[ peromalosutra @ 19.07.2012. 17:48 ] @
Listam oglase i naidjem na sledeca dva interesantna primjerka:

http://www.pik.ba/artikal/3514...-benzin-2000-god-extra-stanje/
http://www.pik.ba/artikal/3718208/alfa-romeo-156-o/

Kod prvog je navodno sve ok, a kod drugog ne valja rucna kocnica i prednje gume. Ipak, ove cijene (oko 2500e) mi zvuce nerealno male, pogotovo sto isti modeli, doduse restyling i koju godinu mladji idu i za preko 6000e.

Meni se cijene cine nerealno male i pretpostavljam da imaju neke skrivene kvarove. Podrazumjevam da je kilometraza vracana. :)

Znam da je tesko govoriti napamet bez da se auto pogleda, ali kakvo je vase misljenje po ovom pitanju?
[ KrkaCiC @ 19.07.2012. 17:59 ] @
Pazi,verovatno si vec cuo ovo: Alfa se ili voli ili mrzi
Vrlo specificna marka. Ko je voli hvali na sve strane,a ko je ne voli bolje da ne znas
Bez sale sad,Alfama vrlo brzo pada cena,i uopste kao polovnjaci nisu na ceni,kao recimo neki nemac
Mnogo stvari utice na njen pad cena,skuplje odrzavanje itd 156 je malo specificniji auto,ne moze da ga odrzava i sredjuje svaki majstor,ima neke "zajebane" sklopove
Ova prva sa oglasa mi izgleda kao da je malo guzvana napred pa sredjivana,nekako je veliki zazor izmedju delova karoserije. Druga spolja izgleda lepse.
Najbolji odgovor bi dala detaljna provera u nekom servisu koji Alfe poznaje u sraf.
Sacekaj forumase koji voze Alfe ili su ih vozili pa ces uvideti neke stvari
PS ovo pisem kao laik,ne posedujem Alfu,ali je obozavam
[ cozmo_im @ 19.07.2012. 18:02 ] @
Moj kum je kupio 156 SW 2.0 JTS (karavan naravno), full oprema sa koznim sedistima, izaslo ga 4000 e auto, registracija, servis u ovlascenom servisu! Realnih 97.000km, proverena istorija, nigde pipnut auto, 2004. godiste.

Po koznim sedistima se vidi da je auto maltene nov, kao i po samom motoru i enterijeru (volan, sedista) a u servisu je sve iscitano. Proveren je i kod pouzdanog limara sto radi sa panterima i udesima, auto nema ni trunke falinke.

Auto radi i ide kao sat, utegnut, on je presao 3000km s njim, ulje ne trosi, 7,5 lit na otvorenom, 12 u gradu.
[ peromalosutra @ 19.07.2012. 18:10 ] @
Hehe, pa ja vec 5 godina vozim Alfu 146, 1.4TS. Auto je 2000-to godiste i prezadovoljan sam sa njim, redovno ga odrzavam i sve je ok, osim po jednom pitanju: lak je u (vizuelno) dosta losem stranju, na par mjesta je izgreban i postoji par tackastih udubljenja od kamenja. Takodje, boja na rubu krova se na jednom mjestu ljusti.

Zbog svega toga sam planirao da ulozim jedno 1500e u auto, da ga skroz prelakiram i vizuelno sredim, kao i da dotegnem jos par sitnica.. Medjutim vidim da za te pare (uz prodaju auta koji trenutno posjedujem) gotovo mogu da uzmem nesto jacu 156-cu slicnog godista ili cak godinu dana noviju, pa se sad malo dvoumim. Problem sa gubitkom vrijednosti polovne alfe mi je poznat, mislim da za svoj auto ne bih mogao da dobijem novca koliko sam ulozio samo u odrzavanje u prosle 3-4 godine. Pod uslovom da uopste mogu da ga prodam. :)

Svi me odgovaraju od lakiranja i kazu da se u auto ne isplati ulagati, a ja vise ni ne znam sta da radim. :)

[ sasa022 @ 19.07.2012. 19:25 ] @
@peromalosutra

Ponuda je velika,potraznja slaba pa to znatno obara cene.

