@CoyoteKG
Ako nisi primetio,covek je u poslednja 2-3 dana "oziveo" preko 20 tema.
U ovoj temi bi mogli da pokrenemo i pricu o teorijama zavere...
Sto se tice uvoza - uvozice se ono za sta se dobije dozvola nadleznih institucija.
( Kako ce se i kada ciji interesi tu uklopiti ostaje nam da vidimo )
Sto se tice standarda - ako vec zelis da ucestvujes,sto nisi napisao bar nesto o EURO standardima ?
Ekoloski standardi propisuju koliko izduvni gasovi mogu da sadrze stetnih cestica i koliki nivo buke smeju da proizvode odredjeni motori u odredjenim uslovima.
Na koji ce nacin proizvodjaci da zadovolje propisane norme to je veoma siroka tema.
Ako pomenemo gasove koji se koriste kao pogonsko gorivo i tu se prica siri,ali se opet svodi na necije finansijske interese.
Postoje alternativna goriva,ali dok ima nafte ona mora da se trosi.
Ako je za auto odradjena homologacija za npr. EURO 3 mozes raditi kakve god izmene hoces on se kod nas vodi kao EURO 3 - nema provere stvarnog ispunjavanja ekoloskih normi ( nisu uvedene EKO oznake i ne lepimo nalepnice sa oznakom eko grupe i prema tome placamo eko takse )
U vecini slucajeva se uvozi zestok krs i odma se vrse prve "ekoloske" intervencije - skida se katalizator
,eliminise se EGR ventil i izbacuje se DPF ( FAP ) filter,....