[ inobradovic @ 03.06.2012. 18:19 ] @
interesuje me da li je moguce obaviti tehnicki u drugoj zemlji a registrovatu auto u maticno ?
naprimer: auto sa srpskim tablicama stoji u svajcarskoj i da li je moguce obaviti tehnicki u ch i ostatak zavrsiti u srbiji ili obratno
auto sa ch tablicama stoju u srbiju i da li je moguce obaviti tehnicki u srbiji a sve ostalo zavrsiti u ch,
ovo pitam da li samo zbog tehnickog pregleda treba preci par hiljada kilometara ?
nije ni malo ni lako ni jeftino i plus sve ostalo sto ide uz to, bio bih zahvalan ako neko zna odgovor ?
[ Zarko Silic @ 03.06.2012. 19:02 ] @
Na srecu,

nije moguce.


P.S.

Preko noci bi se pojavili blanko overeni kineski papiri za 20 dinara.
[ inobradovic @ 03.06.2012. 19:13 ] @
znaci morace put od 3000km ili auto pijaca
[ anon115774 @ 03.06.2012. 20:21 ] @
Ili da se registruje auto tamo gde je boraviste :)
[ pajapop @ 07.07.2012. 11:52 ] @

Pitanje je pravno zanimljivo, verovatno i nije retko. Mislim da nije problem u tehnickom pregledu vec u istekloj registraciji, jer sto bi neko obavljao tehnicki na tako komplikovan nacin ako je auto u voznom stanju. Treba pogledati na odgovarajucem sajtu, tamo je sve opisano, ali pitanje je da li je zakonodavac predvideo takve situacije. Treba pazljivo iscitati. Verovatno nije problem u samom pregledu ko pregledu, vec da li suprotna strana prihvata te rezultate, a auto se u svakom slucaju mora nekako privremeno registrovati sa probnim tablicama da bi uopste mogao da se nadje u saobracaju.Verovatno da to nekako moze da se obavi, samo je poveci trosak.
[ inobradovic @ 07.07.2012. 15:05 ] @
nisi bas lepo razumeo, auto je registrovan i u saobracaju je i u drugoj zemlji je vozi se,
e sad da ne bi vracao auto u maticnu zemlju pitanje je bilo da li u stranoj zemlji mozes odraditi tehnicki i sve ostalo zavrsiti u matcnoj zemlji,
ali izgleda ne moze.
u ch u pojedinim kantonima prihvataju ovo.