|
[ DusanT1 @ 07.05.2012. 14:05 ] @
| Danas me uhvatila kontrola u autobusu bez otkucane karte. Imao sam lepu volju da dopunim svoju nepersonalizovanu kartu, ali na glupim trafikama nije radio sistem za dopunu. Dolazi kontroler, ja mu sve to kazem, medjutim on kaze da sam mogao da dopunim kod vozaca, i posto me mrzelo da se raspravljam, dam mu lk, on mi izda neki fiskalni racun, i treba da platim 1500 din u roku od nedelju dana (?) posle toga je kazna 3000 din (!?!?). Razmisljam da li uopste da uplacujem i da odlazem i cekam da me nateraju sa tuzbama?
|
[ bachi @ 07.05.2012. 14:07 ] @
Pa nastavi da razmišljaš...
[ DusanT1 @ 07.05.2012. 14:12 ] @
hehe, i dokle tako Vladimire? Jel ima neko iskustva sa ovim, koliko su brzi sa tuzbama?
[ Nothingman @ 07.05.2012. 14:12 ] @
Kako uopste funkcionise ta naplata preko suda? Verovatno je o tome vec bilo reci, ali koliko ja znam, kontrolori uzmu samo JMBG, ime i prezime. I sta kad tuze, kakav konkretan dokaz imaju protiv okrivljenog da je stvarno bio u autobusu taj dan? Da li rec kontrolora pred sudom vredi kao i rec policajca koji ima nepotpisanu kaznu?
[ DusanT1 @ 07.05.2012. 14:20 ] @
Kad imaju jmbg, imaju i adresu na koju je neko prijavljen, i na koju salju sudski poziv. Na fiskalnom racunu ima tacno vreme i broj autobusa, ti isti podaci ostaju kod njih u sistemu. Tako da mi se ne isplati da isterujem stvar na sudu. I pre par godina me je kontrola uhvatila, ali to nikad nista nisam platio, nikakav sudski poziv nisam dobijao, samo opomene, a valjda je sad i zastarelo. Medjutim sad je verovatno sve drugacije sa bus plusom.
[ Nothingman @ 07.05.2012. 14:30 ] @
Razumem ja da oni imaju to u sistemu. Mene medjutim zanima sta ako neki kontrolor unese tvoj JMBG, ime i prezime, a ti uopste nisi bio u autobusu. Ako dodje do suda to je tvoja rec protiv njegove. Zato me i zanima koliku tezinu ima rec kontrolora pred sudom. Deluje mi prilicno neverovatno da je unos JMBG-a od strane kontrolora dovoljan dokaz da naplate svoja potrazivanja na sudu.
[ DusanT1 @ 07.05.2012. 14:54 ] @
Mislim da je potpuno validno jer je podatke izvukao iz licne karte preko citaca. Mene zanima mogucnost zastarevanja postupka. I da li pomaze cinjenica da na tri (i slovima 3) trafike nije radio sistem za dopunu karte, da nisam imao pojma da moze kod vozaca da se dopunjuje, a i bas me briga da sa zadnjih vrata idem do vozaca
[ boyan3001 @ 07.05.2012. 22:20 ] @
GSP je javno komunalno preduzece. A njihovo poslovanje, nacin pruzanja i naplate usluga je uredjen zakonom. Analogiju treba traziti u prici oko naplate kazni za parking, koje pise parking servis pod nazivom doplatna karta u slucaju da se prekoraci dozvoljeno vreme ili se ne plati parkiranje uopste. Prosle godine, mislim bas negde u ovo vreme su novine pisale o tom problemu i da je ustavni sud doneo zakljucak da uredba grada (na Beograd se samo odnosilo), koja je dozvolila takozvanu doplatnu kartu, nije u skladu sa zakonom (mislim da bese u zakonu o obligacionim odnosima).
Poenta je da u zakonu stoji da javno komunalno preduzece ne moze samo odredjivati cenu svojih usluga, a posebno da ne moze odredjivati kazne u slucaju neizmirenih dugovanja. Zakon kaze da se dugovanja, po isteku odredjenog roka za naplatu mogu naplatiti uz unapred, zakonski, propisanu kamatu (i to je ono sto nam je svima poznato kad su u pitanju razni racuni za komunalne usluge).
Ja nisam pravnik, ali nisam ni veverica i vidim da se GSP-ove kazne u potpunosti uklapaju u ovu pricu. Odnosno u praksi, kad naidje kontrolor, moze samo da ti naplati kartu ili da te izbaci napolje.
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 09:36 ] @
Zanimljiva stvar, tih 1500/3000 dinara za doplatnu kartu treba da uplatim na racun Apex Solution d.o.o., a ne GSP-u. Bas me zanima kako ce da ide to potrazivanje, s obzirom da nisam potpisao nikakav ugovor sa njima.
[ mozdasamjaamozdainisam @ 08.05.2012. 11:50 ] @
Pa verujem, da negde u raznim ugovorima / papirima stoji da Apex ima zakonsko pravo na potrazivanje novca od korisnika GSP-a... Ne verujem da su tako nesto zaboravili. I verujem da je u skladu sa trenutnim zakonom (to sto je zakon zlj - nema veze) :)
[ Java Beograd @ 08.05.2012. 11:55 ] @
Citat: DusanT1: Zanimljiva stvar, tih 1500/3000 dinara za doplatnu kartu treba da uplatim na racun Apex Solution d.o.o., a ne GSP-u. Bas me zanima kako ce da ide to potrazivanje, s obzirom da nisam potpisao nikakav ugovor sa njima. Ne ide to baš tako. Samim ulaskom u autobus ti si prihvatio njihovu uslugu, i implicitno započeo obligacioni odnos. Obligacioni odnosi ne počinju jedino i isključivo "potpisavanjem ugovora".
[ boyan3001 @ 08.05.2012. 12:50 ] @
Verovatno da je nekim ugovorom regulisan taj odnos izmedju tog Apexa i GSP-a, ali pitanje je da li je tako nesto moguce u zakonskim okvirima. Odnosno, ocu reci, da li su se napravili blesavi i izignorisali zakon, racunajuci da niko nema pojma kako to funkcionise i niko se nece setiti da pretresa taj deo. Ne bi nam bilo prvi put.
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 13:14 ] @
Kad udjem u autobus, uslugu voznje mi pruza GSP, a ova firma Apex samo vrsi naplatu te usluge. Mozda mogu da povucem paralelu sa koncertom. Tamo uslugu vrsi bend, a blagajna naplacuje. S tim sto u mom slucaju blagajni nije radio sistem, pa sam bio "duzan" da odem do bine i od gitariste kupim kartu dok jos nije poceo da svira.
[ boyan3001 @ 08.05.2012. 13:18 ] @
Hahaha, odlicno :D
Btw, da li je cena karte kod vozaca i dalje skuplja nego na kioscima? Ako je tako, imao si puno pravo da zavalis samarcinu kontroloru.
Ja sam vec par puta zatekao situaciju da nisam mogao da dodjem do karte, jer im je sistem pao. A jako retko se vozim gradskim prevozom. Pitam se kako onda sistem funkcionise na dnevnom nivou.
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 13:22 ] @
nemam pojma koliko kosta kod vozaca. A cim ne znas ni ti, znaci da si se svercovao kad im je pao sistem ccc :) Kod mene konkretno na stanici ne radi sistem vec desetak dana, prestao sam i da pitam. Na sledecoj stanici ima dve trafike i juce nije ni jednoj radio sistem. Naravno, kontrolu to bas briga jer sam mogao da odem do vozaca, taman da svi ostalo pozauzimaju slobodna mesta
[ bachi @ 08.05.2012. 13:46 ] @
Ne znam jeste li provalili, ali tamo kod bolnice Dragiša Mišević ne postoji trafika na kojoj možete da dopunite Bus plus (postoje trafike, ali ne nude tu uslugu). Isto tako kod Đordža Vašingtona... I sad zbog toga treba da plaćam kartu kod vozača duplo više? E neće da može.
