[ darko2222 @ 04.05.2012. 20:27 ] @
Kupio sam corsu C 1,7dti sa predjenih 95000km, interesuje me sta me ocekuje od kvarova, problema. Da li neko ima malo duze vremena taj auto sa tim motorom, pa da mi kaze iskustva. Koristim ga kao porodicni, lokalno, eventualno na more jednom godisnje. Redovan servis se podrazumeva. Ove godine planiram put u Holandiju.
[ goat @ 05.05.2012. 20:07 ] @
isuzu nešto starije generacije ("polu-traktorče" )...direkno ubrizgavanje goriva u cilindar ali nema "zajedničku magistralu"

u firmi imamo službenu... vozim je godinuipo dana i sem ulja i filtera ništa.... kupljena je sa nekih 145kkm (tako pisalo) pre 3-4 godine... sada ima 235kkm... pali na "tak" ključa i leti i zimi do-15 (prošle zime je palila na prvu, ove zime nije htela na temperaturama ispod -15, akumulator je na izdisaju a i pitanje je da li rade svi grejači) .. potrošni delovi standardno (prednji amortizeri i silen blokovi, kočione papuče zadnih točkova, kočioni cilindar zadnji-procureo pa zamenjen)... gume ne računam... ulja koliko majstor sipa posle 10-12kkm toliko ispusti (ne doliva se)... do 2000o/min lenja... motor izrazito "brunda" ali mu se može oprostiti jer je potrošnja od 4-4.5/l na 100km na otvorenom putu..... u najvećoj gradskoj gužvi teško može preko 6l/100km.

.... nije za trke ali mi se čini da se nešto ne snalazi najbolje po krivinama (motor je malo teži, mada je to prednost zimi jer sa drobrim gumama nema gde ne može)... mogla bi i bolje... mada za porodičnu vožnju je sasvim zadovoljavajuće...

... nije tesna u kabini... sedišta su prilično udobna, za neki ukus malo tvrđa... karoserja bez tragova korozije (2002 god.)...

[ goat @ 05.05.2012. 20:15 ] @
da ne otvaram novu temu...
pitao bih prave znalce... pomeniti motor sa turbinom i 75KS ima razvod zupčastim remenom ili je lanac u pitanju? Ako ima zupčasti remen na koliko se kilometara menja po preporuci?
[ HoT_Steppa @ 05.05.2012. 20:25 ] @
Citat:
goat

... nije tesna u kabini... .


Gde nije tesna, nedostaje joj stelovanje sedista po visini, ja sa 2 metra nisam mogao da je vozim, skucenost vozaca kao u Jugu.
[ goat @ 05.05.2012. 20:33 ] @
ja imam 191 i relativno lako nađem zgodan položaj... mada i mene muči na dužim putovanjima ... sedalni deo je malo kratak ... pomerim sedište nazad do kraja i opet ne mogu da se oslonim na ceo sedalni deo tako da cenjena goo.. trpi - ukoči se .... mada u njenoj klasi ima tesnije braće i sestara..
[ Zarko Silic @ 05.05.2012. 20:46 ] @
Zupcasti kais, 120.000 km, 8 godina.

Samo pod uslovom da se koriste originalni rezervni delovi.


Inace, stari Isuzu 1.7TD (1.5TD interculer) je bio mnogo bolji, pouzdaniji i dugotrajniji motor od ovih sa oznakom "i".

Previse problema i previse reklamacija.

Neretko se po forumima mogu pronaci ovakvi tekstovi:


Citat:
iz vlastitog iskustva nikad vise 1.7 cdti

motor mi se u corsi se doslovno rasuo nakon 230 tkm, i to nakon brdo love bacenih u popravke, ne preporucam




Citat:
kvarovi na 1.7 dti :
- alternator (3000 kn)
- modul bosch pumpe (novi cca 9000 kn, reparirani 300-500 eura)
- voli pomijesat vodu i ulje, pa si ti misli jel hladnjak ulja, dihtung ili glava-baceno puno novaca u otklanjanje kvara, cca 10000 kn
- preljevni ventil nafte (2000 kn)

dijelovi su skupi da te glava zaboli instantno kad ti mehanicar veli cifru

ovo je samo mali dio koji sam prozivio sa smecem zvanim Isuzu made in Polska


(1 euro je oko 7,3 kn)



Citat:
Već sam na jednoj temi pisao o tom autu, da se mene pita, ja to nebi uzimao. Eno imam takvog u dvorištu, samo što je 03. godina i sa 175000 km.
Kao što je već netko spomenuo izrazito neudoban auto, kao na šperploči da sjediš, doslovno leđa zabole nakon 50 km i više (barem mene), na sjedala se treba jako dugo navikavati.
Bučan i drndav, ali sa stvarno malom potrošnjom-sa punim tankom napravljeno najviše 1100 km kombinirano = 5 litara/100 km
Grijanje loše do jako loše.
Mjerač protoka zraka nikad nije bio ispravan i zbog toga vuče ko mrtva kobila. Gledaš u retrovizor,iza tebe kolona-a ti nemoš ništa. Zbog toga je uvijek bilo psovanja.
Nemoj ni slučajno nasjedat prednjim branikom na ivičnjak kad se parkiraš jer kompletan branik drže dva gumena čepa i dva križasta šarafića, tako da je gotovo sigurno da će ti branik ispast kad se isparkiraš, tj. zadereš o ivičnjak.
E da, preko zime se pripremi na magljenje stakala, al ono katastrofalnih razmjera. Nemoguće spriječiti, pogotovo kad je u autu više od jedne osobe.

Od velikih kvarova zasad apsolutno ništa (da kucnem), mijenjan akumulator, par izgorenih žarulja i redoviti servis.
Dobre stvari po meni su eto ta potrošnja, odlični farovi i dobar krug okretanja volana iliti ajnšlag.
Sjećam se da mi se stari smijao kad sam uzeo svog talijana ( jer samo švabo radi dobro auto, jel :D ), iako troši skoro duplo više, bar se voziš ko čovjek.



sto nije daleko od istine.


Bolje je kupit benzinca kao polovnjaka.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.05.2012. u 22:04 GMT+1]
[ goat @ 05.05.2012. 22:44 ] @
to sam zaboravio... tačno je da užasno loše greje.. gradska vožnja zimi je teža od pešačenja... sporo postiže radnu temperaturu... ventilacija vetrobranskog stakla je takođe loša -neefikasna...

...istina... sedišta su joj skoro kao klupe , tvrda čak i za moj ukus ali imaju dosta dobru ergonomiju... sviđa mi se što naslon za glavu odmah prihvata kada se nasloni leđima na naslon sedišta... kod ostalih se obično u tom položaju gleda kroz šiberdah ako ga ima... ..

jeste lenja (u poređeni sa npr. clio-m 1.5dci) ali se dobro nosi u svakodnevnom saobraćaju


ps. hvala za info u vezi servisnog intervala
[ darko2222 @ 11.05.2012. 10:51 ] @
Hvala drugari na savetima. Ova Corsa je od vlasnika, mog drugara, redovan servis, original delovi, kilometraza. To je sport varijanta sa belim satovima i sport sedistima. Nesto mi je tvrdja na amortizerima nego druge Corse, da li mozda ima i tvrdje opruge zbog sport varijante?