[ smradinjo @ 15.05.2012. 18:55 ] @
Golf 1,6 benzin,plin.Sve je oke,na benzinu radi besprekorno,vuce,startan i sto je najbitnije ima normalan ler gas.Ali na plinu nikako da nastelujem ler gas,menjao i filter za plin,filter za vazduh i nista!cim ga odvojim na kvacilo,cim duze menjam brzine odmah tajac,ugasi se,odmah posle toga pali na pola kljuca,ali se gasi na svaki semafor,ponekad mu i nastelujem sa majstorima ler gas na primer kad je hladan da se ne gasi ali cim se ugreje opet isto ili ibrnuto,pomozite!!!!!!!!
[ smradinjo @ 15.05.2012. 19:14 ] @
pomagajte ima da ga zapalim :D sve sto znate,jel ima to veze sa kablovima?pomagajteeeeeee
[ botr @ 15.05.2012. 19:28 ] @
Mogu da budu vakuum creva, neki mikroprekidac...... svasta. Trebao bi da nadjes nekog majstora koji taj golf zna u sitna crevca, on ce ti to resiti za cas.
[ Igor88 @ 15.05.2012. 19:29 ] @
Ne znam da li je od pomoci, ali brat mi ima plin na 1.8 dvici i u posljednje vrijeme zeza pa zeza, ne radi ravnomjerno, gasi se, nece da upali..kako kada...nije bio neki obrazac ponasanja.
U principu je sve bilo ispravno od ove potrosne robe (kablovi, svijece, paljenje...) i ode do nekog majstora za plin (tj promjeni majstora) i cova sve sto je uradio je to da je razveo neke zice direktno sa akumulatora (preko releja) i doveo napajanje na elektro ventile i gdje jos zaista ne znam, i sada je golf ko sunce. Za nepovjerovati kako radi, malo trosi, itd...
Ne znam zaista nista vise na sta mozes da obratis paznju, a da nije standardna tipa svjece, kablovi, paljenje itd :)
[ smradinjo @ 15.05.2012. 19:37 ] @
ma bio sam kod hiljadu majstora a posto sam iz malog mesta svi su tutubani!svecice,paljenje je uredu,jedino su mi kablovi malo losiji,pa mozda zbog toga...Majstori mi pricaju da treba da se podesava ler gas na karburatoru itd itd a ne moze covek da im dokaze da na benzin radi kao sat!ako je neko iz nisa nek da nekog dobrog majstora za plin,ako neko ima neki savet neka kaze,jer ja sve usvajam probam,pa ako nece slusam dalje :) ....I ako verujete zivce sam izgubio,a nogu na kvacilo a ugasi se pola grada me gleda ko da ne znam da vozim :D
[ Horvat I @ 16.05.2012. 10:22 ] @
Ovako se ponaša kad je isparivač/membrana puna nečistoća, sa gasom docurele nesparljive tekućine.
[ smradinjo @ 16.05.2012. 11:06 ] @
pa sta da mu radim? jel samo ciscenje membrana?il zamena i stavljanje novih?majstori kazu da su mi membrane u dobrom stanju? :O
[ vladd @ 16.05.2012. 11:51 ] @
Membrane su u dobrom stanju ali je plin verovatno neko djubre, ko zna sta i gde si sipao. Sacekaj do sledeceg dopunjavanja, promeni lokaciju za nabavku plina, i vidi kako se ponasa auto.