Tvoja osnovna greška jeste što si im dao podatke, umesto da si ih lepo oterao u peršun :) ili izašao iz basa.
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 14:31 ] @
Sad sam proverio, kod vozaca je jedna voznja 120 dinara. Pa mamu im $#@$@#, ja sam duzan da platim duplo skuplje jer oni nisu sposobni da omoguce sistem da radi? E pa nece moci. Onu doplatnu kartu cu im platiti nikad. I od sad kupujem kartu samo kod mene na trafici, ako radi.
[ anon115774 @ 08.05.2012. 15:40 ] @
Tako je. To im reci i kad dodju da ti zaplene imovinu i nikako nemoj da odustajes od svog stava.
[ bachi @ 08.05.2012. 19:21 ] @
[ Binary Mind @ 08.05.2012. 20:58 ] @
Mene su skoro smarali za voznju od par stanica u Jerkovicu. Nisam ih oterao u pm niti izasao iz autobusa nego sam lepo rekao: "Za par stanica nemam ni najmanju nameru da validiram kartu." i gospoda su me ostavila na miru i izasao sam najnormalnije na zeljenoj stanici. Par puta mi se to dogadjalo na istoj trasi i pre bus plusa u vreme kad su po busevima bili kontrolori kod kojih su se kupovale karte i isto sam uradio. Lepo kazem:" Za par stanica necu da kupim kartu." Mozda ima veze sa tim sto sam malo krupnije konstitucije...
[ anon115774 @ 08.05.2012. 21:41 ] @
Citat: Binary Mind: "Za par stanica nemam ni najmanju nameru da validiram kartu."
Aha, znaci ti si lokalni serif pa si odlucio da je za tebe voznja besplatna ako se vozis par stanica?
A koliko je stanica potrebno da se vozis da bi validirao kartu? Mislim... po tvojoj odluci? Vise od pet? Vise od deset?
Jbt... kakva banana drzava kad ne moze niko da prevaspita ovakve bitange... :(
[ Binary Mind @ 08.05.2012. 21:46 ] @
Nisam serif nego necu da placam kartu za jednu, dve stanice nikad a mozda ni tad. Mozda bi bilo bolje da kao u nekim drugim drzavama karte vaze na sat a ne za jednu voznju. Ovako da placam kartu za mega kratke relacije stvarno nemam nameru...
[ anon115774 @ 08.05.2012. 22:01 ] @
Ma to sto ti nemas nameru je ok. Nisi ti kriv sto te kod kuce nisu vaspitali. Problem je u ovoj drzavi koja nema mehanizme da te prevaspita.
Kao sto sam vec jednom rekao na ovom forumu mene apsolutno fascinira to sto neko nece da plati kartu, kada naidje kontrola ponasa se bahato i izigrava nasilnika i onda nakon svega toga dodje ovde da se javno time hvali. Izvini ali za mene to znaci da takva osoba nema ni "k" od kucnog vaspitanja.
Ali kao sto rekoh, to nije problem. Ima takvih slucajeva i u razvijenijim zemljama od ove nase propale ali tamo se to resava cas posla. Izigravas mangupa i neces da platis kartu i onda platis kaznu u novcanom iznosu za koji si mogao 30 karata da kupis i onda se opametis i pocnes da kupujes kartu. Ili ako si tezi slucaj (kao sto ti jesi) pa neces da platis kaznu ili se raspravljas sa kontrolorom onda te lepo privedu (bas sam prisustvovao jednom takvom slucaju pre mesec dana u Nemackoj) pa shvatis da to sto si ti krupnije gradje nema nikakve veze i onda je na kraju efekat isti - pocnes da kupujes kartu kao i svi ostali jer si shvatio da nisi ti jedini pametan a svi ostali budale.
Al jbg... jos mnogo vremena ce proci dok se tako nesto ne desi ovde... na zalost :(
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 22:22 ] @
Sto volim kad krenu ovako da uporedjuju kako je u inostrastvu. Oni imaju pravosudje na primer, pa kad nesto zeznes, znas da ces da odgovaras. U Srbiji pravosudje ne postoji, i svi znamo da mozemo da se provucemo, neko preko veze, nekom zastari postupak, kako se ko snadje. Zato sto znamo da mozemo da prodjemo bez posledica, zato je sve na mufte.
A druga stvar je sto ova drzava mrzi svoje gradjane. Kakva je to fora da ne radi sistem za dopunu karata, pa ocekuju da platim duplu cenu zbog njihove nesposobnosti?
[ Sceka @ 08.05.2012. 22:35 ] @
Mislim da ovo sto @Informer prica nema ama bas nikakve veze sa politikom, ekonomijom, pravosudjem, Srbijom, Nemackom, Italijom, Svemirom... Ima veze i te kakve sa Domacim Vaspitanjem na koje ocigledno dosta ljudi kod nas izbegava cak i da u mislima obraca paznju! :) Pomalo je to zalosno ali vrlo vidljivo na ulici, u prodavnici, u gradskom prevozu, na forumu... Pa sad, ko svati - razumece! Ako hoce! A sve su prilike da se nece! Namerno! :)
Pozdrav!
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 22:50 ] @
Razumem ja o cemu ti pricas, ali to je vise problem drzave nego kucnog vaspitanja. Imas ti muvatore i u Nemackoj, mnogi bi se i tamo vrlo rado vozikali za dzabe. Ali ne moze. Uostalom bezobrazluk drzave samo tera da u inat ne finansiramo njihove poduhvate.
[ Sceka @ 08.05.2012. 22:53 ] @
^
Muvatora ce biti kao sto ih je bilo uvek. Od postanka ljudskog roda pa sve do kraja. Na kraju ce ostati jedan jedini ljud i taj ce biti muvator! I to je opravdanje da se bude muvator? I to je opravdanje da se nema domace vaspitanje? I to je poziv da se bude muvator? I tako...
Laku noc dobrim ljudima ma gde bili ove sveze majske veceri! :)
Pozdrav!
[ DusanT1 @ 08.05.2012. 23:14 ] @
I ja to kazem da ce svuda i uvek biti muvatora. Razlika je u tome sto se u drugim drzavama muvanje retko isplati i ispadnes olos. Ovde u Srbiji te drzava tera da se osecas budalom ako sve posteno radis. Kao sto rekoh, imao sam dobru nameru da dopunim kartu, ali na par trafika sistem nije radio. Seo sam u autobus i zauzeo mesto. Da sam otisao kod vozaca, ispao bih budala jer bih ostao bez mesta za sedenje i za to bih platio duplu cenu voznje. Takodje sam se osecao kao budala sto sam kontroloru uopste dao licnu kartu bez ikakvog svadjanja. I sad cu narednih mesec dana da se svercujem iz inata, da bih virtuelno otplatio tu doplatnu kartu ako na kraju budem bio nateran da je platim.