Dodaj i "popularnost" nekih marki i "racunica" je jasna.
[ pajapop @ 19.07.2012. 19:33 ] @

Peromalosutra, na sajtu AMSS imas katalosku procenu vrednosti kola. Videces minimalnu i maksimalnu vrednost auta. Ta cena koju si napominjao ispada minimalna. E sad, zasto je to tako...? Prvo, mozda vlasnici hoce brzo da se rese kola, pre nego da ih prtodaju mesecima, a i opet da skidaju cenu. Drugo, mozda stvarno nije nesto u redu, al ako ih daju po tako niskoj ceni, opet imas rezervu sredstava za popravku. Najbolji je iskren razgovopr sa vlasnicima, na primer: "prijatelju, stvarno mi se svidja auto, uzecu ga al reci mi iskreno, dal ga nesto muci da znam, da me negde ne ostavi po ovim brdima i sl".
[ vaske2 @ 19.07.2012. 20:46 ] @
Dobar i održavan auto se ne prodaje za male pare čak ni danas u ova krizna vremena.Te priče tipa "hitno mi je za pare pa sam zato spustio cenu",su bile i ostale priče za malu decu,a i ona više ne veruju u njih jer...da je auto toliko dobar,a jeftin,kupio bi ga sigurno neko iz bliskog okruženja prodavaca.

Citat:
pajapop: Peromalosutra, na sajtu AMSS imas katalosku procenu vrednosti kola. Videces minimalnu i maksimalnu vrednost auta. Ta cena koju si napominjao ispada minimalna. E sad, zasto je to tako...? Prvo, mozda vlasnici hoce brzo da se rese kola, pre nego da ih prtodaju mesecima, a i opet da skidaju cenu. Drugo, mozda stvarno nije nesto u redu, al ako ih daju po tako niskoj ceni, opet imas rezervu sredstava za popravku. Najbolji je iskren razgovopr sa vlasnicima, na primer: "prijatelju, stvarno mi se svidja auto, uzecu ga al reci mi iskreno, dal ga nesto muci da znam, da me negde ne ostavi po ovim brdima i sl".


Što se tiče iskrenosti prodavaca,iskrenost je kod nas balkanaca odavno zaboravljena osobina,lično sam se u to više nago dovoljno puta uverio.
[ botr @ 19.07.2012. 20:55 ] @
Realna cena, na nasu radost! Alfu uglavnom kude oni koji je nisu vozili. Istina, ima ona nekih svojih bubica, ali daleko od toga da je to neki katastrofalno los auto koji se non-stop kvari.
Sitni kvarovi kod polovnih automobila uvek postoje, tako da to ne treba da te zabrinjava.
Kad kupujes auto ocekuj da ces morati da ulozis oko 500 evra, mada postepeno, dok otkrijes sve sto je problematicno i treba zameniti, nakupi se.
Posto vec imas Alfu pretpostavljam da ti je poznat problematicni termostat, i prednja ramena. Za cas od savrseno utegnutih pocinju da lupaju, kao i cuveni varijator, koji je problematican do 2003. godine, kada su uradjene neke dorade na samom varijatoru, kao i na bloku motora, na kome je ugradjen nepovratni ventil, tako da se prakticno varijator kod novijih modela izuzetno retko kvari, i kvar je mahom posledica loseg odrzavanja, tj. nerednovne zamene ulja.
[ DusanSukovic @ 19.07.2012. 21:27 ] @
Ma to je auto za pismene puteve, a ne za mrkonjiceve :)
[ komosarz @ 20.07.2012. 02:00 ] @
Vjerovo ili ne tako ti je.Kod nas se samo prodaju golfovi cetvorke i to strogo dizeli,a zasto,vjerovatno zato sto je danas Banjaluka punija seljaka nego ikada do sada.Pa zbog toga su podcijenjene druge marke,a posebno Talijanske.Sorry...
[ DusanSukovic @ 20.07.2012. 06:20 ] @
Citat:
komosarz:
Vjerovo ili ne tako ti je.Kod nas se samo prodaju golfovi cetvorke i to strogo dizeli,a zasto,vjerovatno zato sto je danas Banjaluka punija seljaka nego ikada do sada.Pa zbog toga su podcijenjene druge marke,a posebno Talijanske.Sorry...


Upamtili ljudi Golfa 2 :)
[ asus1 @ 17.01.2014. 10:07 ] @
Alfu seljaci NE VOZE!!!!
[ Zarko Silic @ 17.01.2014. 10:28 ] @
Naravno da ne voze.

