[ honijat @ 29.05.2012. 22:59 ] @
Dobro vece svima prisutnim.Imam jednu molbu za one koji znaju gde se nalazi prikljucak za dopunu gasa klime kod Ford Focus 1.8 2002g TDDI .Jedan onaj sto je pod vecim pritiskom sa nalazi odma sa desne strane hladnjaka za vodu ali drugog nemogu da nadjem .Ako neko zna molio bi ga da mi kaze.Unapred hvala!!!
[ vladd @ 30.05.2012. 16:36 ] @
Malo je zavucen, ili kod pozarnog zida putnicke strane, ili kod tocka.. Treba ispratiti granu niskog pritiska.
[ inobradovic @ 31.05.2012. 22:32 ] @
cuo sam pricu od nekih ljudi ne znam koliko je tacna da ima auta koji nemaju 2 prikljucka vec samo 1.
[ vladd @ 01.06.2012. 07:39 ] @
Jedan prikljucak je za punjenje(i kontrolu pritiska) a drugi za kontrolu pritiska(rada kompresora). Jedan se nalazi u zoni niskog pritiska, a drugi u zoni visokog.
Prikljucak visokog pritiska, nakon kompresora, moze da bude blizu pozarnog zida, blizu evaporatora(nakon kondenzatora i isusivaca) i prikriven ostalom opremom automobila, kablovima, ili porosto izmesten od zone prljanja i eventualnog ostecenja.

Jedan prikljucak tesko da bi zadovoljio manipulativnu ili servisnu potrebu...

Poz
[ frigogagi @ 05.06.2012. 07:57 ] @
Tacnoje, ima i sa jednim servisnim prikljuckom za proveru i punjenje, to su novijih generacija auta i koji umesto exspanzionog ventila (Termo-Ekspanzioni Ventil (TXV)) imaju orifice tube (Orifisna (restrikciona) cev (OT))...
A inace Ford Focus 1.8 Tddi ima 2 servisna prikljucka, samo ih treba naci...

[Ovu poruku je menjao frigogagi dana 05.06.2012. u 09:07 GMT+1]
[ inobradovic @ 05.06.2012. 10:02 ] @
izgleda da sam ipak bio u pravu,xexexe
[ vladd @ 05.06.2012. 14:04 ] @
Nemoguce je izvrsiti dijagnostiku bez istovremenog merenja i niskog i visokog pritiska dok sistem radi. Na dva prikljucka..

Klime sa kapilarom(orifice tube) najcesce imaju prikljucak niskog pritiska na akumulatoru-isusivacu, pa posto nije na cevi, valjda se ne racuna.

Poz

P.S.
Recimo da si u pravu, Volvo je, svojevremeno, odlucio da dopunjava "po tezini", neke modele, pa je izostao prikljucak visokog pritiska, za kontrolu rada kompresora, medjutim, vremenom su servisi dodavali "high side" prikljucak(dovarivanjem na cev posle kompresora) zbog lakse dijagnostike sistema.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 05.06.2012. u 15:48 GMT+1]
[ pajapop @ 07.07.2012. 11:40 ] @

Nikako mi nije jasno, zasto ljudi gube vreme na ovim forumima u vezi problema koji apsolutno ne mogu sami resiti, vec samo u odgovarajucem servisu.