[ rodjam @ 13.06.2012. 13:42 ] @
Kako je misljenje o ovim kolima?Iskustva?Servisi?Koji tip motora?sljenje i informacija je koristna. Hvala |
[ rodjam @ 13.06.2012. 13:42 ] @
[ Nocni @ 13.06.2012. 16:34 ] @
Da je to lijep auto niko ne moze osporiti. Vozi se odlicno i odise elegancijom i vanvremenskim dizajnom za kojim se okrece i staro i mlado... Najljepsi je u tamnim bojama jer onda jos vise dodju do izrazaja svi hromirani djelovi...
Sto se tice kvarova i odrzavanja to ti je u sustini, majstorski receno, colovni ulickani ford mondeo sa nekoliko puta skupljim djelovima... Ako se odlucis da ga kupis mozda ce se najvise obradovati majstor koji ti odrzava auta... Fabriku jaguar je kupio Indijski tata motors tako da je vjerovatno u mnogome srozan i sam "prestiz" ove marke... Starim modelima jaguara XJ i slicnim ce vjerovatno, kao oldtajmerima jos skociti cijena bas zato sto je to postovana tradicija koje vise nema... [ Milojkovic @ 13.06.2012. 17:29 ] @
Ford mondeo sa sminkom.
[ Zarko Silic @ 13.06.2012. 17:33 ] @
Ne znamo odakle si, jer se moze desiti da ovaj automobil vise vremena provede u garazi nego na putu.
Mada je napravljen na Ford CD132 platformi, dostupnost rezervnih delova je nula. Upravo zbog toga mu je i cena kao polovnjaka takva. (U rangu srednje ocuvanog Golfa 2 ). [ boyan3001 @ 13.06.2012. 18:00 ] @
Nemas motor manji od 2,1L sto ga cini kod nas u trenutnoj situaciji dosta skupim za registraciju. Inace ko sto ljudi rekose, ispod je Ford Mondeo, dosta delova na motoru dele. Meni nije poznat ovaj problem oko nabavke delova, a gledam ga vec par godina unazad. E da i dobra mu je fora sto ima pogon na sva 4, mada nemaju sve verzije, ali vecina ih ide tako. I jos jedna zamerka, pozadi bas i nema mnogo mesta, s obzirom na ukupnu velicinu i klasu automobila.
[ Nocni @ 14.06.2012. 01:11 ] @
Citat: boyan3001: Nemas motor manji od 2,1L sto ga cini kod nas u trenutnoj situaciji dosta skupim za registraciju. Netacno... ima 2.0 dizel koji je 1998 kubika. [ Milojkovic @ 14.06.2012. 01:19 ] @
Kupovati nekog Jaguara ,pa makar on bio X tip koji je ruku na srce nepriznat od strane postovalaca Jaguara a misliti o stavci skupe registracije je zaista tragikomicno.
[ boyan3001 @ 14.06.2012. 02:27 ] @
@Nocni
Da ima dizel koji je u klasi do 2L, ali Jaguar i dizel nekako ne idu, pa to ni ne racunam da postoji kao opcija @Milojkovic Uopste nije. Ako cemo o tragikomicnosti realno, veca je tragikomika pokusaj napraviti malog prihvatljivog Jaguara... a onda staviti motor od 2.1L, cemu!? Ako ne treba da bude u pristupacnoj klasi, zasto onda nije najmanji motor imao od 2,5L pa na dalje. Ili ako su vec resili da naprave pristupacnog Jaguara (sto je po mom misljenju ipak razuman potez u danasnje vreme), zasto onda upropastiti tu pristupacnost prebacivanjem litraze tek malo preko 2L? Ko sto rekoh, on zbog svog skracenog dizajna vec trpi na zadnjoj klupi. Realno, karavn verzija je mnogo bolja... ali je karavan. Oni koji zagovaraju tezu o postovanju starog Jaguara nisi realni. Takvi automobili vise nigde ne postoje i ne prave se, ne mozes ocekivati od jedne auto kuce da zivi od prodaje jednog maloserijskog modela (XJ). [ Nocni @ 14.06.2012. 10:13 ] @
