[ anon115774 @ 17.05.2012. 08:32 ] @
U vezi sa ovim...

http://www.b92.net/info/vesti/..._category=16&nav_id=609767

...interesuje me sta radite u slucaju da provalite da ste promasili skretanje? Da li idete do prvog bezbednog i normalnog mesta gde se mozete okrenuti ili se okrecete gde god odnosno cim pre?
[ Boris Tadić @ 17.05.2012. 09:04 ] @
Sve zavisi od tzv. intenziteta saobracaja. Ako nema nikoga, nema ni razloga da se gubi 15-20 minuta do sledeceg izlaza, pa jos 15-20 dok se nekim sporednim putem ne dodje do prvobitno planiranog, ukoliko se za manje od 5 sekundi moze izvesti ne bas 100% legalan manevar, uz naravno maksimalni osvrt na tudju bezbednost i uz sve moguce svetlosne signale,

jer samo se treba staviti u kozu onoga koji vozi konstantnih 130km/h(najmanje) poslednjih 50km i izracunati sta bi moglo da mu bude prva pomisao i reakcija kada ugleda automobil koji se krece van svih pravila saobracaja.

U celoj prici osnovni je problem sto ovde 99% populacije iskreno pati ako ne dominira nad bilo kim i bilo cim, makar i na jedan sekund pred smrt.

Ako sam ista primetio vozeci kroz Srbiju za svojih svega 100tinak hiljada km u nesluzbenom automobilu, to je da ljudi imaju nezadrzivi nagon da izlete pred drugog vozaca koji se krece, da li u rikverc pa na magistralu, da li polukruzno okretanje na nepreglednoj krivini, da li uletanjem u brzu traku sa 50% manjom brzinom, da li 10 metara pred crveno svetlo na semaforu, prosto samo da se bude "brzi" pa po svaku cenu. To neko nagonsko stvaranje kolone koja ceka samo njega da se pomeri je neki podsvesni balkanski fetis... To nigde drugde nisam video.

Tako da, zapravo jedino sto me cudi u ovakvoj situaciji je to kako nema bar 8 puta vise ovakvih clanaka po novinama. Samo je potvrda da smo oguglali na pacijente kojima retrovizori i migavci sluze za ukras, a i vreme stane dok izvode svoje besmislene manevre preko punih linija.
[ Zarko Silic @ 17.05.2012. 09:08 ] @
Nisu samo vozaci krivi.

Signalizazija na autoputevima je jako lose i neinteligentno uradjena. Nadlezni moraju mnogo toga ispraviti.

Na vise mesta je neuocljiva pa i tehnicki nepravilno postavljena.

Na primer, odvajanje za Temerin iz pravca Beograda nedopustivo je lose odradjeno gde neretko pogrese i oni koji poznaju ovaj deo puta.

Bilo je prostora da se to uradi normalno ali je nejasno zasto to nije uradjeno.
[ Boris Tadić @ 17.05.2012. 09:18 ] @
Vidim, sve puca od prijava nadleznima i toliko organizovanih protesta zbog ugrozene bezbednosti.

Ah da, zaboravio sam da i nasu drzavu kontrolisu Jevreji i Marsovci, zakleti anti-Srbi, pa smo mi zapravo samo obespravljeni pijuni u celoj ovoj zaveri protiv nas.

Cak su i Hrvati uspeli da se organizuju za one putarine za motoriste, pa placali u sitnim lipama i za 3 dana ukinute... A mi... Vecito svoji na svome...
[ cozmo_im @ 17.05.2012. 09:21 ] @
Citat:
Informer: U vezi sa ovim...
...interesuje me sta radite u slucaju da provalite da ste promasili skretanje? Da li idete do prvog bezbednog i normalnog mesta gde se mozete okrenuti ili se okrecete gde god odnosno cim pre?


Nije mi se desilo dosad, ali bih sigurno isao do prvog normalnog mesta gde moze da se izadje i vrati nazad.

Ovakav identican udes na tom mestu su imale moje komsije kad su isli na neku svadbu i zeznuo se ovaj sto je vozio, pa su se okretali nasred srede, i naravno pun auto ovaj nije video i naleti lik na njih i izgura ih s puta. Na svu srecu niko povredjen, posto je ovaj isao relativno sporo a steta velika.

