[ smradinjo @ 29.06.2012. 17:17 ] @
Golf 2 benzin,plin 1,6 1885 god,bio sam kod majstora za plin nastelovao mi je najveci moguci ler gas na isparivacu i reko mi je da dostelujem(povecam)ler gas na karburatoru,kako to da uradim?gde se to nalazi? kako?ste sve>posto se slabo razumem? hvala unapred


[Ovu poruku je menjao vladd dana 29.06.2012. u 19:54 GMT+1]
[ vidan kv @ 29.06.2012. 20:13 ] @
..........teško da ćeš to moći sam da odradiš.taj karb(Pierburg 2E) ima vakumsku regulaciju ler gasa.Ono što možeš sam da uradiš je da pregledaš sva vakuum creva....pozzz!
[ edi maj @ 29.06.2012. 22:31 ] @
Ako su vakuum crijeva u redu, ler gas se šteluje na sljedeći način:
Osnovu za štelovanje čini vijak označen strelicom s brojem 2 na slici "2e2-1", ključ 13. Na ovoj slici se čini da je to jednostavno, ali u stvarnosti se on nalazi sa zadnje lijeve strane karburatora i vrlo je malo prostora za prići mu, preporučuje se lijevom rukom. Okretanjem na jednu ili drugu stranu povećava se ili smanjuje ler gas. Međutim dobro bi bilo odraditi još neke stvari prije toga. U toj priči bitan je i element koji je na pomenutoj slici označen strelicom A, kome se prelilazi kada se skine kutija zračnog filtera. Vijkom u šupljini se šteluje koncentracija CO u izduvnim gasovima što naravno utiče i na ler gas, ali bolje je to za sada ne dirati. Ono što se preporučuje jeste skinuti taj dio (mali vijak sa strane) i provjeriti da li je začepljena uska uzdužna rupa označena strelicom 1 (slika 2e2-2). Ako jeste, probati očistiti sa WD40, bez oštrih predmeta da se rupa ne proširi.
Dakle predlaže se sljedeći redoslijed:
1. Skinuti kutiju zračnog filtera
2. Skinuti dio A i očistiti rupu 1
3. Vratiti dio A i kućište zračnog filtera
4. Pokušati pomoću vijka 2 podesiti ler gas
5. Ako ne ide, kombinacijom vijaka A i vijka 2 podesiti ler gas, po mogućnosti sa analizatorom gasova, a ako ga nema, vijak A se zavrće/odvrće dok se ne dobije najbolji rad motora a onda se vijkom 2 podesi na željeni broj obrtaja (kod EZ motora 900-1000 obr/min). Kada je kutija filtera postavljena na karburator vijku A se prilazi kroz rupu koja je začepljena gumenim čepom na kutiji filtera (slika 2e2-3).

[ veselinovic @ 30.06.2012. 08:16 ] @
Cek malo,
ne diraj nista na karburatoru dok nam ne das podatak o ler gasu na benzinu.
Ako je na benzinu dobar ler gas ne diraj karburator nego gasni uredjaj.
Ima nacina, samo daj malo vise podataka -
ler gas na benzinu
potrosnju benzina i gasa
subjektivni ( ili jos bolje objektivni) osjecaj snage na benz/gas
jel mjesac ili busen karb
stanje filtera vazduha
i sve ostalo sto se mozes sjetiti
[ edi maj @ 30.06.2012. 09:32 ] @
Ništa se neće desiti ako rupicu 1 (bez skidanja) naprska sa WD40 ili kistom umočenim u nitro malo očisti, jer ako se začepi zna malo spustiti ler gas, dovoljno da motor radi nemirno. Pogotovo se začepi ako ne dihtuje dobro između kućišta dovoda zraka i karburatora.
[ pajapop @ 07.07.2012. 07:00 ] @

Ne mogu da vrujem da postoji takav "majstor", koji je svoju musteriju ostavio da se sam muci i doradjuje auto. To je on makar za toliko morao da ti uradi. Ako je sumnjao da postoji neki kvar na karburatoru trebao je da te uputi na krburator-servis. Ali koliko se ja razumem, za rad samog plinskog uredjaja, ispravnost karburatora i nije toliko bitna sem ako on nije totalno "unisten" jer se plin ubrizgava direktnu u grlo, a ne preko dizni i kanala kao kod benzina. Moj karburator je na primer rastelovan, ali ja ga koristim samo pri paljenju motora, tako da mi nije uopste bitan za voznju.