Citat: boyan3001: @Nocni Da ima dizel koji je u klasi do 2L, ali Jaguar i dizel nekako ne idu, pa to ni ne racunam da postoji kao opcija :D Ti si malo u proslosti i ovo sto kazes je bilo tako prije desetak godina... Kad budes probao jaguara XF sa 3,0 pezoovim dizel motorom koji ima 275 konja i 600 Nm obrtnog momenta i ubrzava do 100 za 6,3 sekunde... ide sa lakocom 250 na sat na koliko je limitiran inace bi isao mnogo vise... onda neces tako pricati... Odlican je i 2.2 dizel koji sa 190 konja i 450 Nm ubrzava do 100 za 8,5 sekundi i ide 225 na sat... to je takodje pezoov motor koji se ugradjuje u pezoa 508. Ne slazem se sa ovim sto kazes da stare jaguare XJ ne treba postovati... ipak su to spomenici od auta sa dvanaestocilindricnim motorima, elegancijom i šarmom koji ne prolazi... Rekao sam da kao old tajmeri nisu jos skupi i da ce im cijene sigurno ici znacajno gore... Ovo sto kažes da ih nema... ne bih se složio, ima ih bas dosta s obzirom na godista... evo vidi cak ni u njemackoj nisu skupi a kod nas se takav auto moze naci jos jeftinije... Vidis i sam na ovih nekoliko strana da cijene nerealno osciliraju i po 20.000 sto je znak za buduci skok tih jeftinijih koji se registruju kao old tajmeri... [ Zarko Silic @ 14.06.2012. 10:13 ] @
Citat: boyan3001: Ili ako su vec resili da naprave pristupacnog Jaguara (sto je po mom misljenju ipak razuman potez u danasnje vreme), Po mom misljenju, najrazumniji potez je taj sto su ga brze-bolje prodali nekom naivnom Kinezu. Isto vazi i za Volvo, ali mi se nesto cini da to nece proci. Ipak se Kinez trgno na vreme pa ce obe ove kompanije, po svoj prilici, otici u zaborav. Citat: Nocni: Ne slazem se sa ovim sto kazes da stare jaguare XJ ne treba postovati... ipak su to spomenici od auta sa dvanaestocilindricnim motorima, elegancijom i šarmom koji ne prolazi... Heh, jedan moj prijatelj je jos tamo davnih osamdesetih imao obicaj da kaze da su kupci Jaguara osobe koje nemaju dovljno novca za RR. P.S. Inace,Jaguar je od vajkada bio osoben: Pre podne se popravlja, a popodne se voza, i tako svaki dan. [Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 14.06.2012. u 11:27 GMT+1] [ Nocni @ 14.06.2012. 10:32 ] @
Ima to svojih drazi... a najbolje je sto taj stari ima 2 rezervoara a jednu kazaljku pa kad potrosi sve iz jednog vi u putu stisnete dugme na kojem je nacrtana benzinska pumpa i on je opet pun ... prebaci se na onaj drugi rezervoar... a trosi sramotno mnogo... Jedan moj prijatelj kaze "kad stojis na semaforu isto kao da izbacujes svakih nekoliko sekundi po 5 eura kroz prozor" Kad bi covjek naletio na XJ kabrioleta na ovim nasim prostorima bilo bi posle sredjivanja i 50K zarade... [ vladd @ 14.06.2012. 11:02 ] @
Citat: Zarko Silic: Heh, jedan moj prijatelj je jos tamo davnih osamdesetih imao obicaj da kaze da su kupci Jaguara osobe koje nemaju dovljno novca za RR. Za Bentlija je vazila doticna prica, a Jaguar su volele VIP gospodje u godinama Poz [ boyan3001 @ 14.06.2012. 11:44 ] @
Citat: Nocni: Ti si malo u proslosti i ovo sto kazes je bilo tako prije desetak godina... Kad budes probao jaguara XF sa 3,0 pezoovim dizel motorom koji ima 275 konja i 600 Nm obrtnog momenta i ubrzava do 100 za 6,3 sekunde... ide sa lakocom 250 na sat na koliko je limitiran inace bi isao mnogo vise... onda neces tako pricati... Odlican je i 2.2 dizel koji sa 190 konja i 450 Nm ubrzava do 100 za 8,5 sekundi i ide 225 na sat... to je takodje pezoov motor koji se ugradjuje u pezoa 508. Nema to veze sa performansama dizela. Ne pricam zato sto mislim da dizeli imaju lose performanse, a i pre desetak godina su vec postali vrlo dobri po tom pitanju. Na kraju krajeva, Audi je osvojio LeMan sa dizelom. Ima veze sa osecajem koji ti pruzaju te performanse u zaletu na 6,7-8k obrtaja i na 4-5k kod dizela. I to je nesto sto se nikad nece popraviti. I ja licno ne volim dizele nikako, smatram da su korak unazad kao alternativa standardizovanom benzincu. Citat: Nocni: Ne slazem se sa ovim sto kazes da stare jaguare XJ ne treba postovati... ipak su to spomenici od auta sa dvanaestocilindricnim motorima, elegancijom i šarmom koji ne