Pored lose signalizacije (koja je stvarno HIT), problem su i vozaci koji uopste ne razmisljaju nego po svaku cenu zele da urade nesto ne bi li ustedeli 10 minuta.
[ Zarko Silic @ 17.05.2012. 09:34 ] @
Jeste problem u nerazmisljani. Medjutim, signalizacija mora biti tako postavljena da se saobracaj odvija po automatizmu. Preteramo razmisljanje ucesnika u saobracaju ne sme biti nesto na sta se racuna kada se projektuje saobracajnica.

Ako vec neko treba da razmislja onda to mora biti onaj ko je za to placen. Svakako ne vozac.
[ anon115774 @ 17.05.2012. 09:53 ] @
Citat:
Zarko Silic: Nisu samo vozaci krivi.


E upravo ovo sam cekao da neko potegne.

Znaci, po tvojoj logici nije kriv onaj ko na autoputu radi polukruzno ako signalizacija nije ok? Da li to znaci da ako ja odlucim da signalizacija nije bila dobra i da sam zbog toga promasio skretanje to znaci da su za mene automatski svi propisi suspendovani tog momenta i onda mogu da radim sta hocu i da ugrozavam svoj i tudje zivote?

A sta cemo sa onim slucajevima gde signalizacija jeste ok? Najbolji primer za to je autoput od Sida ka Beogradu posle petlje Dobanovci gde se levo ide ka Ostruznici a desno ka Beogradu. Tu je sasvim lepo obelezeno sve i nekoliko puta se ponavalju isti znakovi. Mislim da znakovi pocinju odmah posle petlje Dobanovci koja je jedno 2km udaljena od razdvajanja. I tu svaki put kad prolazim vidim neke koji su krenuli pravo ka Ostruznici pa se onda vracaju u rikverc i onda se iz stanja mirovanja ukljucuju u traku za precitanje koja ide ka Beogradu. A oni koji malo kasnije ukapiraju idu dva kilometra nize pa prave polukruzno pre one nove OMV pumpe na sred pune linije i mimo svakog zdravorazumskog razmisljanja jer ih mrzi da odu kilometar napred pa da se okrenu na petlji Surcin. To je toliko ucestala pojava da se vide takvi tragovi guma kao da je milion vozila tu okrenulo.

edit:

Evo upravo sam pogledao na mapi. Odmah posle petlje Dobanovci ide onaj jedan veliki znak iznad puta.

- Posle ~150 metara ide opet isti takav znak.
- Zatim posle nekih 400m opet isti takav veliki znak iznad puta.
- Pa jos jedan isti takav iznad puta posle 200m.
- Na kraju na samom razdvajanju jos jedan...

Znaci pet puta isti znak i opet gomila njih koji idu u nazad i okrecu gde ne treba... e ova tema je takvim mozgovima posvecena a ne losoj signalizaciji.

[Ovu poruku je menjao Informer dana 17.05.2012. u 11:15 GMT+1]
[ vladd @ 17.05.2012. 10:11 ] @
Ja bih, pojedincima, ucesnicima u saobracaju, koji sebe nazivaju "vozaci", dozivotno uzimao dozvole za odredjena ponasnja u saobracaju. Bez prava da dobiju drugu dozvolu.


Jedna od tih situacija je "usteda goriva", koja se obavlja polukruznim okretanjem na auto putu i samozivim, bahatim ponasanjem u saobracaju, "resavanjem" problema sopstvene gluposti i nepaznje, ugrozavanjem zivota i imovine ostalih ucesnika u saobracaju.
Slicno je i sa vozikanjem jednosmernim ulicama u suprotnom smeru.."blize je"...

Ima jos gresaka za koje bih ja bio previse prek..ali nisu tema..


Poz
[ jnk @ 17.05.2012. 11:58 ] @
@Informer

Nije u pitanju autoput već takozvani poluautoput što zapravo znači najobičniji put sa dva smera i po jednom zaustavnom trakom. Samim tim to znači da je polukružno okretanje legalno ako se izvrši bezbedno jer je traka isprekidana. Nisam išao novim delom obilaznice ali kolko vidim problem nastaje jer nema isključenja kod batajnice pa ljudi misle da moraju da idu do banovaca pa rade polukružno a ne znaju da isključenje ima odmah posle.

