Zupcasti kais, 120.000 km, 8 godina.
Samo pod uslovom da se koriste originalni rezervni delovi.
Inace, stari Isuzu 1.7TD (1.5TD interculer) je bio mnogo bolji, pouzdaniji i dugotrajniji motor od ovih sa oznakom "i".
Previse problema i previse reklamacija.
Neretko se po forumima mogu pronaci ovakvi tekstovi:
Citat:
iz vlastitog iskustva nikad vise 1.7 cdti
motor mi se u corsi se doslovno rasuo nakon 230 tkm, i to nakon brdo love bacenih u popravke, ne preporucam
Citat:
kvarovi na 1.7 dti :
- alternator (3000 kn)
- modul bosch pumpe (novi cca 9000 kn, reparirani 300-500 eura)
- voli pomijesat vodu i ulje, pa si ti misli jel hladnjak ulja, dihtung ili glava-baceno puno novaca u otklanjanje kvara, cca 10000 kn
- preljevni ventil nafte (2000 kn)
dijelovi su skupi da te glava zaboli instantno kad ti mehanicar veli cifru
ovo je samo mali dio koji sam prozivio sa smecem zvanim Isuzu made in Polska
(1 euro je oko 7,3 kn)
Citat:
Već sam na jednoj temi pisao o tom autu, da se mene pita, ja to nebi uzimao. Eno imam takvog u dvorištu, samo što je 03. godina i sa 175000 km.
Kao što je već netko spomenuo izrazito neudoban auto, kao na šperploči da sjediš, doslovno leđa zabole nakon 50 km i više (barem mene), na sjedala se treba jako dugo navikavati.
Bučan i drndav, ali sa stvarno malom potrošnjom-sa punim tankom napravljeno najviše 1100 km kombinirano = 5 litara/100 km
Grijanje loše do jako loše.
Mjerač protoka zraka nikad nije bio ispravan i zbog toga vuče ko mrtva kobila. Gledaš u retrovizor,iza tebe kolona-a ti nemoš ništa. Zbog toga je uvijek bilo psovanja.
Nemoj ni slučajno nasjedat prednjim branikom na ivičnjak kad se parkiraš jer kompletan branik drže dva gumena čepa i dva križasta šarafića, tako da je gotovo sigurno da će ti branik ispast kad se isparkiraš, tj. zadereš o ivičnjak.
E da, preko zime se pripremi na magljenje stakala, al ono katastrofalnih razmjera. Nemoguće spriječiti, pogotovo kad je u autu više od jedne osobe.
Od velikih kvarova zasad apsolutno ništa (da kucnem), mijenjan akumulator, par izgorenih žarulja i redoviti servis.
Dobre stvari po meni su eto ta potrošnja, odlični farovi i dobar krug okretanja volana iliti ajnšlag.
Sjećam se da mi se stari smijao kad sam uzeo svog talijana ( jer samo švabo radi dobro auto, jel :D ), iako troši skoro duplo više, bar se voziš ko čovjek.
sto nije daleko od istine.
Bolje je kupit benzinca kao polovnjaka.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.05.2012. u 22:04 GMT+1]