prolazi... Rekao sam da kao old tajmeri nisu jos skupi i da ce im cijene sigurno ici znacajno gore... Ovo sto kažes da ih nema... ne bih se složio, ima ih bas dosta s obzirom na godista... evo vidi cak ni u njemackoj nisu skupi a kod nas se takav auto moze naci jos jeftinije... Vidis i sam na ovih nekoliko strana da cijene nerealno osciliraju i po 20.000 sto je znak za buduci skok tih jeftinijih koji se registruju kao old tajmeri... Nismo se razumeli, hteo sam da kazem da oni koji postuju stare Jaguare, odnosno ono sto je Jag nekad bio i ostavio u amanet auto-industriji, da oni nisu realni kada kritikuju nove Jaguare, prvenstveno mislim na Fordove X i S-type. Danas su takvi trendovi da nesto tipa starog Jaguara bi naslo strasno malo kupaca, a od toga ne moze da se zivi ipak. I traziti neko kompromisno resenje je sasvim razuman potez. Poseban je problem sto danasnje prosecno trziste i ne ceni bas mnogo klasican dizajn i stil automobila. @Zarko Ja bih rekao ovako, Rover je mali Jag, a Jag je mali Rols Rojs Ali da budemo ipak realni, Rols ima bitno drugaciju i jedinstvenu filozofiju kod svojih automobila. Ne moze se bas tako lako porediti sa bilo cime drugim. Jedino sto ih vezuje je tipican britanski stil. [ rodjam @ 14.06.2012. 13:12 ] @
Hvala svim na misljenju :) Na ovako sam nesto mislio,svidja mi se auto http://www.polovniautomobili.c...as2249531/jaguar_x-type_20_v6/ ali registracija za ovaj motor je abnormalna pa sam razmisljao o dizelu 2.0 neki ali po vasim pricama postajem dosta sumljuv u vezi jaga :)
A sta mislite o roveru 75?Imaju oni sa 1.8 motorima ili 2.0 dizel. Inace iz Srbije sam :) [ su27killeryu @ 14.06.2012. 13:17 ] @
ako imas para za odrzavanje i registraciju otvori se za S-Type, ali iz dosadasnjih postova reklo bi se da bas i nemas :)
[ Java Beograd @ 14.06.2012. 13:27 ] @
Onaj sa linka ima ugrađen plin ! Plin u Jaguara, da bi bio manji izdatak za gorivo ? Jbt, šta je sledeće ? Plin u Maserartija, Ferarija i Rojsa ?
[ Milojkovic @ 14.06.2012. 13:33 ] @
Sledeca je ugradnja Flinston sistema.
[ rodjam @ 14.06.2012. 14:08 ] @
Ma odakle mi pare za S i registraciju :) nego mi se ovaj svideo samo sa 2.0 dizelom.
Mada i rover 75 je po meni lep autic :) Sta predlazete za 5-6000e?(ubiste mi zelju za jag:D) [ Nocni @ 14.06.2012. 16:14 ] @
Jaguara S-type kojeg ti predlazu zaboravi, to je najgori jaguar ikad napravljen... Skoro da nema ni jedan da mu nije crkao automatski menjac... Previse je toga loseg na tom autu da bi se nabrajalo, lakse je nabrojati ono sto je dobro... dobar mu je izgled, ima dosta dobra vozna svojstva dok je ispravan i dobri su na zadnjim verzijama dizel motori... ostalo je nula!
Rovera 75 zovu glumac jer glumi upravo gore pomenutog jaguara X_type... To je lijep auto i to mu se ne moze osporiti kako spoljasnjost tako i unutrasnjost... Ima narocito dobru upravljivost i drzanje na putu... Ima ih sa hondinim benzinskim motorom i klasicnim menjacem koji je ponajbolji, dizel je iz bmw-a 320d a onaj benzinac 2.5 odma zaboravi jer je to najgori motor, svaki je crkao i to zajedno sa automatskim menjacem... tako da njih i nema prakticno ispravnih... Ima jos problema sa roverom 75... crkava mu centrala abs-a, tacnije, ulazi kapilarna voda u nju na svim verzijama... Onda su tu problemi sa airbegom crkavanje centrale iz cista mira i sporna kompletna instalacija airbega... Vecina tih dizela ima problem i sa sklopom ventilatora za hladjenje rashladne tecnosti... tesko da ima neki koji to nije mijenjao i relativno je skup... To je ono cega sam se sjetio na brzinu ali ima jos niz sitnih boljki [ Zarko Silic @ 14.06.2012. 16:30 ] @
Ajoooj, pa ti si gori od Jeremy Clarksona.
