[ axone @ 19.06.2012. 21:55 ] @
Vec par puta u poslednjih nedelju dana mi se desilo da prilikom prvog paljenja auto samo vergla i to onako
lepo kao da je zvuk snimljen na kasetu:)
Deluje kao da nema nameru da se upali.

Ja provalim posle sekund-dva da to nije to i brzo vratim kljuc. Sledece paljenje je normalno-uspesno.
Desilo mi se i danas pri zagrejanom motoru, tako da nije samo kod hladnog starta.
Zimus je palio bez vecih porblema, ponekad uz sekund-dva duze verglanje.

Uskoro, za koji mesec bi trebalo da radim mali servis- blizi se 10kkm.

Sta moze da bude uzrok ovoga i na sta bi trebalo da obratim paznju?
[ Nocni @ 19.06.2012. 22:05 ] @
To ti je vjerovatno pocetak kvara ozloglasene lukas epik pumpe... pokvari se senzor pozicije rotora i prilicno je skupa popravka... bice to kao 5-6 malih servisa...

Fiat je u mnogome napredovao kada se oslobodio bosch pumpi na svojim dizel motorima... od nepouzdanih i kvarljivih su postali odlicni... Kod privrednog programa su imali dobru saradnju sa pezoom i citroenom... jedni su stavljali oznake hdi a drugi jtd ali su to bili isti motori...
[ axone @ 20.06.2012. 15:00 ] @
Hvala na brzom odgovoru.

Mislim da je realtivno nedavno remontovana ta pumpa, ne znam tacno, tad je auto bio kod ćaleta i on se bavio njime.
Koliko može da potraje efekat remonta ili tu nema pravila?

Ukoliko je pumpa, šta očekivati od daljlih simptoma?
Krajnji rezultat - nemogućnost paljenja ili oštećenje nekog drugog dela/mehanizma?
[ Nocni @ 20.06.2012. 18:08 ] @
Krajnji rezultat je da ce se ponasati sve gore i gore pa ce na kraju morati to da se radi...
Moze tu da se stavi i obicna pumpa onaj stariji tip od nekog brava... auto ce malo izgubiti na snazi a jos ostaje i motorni comp. koji bi se u tom slucaju mogao izvaditi jer je nepotreban...
Najgora varijanta je nabavka iste takve lucas epic polovne pumpe jer ih je vecina u problemu.
Najbolja varijanta, barem iz mog ugla, je prodaja tog auta odma sad bez ikakvih ulaganja.
[ axone @ 28.06.2012. 22:42 ] @
Problem je bio u senzoru broja okretaj(RPM sensor) - videli na examiner-u.
Zamenjeno i sad sljaka, ali sad vec razmisljam o prodaji autica, jer
koliko sam cuo reparirana pumpa nece dugo da traje.
Uzeo bih nekog novijeg punta sa 5 vrata, benzinca, verovatno onaj klasicni motor - 1.2
[ Milojkovic @ 02.07.2012. 17:44 ] @
Moja preporuka je 1.2 16 v ide kao zvrk a nije preterano zedan niti komplikovan.
[ Markoxxx @ 03.07.2012. 00:31 ] @
Ako se vozi penzionerski nije mnogo zedan, ako se malo opustis sa gasom, moze lepo da potegne ;)
[ axone @ 05.07.2012. 12:09 ] @
Nisam video taj motor u kod novijih polovnjaka(punto, >2005) u oglasima?!?
Jel to bila neka ogranicena serija ?