|
[ bordzija @ 04.06.2012. 19:08 ] @
| Imam corrado g60 1.8 ccm 160 ks i pre neki dan slučajno pogledam na internetu i vidim: Sekvent za 350 evra?
Pitam sta je oprema i dobijem odgovor:
SEQUENT SISTEM TOMASETO &AC CONTROLORE SA TORO BOCOM SAMO 370 EURA GARANCIJA 3 GOD
Šta mislite o ovom sistemu? Budući da nikada nisam vozio auto na plin a svi kažu da nema gubitka, opet me brine što auto ima kompresor...
Koliki će biti gubitak na snazi sobzirom da imam kompresor?
Hvala unapred na svakom savetu
|
[ botr @ 04.06.2012. 20:57 ] @
Previse je to jeftino da bi bilo dobro. Korektan sekvent treba platiti bar 450 evra.
[ bakara @ 04.06.2012. 21:02 ] @
Pale su cene, nije vise to tako skupo, ceo kompletan uredjaj sada kosta oko 250e, ostatak su ruke.
[ bordzija @ 04.06.2012. 21:36 ] @
To su mi govorili i kad je sekvent bio 1000 evra, pojavio se neki za 700 pa su pričali da je djub. Kakav je ovaj Tomaseto uređaj?
[ goat @ 04.06.2012. 22:06 ] @
Citat: bordzija: Kakav je ovaj Tomaseto uređaj?
standardno osrednji.... ako ne planiraš da taksiraš ili da budeš trgovački putnik onda je Tomaseto dobar izbor....
dok je cena TNG-a bila osetno manja oduševljavao sam se tim pogonom.... prevezeš se od tačke A do B za neke sitne pare.... oprostiš mu što se "vuče" po putu.. da razlike u odnosu na benzin ima, ima je (i u potrošnji +15 do 20% i u snazi -10 do -15%).... TNG i benzin bi uporedio kao slamu i ugalj.... oba goriva dovode ko ključanja vode u kazanu parnjače, ali ovog jeftinijeg ima da se "naubacije u ložište"....
pričam o seqventu... onaj drugi i treći se valjda više ne ugrađuju!?
na kraju krajeva... sirotinjska vožnja za sirotinjske pare... što bi rekli koliko para toliko muzike...
[ bordzija @ 04.06.2012. 23:03 ] @
Hvala na opsežnom odgovoru, ako imate neki link gde se priča o tomasetu malo više, bio bih zahvalan da ga spostavite. Mene brine to što auto ima supercharger tj G lader i dal sad oni mapiraju gas tj dal ima nekih promena u odnosu na standardne automobile? Jel ubacuje više gasa kad se upali turbina?
Hvala još jednom :)
[ HoT_Steppa @ 05.06.2012. 09:11 ] @
CBC je dobar forum ali nemoj da uzimas sve zdravo za gotovo u vezi gasa tamo, narocito u vezi kvaliteta tih majstora jer su oni i moderatori tamo pa brisu sve postove koji govore lose o njima samima. Dokaz tome je sto znam nekoliko ljudi koji jesu zadovoljni ali znam i nekoliko koji uopste nisu zadovoljni ugradnjom gasa kod njih, a dali su pre par godina i preko 1200 evra (masine od 6 i 8 cilindara). Tesko je doci do prave istine ko je dobar majstor za gas u Beogradu i Srbiji, a verujem da ih ima, jer ljudi ne bi vozili na gas da nije tako.
[ MatezYU @ 05.06.2012. 13:50 ] @
Citat: goat:
na kraju krajeva... sirotinjska vožnja za sirotinjske pare... što bi rekli koliko para toliko muzike...
A zašto sirotinjska vožnja?
Uzmimo za primer slabašnog punta sa 1.2 8v i 60KS sa kvalitetnim sekvent plinom.
Ja nisam primetio baš nikakav gubitak snage.
Potrošnja jeste veća u proseku za 10-15% a jedino što sam primetio je da je cena plina skoro duplo jeftinija od benzina.
[ vladd @ 05.06.2012. 14:15 ] @
Misli se na ugradnju plina u vozila sa 6 i 8 cilindara, kada se kaze "sirotinjska" voznja.
Prelazak na plin je nesto jeftinija solucija, zavisno od predjenih kilometara i nacina upotrebe vozila. Znacajno je niza cena plina, ali je nesto ostrije odrzavanje kako motora tako i plinskog sistema.
Medjutim, usled velikog broja onih koji zele da ucestvuju u saobracaju, po minimalnoj ceni, voznja na plin je gotovo obavezna odrednica onih koji osljare u saobracaju..potpunim zapostavljanjem tehnicke ispravnosti a (pre)velike zelje da se vozikaju..
