[ zorand5 @ 06.06.2012. 21:29 ] @
Zdravo svima koi ste na ovaj forum pratim ga i super ste!
Sluzbeno vozilo koje vozim je Golf IV 1,4 benzinac imam problema nece da prima, gusi se ponekad kad dodajem turazu on nece da ide kad otpustim onda prima. Bio je na vise servisa i dijagnostike rekli su da je neka sonda na bloku (ja i nisam znao da postoji neka sonda na bloku), onda sam ga ja nosio kod drugog on je rekao da nije bilo kakve sonde rekao je da ima proble sa palenje. Rekao da kupim nove kablove za svecice i da ce da bude.
-Molio bih vas da me uputite vise u problem koje prate ova verzija Golfa, dal uopste postoe te dve sonde (lambdna i na bloku) ili je mozda do neki drugi problem kao na primer usisne grane il nesto trece.
-Recite mi kako bi moga najlakse da promenim kabel za antenu jer sam promeni dva radio cd-a, sad koristim CLARION sa daljinac, od 200eura a radio opet nece antena je original iz golfa?
Malo sam preterao sa pitanja, ali mislim da cu dobiti neki odgovor HVALA VAM PUNO!!!!!!!!!!
[ vladd @ 07.06.2012. 11:00 ] @
Prvo pronadji ozbiljnog majstora, ako mislis dobro tom motoru, i svom dzepu. Delovi su ionako preskupi, za redovnu zamenu, a posebno za "igranje" vraca pogadjaca i "pipkanje" po sklopovima...
Uzgred, lepo je znati oznaku motora, i godiste, bas zbog doticnih "sondi" odnosno opreme oko motora.

Problem oklevanja i ne primanja gasa, cak do situacije da se ugasi u voznji nije jednostavan i lako resiv. Kablovi i svecice se menjaju kada im dodje vreme, i sa jasnim kvarom, a ne kada neko izrazava sumnju, nisu ni malo jedftini.

Najbolje bi bilo da neki ozbiljan majstor stavi motor na dijagnostiku, i prati parametre motora u radu. Doticne simptome moze da izaziva bibina, los konektor, neki los kabal, ali se to specificno ponasanje motora nesto razlikuje.

Kod tebe je moguce da je "sonda na bloku" odnosno senzor radilice, ili senzor bregaste(nesto cesci kvar, ali je "na glavi"). Moguce je da je kontakt oksidisao, ili popustio na neki drugi nacin, ili je sam senzor delimicno neispravan, zato je dobra informacija godiste vozila. Ako je novije vozilo, par godina, ne vredi ni gledati konektor, zameniti senzor.

Slicno ponasanje motora moze da izaziva i neko od vakuumskih creva, ili MAF senzor, senzor protoka vazduha, zaprljan ili poluispravan.

Zatim sistem goriva, pumpa, relji, merac pritiska, sistem za odzracivanje rezervoara, mogu da izazovu svojevrsna "oklevanja" motora u radu...

I na kraju, nestrucna montaza radija koji nije fabricki, moze da blokira(ili optereti) CAN komunikaciju, sto izaziva neregularan rad ECU-a, do crkavanja nekig drajverskih kola...

Malo smo se udaljili od prostog "paljenja" i zamene kablova...

Poz
[ peromalosutra @ 07.06.2012. 11:23 ] @
Ja imam problem da ponekad (mozda jednom u mjesec dana) kada upalim auto i izlazim sa parkinga isto nece da primi gas, tj. ja dam gas a motor dodje do nekih 3000 obrtaja i izgubi snagu i ne dize vise obrtaje bez obzira na to koliko drzim papucicu gasa.

Onda isturiram 2-3 puta uz stisnuto kvacilo "da procepi" i cim "probije" tih 3000 obrtaja dalje je sve najnormalnije (na leru drzi 850 o/min, a bez problema vuce sve do 7000 o/min kad se pali blokada). Cijela procedura traje nekih par sekundi, pa i nije strasno, ipak ne volim sto turiram hladan motor, makar i nakratko.

Majstor kaze da je do steper motora, pa planiram to prvom prilikom da zamjenim. U medjuvremenu sam mijenjao senzor radilice pa je tu auto kacen i na dijagnostiku i koliko se sjecam javljao je povremene greske oko lambda sonde i steper motora.

Poenta price je, kao sto Vladd rece, bolje ti je uraditi dijagnostiku nego kupovati na slijepo..
[ zorand5 @ 07.06.2012. 20:00 ] @
Hvala ti na odgovor, danas sam bio kod tog istog majstora ko mi rekao da promenimo kablove i to smo vec uradili, sad Golf je super, sta se tice godine proizvodsta nisam siguran trebam proveriti u tehnickoj knizici ali mislim da je 1999g i prosao 350000 km. Videcemo kolko ce da traje kao sta treba.
-Nesto oko antenskok kabela dal je pametnije da pokusam da ga promenim i na koj nacin ili da ugradim drugu antenu?????

Zaboravio jos da dodam danas sam smenio i filter vazduha na njemu je bilo ulje, jel to strasno il je od velikih obrataj dok je gusio morao sam da idem i nad 4500 obrataj da bi saltao u vecoj brzini?
[ vladd @ 08.06.2012. 16:59 ] @
Vazno je sa koje strane je ulje na filteru. I otprilike locirati odakle je stiglo. I da li radi pumpa za sekundarni vazduh.

Antenski kabal bi trebalo zameniti ako je prekinut ili prikljesten, ako je samo konektor u pitanju, postoje adapteri za razne vrse antenskih konektora.

Poz
[ zorand5 @ 14.06.2012. 20:24 ] @
Kako bi mogao da zamenim antenski kabel, dal moram da vadim ceo tapacir il ima neka fora?
[ vladd @ 15.06.2012. 11:56 ] @
Ima fora, ne moras da diras patosnice:D:D.

http://www.youtube.com/watch?v=5k_d2zTiHp8

http://forums.vwvortex.com/sho...roken-Radio-Antennae-Connector

Pa vidi sta ti odgovara..

Poz
[ zorand5 @ 18.06.2012. 23:39 ] @
Citat:
vladd: Ima fora, ne moras da diras patosnice:D:D.

http://www.youtube.com/watch?v=5k_d2zTiHp8

http://forums.vwvortex.com/sho...roken-Radio-Antennae-Connector

Pa vidi sta ti odgovara..

Poz


hvala ti puno!!!!