[ Binary Mind @ 08.05.2012. 23:27 ] @
@Informer
Ziveo sam godinama u inostranstvu ukljucujuci tu i zapadne zemlje. Konkretno u Norveskoj gde sam najduze ziveo od Evropskih zemalja (3 godine), bar u vreme kad sam ja tamo ziveo, kad kupis kartu ona je vazila jedan sat vozio se ti u jednom ili pet prevoza. Ovde za svako presedanje moram da platim voznju. Kad je voznja duza od jednu, dve stanice naravno da kucam kartu ali za jednu, dve mi ne pada na pamet. Nazovi to kako hoces, ali 60 dinara za jednu dve stanice... Ma cao, zdravo. Plati ti
[ Odin D. @ 08.05.2012. 23:55 ] @
"Ovdje kome ne porastu zubi, ej kukala mu mati....", sto rece narodni pjesnik Alen...
[ boyan3001 @ 09.05.2012. 00:09 ] @
60 din za stanicu dve je jako mnogo. Posebno u prosecnoj Srbiji. Cena prevoza u BG-u je nerealna s obzirom sta (ne)nudi za te pare. Prva stvar je da je nama ocajnicki potreba revizija i modernizacija linija. Trebaju nam kratke, kruzne linije po uzem centru grada, sa drugacijom cenom od onih koje voze sa perfierija do centra. Trebaju nam vremenske karte. Treba nam sistem koji funkcionise. Kad bar jedan veci deo toga obezbede onda ce imati moralno pravo da pretresaju svakog putnika za kartu.
A BusPlus koji polu-radi je posebna sramota i slika naseg pristupa u svemu. Bitno je bilo namestiti posao i dici lovu, a posle, ko ga 'ebe. Naplatna mesta koja ne rade ili ih jednostavno nema dovoljno i usput i na mestima na kojima se ocekuje logicno je posebna prica i bezobrazluk. Ovo samo pokazuje sta im je bilo bitno, drpati pare od ljudi, a ne obezbediti im posten sistem naplate.
Niko nema moralno pravo da drzi pridiku o gradjanskim duznostima i vaspitanju. Dokle god drzava ne postuje svoje gradjane!
[ mozdasamjaamozdainisam @ 09.05.2012. 00:30 ] @
Citat: boyan3001:Dokle god drzava ne postuje svoje gradjane!
Ne moze drzava postovati gradjane, dokle god gradjani ne pocnu postovati sami sebe.
Svako ko razmislja da za stanicu / dve ne mora da plati kartu, ne postuje ni sebe ni drzavu. Da karta jeste skupa, sistem jeste glup, drzavni aparat jeste mrcina i politicari su pilicari. Ali opet - sve to potice od gradjana.
Kao ona stara prica o prasicima i ostalim zivotinjama, dok se ostali nisu skupili i razbucali ih...
Anyway, na zapadu narod / gradjani nece sedeti skrstenih ruku ako im se nesto naudi. Bore se za svoja prava, na sve moguce nacine koji su im na raspolaganju. U Srbiji jeste rasulo i razbojnistvo, ali se zna i nacin kojim se i to moze resiti. Jos da se narod seti toga i primeni to...
[ boyan3001 @ 09.05.2012. 00:33 ] @
S time se slazem. Mi smo ukuvana zaba, to mi je jasno.
[ bufalo bil @ 09.05.2012. 06:16 ] @
U Nemackoj zakone nisu pisali kriminalci.
[ Java Beograd @ 09.05.2012. 07:26 ] @
U Nemačkoj su zakone pisali Nemci. U Nemačkoj zakone sprovode Nemci. Ko nama Srbima brani da mi sebi napišemo svoje zakone i da ih sprovodimo ?
Ono šta narodu treba je: Red i disciplina. Pravila jednaka za sve. Prekršiš pravilo - sledi kazna. Uvek i za svakog.
Dok god nije tako biće ovakvih tema.
- U autobusu 50 njih bez karte a ja da plaćam 120 din za dve stanice ?!
- Desetine njih parkira na travi, samo ja na parkigu dva kilometara od zgrade ?!
- Hiljade gradi bespravno a ja da tražim (i platim) dozvolu za popravak krova ?!
- Hiljade ne plaća ni struju ni infostan a ja da plaćam i RTS ?!
[ anon115774 @ 09.05.2012. 08:47 ] @
Mislim da koristite pogresan izraz. Muvator nije onaj koga uhvate, izigrava siledziju i onda se jos hvali time. Za takve postoji drugaciji naziv.
[ DusanT1 @ 09.05.2012. 09:04 ] @
Citat: Ono šta narodu treba je: Red i disciplina. Pravila jednaka za sve. Prekršiš pravilo - sledi kazna. Uvek i za svakog.
Dok god nije tako biće ovakvih tema.
- U autobusu 50 njih bez karte a ja da plaćam 120 din za dve stanice ?!
- Desetine njih parkira na travi, samo ja na parkigu dva kilometara od zgrade ?!
- Hiljade gradi bespravno a ja da tražim (i platim) dozvolu za popravak krova ?!
- Hiljade ne plaća ni struju ni infostan a ja da plaćam i RTS ?!
Pre nego sto pocnmo sa moralisanjem:
- RTS naplacuje svoj servis bezobraznih 500 dinara, bez da je iko pristao na to, sva sreca pa im ne prolazi siledzijska namera da tih 500 dinara bude po tv aparatu, a ne stanu. I to im nije dosta, pokusavaju da naplate svim firmama, svim objektima, cak smo i kod mene morali da se zalimo jer ne postoji nikakav tv aparat u firmi. Da preskocimo to da za tih 500 dinara finansiras jednu krajnje komercijalnu televiziju sa diskutabilnim programom.
- Hiljade gradi bespravno. Da li si u poslednje vreme pokusao da dobijes bilo kakvu dozvolu za gradnju? Da li ti nesto znaci podatak da smo po maltretiranju i cekanju oko dobijanja dozvola medju najgorima u Evropi, bolje reci u svetu.
Drzava sama nije omogucila da se disciplina i pravila sprovode, kako onda ocekivati da ce narod da postuje pravila?
[ Java Beograd @ 09.05.2012. 09:57 ] @
Citat: DusanT1: Drzava sama nije omogucila da se disciplina i pravila sprovode, kako onda ocekivati da ce narod da postuje pravila? Upravo si me potpuno pogrešno shvatio. Ja nemam "dugmad na leđima" da bih tražio i platio dozvolu da popravim svoj krov. Ili da se vratim na osnovnu temu: nisam lud da platim 120 din za dve-tri autobuske stanice.
Kad bih znao da niko ne gradi bespravno (ili bar < 0.1%), kad bih znao da su svi (ili bar > 99%) koji su radili bez dozvole platili kaznu, onda bih ja rezonovao: "OK, takav je propis, važi za sve, bez izuzetaka, onda ću i ja, hteo-ne hteo morati da ga poštujem"
Mislim šta reći kad kriminalac sa preko 20 krivičnih prijava i nekoliko pravosudnih zatvroskih presuda đuska na proslavi SPS-a, rame u rame sa ministrom, tj. nekim ko 'oće da bude premijer.
[ Binary Mind @ 09.05.2012. 11:04 ] @
A joj! I ovo se znaci pretvorilo u politicku temu... Evo ovako. I u mojoj kuci se redovno placaju:
-struja (redovno iako su bezobrazni i kraduckaju.)
-infostan (redovno iako su bezobrazni i stalno dodaju stavke nebi li iskamcili koju crkavicu vise.)
-rts pretplata (redovno iako je i to bezobrazno skupo.)
-telefon (redovno iako i ta gospoda radi sta im se hoce.)
-internet (redovno iako je ADSL bezobrazno skup.)
...