Seljaci, ako se misli na zemljoradnike, svoj tesko zaradjeni dinar, gledaju da sto racionalnije potrose i kupiju samo 100% proverene stvari.

Potnasaju se potpuno razlicito od razmazenih klinaca kojima roditelji kupuju automobil.
[ Java Beograd @ 17.01.2014. 10:40 ] @
Postoji razllika:

1. Seljanin - osoba koja živi u manjim naseobinama - selima
2. Zemljoradnik/poljoprivrednik - osoba koja se bavi proizvodnjom hrane, često istovremeno i seljanin, ali ne uvek
3. Seljak - reč za opis osobe sa nedostatakom unutrašnje duhovnosti, niskim nivoom lične kulture i nedovoljnim kućnim vaspitanjem
4. Seljačina - isto kao i pod 3. uz naglašenu bahatost kojom pokušava prikriti potpuni nedostatak opšte kulture i kućnog vaspitanja
5. Ljakse - mladi, urbani seljačina


[ Zarko Silic @ 17.01.2014. 10:51 ] @
Svi sinonimi za "seljak" svom poreklu mogu da zahvale samo jednom izvoru nastalom u komunistickom drustvu kakvo je bilo i ovo nase. Nazalost, umesto pozitivne, sam pojam u jednom takvom nezdravom okruzenju, dobija negativnu konotaciju koja se i danas prenosi kao virus.
[ vladd @ 17.01.2014. 12:08 ] @
I uglavnom tehnicki neobrazovani, olako naseli na prazne price i laznu propagandu.
Sa jedne strane.
Sa druge, Alfa je zaista problematicna za ove nase "japanske" puteve..sa nazivom samajama...

A prost covek je navikao da se "plasi" trapa, kao "velikog zahvata" na kolima, a onda mu "njemac" iscedi svaki dinar na "sitnicama"(koje su proglasene za sitne, ali su po ceni teskasi), senzorima i potrosnom materijalu..

Pa "tesko" zaradjeni novac, krene "lakim putem" propagande u najbogatiju zemlju Evrope...
BTW, koji imaju strasno malu zaradu na superkvalitetnim kolima, i jedino sto valjda prodaju, jos uvek, zlatne zube jevreja, pa opstaju na auto marketu...
[ Cezar Corolla @ 17.01.2014. 17:46 ] @
Citat:
Java Beograd:
Postoji razllika:

1. Seljanin - osoba koja živi u manjim naseobinama - selima
2. Zemljoradnik/poljoprivrednik - osoba koja se bavi proizvodnjom hrane, često istovremeno i seljanin, ali ne uvek
3. Seljak - reč za opis osobe sa nedostatakom unutrašnje duhovnosti, niskim nivoom lične kulture i nedovoljnim kućnim vaspitanjem
4. Seljačina - isto kao i pod 3. uz naglašenu bahatost kojom pokušava prikriti potpuni nedostatak opšte kulture i kućnog vaspitanja
5. Ljakse - mladi, urbani seljačina




Ja bih ipak rekao da onaj pod 4 ne pokusava prikriti nista. Cak naprotiv. Trudi se da sto glasnije svima kaze da je on 4, a ne 3 ili 2 ili 1.
[ asus1 @ 23.01.2014. 09:06 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Naravno da ne voze.

Seljaci, ako se misli na zemljoradnike, svoj tesko zaradjeni dinar, gledaju da sto racionalnije potrose i kupiju samo 100% proverene stvari.

Potnasaju se potpuno razlicito od razmazenih klinaca kojima roditelji kupuju automobil.



Programeri, doktori, pekari,menadzeri... i ostali takodje vredni ljudi, isto tako gledaju da sto racionalnije kupuju i kupe 100% provereno i odlucuju se bas za Alfa-Romeo.

Vredni zemljoradnici, poljoprivrednici... u Italiji takodje.

Sta poljoprivrednici ovde kupuju i kome roditelji kupuju automobile, traktore i ostale stvari, to stvarno ne znam.

Seljaci su za mene u ovoj temi svi bezargumentovani alfo-pljuvaci.
[ Zarko Silic @ 23.01.2014. 09:41 ] @
Jedna od Fiatovih sestrinskih firmi je ove godine zakljucala svoju kapiju:


Citat:
Dobro pogledajte svaku Lanciju koja prođe pored vas jer ih uskoro nećete često gledati.