Jeste, mi imamo gomilu idiota-vozača ali po meni saobraćajna infrastruktura mora biti napravljena što više idiot-proof odnosno da nikad nemaš ni najmanju nedoumicu šta treba da uradiš i gde treba da se isključiš. U Srbiji ima neograničen broj primera gde je lošim projektovanjem uzrokovan veći broj saobraćajnih nesreća. Ipak za dobro projektovan saobraćaj je potreban mnogo veći budžet kao i planska gradnja 100 godina unapred tako da je besmisleno da se mi poredimo sa recimo Austrijom/Nemačkom. Ako mi imamo jednu ibarsku magistralu kao vrlo protočan putni pravac gde postoji više stotina uključenja sa sporednih puteva, kao i kuća pored puta, onda su tu saobraćajne nesreće neminovne kakav god asfalt i vozni park bio. Takođe, obilaznica-poluautoput od dobanovaca do železnika je pogibija u najavi. Ograničenje 100 na sat i ima gomila kamiona i aj sad ti zamisli kad neko sa automobilom od 70 ks krene da pretiče kamion koji ide 80 a u susret mu ide vozilo koje vozi 100 km/h. Jeste, logično je reći on ne treba da pretiče ali kao što rekoh uvek se moraju uračunati i idioti kao učesnici u saobraćaju.
[ anon115774 @ 17.05.2012. 12:26 ] @
Citat:
jnk: Nije u pitanju autoput već takozvani poluautoput što zapravo znači najobičniji put sa dva smera i po jednom zaustavnom trakom.


Od Batajnice do Dobanovaca je pun profil.

Citat:
Samim tim to znači da je polukružno okretanje legalno ako se izvrši bezbedno jer je traka isprekidana.


Ovo o cemu ja pricam gde se vide tragovi guma je na punoj liniji odnosno na mestu gde se zavrsavaju fizicki odvojeni smerovi (oko kilometar pre petlje Surcin u smeru ka Ostruznici). Isto to rade i kod Batajnice.

Citat:
Nisam išao novim delom obilaznice ali kolko vidim problem nastaje jer nema isključenja kod batajnice pa ljudi misle da moraju da idu do banovaca pa rade polukružno a ne znaju da isključenje ima odmah posle.


Sasvim je nebitno sta neko misli i sta ocekuje. Jel treba zbog toga neko da pogine?

Da ne budem pogresno shvacen, slazem se ja da treba signalizacija da bude bolja ali ako signalizacija nije dobra to ne znaci da ja mogu da radim sta hocu i da ugrozavam tudje zivote zato sto je signalizacija losa.

Ono sto sam pisao gore o raskrscu kod Dobanovaca je neverovatno jednostavna situacija. Moze da se ide ili desno ili pravo. Nema nikakvih kombinacija, ukrstanja i preplitanja pa opet idioti odu pravo pa se vracaju u rikverc. E to je vec zastrasujuce. Kad ne razumeju takve znakove kako onda ocekivati da znaju sta u kruznom toku treba da rade?

edit: zaboravio sam nesto da navedem

Code:
Na autoputu i motoputu vozač ne sme da vrši polukružno okretanje vozilom
niti da se kreće vozilom unazad.


Ovo kaze clan 105 stav 2 iz zobs. Znaci nije dozvoljeno polukruzno cak i ako je isprekidana linija.

[ botr @ 17.05.2012. 12:49 ] @
Produzim do sledeceg iskljucenja, i tamo se okrenem. Inace, kad smo kod signalizacije, izuzetno je lose obelezeno iskljucenje sa auto puta, u smeru ka Nisu, za Pozarevac. Prvo ide iskljucenje za Smederevo, onda krivina, i na 50-100 metara ispred iskljucenja stoji tabla sa oznakom da je to iskljucenje za Pozarevac. Ako krenete da preticete kamion u toj krivini, 100% Promasujete iskljucenje, jer necete videti tablu.
[ Zarko Silic @ 17.05.2012. 12:49 ] @
Citat:
Informer: Znaci, po tvojoj logici nije kriv onaj ko na autoputu radi polukruzno ako signalizacija nije ok?]


Naravno da je kriv. Normalno je da se propisi, ma koliko bili losi i nelogicni, ne smeju krsiti. Nevezano za konkretno ovaj primer.

Ovde je rec o jednom drugom problemu.

Ja mislim da sam bio sasvim jasan.