Sto se tice gradskog prevoza do skoro sam imao markicu ali od pojave bus plusa me je mrzelo da je vadim pa koristim ove papirnate nepersonalizovane koje vaze 3 meseca. I onako sad ne putujem gradskim saobracajem cesto pa mi markica i nije toliko potrebna. Pored ovoliko stvari koje smatram da su bezobrazne od strane nasih najvecih rupa bez dna... <Kasljuc!> javnih preduzeca i servisa, jos da placam voznju od stanicu, dve autobusom u retkim slucajevima kad te relacije ne predjem pesaka... Da, da! Hoce to u nekom paralelnom univerzumu mozda.
[Ovu poruku je menjao Binary Mind dana 09.05.2012. u 19:33 GMT+1]
[ valerijan @ 09.05.2012. 11:31 ] @
^ trenutno čak i whitebook/white box može skrenuti temu na tu stranu ...
[ Java Beograd @ 09.05.2012. 11:39 ] @
Normalno da će tema da ode na dnevnu politiku kad se govori o plaćanju i kažnjavanju, ovde i sada.
Onaj majmun potrošio 24 miliona državnih para na nepostojeći satelit, za onog drugog majmuna plaćen milion zato što je pobegao iz Amerike ... I sad ja treba da osećam grižu savesti zato što sam oštetio državu za dve vožnje busom ?!
[ Dr.sima @ 09.05.2012. 15:59 ] @
Pravi protest bi bio da im niko ne plati pos*** preskupu kartu dva-tri meseca i onda bi skapirali da nesto nije uredu. Bez obzira koliko konrolora uveli sudstvo ne bi moglo da se izbori sa tolikom kolicinom predmeta, a i od pozitivnih presuda procenat napalte bi bio jako mali. Ovo se vec desilo u proslosti, pa su nudili otkupljivanje starih kazni po principu daj sta das.
Prevoz u inostranstvu je krajnje neumesno i porediti sa ovom BEDOM u Beogradu (nit voznog reda, niti su autobusi ispravni, nit sistem dopune radi, niti ima kartonskih bus-plus kartica, nego samo plasticne, koje kostaju 250din, lesenje za ljude koji dodju jednom u Beograd u godinu dana i treba negde da odu.)
I kao zakljucak vidjenja ove teme...
Riba smrdi od glave, ne od repa
Nije Sloba kriv, mi smo go***
edit:
Moj burazer ima jedno 20ak kazni. Kaze covek, nisam ja stoka da cekam dva dana u redu i da me neko ponizava da bi njima ostavio pare za markicu, ovako umesto markice nece dinara jednog videti. i od tada nije ni jednu kartu kupio niti ima nameru da plati bilo koju od kazni.
[ miki069 @ 09.05.2012. 16:08 ] @
Sistem BusPljus je totalno nefunkcionalan.
Minimalan je broj trafika gde se može dopuniti, a i na njima vrlo često ne funkcioniše dopuna.
Vlasnici privatnih trafika neće da prodaju dopune, jer im prevarantska firma Apex Solution d.o.o. nudi samo 1% zarade od prodaje.
Inače prevaranti Apex Solution d.o.o. imaju više od 8% od BRUTO vrednosti karata.
Prevarantska firma Apex Solution d.o.o. ima samo četiri zaposlena i osnivački ulog od nekoliko stotina evra.
Ceo sistem je jedna velika prevara ekipe na čelu sa Đilasom.
Građani Beograda se svakodnevno pljačkaju.
60 dinara je previsoka cena.
Što bi čovek koji ima kartonsku (40 dinara) ili plastičnu (250 dinara) nepersonalzovanu Bus+ kraticu morao 2 puta skuplje da plaća cenu vožnje kod vozača?
Može se proveriti da u predmetno vreme na predmetnim trafikama nije radio sistem i ne mogu ti ništa.
Nisi lud da im plaćaš doplatnu kartu.
[ DusanT1 @ 09.05.2012. 18:55 ] @
To sa Apexom, Djilasom, i budalastinom da mesecne karte moraju da se chekiraju pri svakom ulasku, samo da bi Djilasova marketinska agencija imala najpreciznije targetiranje reklama, to je tek kriminal.
[ anon115774 @ 09.05.2012. 20:46 ] @
Vlaidiranje za sve vrste karata je uvedeno kako bi se znalo gde se preseda kako bi se izmenile postojece ili uvele nove linije.
Price o marketinskim agencijama su cisto lupetanje onih koji o crm-u nista ne znaju.
[ SlobaBgd @ 09.05.2012. 21:04 ] @
OK, tebe su ubedili da je to razlog...
[ miki069 @ 09.05.2012. 21:11 ] @
I posle 100 dana korišćenja još uvek ne znaju gde putnici presedaju?
[ 3way @ 09.05.2012. 21:18 ] @
Citat: Informer: Vlaidiranje za sve vrste karata je uvedeno kako bi se znalo gde se preseda kako bi se izmenile postojece ili uvele nove linije.
Tome je ranije sluzio jedan sa sveskom koji stoji na stanici i belezi kad koji autobus dolazi, jel guzva i tako to. Nije mu trebao ni GPS, ni GPRS, ni tac skrin, a bio je podjednako efikasan.
[ BluesRocker @ 09.05.2012. 22:27 ] @
Citat: Informer: Vlaidiranje za sve vrste karata je uvedeno kako bi se znalo gde se preseda kako bi se izmenile postojece ili uvele nove linije.
Šta ti znači to preseda?
[ Binary Mind @ 09.05.2012. 22:34 ] @
@3way
Uvek je cika sa tefterom koji radi svoj posao kako treba bolji nego kad to radi program. U ovom slucaju artificial intelligence = utter stpidity = gomila beskorisnih informacija = FAIL
[ ventura @ 09.05.2012. 22:39 ] @
Vi kao da ste kolektivno lobotomisani pa se ne sećate na šta je ličio gradski prevoz u Beogradu pre nekih 10-tak godina... A ako me sećanje dobro služi, karte nisu bile besplatne tada već su koštale tu i tamo kao i danas u odnosu na prosečnu platu i inflaciju...
Šta treba da uvedu levitirajuće tramvaje i autobuse da bi se bagra smilovala da plati kartu? Oh, gospodin se vozi samo dve stanice, moje izvinjenje u tom slučaju, kartu nije potrebno platiti tada već samo kada gospoda nađe za shodno... Znamo svi da bi mu se osušile obe noge ako bi prepešačio tu razdaljinu...
A inače vašu želju za protestom zbog visokih cena karata apsolutno podržavam! Samo nemojte da protestvujete tako što će te se voziti tim istim autobusima bez plaćanja karata, već put pod noge ili dupe na bicikl, pa tako do odredišta.
[ Vasastajić @ 09.05.2012. 22:46 ] @
Pa znaš kako, što se kolektivne lobotomije tiče ona se zasigurno odnosi na celokupnu vlast, jer takvo odsustvo inventivnosti, takta , osećaja za dobro rešenje, može se jedino kolektivnom lobotomijom vlasti objasniti.
Jel BAŠ toliki problem uvesti važenje karte u jedinici vremena, sat, satipo .....mis'immm...
[ boyan3001 @ 09.05.2012. 23:24 ] @
@ventura
Mi da smo neki, gradski saobracaj bi bio pokriven iz budzeta, zato sto bi grad imao dovoljno postenog posla od koga uzima porez.
Ali nismo, lakse je upropastiti i ono malo sto smo imali, izgradjeno u vreme Tita i izmisljati razne nacine kako izvuci gradjanima pare iz dzepa, pritom ne obezbediti im mogucnost za adekvatan priliv istih.