Ako tako nastavis, jedino ce jos pneumatici ostati sto valja na njemu. [ Nocni @ 14.06.2012. 16:42 ] @
Ma jeste nezgodno kad za hebeni ventilator sa elektronikom moras da das 500 € a drugim ljudima to traje dok traje auto... Problem je jos kad se desi taj kvar vozac mora da bude priseban i ugasi auto jer je "BMW-ovska" kazaljka za vrlo kratko vrijeme kod rovera na polovini i onda kad se desi problem ona dugo ostaje na polovini varajuci vozaca... neposredno prije kuvanja ce na brzinu krenuti prema crvenom polju i vozac mora bas tada da reaguje... ako ovo preskoci da vidi onda je otisla glava motora sto im se veoma cesto desava... U sistemu mora uvijek da bude antifriz jer ima drugaciju tacku kljucanja od vode... na benzinskim verzijama oce dihtung glave da pukne ako je voda u sistemu cak i kad je ispravan ventilator... Nasi ljudi su nemarni i ljeti ce dosuti obicnu vodu sto jedino majstorima odgovara... Ovo vazi za mnoga nova auta sa visokom radnom temperaturom a ne samo za rovera... [ boyan3001 @ 14.06.2012. 16:43 ] @
Citat: Java Beograd: Onaj sa linka ima ugrađen plin ! Plin u Jaguara, da bi bio manji izdatak za gorivo ? Jbt, šta je sledeće ? Plin u Maserartija, Ferarija i Rojsa ? Ja mislim da je daleko seljackija fora kupovati sto skuplji i veci auto koji jezivo mnogo trosi, da bi se covek pokazao koliko ima love. [ inobradovic @ 04.05.2013. 10:55 ] @
sta mislite o x-type ali sa 3.0 benz motorom ?
[ ventura @ 04.05.2013. 11:12 ] @
Citat: inobradovic: sta mislite o x-type ali sa 3.0 benz motorom ? Kršina za sirotinju koja hoće da se pokaže kako ima love... [ inobradovic @ 04.05.2013. 11:20 ] @
znaci nemas lepo misljenje o njemu, iz kog razloga ?
[ ventura @ 04.05.2013. 11:23 ] @
Da li postoji osoba na ovom svetu koja može da ima lepo mišljenje o S i X typeu?
[ inobradovic @ 04.05.2013. 11:27 ] @
ja taj auto nikad nisam imao i vozi i imam lepo misljenje o njemu.
ti nemas, zato pitam iz kog razloga ? budi konkretan da ne gusimo temu bezveze [ ventura @ 04.05.2013. 11:32 ] @
Imao sam drugara koji je vozio par godina taj S-Type... To je takva kanta od auta da je to strašno, kad bi hteo da neki 5-10 godina star održavaš u ispravnom stanju, cenim da bi godišnje na servis morao da trošiš bar jedno 10-15 hiljada evra... Na kraju nisam siguran da li je taj moj drugar "Jaguara" uspeo da proda ili ga je poklonio nekome...
[ Nebojsa Milanovic @ 04.05.2013. 12:57 ] @
Daj malo više detalja u čemu je taj auto krš u odnosu na Audi A4 recimo (osim veličine). Jedan lik iz okoline se ponosi sa XF i nikako da ga pitam koje je godište, kako je zadovoljan, itd...
[ bakara @ 04.05.2013. 13:25 ] @
^^ bas tako.
Tesko da je taj auto krs. OK, stoji da je mozda nemoguc za preprodaju i skup za odrzavanje, ali krs za sirotinju? [ vladd @ 04.05.2013. 13:39 ] @
Ma da, auto za sirotinju koja zivi u neokrecenim kucama na periferiji...
http://www.youtube.com/watch?v=17bTlQ3571Q Poz [ inobradovic @ 04.05.2013. 13:41 ] @
ja slicno mislim, mislim da je auto ko i drugi ne pricamo o preprodaji, nego da li ima nekih skrivenih mana, pricao sam sa jednim serviserim kaze samo da im je jedino slabiji malo zadnji trap da tu ima malo ulaganja i da je sve ostalo ok i normalno,jedino pravi probleme ako se ugradjuje plin ali ako se vozi normalno na benz da nema neki problema.