Uzgred, logicno je da cene padaju(i pored ogromne ljubavi trgovaca prema novcu), posto je i vrapcima jasno da je "plin" sledece ishodiste za muzu novca, odnosno povecanje akcize.
Trenutno je loz ulje dozivelo unapredjenje, i cim se birokrate jos malo presaberu, eto prostora "na plinu" za dopunu budzeta...
Sa drzanjem visoke cene za plinsku instalaciju..samo ce im ostati neprodate komponente...
Poz
[ goat @ 05.06.2012. 23:26 ] @
Citat: MatezYU: A zašto sirotinjska vožnja?
Uzmimo za primer slabašnog punta sa 1.2 8v i 60KS sa kvalitetnim sekvent plinom.
Ja nisam primetio baš nikakav gubitak snage.
Potrošnja jeste veća u proseku za 10-15% a jedino što sam primetio je da je cena plina skoro duplo jeftinija od benzina.
pričamo o koradu sa G-punjačem, 160ks ?
kod slabašnih mašina se nešto i ne može primetiti gubitak snage , nju nemaju te nemaju.... "majstorsko-komercijalne cake" kod jačih motora podrazumevaju primenu komponenta plinskog sistema koje ostavljaju "gladne" motore kada se od njih traži "konkretno"...
potrošnja mora biti veća za 15%, jer 1 litar benzina ima za cca 20% veću masu od 1 litra TNG-a na pritisku od 10-12bara, a TNG ima za cca 5% veču toplotnu moć od benzina tako da se aproksimativnom računicom dolazi do 15% razlike u potrošnji.... sa našim "frizranim točionicama" ta razlika bude i 20%
[ Milojkovic @ 14.06.2012. 13:42 ] @
Kad sve saberes i oduzmes na gubitku si sigurno ako ne za par meseci ono za par godina ce racunica pokazati da si zalud bacio novac.Plin je gorivo za sporet a ne za automobil.
[ HoT_Steppa @ 14.06.2012. 13:54 ] @
Milojkovicu, danas ti bas pun servis, a?
[ su27killeryu @ 15.06.2012. 13:36 ] @
Citat: HoT_Steppa: CBC je dobar forum ali nemoj da uzimas sve zdravo za gotovo u vezi gasa tamo, narocito u vezi kvaliteta tih majstora jer su oni i moderatori tamo pa brisu sve postove koji govore lose o njima samima. Dokaz tome je sto znam nekoliko ljudi koji jesu zadovoljni ali znam i nekoliko koji uopste nisu zadovoljni ugradnjom gasa kod njih, a dali su pre par godina i preko 1200 evra (masine od 6 i 8 cilindara). Tesko je doci do prave istine ko je dobar majstor za gas u Beogradu i Srbiji, a verujem da ih ima, jer ljudi ne bi vozili na gas da nije tako.
imas li neki konkretni primjer? Ja znam da su se zalili samo oni kojima auto ni na benzin nije radio da valja...ne mozes ocekivati cuda od plina.
sto se G Ladera tice to nije nikakav problem, pogotovo sto nadpritisak uopste nije veliki
[ HoT_Steppa @ 16.06.2012. 14:50 ] @
Naravno da imam. Drug je ugradio plin u auto sa 8 cilindara, namerno necu reci koji auto da se ne bi prepoznalo, auto star 10-ak godina, odlicno je radio na benzinu, ostavio im je 1200 evra i na plinu je radio krs, gubio snagu naprasno. Isao nekoliko puta, uvek ga ignorisali i nikad ga nisu nastelovali kako treba. Izvini, ali ja da dam 1200 evra ocekivao bih da mi igraju za te pare na ovu krizu. Auto je prodao jer vise nije hteo da se bakce.
[ Boris Tadić @ 16.06.2012. 18:12 ] @
Ako već prošlog vikenda po Azurnoj obali videh na svakih 5km GPL pumpu(Total, BP, Esso, Tamoil, Agip...) i izbrojah 4 Bentley Continental kabrioleta godišta 2006.+ sa anti-srpskim priključkom za plin(usput i Cayenne Turbo, jedno pedeset Carrera raznih godišta i oprema, F430, 360, 512, California itd.) a to su sve neka mesta gde bez 100€ ne možeš da spavaš ni u hodniku podruma obližnje zgrade, gde je parking 5e/1h, limenke od 1.5e, kvm nekretnine od 7k pa naviše itd. mislim da je zaista vreme da se stavi kraj na večite balkanske teorije o belosvetskim bogatašima koji na sve osim najskupljeg gledaju kao na nekakvu ciganiju iz Smedereva i da ni po cenu života ne bi sipali gorivo za 0.8-0.9e pre nego za 1.6-1.9e...