[ Binary Mind @ 09.05.2012. 23:35 ] @
Treba naravno uvesti karte koje vaze vremenski (sat vremena je dosta), ali to bi onda bilo neprofitabilno. Ovako 60 po 60 pogaca. Mora od necega gospoda da zivi jel' tako? Sto se tice tih kratkih relacija za koje mi odredjeni drze pridike, u vecini slucajeva ih prepesacim, a pre buspljusa sam godinama imao markicu koju sam uredno placao...
[ DusanT1 @ 09.05.2012. 23:47 ] @
Cik probajte da dopunite / kupite bus plus na potezu od Brankovog mosta do hotela Jugoslavija. Nema uopste dileme da ne treba placati kratke relacije. Jer na vecini kratkih relacija ni nemate mogucnost da kupite kartu. Osim ako hocete da za par stanica placate kod vozaca duplu cenu.
[ Vasastajić @ 10.05.2012. 06:48 ] @
Citat: DusanT1: Nema uopste dileme da ne treba placati kratke relacije. Jer na vecini kratkih relacija ni nemate mogucnost da kupite kartu.
Ma to je samo ventura u dilemi...
[ ventura @ 10.05.2012. 07:32 ] @
Citat: Binary Mind: Treba naravno uvesti karte koje vaze vremenski (sat vremena je dosta), ali to bi onda bilo neprofitabilno. Ovako 60 po 60 pogaca. ;) Mora od necega gospoda da zivi jel' tako?
A inače je gradski prevoz profitabilan u PM... Toliko su profitabilni sa tim bezobraznim cenama karata da se iz džepova svih građana Beograda, uključujući i one koji nogom nisu kročili u gradski prevoz decenijama, uzima novac i daje GSP-u kako bi i dalje mogao da prevozi ove pametnjakoviće koji smatraju da se karta plaća po subjektivnom raspoloženju tog dana...
[ Vasastajić @ 10.05.2012. 07:43 ] @
Pa ako se tako uzima od svih nas za GSP, A UZIMA SE, onda je ipak pravo pitanje čemu služe tih "60" dinara?!
[ anon115774 @ 10.05.2012. 08:33 ] @
Ja se CRM-om bavim vec sedam godina u poslovnim sistemima cije baze klijenata daleko prevazilaze broj korisnika GSP Beograd tako da mene niko nista nije "ubedjivao". Cim sam video da traze da se validiraju putnici pri svakom ulasku bilo mi je tacno jasno zasto se to trazi. Nisu to oni izmislili vec je to smislio neko mnogo pametniji od njih.
Naravno, sad ce da se nadje neko i da kaze "A zasto se u Nemackoj putnici ne validiraju pri svakom ulasku?". Pa prosto zato sto im je skupo da prelaze sa uhodanog sistema. Isto kao i kod televizije. Mi smo uveli DVB-T2 jer je nama sve jedno posto nemamo nista a oni i dalje furaju DVB-T1 jer su mnogo ulozili u to dok smo se mi ladili i sada im je skupo da prelaze.
Inace, u Italiji postoji validiranje na ulasku u metro stanicu cak i za one koji imaju mesecnu kartu (fizicki ne mogu da udju u stanicu ako ne prinesu karticu citacu). Oni doduse, jos nisu resili problem presedanja (kada se preseda sa jedne na drugu metro liniju onda ne mora validacija).
A taj cika koji je kod nas popisivao nije radio isto sto ce i sadasnji sistem da radi. On je popisivao samo broj putnika ali nije znao ko gde preseda i zasto. A to je jako bitno kako bi se uvele nove linije i smanjilo presedanje. Verovali vi ili ne ali presedanje osim sto je trosak za putnika (vreme, novac, zivci... itd) takodje je trosak i za prevoznika. I njima se vise isplati da putnici sto manje presedaju.
Ovo sam sve pisao za one koji zaista zele nesto da razumeju. Oni koji se celog zivota bave iskljucivo teorijama zavere mogu odmah da preskoce ovu poruku.
edit:
Citat: Vasastajić: Jel BAŠ toliki problem uvesti važenje karte u jedinici vremena, sat, satipo .....mis'immm...
I sta to menja? Ovi sto se voze dve stanice i smatraju da ne treba da plate ce i u tom slucaju da se voze za dzabe jer "Sto da placam sat vremena kad se vozim samo dva minuta?".
[Ovu poruku je menjao Informer dana 10.05.2012. u 09:46 GMT+1]
[ ventura @ 10.05.2012. 09:38 ] @
Citat: Vasastajić: Pa ako se tako uzima od svih nas za GSP, A UZIMA SE, onda je ipak pravo pitanje čemu služe tih "60" dinara?!
A zašto ja da plaćam gorivo 150 dinara?
Ako ću tebi da plaćam prevoz autobusom, zašto se ti ne bi odrekao dela novca koji ja dajem državi kada sipam gorivo? Što bi ti bio privilegovan, a ja ne?
Lično smatram da je ok da grad donekle subvencioniše javni prevoz jer to direktno utiče na kvalitet života u tom istom gradu, ali isto tako oni koji ga koriste trebalo bi da snose i najveći deo troškova istog baš kroz naplatu karata kao što je praksa svugde u svetu.
[ Sceka @ 10.05.2012. 13:35 ] @
Ma, bre, sve ce da navedu kao opravdanje samo da pokazu kako su frajeri jer ne placaju kartu. Decja posla, i to nevaspitane dece! Nema tu domaceg vaspitanja ni trunke a samim tim ni postenja ni radnih navika ni postovanja tudjeg ni postovanja bilo cega. Sto neko rece, ne dizi glas protiv tako sto ne placas kartu vec idi peske! Ali to nije fora! :))))
Pozdrav!
[ anon115774 @ 10.05.2012. 13:55 ] @
Imaju oni kucno vaspitanje. Samo selektivno. Ovaj sto ovde izigrava serifa se sigurno nije tako ponasao u Norveskoj gde je tri godine ziveo. Tamo sigurno nije mogao da kaze "Sto ja da placam kartu za sat vremena kad se samo dva minuta vozim".
[ Pirossi @ 10.05.2012. 14:05 ] @
plaćam kartu a nemam pojma zašto i kome. baš kao i sa TV pretplatom.
najteži oblik sankcije zbog nemanja karte koje sam video bilo je udaljavanje iz vozila - tip je sišao i čekao drugo vozilo u istom "hebe mi se za sve" fazonu.
[ Java Beograd @ 10.05.2012. 14:14 ] @
Citat: Informer: Imaju oni kucno vaspitanje. Samo selektivno. Ovaj sto ovde izigrava serifa se sigurno nije tako ponasao u Norveskoj gde je tri godine ziveo. Tamo sigurno nije mogao da kaze "Sto ja da placam kartu za sat vremena kad se samo dva minuta vozim". Nije u tome stvar. Stvar je u "selektivnoj pravdi", a gradski prevoz samo jedna mala manifestacija ukupnog stanja u državi.
Dakle, nije : "Sto ja da placam kartu za sat vremena kad se samo dva minuta vozim"
Već: "Sto ja da placam kartu kad se njih 50 švercuje"
[ Sceka @ 10.05.2012. 14:31 ] @
Citat: Java Beograd: Nije u tome stvar. Stvar je u "selektivnoj pravdi", a gradski prevoz samo jedna mala manifestacija ukupnog stanja u državi.
Dakle, nije : "Sto ja da placam kartu za sat vremena kad se samo dva minuta vozim"
Već: "Sto ja da placam kartu kad se njih 50 švercuje"
A zar ne moze da se ugleda na "I ja cu da placam kartu kao i hiljade drugih sto rade svakodnevno!"?!
Pozdrav!