Pogotovo nakon što Fiat zauvijek ugasi ovaj legendarni brand koji je nekada žario i palio relijaškim natjecanjima širom zemaljske kugle. Fiat je navodno ove godine izgubio više od 5.2 milijarde kuna stoga nije ni čudno kako Talijani na sve načine pokušavaju popuniti rupe u proračunu koji nalikuje na švicarski sir. Najveća žrtva takvog stanja je Lancia kojoj prijeti gašenje nakon 107 godina postojanja.



http://www.automotoportal.hr/2012/11/03/fiat-gasi-lanciju/






Sledeca na listi za odstrel je Alfa. Verifikovani gubitas, ali jos jedno vreme na bajpasu.

Sigorno da nije bez razloga.



Sergio Marchionne umesto da proda Akfu, ako su tacne informacije da je postojao kupac, on gasi potencijalno isplativijeg proizvodjaca da bi Alfi produzio zivot?
Potpuno nejasno i glupo.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 23.01.2014. u 15:29 GMT+1]
[ Java Beograd @ 23.01.2014. 09:58 ] @
Ono što je Audi za VW to je Lancia za Fiat. Isti motori, iste "platforme", ali - malo luksuznije upakovano, više opreme, bolji materijali enterijera i slično.
Ako nisu u stanju da slede tu prostu logiku - neka zatvore.
[ deki111 @ 23.01.2014. 10:27 ] @
^
Automobile tipa Lybra, Thesis nemaju ni neki najveći proizvođači automobila drugih zemalja. Šteta je to što rade.

Dole je novija vest da će ograničiti proizvodnju na Ypsilon.
Citat:
Lancia will be reduced to derivatives of the Ypsilon minicar and become an Italy-only brand. Nearly 80 percent of Lancia's sales are in Italy, according to industry statistics, and the Ypsilon accounts for 74 percent of Lancia's volume, data from market researcher JATO Dynamics shows.


http://www.autonews.com/articl...-chrysler-merger#ixzz2rDODsXGR
[ Zarko Silic @ 23.01.2014. 10:39 ] @
Citat:
Java Beograd: Ono što je Audi za VW to je Lancia za Fiat. Isti motori, iste "platforme", ali - malo luksuznije upakovano, više opreme, bolji materijali enterijera i slično.
Ako nisu u stanju da slede tu prostu logiku - neka zatvore.



Moze se i tako reci. Fiat je, za razliku od nekih drugih proizvodjca koji "stvaraju" nove brendove, poznat po tome sto gasi svoje kao sto je ucinio i sa Autobjancijem, Inocentijem, Pegasom, Ceiranom i jos nekolicinom.

Valda su samo njima znani ovi potezi.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.01.2014. 10:42 ] @
Po meni Fiat i treba da pogasi sve što nije klasa Punto/500L i da se koncentriše na te niže klase u kojima je zaista dobar.

Rasplinjavanje na više strana i ulazak u klinč sa jačima od sebe u višim klasama vodi neizbežnom porazu na tim poljima.
[ Zarko Silic @ 23.01.2014. 10:46 ] @
Da, logika jeste ta, ali problem je u tome sto se danas na trzistu automobila ne moze opstati ako se svake najvise 3 godine ne izbacuje nov model i ako se ne raspolaze velikom paletom modela u ponudi.

Surova realnost.

Nejasno je kako ce sa Alfina ukupno dva modela uspeti da se odrze.

Servisna mreza im je blkjak i normalne servisere treba traziti mikroskopom. Poseduju neizlecive greske koje nemaju vremena da koriguju, itd.

Sasvim je logicno da su propali.
[ tdusko @ 23.01.2014. 10:51 ] @
Upravo je obrnuto od ovoga sto vi pricate. Ne mogu da nadjem sad taj clanak, ali bas pre neki dan je Markione pricao kako FIAT usmerava strategiju ka skupljim, luksuznijim I vecim automobilima jer je trziste malih i jeftinih prezasiceno I kako je margina premala za takve modele. Alfa je upravo ta koja treba da bude nosilac novog trenda u FIAT-u sa novim modelima koji bi trebali biti sa zadnjom vucom, nalik bmw-u 3/5 koji bi trebali da povuku posrnulog giganta.
[ Java Beograd @ 23.01.2014. 11:28 ] @
Nema segmenta tržišta koje nije prezasićeno. A istovremeno, u svakom segmentu ima prostora za nove modele. Tako je bilo i biće.

