[ Nabukodonosor @ 10.07.2012. 12:51 ] @
Kao sto naslov kaze, koji auto je bolji da se kupi, ako se uzme u obzir troskovi voznje, odrzavanja, potencijalnih kvarova i slicno? Na benzinca bi se ugradio plin.
[ vaske2 @ 10.07.2012. 13:08 ] @
I jedan i drugi su odlični motori s tim što ako uzmeš dizela izbegavaš klasičan veliki servis jer ovaj motor ima dvoredni lanac a ne zupčasti kaiš koji ima benzinac.Problem je u tome što je Zafiru sa ovim dizel motorom i nekom iole pristojnom kilometražom,gotovo pa nemoguće pronaći. Posle velike predjene kilometraže ovaj motor kao i svaki drugi ima određenih problema kao što su:Boš pumpa,gumice na diznama,egr.,turbina,protokomer itd, itd...,tako da bih ja ipak preporučio ovog 1,8 benzinca u što boljem stanju možeš da ga nadješ.

Što se tiče ugradnje plina zaboravi na neki običan uredjaj od 300e pošto ćeš se posle ugradnje takvog više zadržavati kod majstora nego li uživati u vožnji svoga auta,moj predlog bi ipak i samo bio sekvent uredjaj koji trenutno jeste skuplji ali se u kasnijoj exploataciji daleko bolje pokazao na "eco tek" motorima.
[ Nabukodonosor @ 10.07.2012. 13:38 ] @
OK, hvala puno.
[ Sale67 @ 02.12.2012. 18:37 ] @
Imam isti problem samo što sam ja već kupio Zafiru 1,8 benzin 2001.godište, sa ugrađenim TNG lovato plinom. Posle nekih sitnih detonacija i nekontrolisanog dizanja broja okretaja motora na leru i do 4000, majstor je utvrdio kvar na kompjuteru (negde na motoru) koji je odmah i popravio (150e). Otkačio mi je gas i rekao da običan gas ne može na ovaj auto već mora sekvent, inače on ne garantuje da se kvar neće ponavljati stalno. Kaže da samo zavisi u kom delu grane se desi detonacija. Šta da radim i da li je to istina?
Kontaktirao sam firmu koja je ugradila plin i oni kažu da majstor "trabunja" i da su oni ugradili mnogo njih i niko se ne žali.
Hvala unapred i veliki pozdrav..