[ Vasastajić @ 10.05.2012. 14:41 ] @
Citat: ventura: A zašto ja da plaćam gorivo 150 dinara?
Ako ću tebi da plaćam prevoz autobusom, zašto se ti ne bi odrekao dela novca koji ja dajem državi kada sipam gorivo? Što bi ti bio privilegovan, a ja ne?
Lično smatram da je ok da grad donekle subvencioniše javni prevoz jer to direktno utiče na kvalitet života u tom istom gradu, ali isto tako oni koji ga koriste trebalo bi da snose i najveći deo troškova istog baš kroz naplatu karata kao što je praksa svugde u svetu.
Ne očekujem od tebe da banalizuješ diskusiju, ali baš kad hoćeš, evo i ja tebe da pitam:
Što se petljaš u ovu temu kad ionako nikad gradski prevoz ne koristiš?
Prvo.
Jesi li ti garant da će cena benzina biti smanjena ako svi do jednog budu uredno plaćali gradski prevoz?
Pa da onda TI imaš povlašćenu vožnju svojim džipom.
Drugo.
Ušao sam u ovu raspravu imajući prvenstveno u vidu potrebe onih koji svakodnevno ili pak po poterbi, koriste destinacije Zvezdara<->Savski nasip, a da ne moraju od gradske bolnice da šipče pešaka do "sedmice" u bulevaru, Zvezdara<->Banovo brdo i još sijaset ostalih pravaca na kojima moraš po par puta da presedaš ne bi li stigao tamo gde si namerio.
I ne postoji taj gradski prevoz samo zbog Beograđana,već i zbog ogromnog broja onih koji su u Beograd došli zbog raznoraznih potreba, pa čak i turističkih.
Kakvu li tek sliku ostavlja ovako rešena naplata prevoza u gradu na jednog stranca, da mi je samo da vidim rezultate jedne takve ankete.
Ali, o čemu ja to pričam, kad Beograd postoji samo zbog Beograđana.
[ DusanT1 @ 10.05.2012. 14:44 ] @
Drzava raspolaze svim mehanizmima da se narod dovede u red i da se steknu neke navike. Ocekivati od naroda da sam sebe dovede u red je previse naivno. Cemu onda sluzi drzava?
[ Sceka @ 10.05.2012. 14:57 ] @
Citat: Vasastajić: ...
I ne postoji taj gradski prevoz samo zbog Beograđana, već i zbog ogromnog broja onih koji su u Beograd došli zbog raznoraznih potreba, pa čak i turističkih.
Kakvu li tek sliku ostavlja ovako rešena naplata prevoza u gradu na jednog stranca, da mi je samo da vidim rezultate jedne takve ankete.
Ali, o čemu ja to pričam, kad Beograd postoji samo zbog Beograđana.
I svi oni treba da se svercuju zbog?! Alo?! Pa tema nije da li je organizacija dobra ili nije (ja koliko znam, nije ali se radi na tome!) vec da li da plati doplatnu kartu ili ne!!! Kakve veze sa tim imaju turisticki posetioci?! Na bazi cega zagovaras ne placanje karte? Poslednja recenica, citirana, veze nema ni sa cim osim sa nekim tvojim frustracijama olicenim u "brizi za bliznjeg svog jadnog turistu i slicnima"!!!
Citat: DusanT1: Drzava raspolaze svim mehanizmima da se narod dovede u red i da se steknu neke navike. Ocekivati od naroda da sam sebe dovede u red je previse naivno. Cemu onda sluzi drzava?
Drzava ne sluzi za uterivanje naroda u red i sticanje nekih navika!!! Ocekivanje da to narod sam ZA SEBE uradi je prirodno! Roditelji dovode decu u red i uce ih da sticu navike a kad se to propusti onda se ta deca svercuju u prevozu!!!
Ako ne znas cemu sluzi Drzava, ima u Kosovskoj knjizara pa mogu da se kupe knjige za osnovnu skolu ili se pitaju roditelji.
Pozdrav!
[ anon115774 @ 10.05.2012. 15:09 ] @
Zoran Djindjic je jednom prilikom rekao (parafraziram): "Ja cu da dam sve od sebe ali to nije dovoljno ako svaki gradjanin ove drzave ne da sve od sebe".
Citat: Vasastajić: Ušao sam u ovu raspravu imajući prvenstveno u vidu potrebe onih koji svakodnevno ili pak po poterbi, koriste destinacije Zvezdara<->Savski nasip, a da ne moraju od gradske bolnice da šipče pešaka do "sedmice" u bulevaru, Zvezdara<->Banovo brdo i još sijaset ostalih pravaca na kojima moraš po par puta da presedaš ne bi li stigao tamo gde si namerio.
Upravo zbog toga postoji validiranje. Kada se dodje do preciznih podataka gde se najvise preseda tu ce biti uvedene nove linije ili izmenjene postojece kako bi se sprecilo presedanje. Naravno da nece svi biti zadovoljni ovakvim izmenama ali najveca vecina hoce.
[ Vasastajić @ 10.05.2012. 15:09 ] @
Citat: Sceka:I svi oni treba da se svercuju zbog?! Alo?!
Sćeko,
već više od dve godine, od "stentova" naovamo, gotovo svakodnevno, čak i uz lekarski "blagoslov", cepnem po jedno kratko pre ručka, odlično sedira i izuzetno povoljno deluje na kardiovaskularni sistem.
CEPNI, BRATE JEDNO !
Može i posle ručka,ako si već ruč'o.
A, da, uzgred budi rečeno, odakle isčačka da ja zastupam neplaćanje prevoza?!?
[ Sceka @ 10.05.2012. 15:17 ] @
Citat: Vasastajić: Sćeko,
već više od dve godine, od "stentova" naovamo, gotovo svakodnevno, čak i uz lekarski "blagoslov", cepnem po jedno kratko pre ručka, odlično sedira i izuzetno povoljno deluje na kardiovaskularni sistem.
CEPNI, BRATE JEDNO !
Može i posle ručka,ako si već ruč'o.
A, da, uzgred budi rečeno, odakle isčačka da ja zastupam neplaćanje prevoza?!?
Nemo' da se pravis vazan samo zato sto imas jedan stent vise od mene! I meni je preporuceno ali ja ne trosim alkohol, alternativa mi je limunada od celog limuna bez secera! A kardio setnja kompenzuje ostatak! :)
Neam pojma odakle ali taki utisak sam stek'o, da branis svercere. Pa se prenerazih! :)
Pozdrav!
[ DusanT1 @ 10.05.2012. 15:45 ] @
Nek uvedu da karta kod vozaca kosta isto kao na trafici, i bice manje svercovanja. Ako nista drugo manje ce se svercovati oni koji zele da dopunjuju karte ali nemaju gde, ili su zurili da stignu autobus.
Ovaj izgovor da se chekiranje vrsi zbog podataka o presedanju i uvodjenju novih linija, to je klasicna Djilasova prica. Sreca pa nema patetike u njegovom maniru. Nove linije su uvodjene i pre ovog bus plusa, ali se nisu pokazale bas najbolje. Em su nove linije znatno redje nego ostale, zbog nedostatka autobusa, pa se ne zna ni kad dolaze, autobusi su uglavnom poluprazni itd.. Ako im je cilj bio samo korigovanje i uvodjenje novih linija, mogli su to da obave i bez milionske investicije u vidu bus plusa. Nove linije su im bile tek na nekom 3-4 mestu. Profit je pogadjate na prvom mestu.
[ ventura @ 10.05.2012. 17:28 ] @
Citat: DusanT1: Nek uvedu da karta kod vozaca kosta isto kao na trafici, i bice manje svercovanja.