[ anon115774 @ 17.05.2012. 14:10 ] @
Citat:
Zarko Silic:Ovde je rec o jednom drugom problemu.


Drugi problem - druga tema :)

I ja sam bio jasan prilikom pokretanja teme.
[ jnk @ 17.05.2012. 14:14 ] @
@informer

Od batajnice do dobanovaca nije pun profil do kraja i to baš na delu gde ljudi prave polukružno, niko nije lud da ide autoputem u suprotnom smeru. To što si citirao je pravilo upravo za autoput i motoput odnosno put rezervisan za motorna vozila što ovde nije bio slučaj(ali ok nije bilo dozvoljeno jer je bila puna linija). Autoput i motoput imaju poseban znak koji ih definiše i na njima važe posebna pravila za razliku od običnih puteva. Obilaznica se trenutno vodi kao klasičan put van naseljenog mesta osim u tom delu gde je pun profil posle vijadukta od Batajnice do Dobanovaca. To je btw. i jedino ukrštanje dva autoputa u Srbiji(rekao bih i Crnoj Gori al tamo nema autoputeva).
[ Lavlja_Jazbina @ 17.05.2012. 14:24 ] @
Citat:
..Informer.interesuje me sta radite u slucaju da provalite da ste promasili skretanje?


Kazi sta ti RADIS U TOJ SITUACIJI.
[ anon115774 @ 17.05.2012. 14:44 ] @
Ja idem do prvog mesta gde se mogu okrenuti nazad pa makar to znacilo da treba da potrosim 30km. Bez izuzetaka, opravdanja i sl. Jednostavno ne znam sta bi trebalo da se desi da mi padne na pamet da okrecem na autoputu ili da vozim dva kilometra u nazad ili sta vec...
[ jnk @ 17.05.2012. 14:51 ] @
Svako normalan to radi. Bolje pitanje bi bilo da li opuške od cigareta bacate iz automobila na ulicu ili ih bacate u pepeljaru? Ja kolko vidim svi bacaju kroz prozor.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.05.2012. 14:54 ] @
Sta bi radio da moras da ides 80 km u tom pogresnom pravcu (jednosmeran put ),100 km nazad(normalni jednosmerni put) pa 20 km do istog mesta,recimo da bi platio
kaznu u stranoj valuti.
Nisam za ovaj idiotizam koji ima drugu pricu nego me zanima samo tvoje misljenje u ovoj situaciju.(nemas valutu kojom treba platiti kaznu).
[ sasa022 @ 17.05.2012. 15:25 ] @
Jedno je prica kada promasis OBELEZENO skretanje,a drugo je ovo u Batajnici.
Pustanje nedovrsene deonice BEZ IKAKVIH OBAVESTENJA I PUTOKAZA,sa radnicima i opremom na sve strane je cist IDIOTIZAM nadleznih iz putarske sluzbe.

Pored vozaca kombija,veliki deo krivice treba da snose putari....

Onaj ko je prvih par dana ( prvi dani maja ) prosao tuda zna kakav je to haos ( bio ).
[ anon115774 @ 17.05.2012. 17:07 ] @
Vidim ja da sam promasio naziv teme.

Trebao je temu da nazovem: Sta radite u slucaju kada ste svojom krivicom promasili skretanje.

Po starom dobrom srpskom (a i sire) obicaju prvo se poteze prica ko je kriv pa tek onda sve ostalo i onda se stice utisak da vozaci smeju da rade sta god zele dokle god je neko drugi kriv za situaciju u kojoj su se nasli.

...a to se ne odnosi samo na saobracaj, na zalost. Videli smo i u nekim drugim temama od pre par dana da neki misle da ako nemaju gde da kupe kartu za gradski prevoz onda je sasvim ok da udju u autobus bez karte jer je neko drugi kriv za situaciju u kojoj su se nasli.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.05.2012. 17:52 ] @
Ma daj sta ti je.Sve sto kazes je ok,ali toga u raznim varijacijama ima mnogo,ali mnogo.Za ono sto sam te pitao je
kretenizam kada makedonac nece marke nego denare pa mi u jednosmernom delu auto puta dodje u susret nesretnik koji ide na naplatnu
rampu po denare.BILO 94*5.
A imas i ovo.
edit slova



[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 17.05.2012. u 19:41 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 17.05.2012. 19:32 ] @
Citat:
Informer: Drugi problem - druga tema :)

I ja sam bio jasan prilikom pokretanja teme.


