[ dimce12 @ 10.07.2012. 09:45 ] @
| Pozdrav svim clanovima . Imam 2 problema sa corollom 1.6 16w 91god . Auto je presao pravih 170000 hiljada ( prvi sam vlasnik ) . Prvi problem je u tome sto je pocela da pusi kad se zagreje pa sam vozio auto kod par majstora i kod jednog od njih sam zamenio gumice ventila , Kad sam otiso po auto auto drukcije radi cuje se klaparanje ventila kao da je dizel sto pre zamene nije se culo , Drugi problem je potrosnje goriva sa 7-8lit na 18-19lit , obicno ujutru kad upalim auto oseca se jak miris benzina oseca se i kad se zagreje samo manje jak miris . pa vas molim da mi kazete sta se desava i gde naj blize mogu da oteram auto posto sam iz Valjeva a nemam vise ni poverenja u lokalne majstore . U napred zahvalan Micko |
[ codeNO @ 10.07.2012. 10:42 ] @
Koji je tip motora? 4AF? Jel imas plin? Rastelovano ti je paljenje u svakom slucaju. A ostatak price je da mozda ti karike/dihtung odlaze. Da li ti trosi antifriz? Ulje? Majstora sto znam u bg koji samo radi e90 model vraca se tek u sept. Ali za savet mozes i u neki ovlasceni servis koji ti i ovako moraju reci sta ne valja pre bilo kakvog rada
[ pajapop @ 10.07.2012. 21:30 ] @
Prvi problem bas i nisi dobro opisao. ali posto ti je majstor menjao gumice pretpostavljam da si imao problem sa pojacanim izduvnim gasovima, kad se on odlucio bas na zamenu gumica. Ali meni se cini da se on olako odlucio na zamenu gumica, posto razlozi izlaska dima iz motora mogu biti razliciti. Naviscu ti nekoliko standardnih razloga za dimljenje iz motora; 1. Istroseni klipni prstenovi, 2. Ne znam dal ovaj tvoj model ima karburator al, ako ga ima onda moze da bude: neispravan uredjaj za pokretanje - cok, nepravilno podesen karburator, zaprljan karburator, prljav filter vazduha, visok pritisak u pumpi za gorivo, zapinjanje iglicastog ventila, Ako nema karburator - ubrizgavanje, onda moze biti: propustanje ubrizgivaca goriva, rastelovanost senzora protoka vazduha, zaprljanost filtera za vazduh. Zatim: 3. Zapusenost ili zaglavljenost ventila uredjaja za cirkulaciju benzinskih i uljnih isparenja ili je njihov cevovod zapusen ili propusta.
To su neki, moguci potencijalni razlozi koji su mogli da budu uzrok tvog prvog problema. E sad drugi problem, moze da proistekne iz ove neuspele intervencije. Stalno lupkanje obicno ukazuje na veliki zazor jednog ili vise ventila. To moze nastati usled nepravilnog podesavanja, zbog povecanja zazora ventila, istrosene klackalice, iskrivljene sipke podizaca, istrosenog podizaca ili kombinacijom ova dva. Neispravan hidraulicni podizac izaziva istu vrstu buke. Ako je menjao gumice, morao je da rastura glavu, da je nosi na obradu, i da se menjaju vodjice ventila i da se provere svi ventili, novi dihtung glave. MOzda nije dobro sklopio posle sve to. Na nekim kolima moguce je promeniti gumice bez skidanja glave, potiskivanjem ventila, al to je dundjerski posao, i to pravi majstor sebi ne dozvoljava. Jer kad se skine glava, vide se klipovi, i iskusan majstor po izgledu cela klipa moze da posumlja na razlog pod 1. i da ti odma predlozi generalnu popravku. Problem sa potrosnjom je u direktnoj vezi sa svim ovim sto sam naveo, ukoliko se ne radi o curenju koje bi verovatno morao da primetis, ali ipak pogledaj malo bolje. Sto se tice majstora, ako ti Beograd nije daleko, mogu ti preporuciti jedan servis za japanska i korejska vozila sa prodavnicom delova preko PP.
[ dimce12 @ 10.07.2012. 23:03 ] @
>
[ cozmo_im @ 11.07.2012. 09:34 ] @
Cini mi se da nije dobro uzupcen ili je poremeceno paljenje.
[ dimce12 @ 11.07.2012. 11:05 ] @
Prijatelji svestan sam i ja da auto moram da oteram u neki servis ili kod nekog proverenog majstora koi radi toyote pa vas molim da mi neko od vas preporuci ( ako moze i adresa od istog ) ,Veliko hvala .
[ pajapop @ 11.07.2012. 14:00 ] @
Uopste mi nije pala na pamet, takva prosta stvar. Najverovatnije je Cozmo u pravu, bice da nije dobro uzupcen posle te intervencije. To se lako razupci, mozda nije dobro odmerio repere ili se u toku rada malo pomerio. Skoro svaki motor moze da trpi 2 zuba gore dole, ali su "ventilska vremena" totalno poremecena. Najbolje je da pomoc potrazis u mesu stanovanja, bilo koji veci put do "boljeg" majstora moze ti doneti vise stete na motoru.
[ codeNO @ 11.07.2012. 19:32 ] @
Ma uopste nisam rekao da ti je rastelovano paljenje i uopste nisam rekao da ides u bilo koji ovlasceni servis za toyotu i pitas ljude da ti rese problem. Valjevo i nije tako daleko od Bg. Imas na netu spisak ovlascenik servisa. Ako hoces da ipak dolazis u Bg poslacu ti par ovlascenih servisa kod kojih da odes, jer majstor koga ja znam nije sada u Bg
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.