[ ventura @ 04.05.2013. 14:12 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Daj malo više detalja u čemu je taj auto krš u odnosu na Audi A4 recimo (osim veličine). Jedan lik iz okoline se ponosi sa XF i nikako da ga pitam koje je godište, kako je zadovoljan, itd... To nisu detalji, ceo automobil je smeće. Trap se raspao, motor polu živ, enterijer raspadnut, pola elektronike ne funkcioniše... Šta misliš zbog čega su X/S type kao polovnjaci jeftiniji od tog A4, iako je novi X-Type 30% a S-Type 100% skupli od tog istog A4? Pa čak je i gomila polovnjaka jeftinija od A4 skuplja nego polovan X/S type. I druga vrlo bitna stvar, jaguar XF i jaguar X-Type su totalno dva različita automobila. Cela ta priča sa Jaguarom X/S je kao kad seljaci uzmu Mercedes/Audi/BMW/Porsche polovnjak sa većom kubikažom od olimpijskog bazena, jer su kao "jeftini", pa onda nemaju ni za gorivo da ga izvezu iz dvorišta... Zamisli dovezeš u selo Jaguar, a ono sve komšije pocrkaju od zavisti jer si uspeo u životu.. A to što ti prednji desni točak lupa gore nego na konskim kolima i što ti ne radi 5 cilindara u motoru, koga to zanima, bitno je da u saobraćajnoj piše Jaguar! Baci pogled samo na ovaj forum.. Da se naježiš: http://www.cargurus.com/Cars/q.../Jaguar-X-Type-Questions-qt976 [Ovu poruku je menjao ventura dana 04.05.2013. u 15:26 GMT+1] [ bakara @ 04.05.2013. 15:04 ] @
Citat: ventura: Šta misliš zbog čega su X/S type kao polovnjaci jeftiniji od tog A4, iako je novi X-Type 30% a S-Type 100% skupli od tog istog A4? Pa čak je i gomila polovnjaka jeftinija od A4 skuplja nego polovan X/S type. Zato sto je velika kubikaza, skupo odrzavanje, nemogucnost dalje prodaje itd...? Uvek je kod polovnjaka veliki pad cene za veliki skupi auto u odnosu na manje i skromnije, jos kad uzmes u obzir popularnost brenda na lokalnom nivou... [ vladd @ 04.05.2013. 16:11 ] @
Ja se otprilike slazem sa venturom, sto se tice mentaliteta. I kada se kupuje Jaguar X i kada se kupuju A4, M3..C..
Kupe, pa "nemaju para" za odrzavanje, premoscuju senzore, i sve u nadi da ce "ustedeti" na parama a "zaraditi" na imidzu ili pri daljnjoj "uvali"..nekom nesrecniku.. Poz [ inobradovic @ 04.05.2013. 16:57 ] @
i sad procitajte sve gore sto je pisano i sve se svodi na NISTA pametno receno, jedan o imidzu jedan o bazenu treci o neokrecenim kucama...
[ milosbeo @ 04.05.2013. 17:57 ] @
Rodjak koji zivu u Svedskoj, vozi X-Type R (v8 supercharged) 400ks. Brutalan auto. Bar ono koliko sam se provozao par dana. Za nase uslove nije, posto nemas gde da sipas kvalitetan benzin.
[ vladd @ 04.05.2013. 18:29 ] @
Citat: inobradovic: i sad procitajte sve gore sto je pisano i sve se svodi na NISTA pametno receno, jedan o imidzu jedan o bazenu treci o neokrecenim kucama... Malo da razvijemo diskusiju, izokola.. Kratko receno..NIJE ZA NAS...koliko god da je dobar ili nesimpatican... Poz [ inobradovic @ 04.05.2013. 19:36 ] @
to sto kazes nije za nas nisu u pravu jer mi nismo isti,svako je na svoj nacin, i diskusiju treba da vodimo u smislu auta a ne ko koliko ima mogucnosti.
[ cika dacha @ 04.05.2013. 20:07 ] @
milosbeo@ 15 godina sipam na nis pumpama i nikad nisam imao problema!!! tako da prica da kod nas nema dobrog goriva nije tacna!
a svaki auto koji ima preko 2,500cm3 a uzimas polovan kod nas nije zahvalno! al da je jaguar krs e to stvarno nije tacno! druga je stvar dal se isprati tako nesto polovno kupovati! http://www.polovniautomobili.c...ype_20_d/?prikaz=utisci-vozaca [ vladd @ 04.05.2013. 23:23 ] @
Citat: inobradovic: to sto kazes nije za nas nisu u pravu jer mi nismo isti,svako je na svoj nacin, i diskusiju treba da vodimo u smislu auta a ne ko koliko ima mogucnosti. Uopste nije poenta u NAMA, vec u ambijentu. Kada nemas nista kvalitetno od resursa za to vozilo, potpuno su irelevantne licne sposobnosti. Poz Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|