[ TeslaElectronic @ 24.06.2012. 08:59 ] @
| Imam jedno pitanje,gde se nalazi izlaz za diagnostiku kod škode felicie,moj ćale ih odvezo kod majstora na diagnostiku ali oni nisu mogli da nađu kompjuter. Kupljena je polovna pre tri godine, da li je moguće da se skine kompjuter i preveže cela instalacija uopšte,nadam se da nije tako. |
[ Zarko Silic @ 24.06.2012. 10:00 ] @
Jako je dobro sto si napisao o kom modelu je rec. Lepo je i to sto si precizno naglasio godiste automobila i tip mptora pa je nama sada vrlo jednostavno da ti kazemo gde je komputer kod te Felicije.
Citat: TeslaElectronic: moj ćale ih odvezo kod majstora na diagnostiku ali oni nisu mogli da nađu kompjuter
Sto god ranije promenite takvog majstora, bice vam lakse u zivotu.
[ Nocni @ 24.06.2012. 10:22 ] @
E mozes misliti kako ce uraditi dijagnostiku kad ne moze da nadje prikljucak...
Prikljucak za dijagnostiku se nalazi na desnoj strani ispred suvozaca tu gsje je ladica na sredini... na istoj strani je, kako ti rece i "kompjuter od vozila" ali nema nikakve potrebe to javljati tom "majstoru"... mi smo ovo napisali samo zbog foruma da ne ostane ne odgovoreno...
[ Boris Tadić @ 24.06.2012. 10:22 ] @
Felicia ima komodor64.
[ TeslaElectronic @ 24.06.2012. 11:34 ] @
Hvala vam puno, i da promeniću majstora
[ vidan kv @ 24.06.2012. 11:58 ] @
....pogrešio si...ima Pecom 32
[ codeNO @ 25.06.2012. 09:48 ] @
Ja sam mogao da se kladim da taj model iz devedesetih i nema kompjuter? Mozda jedino dizel?
[ Nocni @ 25.06.2012. 10:13 ] @
Ima comp. cak i onaj najgori 1.3 i nalazi se upravo tu ispod škafa nedaleko od prikljucka za diagnostiku...
[ pajapop @ 01.07.2012. 08:32 ] @
Jak majstor, ako on ne zna da li taj model uopste ima mogucnost za dijagnostikovanje.
[ bakara @ 01.07.2012. 10:40 ] @
Citat: Nocni: Ima comp. cak i onaj najgori 1.3 i nalazi se upravo tu ispod škafa nedaleko od prikljucka za diagnostiku...
Ja sam feliciu kupio novu 1997 i sest godina je servisirana u ovlascenim servisima i nikad niko nije ni pomenuo dijagnostiku niti sam ikada video da je tako nesto radjeno na nekoj feliciji.
[ Nocni @ 01.07.2012. 21:42 ] @
To što ti nisi nikada vidio da se priključuje na dijagnostiku ne znači ništa. Vidio bi da je bilo potrebe za tim, da si npr. izgubio kodirane ključeve ili da nisu mogli da lociraju neki kvar... Spajao sam te stare škode na dijagnostiku više puta a pogotovo jednu koja se do prije par godina vozila na brdskim trkama...
[ bakara @ 01.07.2012. 22:22 ] @
Eto, covek svaki dan nauci nesto novo
[ Zarko Silic @ 01.07.2012. 22:59 ] @
Citat: Nocni: Ima comp. cak i onaj najgori 1.3 i nalazi se upravo tu ispod škafa nedaleko od prikljucka za diagnostiku...
Da li si siguran da svaki 1.3 morot u Feliciji ima ECU i dijagnosticki port koji komunicira sa tim "komputerom"?
U Felicije su se uradjivali i stari OHV motori iz 1985. godine sa Pierburg karburatorom i obicnim tranzistorskim TSZ paljenjem:
Motor nosi fabricki kod 135 i ugradjivan je sve do 2001. godine.
[ Nocni @ 01.07.2012. 23:14 ] @
Koju god sam ja spajao imala je simens simos comp... Moguce je da postoji i bez mada ta su auta neka '95 godina i tada je vec u svakom trebao biti katalizator... gdje je kat tu je i sonda a sonda nekome treba da javlja podatke a treba upravljati i sa elektricnom diznom... Ova koja se pominje je '97 godina i mislim da 100% ima comp. Skoda je vec uveliko bila pod vw-om a oni su ugradjivali comp jos prije golfa 3... Cak i one dizelke sa obicnom lukas pumpom su imale kodirane kljuceve, eksterni imobilajzer koji je prekidao diznu i naravno diagnosticki prikljucak.
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 02.07.2012. u 00:27 GMT+1]
[ bakara @ 02.07.2012. 09:39 ] @
Citat: Zarko Silic:
Motor nosi fabricki kod 135 i ugradjivan je sve do 2001. godine.
To je motor iz skode favorit 135 s pocetka 90tih.
[ Nocni @ 02.07.2012. 11:41 ] @
Čak je dosta i tih još starijih škoda favorit imalo kompjuter... nalazio se u motornom prostoru...
Priključak za dijagnostiku se nalazio malo desno od akumulatora odma pored šolje amortizera...
Druga je stvar što to nije niko ni koristio prilikom popravki jer se moglo lako otkriti šta je pokvareno i bez dijagnostike... Imali su i golfovi dvojke prikljucke za dijagnostiku tamo ispod one gume na menjaču pa i oni stari pasati prije '90 godine itd...
Prvi priključci su se pojavili kod mercedesa naravno... Ja sam nekada imao mercedesa 1980 godiste i imao je recimo ABS...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 02.07.2012. u 12:51 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 02.07.2012. 11:42 ] @
@bakara
Jeste, ali ga ima i u Felicijama samo ne znam da li svaki ima lambda sondu kao sto kaze Nocni. Mislim da postoje verzije koje nemaju tu sondu, mada imaju nekakav katalizator i te verzije nemaju ni ECU ni dijagnosticki port.
P.S.
to je Nocni MFI 1.3 sa Simosom. Ta verzija ima i regularni katalizator i sondu. Motor nosi oznaku 135M.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|