Kao, sad je teško "rvati se" sa VW UP, Polom, Pežoom 107, C1, C2, C3, ali kad uđe u segment velikih, skupih i luksuznih automobila udariće glavom u neprobojan zid: Mercedes + BMW + Lexus + ostali veeeliki igrači.

Po meni, kombinacija Fiat + Alfa + Lancia je mogla biti uspešna. Kao što rekoh, isti motori, možda malo drugačiji menjači, ista ili slična platforma ali Fiat miriše na "ekonomičnost", Alfa na "sport" i Lancia na "luksuz". U razumnim granicama, naravno. Nije Alfa Porše, niti je Lanča Leksus.
[ tdusko @ 23.01.2014. 11:36 ] @
Evo, nasao sam marchionne...
Citat:
In the mass market, Fiat will focus on developing models within the Panda and 500 families, and exit the low and medium segment of the market, Marchionne said. Lancia will become a brand for the Italian market only, he added.


o alfi...

Citat:
Marchionne is betting on the sporty Alfa brand because he believes it can deliver the global profile that the mass-market Fiat brand cannot and far greater sales volumes than top-end Maseratis, but the strategy has so far been met with skepticism.
[ KrkaCiC @ 23.01.2014. 11:57 ] @
Ja sam naklonjen "italijanima",mislim automobilima,ali iskreno,Fiat Freemont nikad ne bih razmatrao kad bih kupovao takvo vozilo,pa zato mislim da Fiat-u nije mesto u svim segmentima,pogotovo ne u SUV klasi,i da nema sta da trazi tu

A Alfu sigurno nece zatvoriti,jos dugo
[ Zarko Silic @ 23.01.2014. 12:42 ] @
Alfa je 2009. u Evropi prodala 110.000 vozila
2011. je to bilo 130.000
2012. svega 90.000 da bi
2013. to palo na 64.000 primeraka.

sa tendenciom rapidnog pada.

Kako ce opstati, to valda samo oni znaju.

Jos je zanimljivije pitanje, na koji nacin misle da konkurisu BMW-u i Mercedesu?
Sa cenom, ili?
[ tdusko @ 23.01.2014. 12:50 ] @
Ovo se svojevremeno sredinom prosle godine pojavilo u medijima:

Link

Ukratko, novi modeli, zadnja vuca, raskid sa svim sto ima asocijaciju na fiat, targetiranje BMW musterija.

Do 2016. cifra bi trebalo da stigne do 300k prodatih komada. S obzirom na ovo sto si ti postavio, oni bi trebalo u naredne 3 godine da ucetvorostruce prodaju. Mora se priznati da imaju entuzijazma na pretek
[ Java Beograd @ 23.01.2014. 14:09 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Alfa je 2009. u Evropi prodala 110.000 vozila
2011. je to bilo 130.000
2012. svega 90.000 da bi
2013. to palo na 64.000 primeraka.

sa tendenciom rapidnog pada.

Kako ce opstati, to valda samo oni znaju.

Jos je zanimljivije pitanje, na koji nacin misle da konkurisu BMW-u i Mercedesu?
Sa cenom, ili?
A šta je novo ponuđeno iz AR-a ? Ništa.
[ asus1 @ 23.01.2014. 14:14 ] @
Ja se takodje slazem da Fiat Freemont ne pripada SUV klasi ali toj klasi jos mnogi drugi brendovi ne pripadaju: BMW, Audi, Mercedes...
[ Zarko Silic @ 23.01.2014. 14:19 ] @
Citat:
Java Beograd:
A šta je novo ponuđeno iz AR-a ? Ništa.



Kako sta je novo? Ti kao da ne citac nas forum.

A najbolja kupovina u "C" segmentu?