Pa nisi bas bio jasan zato sto je glupo postavljeno pitanje. Svako normalan duzan je prdrzavati se propisa. Normalno je produziti napred i okrenuti se tamo gde je to dozvoljeno i tamo gde je to potpuno bezbedno. Sve drugo je nenormalno i kaznjivo, ali manje vise za kaznjivo.


Normalno je i to da signalizacija bude postavljena kako treba i na propisanom odstojanju.

Normalno je i to da na kriticnim mestima i po nekoliko puta za redom stoji ista signalizacija.

Normalno je i to da se na izuzetno kriticnim deonicama puta postavi i svetleca signalizacija.

Normalno je i to da se, ukoliko se na pojedinim mestima nesrece ucestalo desavaju, pojaca i signalizacija i kontrola saobracaja, itd., da sada ne nabrajam.

Sve je to normalno, ali na zalost nije tako uradjeno.

Zbog toga bi i tema bila normalnija kada bi se pored posledica diskutovalo i o uzrocnicima takvih pojava.


P.S. Normalno je i to da se saobracajni znaci pored puta ne mesaju sa reklamnim i presdizbornim bildbordima.
[ ventura @ 17.05.2012. 19:59 ] @
Prirodna selekcija je odradila svoje. Kraj priče.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.05.2012. 21:05 ] @
Citat:
P.S. Normalno je i to da se saobracajni znaci pored puta ne mesaju sa reklamnim i presdizbornim bildbordima.


Slazem se.Evo,mene nervira zeleni drececi krst na apotekama,pored semafora.Toliko je dominantan jer je negde bas preblizu postavljen.
[ jnk @ 18.05.2012. 09:03 ] @
Citat:
ventura: Prirodna selekcija je odradila svoje. Kraj priče.


To je prilično sociopatsko razmišljanje. Ako smo socijalno odgovorna država moramo računati na manje inteligentne učesnike u saobraćaju i napraviti saobraćajnice tako da postoji što manje dilema i da je sve mnogo jednostavnije. Naravno i pored toga će uvek biti onih koji će svojim idiotlukom pobediti bilo koji sistem ali ako je bezbednost prioritet mora se raditi na poboljšanju.

Ubeđen sam da kad bi Srbe stavio na nemačke puteve, vrlo brzo bismo i mi vozili podjednako dobro kao i Njemci.
[ ivan.mojsilovic @ 18.05.2012. 09:48 ] @
Vracao sam se iz Subotice za Zrenjanin autoputem. Isao sam prvi put odkad je otvorena deonica kod Novo Sada. Kad sam se priblizo Novom Sadu sa severne strane pise izlaz za Novi Sad (ko zna, to je negde pre temerinske petlje). Ja reko ne treba meni Novi Sad, ja idem za Zrenjanin pa cu na Zrenjaninskoj petlji da se odvojim za isti.

Kakva sam budala ispao...Na Zrenjaninskoj petlji gle cuda nema izlaza :D. Bar ne sa autoputa. Da bi ste otisli za Zrenjanin, vi trebate izaci na prvom i JEDINOM izazlu za Novi Sad (gde ne pise nista sem Novi Sad) i onda voziti nekoliko kilometara obilaznicom (mozda i 10) na slepo i kad doddjete do Zrenjaninske petlje onda imate izlaz za ZR.

Ja sam samo tuzno ispratio znak za ZR sa autoputa koji je prosao pored mene na obilaznici. Sledece skretanje je kod Kovilja do kog ima jedno 15-20km da se vozi.

E ja sam u tom trenutku psovao i Mrku, i putare i Srbe moje, i govorio da su nas malo bombardovali itd, ali sam se provozao do Kovilja. Medjutim 2 automobila na koja sam naleteo kasnije su se u rikverc vracala na autoputu jer su i oni promasili.