U BG ima jedan jedini servis za koji nemam zamerki za oko 100kkm na 3 lična auta, drastično različitih motora, godišta, namena. Nalazi se 500m iza GSP garaže na Karaburmi. Gotovo svaki put kada odem, vidim neku javnu ličnost sa V6 ili V8 motorom. Mislim da to više govori nego sve ostalo zajedno.
Naravno, tokom redovnih servisa nisam uspeo da izbegnem ni DIY "stručnjake" kojima je filter vazduha "samo malo prljav"(menjan pre 100kkm ili tako nešto, 3kg blata u njemu) ili što bi pre umrli nego da odvoje 20 evra i zamene svećice koje su na 120% radnog veka(samo zato jer su prethodne izdržale 150% "bez problema").
Tako da, potpisujem da je 99.9% navodnih problema sa plinom odraz klasične nespremnosti/nemogućnosti vlasnika da se iole pridržava fabričkih preporuka za redovno održavanje auta, odnosno da ne prekoračuje rokove zamene potrošnih delova za više od 50% samo zato jer ima smelost za tako nešto.
Onaj 0.1% je fabrička greška na uređaju ili samom automobilu, tj. kada nije statistička, ako uopšte postoji. A i to pokrije garancija, tako da stvarno ta centrifuga mozga oko zlog i naopakog TNG nema blage veze sa smislom odavno.
Toliko.
[ HoT_Steppa @ 16.06.2012. 19:30 ] @
Bas na taj servis i mislim. Ocigledno je da su majstori tamo i "filozofi" i "psiholozi" pa ocenjuju ako se ne razumes u automobile mogu da ti prospu "razloge" sto ti auto ne vuce kako treba. Matematicki je nemoguce da svi korisnici usluga doticnog servisa budu zadovoljni, zato ih ne treba dizati u trebjesa i davati im nadljudske osobine "on je popravio sto prethodnih 20 majstora nije znalo i moglo". Zakljucak je da i na najboljem mestu (verovatno) za ugradnju plina u Beogradu moras da pokazes zube da bi te ispostovali, a ne znaju svi to. Ovo neces moci da procitas na CBC-u. Toliko.
[ Boris Tadić @ 16.06.2012. 22:31 ] @
Zaista imam dijametralno suprotna iskustva. Meni se od prvog trenutka obraćaju sa "vi", iako imam najmanje 10 godina manje od bilo koga od njih, a prvi put sam im ušao u servis sa autom ranga cene 2 mobilna telefona. Možda nemam praksu da pokazujem zube kao neki lokalni pokazivači zuba, ali me fakultetska diploma definitivno ne bi sprečila da recimo neki kanister benzina ne upotrebim baš po očekivanju benzinske stanice i ZOBS-u. Ukoliko mi se učini da me neko vara, tu teško da bi neki forum nešto usporio ili bilo čiji zubi...
Takođe, totalni sam laik bio i ostao za mnoge stvari i postavljao sam im često veoma trivijalna pitanja(ipak sam bio tamo najmanje 15 puta), a bukvalno za svako sam dobio detaljno objašnjenje kao da niko pre mene nikada nije pitao ništa slično(a zapravo objašnjavaju 1350 puta na dan apsolutno iste stvari, što usmeno, što preko telefona).
Inače, ni ja ne praktikujem da hvalim majstore, jer po Balkanu "vrhunski" majstor = totalno prosečan majstor koji u dogovoreno vreme završi posao za koji je plaćen.
Ali ovim ljudima nijednom nisam imao šta da zamerim, nikada nisam dobio isflekan auto, nikada ništa ugrađeno nije štrčalo na bilo koji način(visilo, klaparalo, ometalo išta drugo ili bilo naslonjeno na nešto treće), gomila delova tih uređaja je pedantnije ugrađena nego što bih ja sam sebi ugradio(da imam živaca). Svaki put su prihvatili moje sugestije oko položaja onog čepa za punjenje boce.
Ne znam kakve je probleme imao tvoj prijatelj, bezveze je da nagađamo ako nećeš da napišeš o čemu se tačno radi, ali jedina "preventiva" koju sam ja praktikovao je bila ta da odem lično u servis i pitam da li su imali problema sa određenim motorom vozila koje planiram da kupim, gde mi oni opet do detalja objasne šta, kako i koliko. I evo, treći auto, nažalost slupan pre neki dan tuđom krivicom, 0 problema sa plinom, prelazio oko 7-8000km mesečno od početka godine, dan pre sudara vožen od Nice do Beograda(~1400km), sve vreme 160km/h na tempomatu, nijedan zvuk ispustio, nijedna dioda zasvetlela. Pa ako se to ne može nazvati potvrdom pouzdanosti sistema, onda stvarno ne znam šta može.
