[ npnetwork @ 24.06.2012. 23:03 ] @
Passat b5 1997 110konja tdi
automatski menjac

Problem je u tome sto ima jedino trecu brzinu. Krece trecom i ne salta posle trece. Na dijagnostici prijavio gresku Gearbox speed sensor fault ili tako nesto...
Ako se ubaci u prvu rucno onda ima prvu, ako se prebaci rucno u drugu prebaci i on takodje kada se stavi u trecu prebaci i u trecu ali kad je u D ne salta dalje. Zamenjen taj senzor, obrisana greska i sinoc je radio bez problema. Medjutim danas kad sam seo opet isti problem. Sta bi to moglo biti? Da nije neki prekid u zicama koje dolaze do tog senzora? Gledao sam taj kabal ulazi u kabinu sa donje strane ali ne znam gde ide tacno.

Pomoc ako moze.

Pozz
[ Nocni @ 24.06.2012. 23:28 ] @
Moze pomoc naravno samo ne znam sta ocekujes da ti se kaze? Cime se ti bavis? Jesi li ti majstor za automatske menjace? Mislis li da ces gledanjem kablova da popravis taj menjac? Meni izgleda da se ti bavis nekim gradjevinskim radovima ili centralnim grijanjem... Otkud ti ideja da mijenjas senzore na automatskom menjacu?
Imas vjerovatno mehanicki kvar i popravka ce sa skidanjem menjaca kostati orjentaciono od 1.000 do 1.500 €. Ali prvo treba uraditi dijagnostiku koja ne kosta puno... 50 eura. Valjda si bio spreman na tako nesto kad si kupio 15 godina starog automatika...
[ npnetwork @ 24.06.2012. 23:52 ] @
Citat:
Nocni: Moze pomoc naravno samo ne znam sta ocekujes da ti se kaze? Cime se ti bavis? Jesi li ti majstor za automatske menjace? Mislis li da ces gledanjem kablova da popravis taj menjac? Meni izgleda da se ti bavis nekim gradjevinskim radovima ili centralnim grijanjem... Otkud ti ideja da mijenjas senzore na automatskom menjacu?
Imas vjerovatno mehanicki kvar i popravka ce sa skidanjem menjaca kostati orjentaciono od 1.000 do 1.500 €. Ali prvo treba uraditi dijagnostiku koja ne kosta puno... 50 eura. Valjda si bio spreman na tako nesto kad si kupio 15 godina starog automatika...



Jedna od delatnosti kojim se bavim je i gradjevinarstvo. Ne bavim se mehanikom ali sam se do pre nekoliko godina bavio prodajom autodijagnostickih uredjaja.
Verovatno nisi procitao pazljivo moj post gde stoji koju je gresku prijavio na dijagnostici. A i nigde ne pise da sam kupio 15 godina starog automatika, naime kupio sam novog automatika pre 15 godina.

Sto se tice kablova i prekida to mi je reklo nekoliko njih koje sam zvao, da je moguce da je i to u pitanju...
[ Zarko Silic @ 25.06.2012. 01:27 ] @
Ako ne resis problem "gledanjem" uvek postoji servis Zedi u Beceju koji ove menjace (i ne samo ove) drzi u malom prstu.
[ Nocni @ 25.06.2012. 07:37 ] @
Citat:
npnetwork: Jedna od delatnosti kojim se bavim je i gradjevinarstvo. Ne bavim se mehanikom ali sam se do pre nekoliko godina bavio prodajom autodijagnostickih uredjaja.
Verovatno nisi procitao pazljivo moj post gde stoji koju je gresku prijavio na dijagnostici. A i nigde ne pise da sam kupio 15 godina starog automatika, naime kupio sam novog automatika pre 15 godina.

Sto se tice kablova i prekida to mi je reklo nekoliko njih koje sam zvao, da je moguce da je i to u pitanju...


Ti si se nešto naljutio zbog ovog mog posta... umjesto da se zahvalis na pomoći... Nisi naveo koja je greška u pitanju jer nisi mogao da se sjetis a dijagnostikovanje kvara automatskog menjača se ne radi samo čitanjem grešaka...
Tebi je izgleda skupo da platiš o dijagnostiku kvara pedesetak eura... treba mjeriti pritiske, treba ispitati desetak drugih stvari i raditi jedno sat vremena oko toga...
Nema potrebe da se nalazis uvrijedjen ali prodaja dijagnostickih uredjaja nema nikakve veze sa popravkama automatskog menjača...
Ti voziš 15 godina starog automatika i svejedno je kad si ga kupio, bitniji podatak bi bila kilometraza ali najvažnije je pravilno redovno održavanje... normalni su kvarovi posle 15g... i na klasičnom menjacu je običan set kvacila sa plivajucim zamajcem skup a kamoli zahvati na automatiku kod kojeg je samo ulje i filter nekoliko stotki.


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 25.06.2012. u 08:55 GMT+1]
[ npnetwork @ 25.06.2012. 08:38 ] @
Citat:
Zarko Silic: Ako ne resis problem "gledanjem" uvek postoji servis Zedi u Beceju koji ove menjace (i ne samo ove) drzi u malom prstu.


Zarko njih i jesam kontaktirao.

[quote]Nocni: Ti si se nešto naljutio zbog ovog mog posta... umjesto da se zahvalis na pomoći... Nisi naveo koja je greška u pitanju jer nisi mogao da se sjetis a dijagnostikovanje kvara automatskog menjača se ne radi samo čitanjem grešaka...
Tebi je izgleda skupo da platiš o dijagnostiku kvara pedesetak eura... treba mjeriti pritiske, treba ispitati desetak drugih stvari i raditi jedno sat vremena oko toga...
Nema potrebe da se nalazis uvrijedjen ali prodaja dijagnostickih uredjaja nema nikakve veze sa popravkama automatskog menjača...
Ti voziš 15 godina starog automatika i svejedno je kad si ga kupio, bitniji podatak bi bila kilometraza ali najvažnije je pravilno redovno održavanje... normalni su kvarovi posle 15g... i na klasičnom menjacu je običan set kvacila sa plivajucim zamajcem skup a kamoli zahvati na automatiku kod kojeg je samo ulje i filter nekoliko stotki.


Nisam se niti naljutio niti uvredio, ne vidim zasto bi. Ta dijagnostika nije skupa ali necu popravljati menjac i dati za to oko 1000-1500 evra, zasto bi. Nacicu manuelni i ugradicu. Nego uvek hocu da znam sta je i da li mogu sam da resim. Sto se tice kilometraze 350K.

Pozdrav
[ Zarko Silic @ 25.06.2012. 17:50 ] @
Citat:
npnetwork:Sto se tice kilometraze 350K.


To je ok kilometraza za jedan automatski menjac mada sam vidjao i dvostruko vece, ali sa maksimalnim odrzavanjem u ciju isplativost nisam bas siguran. Mozda je jeftinije svakih 350k uraditi veliki remont.