Sto mi jednom jedan majstor slepac rece: "za koga je i od koga je dobro je".
[ Java Beograd @ 18.05.2012. 10:18 ] @
Citat:
ventura: Prirodna selekcija je odradila svoje. Kraj priče.
Ne bih rekao. Nedaj Bože ovakve prirodne selekcije gde pored glupog idiota može da pogine i desetak drugih, sasvim nevinih žrtava.
[ deki77 @ 18.05.2012. 10:28 ] @

a video sam dosta znakova ogranicenje 60...ofarbano da izgleda 80km/h

[ ventura @ 18.05.2012. 11:31 ] @
Citat:
Java Beograd: Ne bih rekao. Nedaj Bože ovakve prirodne selekcije gde pored glupog idiota može da pogine i desetak drugih, sasvim nevinih žrtava.

Negde sam pročitao da je vozač škode manje više nepovređen, što je jedino bitno. A ovi što su bili sa tim moronom od vozača u kombiju, oni su mogli i morali da reaguju kada je ovaj planirao i započeo da napravi polukružno na autoputu... Gledaj to iz svog ugla, da li bi ti dozvolio vozaču sa kojim si u autu da prođe na crveno ili napravi polukružno, ili da vozi u suprotnom smeru na autoputu?
[ anon115774 @ 19.05.2012. 00:29 ] @
Vracam se veceras kuci i idem iz pravca NS... nikud nisam zurio pa sam isao lagano u koloni i odgovaralo mi je da idem do petlje Dobanovci pa onda ka NBGD...

Priblizava se kolona petlji Banovci... pre petlje nekih 2KM pojavljuje se znak "ZEMUN - BATAJNICA ->" (ovo je strelica na desno odnosno iskljucenje). I tu niko nista... cela kolona ide i dalje pravo nesmanjenom brzinom...

Posle 500m opet znak "ZEMUN - BATAJNICA ->".... niko nista... svi i dalje nesmanjenom brzinom pravo....

Posle jos 500m ovog puta dva znaka.... jedan sa leve a drugi sa desne strane puta.... opet isto "ZEMUN - BATAJNICA ->"..... i opet niko nista....

Posle jos nekih 500-700m dolazimo do samog iskljucenja.... opet "ZEMUN - BATAJNICA ->"..... i opet niko nista...... svi nastavljamo pravo...

Dolazimo do same Batajnice.... e sad, ne mogu bas da tvrdim posto je nastao pravi kolaps i morao sam dobro da se koncentrisem na situaciju za slucaj da neki imbecil odluci polukruzno da okrene.... ali prilicno sam siguran da je u koloni bilo desetak vozila... i da sam ja jedini nastavio pravo ka Dobanovcima a da su svi ostali ili zaustavili pre samog nadvoznjaka kada su ukapirali da ne moze desno u Bataju ili su zaustavili posle nadvoznjaka u zaustavnoj traci kada je poceo pun profil kada su skapirali da ne moze desno u Zemun...

E sad, ja sam otisao ali mogu da zamisljam sta su sve radili...

I sad vi meni recite da li je ovde problem do signalizacije ili nesto drugo?

edit:

A da... ono kod Novog Sada sto je jedan od ucesnika diskusije pominjao je totalni kriminal. Ja ne znam kako neko do sada nije poginuo tamo. Meni tamo uopste nije bilo jasno koja traka je za koji smer i nakon nekoliko km nisam bio siguran da li se krecem dobrim smerom.

A tek horizontalna signalizacija na mostu kod Beske u smeru ka BG (znaci onaj stari most). To je tek haos. Gomila linija... bela, zuta, bela isprekidana, zuta isprekidana... krivudaju levo desno... preplicu se... ma cirkus.

[Ovu poruku je menjao Informer dana 19.05.2012. u 02:03 GMT+1]
[ tdusko @ 19.05.2012. 08:52 ] @
A sto je 6 meseci(mozda jos uvek stoji ali od marta nisam dolazio kolima) nakon otvaranja autoputa subotica-BG stajala sva signalizacija i horizontalna i vertikalna da su radovi jos u toku i da treba urgentno smanjiti brzinu na 60-80 pa kocim kao blesav na sred autoputa i sve mislim nemoguce da jos nisu sklonili mora da su opet nesto poceli da rade?!??! A kad dodjes do obilaznice koja se radi (nisam siguran da li je za Suboticu ili Novi Sad) signalizacija koja obelezava preusmeravanje je toliko tragicna da nocu kad naidjem moram potpuno da se zaustavim da bi pogodio gde trebam da idem jer je onaj okrugli plavi znak sa belom strelicom toliko ubijen i prljav da uopste ne znam gde pokazuje i nakon sto nastavim imam neki los osecaj u stomaku da ce svakog trenutka da mi se pojavi neko u suprotnom smeru. A kad iz Zemuna naidjes na izlazak na autoput na onoj ogromnoj zelenoj tabli neposredno pred izlaz ka Zagrebu stoji da su Zagreb i Nis na istom izlazu?!?!?? Inace da, horizontalna signalizacija na mostu preko Beske je isto tako kriminal za koji bi odgovorni trebalo da odgovaraju odavno

