazuje poziciju bregaste. Za to je bitno uzupcenje. Dolazi do "valve overlap", preklapanja pozicije ventila u trenutku paljenja, pa nema kompresije u zeljenom trenutku, ali ima mucenja motora bez varnice, pa je onda snaga znatno manja, i pedala gasa je stisnutija nego sto bi bilo normalno..
Poz
[ pajapop @ 21.07.2012. 16:32 ] @
I eto... opet nedovrsena tema, a svi se mozemo naci u slicnom sosu. Najgore je sto je motor radio majstor, a pretpostavka je da je on to dobro uradio... ili nije? Mislim da nema trece. Ali u cemu je mogao najpre da pogresi? Pa vrlo se lako razupci i daj boze da je VLADD u pravu, to je najmanje bolno. Svaki motor moze da se dobro neuzupci, 2 zuba gore, dole, moze se trpeti, narocito pri malom broju obrtaja. ali ipak su ventilska vremena poremecena i ne vredi stelovanje paljenja. Mene cude ti majstori kod kojih si isao, da to nisu proverili? S druge strane, ako je to ipak u redu, ima jedan sistem koji je vrlo prost, al cini mi se bas zbog toga ga majstori vrlo cesto prenebregavaju (kolko se meni cini) a to je sistem za recirkulaciju, uljnih i benzinskih isparenja. Taj ventil zna da se zaprlja ili otkaze, i onda pravi problem bas pri vecim obrtajima. jer su tada i pritisci u karteru i motoru mnogo veci.
Sve drugo, je mnogo veci problem, i zahteva pre svega promenu majstora.
[ sajberx @ 29.08.2012. 01:18 ] @
Ako se cukarise motor na srednjem gasu onda su 100 posto lezaji na radilici.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|