Onda bi na svakoj stanici autobus stajao 10 minuta dok svi pokupuju karte, pa bi onda kukali na onoga ko je smislio tako glup sistem i govorili kad autobusi krenu na vreme onda ćete da plaćate karte...
Sa bagrom ne može čovek fino... Bagra razume samo motku, i to je jedini način da se dovede u neke normalne i civilizovane okvire.
[ Odin D. @ 10.05.2012. 17:49 ] @
Citat: Sceka: A zar ne moze da se ugleda na "I ja cu da placam kartu kao i hiljade drugih sto rade svakodnevno!"?!
Da to moze, onda bi i teorijski komunizam bio ostvariv i funkcionalan u praksi :)
[ Sceka @ 10.05.2012. 19:00 ] @
Citat: DusanT1: Nek uvedu da karta kod vozaca kosta isto kao na trafici, i bice manje svercovanja. Ako nista drugo manje ce se svercovati oni koji zele da dopunjuju karte ali nemaju gde, ili su zurili da stignu autobus.
Ovaj izgovor da se chekiranje vrsi zbog podataka o presedanju i uvodjenju novih linija, to je klasicna Djilasova prica. Sreca pa nema patetike u njegovom maniru. Nove linije su uvodjene i pre ovog bus plusa, ali se nisu pokazale bas najbolje. Em su nove linije znatno redje nego ostale, zbog nedostatka autobusa, pa se ne zna ni kad dolaze, autobusi su uglavnom poluprazni itd.. Ako im je cilj bio samo korigovanje i uvodjenje novih linija, mogli su to da obave i bez milionske investicije u vidu bus plusa. Nove linije su im bile tek na nekom 3-4 mestu. Profit je pogadjate na prvom mestu.
A sta ti radis osim sto uporno trazis izgovore za ne placanje karte! Na evo vec 4 strane na sve moguce nacine optuzujes sve i svakoga, a narocito politicki!, ne bi li dobio podrsku za svercovanje. Ma razumeo bih da je rec o necem vaznom u zivotu ali, kao sto si u svom prvom postu kao otvarac teme rekao, citiram:
Citat: i posto me mrzelo da se raspravljam, dam mu lk, on mi izda neki fiskalni racun, i treba da platim 1500 din u roku od nedelju dana (?) posle toga je kazna 3000 din (!?!?). Razmisljam da li uopste da uplacujem i da odlazem i cekam da me nateraju sa tuzbama?
Pa sad, mrzelo te da se raspravljas pa razmisljas da li da cekas da te nateraju (ko to tebe proganja?!) tuzbama da platis!!! :) Alo?! Na cetiri (4) pune strane ti trazis podrsku za ovo sto si napisao. Tebe mrzi da stanes u svoju odbranu na licu mesta dogadjaja pa ti onda puno para za to "mrženje" pa ce ti biti lakse ako na forumu procitas da "Ma neka si im... i treba tako... ti si u pravu... majku im nji'ovu beobraznu... drzava nam propada a oni se okomili na tebe jadnog..." i tako to i tome slicno! Pa ako ti to toliko znaci:
Evo, ja te podrzavam u svemu sto hoces, a narocito u nameri da im otezas situaciju tako sto ces ih naterati da ti tuzbama na silu uzmu novce, majku im njihovu hostaplersku, zemlja u plamenu a oni te maltrretiraju, jadnog!!! Hvala! :)
Pozdrav!
[ Dr.sima @ 10.05.2012. 19:51 ] @
Eto mene licno zanima, sta ce to da se promeni za godinu - dva dana kad sakupe dovoljno podataka od naseg validiranja. Da vidimo dal ce jednu liniju da promene? Da nece mozda da naprave red voznje takav da za linije gde se cesto preseda jedan autobus ceka dok putnici iz drugog (bez cekanja) predju?
Hoce, al za malo! Maltretiranje ljudi bez ikakvog razloga.
Da NEKO hoce da sredi GSP sredio bi ga davno i verovatno jako brzo. A ovako kao i sve ostalo sto je drzavno, samo polako, jednog dana i neko drugi ce umesto mene, pauza za rucak, za cigaru...
[ anon115774 @ 10.05.2012. 20:00 ] @
Ako cekas da ti se javi neki vidovnjak koji ce da ti kaze sta ce neko da radi za godinu dana.... nacekaces se :)
Ja sam objasnio zasto se to radi odnosno koja je ideja. Da li ce neko tu ideju da sprovede do kraja ja to ne znam. Niti radim u BusPlusu niti u GSP-u niti imam bilo kakve veze sa njima da mogu da tvrdim tako nesto. Ja govorim o CRM-u i kako bi to trebalo da funkcionise i zbog cega se to tako radi ali ne mogu da garantujem da li ce neko ili nece da radi svoj posao.
A ako meni ne verujes mogu da te uputim na nekoliko ljudi u firmi u kojoj radis a koji se bave istom "naukom" pa ce da ti kazu isto sto i ja :)
[ boyan3001 @ 11.05.2012. 00:11 ] @
@Informer
Ti kao da zivis u nekoj drugoj drzavi. Mi nismo u stanju da sredimo par ocigledno nefunkcionalnih raskrsnica, gde ti ne treba cak ni statistika, jer je i poslednja budala u ovom gradu dosad videla da tu nesto ne funkcionise kako treba. To su stvari koje tako stoje netaknute po vise od 20 godina! Jel za to kriv nevaspitan i necivilizovan narod? Jel to ne moze da se uradi, jer stoka nece da plati racune za komunalije?
Ili to ne moze da se uradi, zato sto nam na funkcijama vec sto godina unazad sede jajare, koje ne znaju nista da rade, osim da odlicno prodaju maglu, da rade trange-frange sa sebi slicnima, koje posebno ne zanimaju moralne i civilizacijske vrednosti, tipa ja da se potrudim, za bolje sutra, za buducnost deci, za veci standrad?
Kakvi bre statisticki podaci, nove linije... reorganizacija linija je mogla da se uradi i pre 5, 10, 15 godina i bez tih podataka o presedanju i sigurno bi dala neke rezultate (pod uslovom da se posao uradi kako treba), reorganizacija saobracanijh tokova u gradu, oblizanice oko grada, planiranje metroa, dobri urbanisticki planovi, kvalitetno obelezavanje i saobracajna signalizacija... najprostije odrzavanje puteva u vidu krpljenja rupa i propalih sahtova... ej bre! Gde vi zivite!? Kakvi podaci za presedanje!
Ovo je Srbija, ovde je prodavanje magle uslov za opstanak.
[ Dr.sima @ 11.05.2012. 08:39 ] @
Naravno, a iskustvo govori da svaki dinar koji se prikupi preko granice za minimalno funkcionisanje ce biti potrosen na neki fantomski projekat i zavrsiti u ko zna cijem privatnom dzepu.
[ miki069 @ 15.05.2012. 19:56 ] @
Bus pljus dopuna se ne može platiti ni jednom platnom karticom.
Samo keš lova.
Izgleda da prevaranti Apex Solution d.o.o ne primaju pare na račun.
Samo kešina. Klasični srpski biznis.
Nakradi i beži.
[ anon115774 @ 15.05.2012. 22:36 ] @
Jao evo ga jos jedan koji prica o zaverama a pojma nema o najosnovnijim stvarima.
Jbt, koliko treba da budes ogranicen pa da ne shvatas da tebi ta firma ne prodaje direktno te dopune nego da ti trafika prodaje. Kakve veze ima proizvodjac sa nacinom placanja u maloprodajnom objektu?