I nijednom im nisam ostavio bakšiš, kusur ili bilo šta slično. Jedino što mi donekle zasmeta je to što sam svestan da one filtere mogu glat da menjam na 20kkm, a oni menjaju na 10kkm(bukvalno bude čistiji stari filter nego novi), ali nekako prežalim čuvenu "krvavu" novčanicu, jer stvarno ne znam gde bih drugde smeo da oteram auto ako oni zatvore.
p.s. I ne znam koliko miliona puta je ponovljena priča o tome da je TNG 7-8 puta osetljivije gorivo od benzina i da sve što ima veze sa strujom i vazduhom mora da bude u besprekornom stanju, a ne u najčešćoj varijanti "majstor Mile u kog imam poverenja razvezao instalaciju/ukrojio filtere/dotegao svećice i to je sad bolje nego fabrički".
[Ovu poruku je menjao Boris Tadić dana 16.06.2012. u 23:46 GMT+1]
[ damic @ 18.06.2012. 11:01 ] @
Apsolutno potpisujem sve ovo sto je naveo Boris Tadic. U tom servisu sam do sada radio 3 ugradnje – 2 venturija i jedan LCS, na mojim kolima, kao i desetak mojih kolega sa posla. Svi do jednog su bili zadovoljni, tj nisam nikoga cuo da je imao neko negativno iskustvo.
Glavni momak iz servisa, mod na CBC-u, masinac po struci, izuzetan je poznavalac svoje profesije, sto je zaista retko. Samo da navedem da je jednom prilikom proveo jedno pola sata da bi utvrdio zasto mi auto trokira, naravno, provalio je da je bila losa zaptivka usisnog kolektora i to zezanje nije naplatio ni dinara.
HoT_Steppa - sto se tice brisanja postova, navescu svoj primer. Na CBC-u sam nekih 7 godina, malopre pogledam 241 post, nikad mi niko nije obrisao nista. Pojavljujem se na jos 20-ak foruma, takodje, nikad mi nista nije obrisano. Na Elite Security imam 22, do sada su mi brisana tri posta.
Uostalom, nebi me vise cudilo da obrisu i ovaj.
[ su27killeryu @ 18.06.2012. 15:34 ] @
Citat: HoT_Steppa: Naravno da imam. Drug je ugradio plin u auto sa 8 cilindara, namerno necu reci koji auto da se ne bi prepoznalo, auto star 10-ak godina, odlicno je radio na benzinu, ostavio im je 1200 evra i na plinu je radio krs, gubio snagu naprasno. Isao nekoliko puta, uvek ga ignorisali i nikad ga nisu nastelovali kako treba. Izvini, ali ja da dam 1200 evra ocekivao bih da mi igraju za te pare na ovu krizu. Auto je prodao jer vise nije hteo da se bakce.
znas kako moguce je da su negdje nesto zayebali(jbg desi se svakome) ali da su mafijasi zbog kojih te je strah da kazes koje je auto...to ti ne vjerujem :) takodje ne vjerujem da su ga ignorisali, jer znam ljude koji su bili tamo i koji nikada nisu bili ignorisani(a iz mog iskustva prilicno su dosadni cak i meni), ne vidim zasto bi ignorisali bas tog tvog druga...
[ HoT_Steppa @ 19.06.2012. 08:40 ] @
Necu da kazem koji je auto zbog druga. A ne znaci da ako neko vozi malo jaci auto (kao moj drug) da je odmah "opasan" momak. Neki ljudi jednostavno ne znaju da se izbore ni za ono sto im sleduje.
[ su27killeryu @ 20.06.2012. 21:56 ] @
i dobro ti stvarno mislis da bi nesto moglo da mu se desi ako na ESu kazes koji je auto bio u pitanju?!
[ bordzija @ 26.09.2012. 10:09 ] @
Cbc forum? Au koja je to katastrofa od foruma... Dodjes i onda te majstori ponižavaju, ulaze u profil, menjaju avatar, brisu postove, zakljucavaju postavke i slicno... propast.
Kada sam na podforumu ya plin rekao da sekvent ne sme da kosta vise od 300 evra i da ce plin kad tad poskupeti na malo ispod nivoa nafte - brisan mi je svaki post koji sam pisao. Onaj Dora je najgori dripac.
[ vladd @ 26.09.2012. 17:09 ] @
Mislim da ce ipak biti problema sa kilovatima.
Tomasetto ima T09 Artic isparivac za do 180KW..pa ako je taj, uz odgovarajuce dizne i nekakav kontroler, u okvirima doticne cene, onda je to jako povoljna ponuda.
Ali s obzirom da se kod sekventa razvio veci broj gadgeta, ventila, prikljucaka na linije goriva, senzora, meraca i kontrolera, tesko da ce sveukupan set biti jeftin za automobil od preko 150(cak i od 130)KS..
Lako je sa auticima oko 60kW ili do 100ks..
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|