[ zarkoj @ 16.05.2012. 20:17 ] @
Poz Vozim toyotu corollu vec vise od 3 godine. Auto sam i tad pazario. Na njoj je dosta radjeno dosta ulozeno i doveo sam auto da bude za primer. Problem je sledeci. Kada sam auto kupio na njoj je bio ugradjen zastavin karburator. Radi manje potrosnje itd....... E sad prosle nedelje sam nabavio karburator od toyote sa sve usisnom granom posto je ovo jednogrlni karburator a ovo drvogrlni pa se usisne razlikuju. Skinuo lepo sve stavio novu usisnu granu i upalio auto. malo teze ali upalio. DA napomenem da je auto na zastavinom karnuratoru iaso bas prelepo. Trosio malo 8-9 plina u gradu 6.5 na otovrenom. Ali eto j*** me djavo :) da nabavim karburator i da pokusam da odradim stvar. Skinuo staru usisnu i ostavio sa strane. Stavio novu upalio auto i nisam bio zadovoljan. Slabo je isao slabo vukao los ler gas.....tu se iznerviram jer sam ostao skoro ceo dan i krenem da vracam staru usisnu granu. DA napomenem stavljao sam nove dihtunge sve. I tako krenem da vratim naravno na svaku povrsinu gde dihtung naleze ociscena je fino i razmascena. Vratio granu vratio karburator (zastavin) i sve povezao kako je pre bilo. Sa ovim karburatorom su iskljuceni vakumi svi i struja. Tako je radio besprekorno vise od 3 godine kod mene a ko zna koliko pre kod predhodnog vlasnika. SA njenim karburatorom ima silu vakuma. Uz pomoc dobrih ljudi na ovom forumu uspeo da nadjem semu vakuma i sve to povezao ali kao sto sam rekao nisam bio zadovoljan pa sam vratio staro. SAd imam mnogo problema. Naime kad sam vratio usis i sve vratio kako treba upalio auto imao sam veliku kolicinu pare na auspuhu. Kao da je zima. Jeste bilo hladno sad ali mi je to malo cudno. Auto lepo ide kad se vozi ono sto je problem je malo cudniji zvuk nekako tup nije bilo tako. Nazad lepo stanes i necujes je da radi sad malo bruji na leru. Ono sto je jos veliki problem je ler gas. Povremeno opada. POdesim ler gas na 900 i posle 5 s on opadne na 700 i tu stane. Dam gas i on se vrati na 900 i opet opadne. Podesim ler gas na 1500 desava se ista prica pada na 700. Desilo se pucanje kada sam palio auto sa onim karburatorom i kada sam vratio ovaj isto se desilo pucanje ali gde nemam pojma bio sam u autu. U toku rada i kada se duze vergla. Znaci operacija je trebala da bude laka skines stavis i to je to. Naravno novi dihtunzi ali eto stvorio se problem niodkuda. Sve sam proveravao nekoliko puta da li sam sve vratio na mesto i sve je ok. Bas nista nisam primetio da je nesto lose. Fals vazduha nema jer su sve novi dihtunzi sve je dobro stegnuto. Tako je pre i bilo. Ima li neko ideju sta bi moglo da bude.......... Znaci skinuta grana i vracena isto tako ali problem nastao. Los ler gas.......nekako bucniji motor Da napomenem ruka, kapa i kablovi novi.........sve radilo lepo pre skidanja a onda kad sam stavio novu pa nju skinuo i stavio ovu staru nastao problem........... |