OMG... nekim ljudima treba zakonom zabraniti da okolo lupetaju gluposti.
[ miki069 @ 15.05.2012. 22:56 ] @
1. dotični maloprodajni objekat nije trafika.
2. u dotičnom objektu se svi artikli mogu platiti platnim karticama, osim Bus plus kartica i dopuna.
3. razlog je što im to ne dozvoljva dobavljač ili ti prevarantska firma Aspen doo.
Kultiviši malo rečnik. Ono ograničen i gluposti ti nije korektno.
I nemoj da se primaš kao saučešće.
[ anon115774 @ 16.05.2012. 08:43 ] @
Od jutros sam na dva prodajna mesta pitao da li mogu da kupim dopunu i da platim karticom i dobio sam potvrdan odgovor.
Pitacu na jos nekoliko u toku dana pa javim...
[ axone @ 17.05.2012. 03:10 ] @
Citat: miki069: 1. ... ti prevarantska firma Aspen doo.
Zar se firma ne zove Apex solutions?
[ anon115774 @ 17.05.2012. 08:34 ] @
Nije bitno. Juce sam prosao pored minimum 10 prodajnih mesta (posle 5 sam prestao da brojim) koja prodaju dopune i svi su mi odgovorili potvrdno na pitanje da li platnom karticom mogu da platim dopunu.
[ Exodusbgd @ 17.05.2012. 09:52 ] @
Btw da li je to isti onaj Apex solutions koji pravi sw za kockarnice a takođe i drži određeni broj kockarnica u BG-u???
[ DusanT1 @ 17.05.2012. 10:09 ] @
Ne znam za kockarnice, ali je poznato da je direktor Apexa Veljko Vlahovic, rodjak famoznog ministra privatizacije Aleksandra Vlahovica. O njegovoj reputaciji cu preskociti, ali je sad malo jasnije kako je Apex dobio ovaj posao.
ps: ako je tacan podatak da Apexu ide cak 25% od prodaje karata, to znaci da ce prihod GSP-a biti manji nego sa prethodnim sistemom. Za nova vozila i uvodjenje novih linija kao rezultat bus plusa, dakle nema ni govora. Trenutno nema dovoljno sredstava ni za odrzavanje i popravku postojeceg voznog parka.
[Ovu poruku je menjao DusanT1 dana 17.05.2012. u 11:24 GMT+1]
[ boyan3001 @ 17.05.2012. 11:59 ] @
Ide im 8% narednih 10 godina. To znam sigurno, jer poznajem nekoga ko je video ugovor i ucestvovao na tenderu... koga zamislite nije dobio!? Taj Apex je registrovan 2-3 godine pre dobijanja posla i frima nije imala nikakav promet do dobijanja posla sa BusPlus sistemom. Sto ja mislim da svakome dovoljno govori o kakvim partijskim drugovima i igrama je rec.
[ anon70939 @ 17.05.2012. 21:05 ] @
kako se zove ciga koji nema bus plus kartu? izbaciga
[ miki069 @ 22.05.2012. 00:39 ] @
http://www.cornershop.rs/ ima 104 radnje u Srbiji, od čega oko 80 u Beogradu.
Ne primaju platne kartice za Bus Plus.
Ja odmah nađoh 80 koje ne primaju.
Samo keš.
[ Bata @ 22.05.2012. 14:12 ] @
Ja bih voleo da nam pokretač teme kaže zašto je uopšte dao dokumenta kontrolorima ?!
U kakvom je bio stanju svesti, ili zabludi, prevaren, ili pod pretnjom, kada je nekome ko NIJE policajac (ili bar tzv. komunalni policajac)
dao dokumenta ?!
[ DusanT1 @ 22.05.2012. 14:30 ] @
Bio je lep dan, mrzelo me da se svadjam. Vidjao sam ranije kakvi su lesinari, spremni da zaustave ceo autobus zbog pisljivih 60 dinara. I imao sam ranije neke sitne prekrsaje kolima koji mi nikad nisu stigli tako da sam se uzdao u lenjost i sporost pravosudja oko naplate.
[ Bata @ 22.05.2012. 14:49 ] @
Pa dobro...
Ali po meni je mnogo lakše sasvim mirno i staloženo reći "ne dam." i odšetati.
šta će da ti uradi ?! neće valjda da ti zavrće ruku i otima dokumenta ili pare ?
[ Java Beograd @ 22.05.2012. 14:52 ] @
Citat: DusanT1: Bio je lep dan, mrzelo me da se svadjam. U ovome i jeste greška. Nema svađe. Uz osmeh kažeš "Zaboravio sam novčanik i dokumenta u drugom odelu !"
[ DusanT1 @ 22.05.2012. 14:53 ] @
ah, problem je bio sto sam lepo seo do prozora, autobus bio u pokretu, cak i da sam hteo takve akcije, tesko bih izveo da zbrisem. A inace prepreci ti put, pa ne mozes da izadjes, to sam vidjao dok su bile stare karte. Sto je manja zena kondukter, to je ratobornija
[ anon115774 @ 22.05.2012. 15:31 ] @
A on em nema kartu... em seo.... pa jos i do prozora....
[ DusanT1 @ 22.05.2012. 21:27 ] @
Citat: Informer: A on em nema kartu... em seo.... pa jos i do prozora....
Kao sto pise na pocetku teme, imao sam kartu, ali na trafici nije radila dopuna. Ljubi te Djilas, pravi autisticni birokrata iz kog kipi hipokrizija.
[ Vasastajić @ 09.09.2013. 12:01 ] @
Citat: Masovna hapšenja rukovodilaca povodom afere "Kolubara"
Policija je uhapsila bivšeg direktora Rudarskog basena "Kolubara" Nebojšu Ćerana, kao i Radoslava Savatijevića Keneta.
Uhapšen je i bivši finansijski direktor Kolubare Ljubiša Mekić, bivši načelnik službe za eksproprijaciju zemljišta Saša Radanović, veštak Željko Vuković i pravnik u službi Zoran Živković. Svi se sumnjiče za malverzacije prilikom eksproprijacije zemljišta.
Ćeran inače obavlja funkciju vršioca dužnosti direktora Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd, od kraja septembra 2012. Pre te funkcije Ćeran je bio na čelu "Kolubare", u periodu u kom je to preduzeće oštećeno za više miliona evra.
A postavljen je na mesto vd-a u GSP da unapredi poslovanje te firme, po uzoru na "Kolubaru", jel?
Ili "prvi podknez" Srbije ima fantastičnu marketinšku ekipu za predizborne kampanje ili stvarno nešto radi.
Vreme će ubrzo dati odgovor na tu dilemu.
[ Java Beograd @ 11.09.2013. 07:34 ] @
Ko se najviše švercuje u Evropi?
Pariz -- Francuska država je zabinuta zbog sve većeg šverca u železnici i javnom prevozu.
...
...
To je zato što Francuzi imaju paradoksalan odnos prema zakonu i državi", objašnjava sociolog Alen Meržier. Francuzi smatraju da je država ta koja mora da vodi računa o poštovanju zakona i ne žele da sami sebi budu policajci, rekao je Meržier.
Oni takođe misle da im javni prevoz pripada, ako nisu platili kartu, nisu nikome ništa ukrali, dodaje on.
Fenomen ipak zabrinjava državni vrh. Prema rečima francuskog ministara saobraćaja, Frederika Kivilijera, godišnji trošak zbog šverca u francuskim železnicama (SNCF) iznosi oko 300 miliona evra, dok za pariski metro RATP dostiže oko 100 miliona evra.
izvor
Nema on pojma kakav smo fenomen mi Srbi !
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|