Imaju 2 modela a racunaju na 300.000 godisnje. Jako zanimljiva racunica.
[ Java Beograd @ 23.01.2014. 14:38 ] @
Ne pratim tu temu, odavno me smorila.
Nisu valjda Mito i Đulijeta u C segmentu ?
[ Nemanja @ 23.01.2014. 14:42 ] @
Citat:
Java Beograd: Ne pratim tu temu, odavno me smorila.
A vec smo se i saglasili oko najbolje kupovine.
[ Java Beograd @ 23.01.2014. 15:01 ] @
Budimo realni. 147, 156 i 166 su bili pun pogodak u svoje vreme.
Malo kasnije - 159. Po dizajnu i danas se ljudi okreću, ali to je model iz 2005 ! Ej ! Devet godina.
Šta je naslednik 159 ? Ništa. Đulijeta jeste lepa, ali je van konteksta. A Mito je Fića.
[ vladd @ 23.01.2014. 15:33 ] @
Naslednik je Gulia, sport sedan, veca do Djuliete, ali je Markione trazio pogon pozadi, pa sada lupaju glavu kako da sto pre zavrse konstrukciju.
Tako da je 2015 ocekivana godina nastupa.
Nisu oni ko VW, pa da izbacuju felere, na ionako prezasiceno EU trziste.

Ko zeli da napravi prsaju, ide na daleki istok. U Evropi je tesko ostvariti i desetinu brojki iz Kine Indije, Indokine ili Rusije..
[ Zarko Silic @ 23.01.2014. 16:06 ] @
Ni Kina nije vise ono sto se misli da jeste.

I tamo su se kriterijumi poostrili, a proizvodjacima koji do sada nisu pustili korenje, pristup ce biti jako tezak. Imaju i oni svoje brendove koji funkcionisu po Mladjinim principima.
[ vladd @ 23.01.2014. 18:01 ] @
Sta god da bude, ili je vec, tamo je trziste, dve milijarde, sve bogatijih.

Dok su se u Eu ucaurili, i svako forsira svoje proizvode, stiteci se od komsija. I opakog uvoza. Jedna "pogibija", upliva jeftinih a dobrih vozila, im je dovoljna, da je ne ponove.
[ HoT_Steppa @ 24.01.2014. 16:00 ] @
Citat:
Java BeogradBudimo realni. 147, 156 i 166 su bili pun pogodak u svoje vreme.
Malo kasnije - 159.
Po dizajnu i danas se ljudi okreću, ali to je model iz 2005 ! Ej ! Devet godina.
Šta je naslednik 159 ? Ništa. Đulijeta jeste lepa, ali je van konteksta. A Mito je Fića.


Sad kao polovnjaci su jos bolji tj. najbolji izbor, treba samo nabosti dobre primerke.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.01.2014. 17:29 ] @
Dobro si rekao, treba.Ali profil korisnika alfe je isto sto i silovatelja bilo cega.CAK I PRVOG VLASNIKA!
[ Zarko Silic @ 24.01.2014. 17:35 ] @
Ne razlikuje se previse ni profil korisnika Volksvagena i BMWa.

Japanci su po tom pitanju ubedljivo najbolji.
[ Nemanja @ 24.01.2014. 19:13 ] @
Ne bih bas rekao ... To je slika iz ovog podneblja gde klinci kupuju alfe koje su vec krntije , i koje postaju jos vece krntije jer niko nema para ni da sipa pun rezervoar a ne da odrzava auto.

U SLO sam video oglas pre par godina za 159, od prvog vlasnika, auto kao nov, jos ovaj napisao da nije prana masinski vec samo rucno,,, i cena za 3 god star aut je bila 13.000 ili tako nesto... a nov je kostao 30.000. Tako nesto bih i ja kupio.

Silovanje nije voznja automobila brzo po autoputu, vec nebriga i javasluk.
[ botr @ 24.01.2014. 19:21 ] @
Silovanje je kad menjas brzine na 7000 rpm :)

Ja to nikad ne radim, moja Alfa nikada nije videla vise od 5k rpm, a i to se desilo mozda jednom, dvaput.
[ KrkaCiC @ 25.01.2014. 04:14 ] @
@botr jel si joj prvi,mislim vlasnik?
Ako nisi,isto je kao sa zenama

Inace,mislim da mnogo ise svoje automobile paze vw momci.
Znam nekoliko njih,nema divljanja,nagolg ubrzavanja...sve to da bi pri daljoj prodali dobili sto vecu cifru,a i da se hvale kako se ne kvari uopste Znam da njih nekoliko nije merilo
Znam samo jednog koji se suprotno ponasa prema svom pasatu TDI,vozi ga kao benzinca ali mu zato i trosi slicnije benzincu nego dizelasu