Poz
[ smradinjo @ 16.05.2012. 11:57 ] @
da buraz al ja imam ovog golfa 7 meseci i hiljadu puumpi i nista,cim pretisnem kvacilo upale se lampice golf se ugasio i nzm vise sta da mu radim?Sve je oke ide kao lud,vuce,motor je dobar,sve sve al ler gas na plin ne postoji,ponekad i nastelujem i to je oko 2oo,3oo obrtaja pocne da stuca da se trese motor i ugasi se :( .Hvala u svakom slucaju....pomagajte ljudi!!!! macolu mi moji sakrili da ga ne polomim :D
[ Horvat I @ 16.05.2012. 13:00 ] @
Na starim sistemima na isparivaču postoji šraf za pražnjenje
[ smradinjo @ 16.05.2012. 13:19 ] @
ovako,malopre sam bio i pokusavao sve,i taj saf sto kazes odvrteo izaslo je sasvim malo ulja ali sasvim malo!Onda sam pokusavao sa stelovanjem nista nastelujem mu ladan dobro ali cim se zagreje gasi se ili obrnuto sve zavisi kad mu stelujem ler gas na onom srafu na isparivacu...ali mi je nesto zanimljivo,malopre sam provalio,posto se ne razumem bas pokusacu da objasnim.Ovako-kad je ler gas slab i kad pocne da drnda,da stuca i skoro da se ugasi stavim ruku na onaj otvor gde ulazi vazduh do filtera za vazduh(jebemliga kako se zove) ali ne zatvorim skroz tu rupu gde ulazi vazduh nego na pola i auto dobije neznatno veci ler :O.o e jel zna neko sta to znaci? ako razumete o cemu pricam,pokusao sam da objasnim.hvala svima sto su do sad pokusali da mi pomognu :)
[ botr @ 16.05.2012. 14:12 ] @
Koliko veci ler? Sta se desava ako skoro skroz zatvoris otvor? Moze biti da negde vuce fals vazduh.
[ Horvat I @ 16.05.2012. 15:07 ] @
Ono što ti je botr od 1. reko vakum
[ smradinjo @ 16.05.2012. 15:41 ] @
pa znacajno veci za 500 ob a kad celom povrsinom zatvorim,ugasi se.Koja su to vakum creva?sta sa njima? proveravao sam i steza sve sajnice i sve su oke bile..
[ Nocni @ 16.05.2012. 15:56 ] @
Čudno je da pišeš o svom problemu danima a nisi se sjetio da napišeš koji je auto i koji motor u pitanju... golf se proizvodi već 38 godina i ima ogroman broj tipova motora...
Još čudnije je da ti daju savjete a ne znaju barem je li u pitanju golf 1, 2, 3, 4, 5...
[ smradinjo @ 16.05.2012. 16:14 ] @
napisao sam golf 1,6 benzin plin,izvinjavam se sto nisam napisao da je u pitanju dvica(2) ako treba da pisem i koliko kw i ks nzm tacno a mrzi me da gledam po saobracajnoj oko 74 ks tako nesto.
[ botr @ 16.05.2012. 18:46 ] @
@ Nocni
Pa naravno da je dvojka

Creva obicno pucaju kod same selne, tako da se cesto pukotina ne vidi bez skidanja. Uglavnom, kreni od kucista filtera vazduha, i pregledaj sva crevca oko njega, pa onda kreni od vakuum pumpe. Problem mogu da naprave i ona tanka crevca, crvene, zute i kojih ih vec boja ima.
[ smradinjo @ 16.05.2012. 18:51 ] @
ziVA :) cim stane kisa detaljno gledanje creva,daj boze da je tu problem al nesto cisto sumljam :O radio sam ja svasta,cak sam i uz pomoc nekih gumica sajlu za gas malo povuko da drzi gas al oces ga ujutru da ga upalim nema sanse presisao :P glupo :( hvala u svakom slucaju
[ Boris Tadić @ 16.05.2012. 20:52 ] @
1) zagrej motor, na isparivacu imas sraf i odvrni ga da bude najvisi moguci ler gas

2) dodaj obrtaje preko srafa na karburatoru, ukoliko je potrebno

3) prekontrolisi kuciste filtera vazduha da li zaptiva sa svih strana kako treba, malo ga pritiskaj i mrdaj dok osluskujes rad motora, ne bi smelo da bude varijacija.

4) filter plina prekontrolisi da li je menjan u poslednjih 20.000km i uvek sipaj TNG na proverenim pumpama(EKO, OMV, MOL)

