[ zarkoj @ 16.05.2012. 20:17 ] @
Poz

Vozim toyotu corollu vec vise od 3 godine. Auto sam i tad pazario. Na njoj je dosta radjeno dosta ulozeno i doveo sam auto da bude za primer.

Problem je sledeci. Kada sam auto kupio na njoj je bio ugradjen zastavin karburator. Radi manje potrosnje itd.......
E sad prosle nedelje sam nabavio karburator od toyote sa sve usisnom granom posto je ovo jednogrlni karburator a ovo drvogrlni pa se usisne razlikuju.
Skinuo lepo sve stavio novu usisnu granu i upalio auto. malo teze ali upalio.
DA napomenem da je auto na zastavinom karnuratoru iaso bas prelepo. Trosio malo 8-9 plina u gradu 6.5 na otovrenom.
Ali eto j*** me djavo :) da nabavim karburator i da pokusam da odradim stvar.
Skinuo staru usisnu i ostavio sa strane. Stavio novu upalio auto i nisam bio zadovoljan. Slabo je isao slabo vukao los ler gas.....tu se iznerviram jer sam ostao skoro ceo dan i krenem da vracam staru usisnu granu.
DA napomenem stavljao sam nove dihtunge sve.
I tako krenem da vratim naravno na svaku povrsinu gde dihtung naleze ociscena je fino i razmascena.
Vratio granu vratio karburator (zastavin) i sve povezao kako je pre bilo.
Sa ovim karburatorom su iskljuceni vakumi svi i struja. Tako je radio besprekorno vise od 3 godine kod mene a ko zna koliko pre kod predhodnog vlasnika.
SA njenim karburatorom ima silu vakuma. Uz pomoc dobrih ljudi na ovom forumu uspeo da nadjem semu vakuma i sve to povezao ali kao sto sam rekao nisam bio zadovoljan pa sam vratio staro.

SAd imam mnogo problema. Naime kad sam vratio usis i sve vratio kako treba upalio auto imao sam veliku kolicinu pare na auspuhu. Kao da je zima. Jeste bilo hladno sad ali mi je to malo cudno.
Auto lepo ide kad se vozi ono sto je problem je malo cudniji zvuk nekako tup nije bilo tako. Nazad lepo stanes i necujes je da radi sad malo bruji na leru.

Ono sto je jos veliki problem je ler gas. Povremeno opada. POdesim ler gas na 900 i posle 5 s on opadne na 700 i tu stane. Dam gas i on se vrati na 900 i opet opadne.
Podesim ler gas na 1500 desava se ista prica pada na 700.
Desilo se pucanje kada sam palio auto sa onim karburatorom i kada sam vratio ovaj isto se desilo pucanje ali gde nemam pojma bio sam u autu. U toku rada i kada se duze vergla.

Znaci operacija je trebala da bude laka skines stavis i to je to. Naravno novi dihtunzi ali eto stvorio se problem niodkuda.
Sve sam proveravao nekoliko puta da li sam sve vratio na mesto i sve je ok. Bas nista nisam primetio da je nesto lose.

Fals vazduha nema jer su sve novi dihtunzi sve je dobro stegnuto. Tako je pre i bilo.

Ima li neko ideju sta bi moglo da bude.......... Znaci skinuta grana i vracena isto tako ali problem nastao. Los ler gas.......nekako bucniji motor

Da napomenem ruka, kapa i kablovi novi.........sve radilo lepo pre skidanja a onda kad sam stavio novu pa nju skinuo i stavio ovu staru nastao problem...........
[ veselinovic @ 16.05.2012. 21:01 ] @
Tojotin karburator je vjerovatno los, a kad si vratio stojadinov nisi fino namjestio dihtung.
Pored toga sto imas nestabian ler gas ( fals vazduh - a i zvuk na auspuhu to pokazuje) imas i curenje vode/permanta u usis ( bijeli dim).
Pogledaj malo te dihtunge i jeli grana fino nalegla.
Da se nije podvuklo neko crijevo izmedju grane i glave?
[ zarkoj @ 16.05.2012. 21:20 ] @
To za toyotin karburator cu videti. Kad skupim pare pa da se upustim u avanturu.....tj neko da se upusti u to...