EDIT: Sat se setih i jednog tunela na obilaznici oko Beograda gde zbog nekog spora nije bilo osvetljenja mesecima. Prvi put kad sam naisao nisam znao sta se desilo. Bukvalno je bilo, ko ugasi svatlo?! :)
[ l4m3r @ 19.05.2012. 14:42 ] @
@tdusko
Sto se tice tunela na obilaznici oko beograda.. Oba nemaju struju, kao ni ceo put od petlje ostruznica do orlovace.. Iz razloga sto su cigani krali kablove, i ovi su vise puta vracali, ali kada god stave, posle par dana cigani odnesu. I sad vise ne stavljaju.. Zato nema osvetljenja i struje na tom delu obilaznice.
[ tdusko @ 19.05.2012. 17:21 ] @
Aha ok, ja sam mislio da neko duguje pare EPS-u pa je zbog toga mrak u tunelu. Svejedno, van svake pameti je nemati svetla u tunelima godinama, a to sto ne mogu da izadju na kraj sa onima koji kradu kablove to je tek tragikomedija.
[ Zarko Silic @ 19.05.2012. 18:37 ] @
Ne mogu da izadju na kraj sa njima zato sto su oni zasticena vrsta, ali bi se zato mogli dosetiti da postave aluminijumske kablove umesto skupih bakarnih.


[ Lavlja_Jazbina @ 19.05.2012. 18:51 ] @
Stvarno zasto bakar,jer ima bolju provodnost ili je nesto rugo u pitnju.
[ jnk @ 19.05.2012. 19:09 ] @
Prosao sam danas deo od Strazevice do Orlovace kao i novi tunel koji je stvarno ok uradjen i osvetljen kao i cela ta nova deonica u poluprofilu. LCD ogranicenje u tunelu 80 km/h ali ne blinka kad prekoracis brzinu sto je jedina zamerka. Inace pogresio sam, put se vodi kao motoput odnosno put rezervisan za motorna vozila tako da polukruzna okretanja nisu dozvoljena ni u kom slucaju.

E onda me je kod Orlovace docekalo iznenadjenje kada sam shvatio da mrka nije dovrsio petlju pa se iz tog smera ne mozes iskljuciti na Ibarsku nego moras ici ko zna dokle(nisam isprobavao s obzirom da je bio prazan put a ja motorom).
[ spasoje91 @ 03.06.2012. 01:49 ] @
Na primer, odvajanje za Temerin iz pravca Beograda nedopustivo je lose odradjeno gde neretko pogrese i oni koji poznaju ovaj deo puta.

Bilo je prostora da se to uradi normalno ali je nejasno zasto to nije uradjeno.




-Samo da su to odvajanje normalno napravili,a ne 7 km ranije,mogli smo sa tim materijalom imati jos dve trake prema Temerinu...
[ pajapop @ 07.07.2012. 12:10 ] @

Problem je veliki i u svemu. Najveci problem je u signalizaciji koja je cesto neadekvatna i nedovoljna jer iza toga ipak stoji drzava. Pa u gradu su cak i mnoge ulice neoznacene, nemogu da nadjem naziv ulice ili broj zgrade. a da ne pricam o nasoj tehnickoj kulturi u svim oblastima pa i u ponasanju u saobracaju. Cak sta vise, mnogi nasi zemljaci sa privremenim radom u inostranstvu, kada dodju u zemlju, cine takve prekrsaje, koje u tamosnjim zemljama ne bi mogli ni da pomisle, pocev od nepropisnog i bahatog parkiranja, pa do polukruznog okretanja na auto-putu. Takav nam je mentalitet, sta li. Evo, uvedeni su kazneni poeni i mnoga ogranicenja, pa ja nisam nesto primetio da je manje udesa nego ranije. KATASTROFA!!