[ gigamg1 @ 21.05.2012. 21:53 ] @
Imam konstantan problem kod 306tice sa auspuhom.
Kupljen je 2007, ocuvan je dosta i lepo radi jos uvek. Ne "cepam" ga i tako te stvari.
Problem jedini je sto godisnje moram da izdvojim oko 3500 din. za lonce, sto zadnji, sto prednji.
Prvi put mi je propao posle godinu dana od kupovine, kupljen nov.
Drugi put isto posle malo manje od godinu dana ali ovaj put zavaren. Izdrzao 5 meseci.
Treci put, opet nov i opet izdrzao oko godinu dana i opet pukao.
E onda pocinje zabava sa prednjim. I on propao. Zavaren.
Izdrzao jako malo. Zamenjen novim. Dobar majstor ga uradio.
I on je izdrzao oko godinu dana i na kraju pukao.
Kupljen nov, i prednji i zadnji sa sve promenom cevi koja je usput takodje propala i spojkom.

Pre neki dan, kljuc u bravu, paljenje. Cujem klokoce nazad.
Nisam ni proveravao jer sam vec znao sta je.
Nateram ga na kanal, skinem. Pukao!
Sreca pa drugar pre mesec dana nabavio co2 aparat pa sam zavario dobro.
Namontiran je i cekam kada ce me opet "iznenaditi".

E sad!
Smesna stavka kod ovog moga rata sa auspusima je to sto je zadnji lonac UVEK PUCAO NA ISTOM MESU i to tako da se ona parce cevi (prirubnica) koje ulazi u spoj kompletno otkine od lonca tj od samog lonca i to uvek na isti nacin. Sam spoj lonca i cevi obicno dooobro zadrdjao kao i srafovi koji drze spojku.
Kao da bljuje kiselinu samu na auspuh. Vise ne znam sta da mu radim jer ako ovako nastavim, postacu jos vise smesan samom sebi.
Zna li neko u cemu je problem ili da polako skupljam inox i da pravim komplet ceo izduv od njega jer kontam da ce to malo teze da propadne?

Da napomenem!
Auto je peugeot 306 I XR, 1.4 benzin, karavan
[ Zarko Silic @ 21.05.2012. 22:03 ] @
Citat:
gigamg1: Problem jedini je sto godisnje moram da izdvojim oko 3500 din. za lonce, sto zadnji, sto prednji.



Kupi normalan auspuh po normalnoj ceni pa ti se ovo nece dogadjati.

Za 3500 dinara ne moze se kupiti dobar auspuh.
[ gigamg1 @ 21.05.2012. 22:14 ] @
Pa ta cena mi je bila okvirna. Do sada sam ukupno za sve te igrarije dao preko 200e sigurno.
Uvek sam gledao da kupujem malo skuplje u ponudi bas iz razloga da ne moram da kupujem dva sto eto nije bilo tacno.
Jel moguce da se neka kiselina tu stvara posto vidim da bas razara te lonce iznutra toliko da kada ga protresem, ispadaju parcici strunute cevi iz njega?
Cak je i sama cev izmedju tih lonaca propala toliko da se mogla rukom zguzvati.
[ Zarko Silic @ 21.05.2012. 22:31 ] @
Citat:
gigamg1: Pa ta cena mi je bila okvirna. Do sada sam ukupno za sve te igrarije dao preko 200e sigurno.


Za ove novce trebao si kupiti auspuh ciji je vek trejanja 5 godina (nikako manje od 3 bez obzira na uslove eksploatacije).

Nisi napisao o kom motoru je rec? Koje godiste je automobil? Da li ima katalizator itd.

Cene auspuha za 306 krecu se od oko 100 eura pa sve do oko 600.

Postoje i auspusi koji sigurno mogu nadziveti tvoje vozilo.
[ gigamg1 @ 21.05.2012. 22:39 ] @
Nisam nesto strucan sto se tice odgovora na pitanje koji je motor.
Znam samo da ima 55kw a i mislim da mi je jedan poznanik rekao nesto u vezi toga da motor nije kao kod ostalih auta tj. (ne drzite me za rec) da je okrenut jer svecice nisu na vrhu nego sa strane i to do vozacke pozicije.
Katalizator, mislim da nema.
Godiste je 2001.
[ Zarko Silic @ 21.05.2012. 23:12 ] @
Obican auspuh kosta oko 100 eura, a najkvalitetniji oko 300 eura za taj 1,4 litarski motor. Ako te nervira neprestalno krpljenje i ukoliko je automobil sacuvan i u dobroj formi, kupi ovakav.



Jedan ovakav auspuh traje oko 10 godina a za nesto vecno, kupuje se edelstahl.


Trebalo bi da imas i katalizator.

Zavarivanje svakako izbegavati.
[ Foki @ 26.05.2012. 20:56 ] @
Isti auto sam imao i isti problem. Do 80000km sam vozio vec cetvrti izduvni lonac (fabricki-prva ugradnja, pa drugi-zamenjen u garanciji, pa treci-kupljen nov i na kraju cetvrti-u garanciji). Vec posle prvog sam shvatio da postoji konstruktivni problem ali niko (Peugeot a kasnije ni auspuh servis) nije hteo time da se pozabavi. Kazu imas garanciju i teraj.
Problem je u tome sto se ceo izduvni sistem oslanja u dve tacke: negde oko katalizatora i onda tek iza zadnjeg lonca. Zbog velikog rastojanja izmedju prednjeg i zadnjeg nosaca spoj cevke i zadnjeg lonca je pod velikim opterecenjem zbog tezine samog lonca. Na taj nacin se lonac mehanicki ostecuje i pocinje da zvecka.
Resenje je dodati (zavariti) jos jedan nosac na prednjem delu lonca i zakaciti ga gumenim blokom na nosac koji vec postoji na vozilu. Nakon takve modifikacije presao sam jos preko 120000km bez ikakvih problema.
[ pajapop @ 07.07.2012. 12:30 ] @
Apsolutno tacno. Sto vise nosaca, gumenih, manje je opterecenje od vibracija, i auspuh ce duze trajati. Samo kako se to fabrika nije dosetila,... nemaju mnogo vremena da se bave ovozemaljskim problemima, u zelji za izbacivanjem sto veceg broja modela. a i proizvodnja auspuha mora od neceg da zivi.