Bitno mi je da auto vratim kako je pre bilo. Skoro da sam 100% siguran da je dihtung usisa nalegao lepo i da nigde ne vuce fals vazduh tu. Imas li neku metodu kako to proveriti.

Sto se tice belog dima, pratio sam da negde ne curi sve je suvo. Ovo sam radio 2 puta. Prvo sam pravio sam dihtung i silikonirao sa obe strane isto se desavalo. Auto prenocio 24 sata pa tek upaljen.

Znaci posle skidanja te usisne grane sa toyotinim karburatorom vratio sam ovu staru. Sve novi dihtunzi zajendo sa dihtungom usisa. I na karburatoru sam stavio nove dihtunge.
Ali nece i nece.

Ler gas nikad ne skace..........uvek opada. Znaci 900 podesen i pocinje da opada posle 5s i tako polako stalno. Das gas on podigne obrtaje spusti se na 900 za 1 s i pocinje da opada.

Isto se desava i kad podesis ler na 1500..............ali isto..........

Sto se tice creva pre stavljanja usisne grane sve je lepo sklonjeno da mi ne smeta. Znaci imao sam cist prostor da nabacim granu. I siguran sam da je lepo nalegla. Sva creva su vracena na svoja mesta............creva od hladnaka su iste tvrdoce kao i pre sto su bili.........

Nisam pametan...........

[ Nocni @ 16.05.2012. 22:31 ] @
Sta se desavalo kada si postavio toyotin karburator sa svim vakuumima? Da li je auto radio normalno samo nije htio dobro da ide? Imas li plin na autu i jesi li isprobavao na plinu ili na benzinu? Je li bilo detonacija? Je li ti upala mozda neka matica ili nesto u usisnu? Imas li aluminijumsku plocu ispod zastavinog karburatora? Kakav ti je dihtung tu? Jesi li rastavljao zastavin karburator kasnije kad nije htio dobro da radi? Sta si uradio sa vakuumima kad si vratio zastavin?
[ zarkoj @ 16.05.2012. 23:19 ] @
Ovako:

Sve vakume sam povezao po semi. Auto sam probao na benzin nije hteo da upali. Upalio sam ga na plin i prebacio na benzin i uhvatio je.
Ni tu nije ravnomerno radio. Stim sto je recimo ler bio 1500 ja mu smanjim na 1000 i dam gas on padne na 600 recimo. Nije drzao ler kako valja. A isao je kilavo nekako. Dosta je brujao.
Posto ima economic lampice cesce je palio crvenu. Nisam nesto mnogo vozio jer je bila proba. Ono sto mi se tu svidelo je to da je motor tise radio smo se culo brm kad mu nabijes gas. Nekako je imao snage i snage na turiranje ali.......

Na autu imam i plin. Probao i na jedno i na drugo. Isto se desava.

Pre postavljanja usisne grane usisavao sam usise i granu posebno. Bas sam pazio da tu bude cisto i sve ok. Tako da sam 100% siguran da nista upalo nije. Usisivac je prejak.

Da imam aluminijumsku plocu na usisu pa tek karburator. Dihtung je nov pravljen od diht papira debljine 1mm. Dihtuje dobro jer sam skidao i ostao je otisak karburatora na njemu.
Papir je kvalitetan.

Pre vracanja zastavinog karburatora skinuo sam gornji poklopac i samo produvao na kompresorcic i vratio. A kasnije kada sam ustanovio takav rad skinuo rasklopio ceo i nov set dihtunga. Ali opet nista. Imam text o stelovanju zastavinog karburatora, nivo plovka itd....sve po tom upustvu sam radio.

Sto se tice vakuma poskidao sam i vratio kako je pre bilo. Na usisu su vakumi zatvoreni a kod razvodnika je ostalo kako je pre bilo.
[ Nocni @ 17.05.2012. 01:19 ] @
Ako nije od plinskih detonacija stradao neki ventil ili nesto drugo onda probaj da iznova nastelujes odnos benzina i vazduha... imas otpozadi jedan sraf za obican mali srafciger koji je uvucen u rupu... tu se steluje smjesa... Upustvo za zastavu kod tebe ne vazi... Mozes da ga zavrnes na upaljenom i zagrijanom autu sve dok se motor ne ugasi i onda ga odvrni 2 kruga nazadi ostavi... a mozes i "na uvo" da nastelujes i ostavis gdje je motor najmirniji ali ne i najbrzi...
Tek posle toga treba nastelovati ler gas na onom srafu sestougaonom sa strane koji si okretao...
Sto se tice stelovanja plina neko ce ti drugi objasniti ali ide veoma tesko precizno stelovanje bez gas analizatora...