5) prvo paljenje na benzin. Stavis kljuc na kontakt, jednom pritisnes gas do kraja i pustis. Verglas bez daljeg pritiskanja gasa.
[ veselinovic @ 16.05.2012. 21:04 ] @
A da nisi mijenjao filter za vazduh?
A ti motori su cuveni po tome da kad se ne stavi dobar mikser mora da se prigusi usis.
Da nije bio na usisu neki supalj cep koji je redukovao otvor pa spao/skinut?
Probaj da malo prigusis usis ( izolir traka ili slicno) po jos malo sve dok ne dobijes stabilan ler gas.
Jbg karabudzenje ali zna da pomogne - ja voozio taj motor 100 000km sa 30 % prigusenim usisom.
[ smradinjo @ 16.05.2012. 21:12 ] @
prvo hvala na savetima,probacu sve sto ste napisali...Filter za vazduh sam menjao pre 5 dana,za plin jedno dvadesetak dana,svecice dobre,kablovi dobri...Radio sam ovako,kad ga zagrejem udje neko i drzi mi mali gas dok ja ne nastelujem da se ne gasi i maks broj obrtaja sto mogu da nastelujem na isparivacu je oko 600,kad stavim ruku na usisnu granu poveca se na 1200 i to sam radio uz pomoc trake,al oces,u voznji izgubio snagu posto sam ga udavio trakom(usinu granu).Majstori kazu da je moguce struja,al ne smeju da pocnu da rade,strah od neuspeha,dal ih mrzi il sta vec...i mnogo toga,nzm planiram da isparivac cistim,sumljam na karburator al na benzinu radi besprekorno :O p.s Plin trosi u normali,slusao sam kod nekih koji imaju taj problem da im vise trosi plin itd ovaj,moj i to normalno :O.o
[ ivan_sim @ 16.05.2012. 22:23 ] @
Problem ti je isparivac 100% imao sam takav problem.
Detaljno ocisti isparivac jer jedino on moze da menja ler gas na plinu.
Usis zatvori 30-40% .
Vozim na plin vec preko 300.000km i znam mu sve moguce trikove.
[ acaduga1 @ 17.05.2012. 10:22 ] @
Sećam se neke fore da se zaglavi parče sunđera u onu cev de ulazi
vazduh na filteru vazduha....Znači smanji se otvor a ne da se zatvori skroz.
Znam da su to radili taksisti ranije..Pozdrav
[ smradinjo @ 17.05.2012. 11:15 ] @
Ivane hvala poslao sam ti por u inboxmu vezi isparivaca,a pitanje za Acaduga,jel se gubi snaga ? kad se stavi taj sundjer ? i jel znas neki dobar servis za plin u nisu ? posto sam ja iz pk-a.
[ ivan_sim @ 17.05.2012. 13:35 ] @
^^ nije stiglo nista.
Imas dobre servise u Krusevcu.
[ smradinjo @ 17.05.2012. 13:44 ] @
ovako jel moze sam da se cisti isparivac?msm sam ja kuci?cime ili mora u servis i ozb jel ima dobrih servisa u krusevac nije mi ni to daleko posto u pk ima dvojica i blage veze nemaju pa sam planirao da idem il za nis il leskovac .
[ pajapop @ 07.07.2012. 12:51 ] @

Jesi li do sad popravio kvar? Verovatno ti je pukla membrana u isprsivacu. Vazno kod tih uredjaja je da se automobil uvek startuje na benzinu, i da se zagreje, pa se tek onda prebacujue na plin, a narocito u zimskim uslovima. Razlog tome je da bi se podigla temperatura u rasprsivacu. Sam gas jer na niskoj temperaturi oko -25, pa hoce da zaledi membranu koja puca. A moze da se desi i losa masa na ventilima, u toku rada usled vibracija ona se povremeno gubi, ventili se zatvaraju, pa eto moze se i na to malo posumljati.
[ smradinjo @ 12.07.2012. 21:18 ] @
delimicno,bio sam opet na stelovanje i kao nastelovao ga majsor malo al opet se gasi nije neko vreme al je opet poceo,nista ne gine mi menjanje membrana pa da vidim,nadam se da je to,koja je cena uamene membrana?i jel treba jos nesto?i sta?
[ Milojkovic @ 12.07.2012. 23:51 ] @
Nije toliko skupo sve se to sredi sa nekih 200 do 300 evra.
[ pajapop @ 15.07.2012. 20:41 ] @

Zar je moguce das jos nisi resio problem. Al kolko vidim problem ti je i u majstorima. Ne govoris odakle si? Ne moze to obican mehanicar da ti resi jer on nema delove. Pre svega treba da odes u najblizi servis za ugradnju plina. Oni imaju sve potrebne delove i ti o tome ne treba da vodis brigu sem da spremis pare. Ne brini servis rasprsivaca nije toliko skup, jeftiniji je od novog, mozda par hiljada. I daj vise,,, otvori se malo pa vozi ko covek!
[ Zarko Silic @ 15.07.2012. 23:41 ] @
Citat:
pajapop:

Ne govoris odakle si?


Pa rekao je da je iz Krusevca (okoline). Ako neko poznaje dobrog majstora u tom kraju neka ga uputi. Naravno, preko PP-a.
[ smradinjo @ 18.07.2012. 22:10 ] @
iz prokuplja sam!u Prokuplju nema ni jedan majsto,koji moze to da resi,jer sam bio kod svih i svi mi prodaju pamet a kola se posle pola sata ugase,raspitujem se i trazim po okolini,jbg!ma haos buraz vozim ko traktor da imam,dokurcilo mi vise!
[ Milivoje991 @ 27.11.2012. 15:52 ] @
Jbg, ne znam da nije kasno sa odgovorom, al ajd. Bio sam juce kod majstora i on mi je nastelovao ler gas za plin, na isparivacu, ne na karburatoru.
Kod mene je lovato uredjaj, ima nekih par srafcica, nisam ga pitao nista, sta i kako, dosao kuci zaguglao i evo lepo i jasno objasnjeno..
http://www.samsvojmajstor.com/...a/isparivac-lovato-podesavanja
pozz