[ daliborsarac @ 24.05.2012. 18:29 ] @
a sta se desava ako zamenim samo komutator,bombinu nisam zamenio |
[ daliborsarac @ 24.05.2012. 18:29 ] @
[ Nocni @ 24.05.2012. 19:57 ] @
Jeste da ti je prva poruka na forumu ali moras da napises koje je godiste auto, koji je motor, kakve probleme imas, gasi li se kad se zagrije itd...
[ etjen @ 24.05.2012. 21:11 ] @
što? Ovako je zanimljivije. Možemo da nagađamo. Recimo ja mislim da mu je sigurno problem što ne može da ugasi auto a rešenje je da potroši svo gorivo :)
[ pajapop @ 06.07.2012. 20:30 ] @
Komutator i bobina daju jednu celinu, jedno bez drugog nikako ne mogu. Simptomatologija kvara na jednom ili drugom nije simptomaticna, znaci mogu imati istu sliku. Kvar se pronalazi zamenom jednog ili dugog, pa ako proradi iz prve znaci dobio si na lotou. E sad, problem je u tome sto se stari sa novim delom bas mnogo ne voli, pa jedan drugog pre ili kasnije moze opet da pokvari. Zato se u principu, i komutator i bobina menjaju odjednom, bez obzira ko je u kvaru. Samo si tako kolko tolko siguran da ce duze potrajati a trosak je pozamasan. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|