P.S. Zlatno pravilo: Ne diraj nikad ono sto radi dobro i sto nije pokvareno jer sto ce ti problemi kad ih nemas
[ zarkoj @ 17.05.2012. 08:57 ] @
Desile se mozda 2 do 3 detonacije. Nista vise..............

Evo danas slikao svece. Mesovita voznja plini beznin. Svecice ociscene pre mozda mesec dana skoro da su se belele :)

A sad......

SAd se stvara neki kondez na auspuhu bre mogu da natocim manju soljicu vode kad turiram. To pre nije bilo. Mada je mozda zbog hladnog vremena sad..........

Ali mnogo je po meni.............

[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 17.05.2012. u 14:20 GMT+1]
[ zarkoj @ 22.05.2012. 20:02 ] @
Evo da se javim.

Bio danas kod majstora. Pregledao sve i nije mogao nista da nadje sto ne valja............ Sve sto sam radio lepo sam odradio.

I proverili sve i kaze aj da proverim paljenje. Uzme stroboskop i ima sta da vidi paljenje na "0"

Hm........ nastelujemo na 5 stepeni ranije stroboskopom. I auto drzi ler. Barem je drzao dok sam bio kod majstora :). E sad videcu sta ce dale biti. Vozicu ovako pa cu pratiti.

Ono sto mene interesuje da li je paljenje moglo da se pomeri stelovanjem ventila?
Kako je auto radio pre sa takvim paljenjem normalno.............

I da li to moze da bude uzrok loseg sagorevanja, tj da tako obara ler na leru......????
[ zarkoj @ 23.05.2012. 10:58 ] @
E evo da vam javim da sam uspesno otklonio problem. Naime problem sam ja sam napravio i to ne sa usisom nego sa vakumim razvodnika................
Postavicu vam skicu sta i kako sam odradio. A problem sam nasao jutros kada sam ponovo sve proveravao a znao sam da je nesto tu jer sa jucerasnjim stelovanjem paljenja
auto se drugacije ponasa da kazem poboljsalo se stanje.

Skinem lepo razvodnik i setim se da sam prilikom onog rada skidao vakum sa razvodnika. Ali da nisam skidao razvodnik. Na vakumu ako je neko video ima rupica i verovatno necemu sluzi.
E a ja sam vakum vratio samo ga ugurao i to je to.....
Znaci nisam nabacivao tu rupicu na razvodnik negde gde treba da je mesto.

Skinem razvodnik skinem kapu i sve ostalo zastitnu plastiku. I eto vidim da vakum stoji ali nije navbacen na bolcni da tako kazem. I u razvodniku ima polugica koja taj deo vraca a vakum mu to ne dozvoljava. Vidm da nije nabacen i skinem lepo vakum zaokrenem polako i nabacim na taj bolcni vakum razvodnika.

POkazacu vam sliku tj. skicu gde je ta rupa.

Auto sad prede kao mackica :) prestelovao gorivo i benzin i plin probao ma ide kao pre :))))))))))) za sad.............(kuc kuc kuc) da se ne ureknem..........

Evo skice........

A evo i jedne sugestije kako proveriti na kojem stepenu je paljenje........bez stroboskopa

Auto ugasen i skinut gornji deo zastite zupcastog. POklopite repere i skinite kapu.

Zatim vratite kapu i okrenite remenicu da vam se ruka tacno poklopi na 1 cilindar. Tj na prvi kabal na razvodniku. I kad to uradite (sto preciznije uradite to ce ocitavnje biti bolje)
POgledate donji reper na remenici i ocitate vredost paljenja......... :))))))))))) licno ja proizveo :))))))
Da li je tacno nemam pojma kod mene se uvek tako poklapalo :)))))))

Kod mene je negde 5-7 stepeni ranije.....