Prijatelj je prosle godine prodao svoju 147,2.0 benzin,presao je sa njom oko 350kkm za 10 god koliko je imao,za cifru od 2000e. Nikad ga nije ostavila na putu,imao je neke intervencije naravno,ali nista kao sto se prica o Alfama. Nije vozena penzionerski,cak stavise vise je vozena sportski,ali je zato odrzavana perfektno. Taj ko je kupio je vratio kilometrazu na onu omiljenu i zaradio A auto stvarno nije izgledao kao da je presao toliko

Alfa jeste dobra kupovina za novac koji vredi,ali tesko je naci dobru,a da joj prethodni vlasnici nisu testirali blokadu

[ botr @ 25.01.2014. 08:26 ] @
Nazalost nisam prvi vlasnik, ali je auto dosta dobro ocuvan. Kupio sam ga od prvog vlasnika, zena iz Bg, racuni, knjizice ........
[ vladd @ 25.01.2014. 09:14 ] @
Ni jedan korisnik ne ulaze vise od 50 evra pred prodaju. Najcesce na potrosni materijal ili kozmetiku.

Ako je i bilo nekih zamena delova, obicno su raubovani do prodaje, ako se nesto menja pred prodaju(pod moranjem), menja se polovnim delom.

Tako je bar na Balkanu, gde nema garancije na prodato vozilo.

Jako retki su korisnici, koji iz "normalnog" koriscenja vozila, jednostavno "prekidaju" vlasnistvo i odlucuju se za prodaju.

A losi putevi posebno pogadjaju alfu, a korisnici je najvise konzumiraju po principu sedi i gazi, sa jedne strane. Sa druge, servisiranje je tehnoloski nesto zahtevnije, ne dozvoljava improvizacije i zanemarivanja.

MAda ni sa ostalim vozilima servis nije brilijantan, evo npr, na NBGD i u Zemunu, nema mehanicara koji ima mast za 400-500C(niti je ima u prodaji, niti je trazena), a SVI kao "rade" kocnice...
[ botr @ 25.01.2014. 10:21 ] @
Trapovi su me sluzili oko 20k pre zamene. Bili su dosta dobri. Morao sam da menjam kvacilo i jos neke sitnice.
[ Zarko Silic @ 25.01.2014. 10:49 ] @
Nisu sporni pojedinacni primeri.

Sporno je ono sto cini statisticki prosek sa nekom razumnom devijaciom, a taj prosek nije naklonjen Alfama i to predstavlja glavni problem.

Niko ne spori da se za 13.000 eura ne moze kupiti dobra polovna Alfa. Pitanje je samo koliko njih su spremni platiti ovakav iznos za jedan polovnjak?

Problem je i taj sto se kriterijum za kupovinu Alfi, i ne samo Alfi, od strane trgovaca toliko povecao da je 500 eura postao nekakav standard u nabavci, pa umesto da takva vozila zavrsavaju pod presom, svoje utociste pronalaze u Srbiji.
[ botr @ 25.01.2014. 11:51 ] @
Ima i za malo manje para, nije dozvoljeno reklamiranje, pa necu spominjati ko uvozi kvalitetne Alfe, i ne samo Alfe, vec i ostale automobile. Dovoljno je pogledati cenu koja je 40-50% veca u odnosu na prosek oglasa.
[ Nemanja @ 25.01.2014. 11:54 ] @
Naravno, preprodavci tamo kupuju kvalitetne primerke, pa ih u Srbiji prodaju za manje para i sa manjom kilometrazom. Kvalitetni polovnjaci kostaju mnogo vise u zapadnoj Evropi nego sto su cene u Srbiji, a to sto su u Srbiji jeftini, uvezeni su jer se tamo nisu mogli prodati ni za mnogo manje para.
[ vladd @ 25.01.2014. 14:40 ] @
Nije toliki problem kakvi su kupljeni u inostranstvu, vec kako su pripremljeni za prodaju.
Poznato je da u auto industriji ne postoji "jeftino i dobro", vec manje skupo i manje lose.

Tako, da, s obzirom na nisku cenu rada, delove(nove, polovne, reciklirane ili kradene) sleduje servisiranje i priprema za prodaju. A zarada je pristojna.

Kod alfe nema puno alternativa, pa se prodaju nesredjene i jeftinije. A na Balkanu se forsiraju jednostavni trapovi, po mogucstvu za nosenje tereta.
S obzirom na brojna seoska domacinstva, platezna a tehnicki skromnih znanja, s obzirom na lose puteve, i nedostatak novca za jace masine(tipa kamioneta), alfa ispada kao "gradska smizla"...