|
[ CiM0beTa @ 19.07.2012. 21:15 ] @
| Primetio sam da se najmanje prodaju auto kojima se cena krece oko 1000 evra. Razumem da su to sve stari auti, ali nekako ljudi ako imaju love uvek ce kupiti nesto skuplje a ako nemaju onda ili krpe staro ili kupe nesto sto jeftinije od 400-500 evra samo da premoste neki period ili kao neko vozilo za "po sokacima" za svrckanje ili sta ja znam...za delove... Auto od 1000 evra se ne prodaju, dok auti od 500 evra idu kao alva...jel ima neko misljenje o tome? |
[ jnk @ 19.07.2012. 21:31 ] @
Ja prodado pre neki dan auto za iljadu evra sa 4 skoro nove gume, novim akumulatorom i urađenim velikim servisom, 1. vlasnik(doduše firma) prešao pravih 90,000 km 2004. godište. U pitanju je lada 111 1.5. Tako da može se nađe da valja al verovatno 1 u 50 ili 100.
[ Java Beograd @ 20.07.2012. 07:37 ] @
Citat: CiM0beTa:Primetio sam da se najmanje prodaju auto kojima se cena krece oko 1000 evra. Razumem da su to sve stari auti, ali nekako ljudi ako imaju love uvek ce kupiti nesto skuplje a ako nemaju onda ili krpe staro ili kupe nesto sto jeftinije od 400-500 evra samo da premoste neki period ili kao neko vozilo za "po sokacima" za svrckanje ili sta ja znam...za delove... Auto od 1000 evra se ne prodaju, dok auti od 500 evra idu kao alva...jel ima neko misljenje o tome?
Ta lepa i okrugla cena je najčešće proizvod vlažnih snova vlasnika starih automobila, u realno dobrom stanju. Dakle, godište iz 90-tih, uredno održavan, nikad udaran, limarija OK, trap "utegnut", ispravan, registrovan. Ali: nema klimu, nema elektropodizače, nema air-beg, nema servo, nema abs i td, i td. Realno, upotrebna vrednost na pristojnom nivou al' godište ga srozava. Vlasnik ga do juče vozio i zna da je to pouzdan auto, i nada se da će budući kupac "umeti da ceni kvalitet", ali džaba. Za porodični auto iz 90-tih, sa cenom na oglasima od 1.000 odmah se jave otkupljivači i ponude 500, da bi ga preprodali za oko 600-700. U početku to vlasnik glatko odbije, a onda kako vreme prolazi, i auto trune na parkingu polako počne da se predomišlja. Približavanje sledeće registracije je presudni momenat u prepolovnjavanju cene. Ako kojim slučajem istekne registracija, onda u oglasu stoji "neregistrovan" što cenu srozava na oko 20% - 30% od one lepe okrugle cifre.
[ CiM0beTa @ 20.07.2012. 08:26 ] @
baš sam na to mislio. Na internetu su napumpane cene takvih auta. Ne bih da sporim kvalitet, to je prica za sebe. Ali ocigledno da takvi auti vise po internetu godinama i ne prodaju se. Mozda se vlasnici samo hvale. Evo ja sam postavio jedan takav oglas, ali mi nude 60% te cene. mozda je to realnost?
[ etjen @ 20.07.2012. 09:02 ] @
ja iskreno mislim da ako je auto u dobrom stanju da će se prodati tih 40% skuplje u odnosu na konkurenciju.
Ti što vise dugo po oglasima su mahom krševi i zato i vise tako dugo.
Otiđi pogledaj jedan do dva pa ćeš videti da sam u pravu.
Malo je automobila tog godišta u prodaji koji su zaista korektni. Nema to veze sa ABS-om vazdušnim jestucima i slično...
[ Java Beograd @ 20.07.2012. 09:20 ] @
Naravno, postavlja se pitanje koliko vlasnik zaista želi da proda auto. Imaš ljude koji žele da auto bude u "pravim rukama" (emotivno vezivanje za stari automobil) i onda traže kupca godinama, i naravno nikad ga ne nađu.
Biću iskren, ja sam pre dve godine tako prodavo Fiata Tipa, '91 u top stanju. Utegnut, dobar, nikad udaran, ne troši ulje, vuče "ko blesav", umerena potrošnja, pocinkovana limarija bez rđe. Svi sistemi rade, ništa pokvareno ili polomljeno. Od opreme - ništa što se danas smatra "opremom". Jedino pristojni Pioneer CD. I dao oglas na 1.000,00. Jedina razlika je bila u tome da sam ja stvarno želeo da prodam auto, pare su mi trebale. Dakle, trebalo ga je prodati što pre, tj. u pristojnim roku od nekoliko nedelja, do mesec dana. I prodao sam ga, naravno ali za 700,00
[ vaske2 @ 20.07.2012. 09:47 ] @
A ima i onih koji baš preteraju sa cenom za auto star 20 godina,šta mislite da li će i kad će ovaj da se proda za ovu fiksnu cenu???
http://www.polovniautomobili.c...26595/volkswagen_golf_2_16_td/
[ Java Beograd @ 20.07.2012. 10:15 ] @
Naravno da neće.
[ etjen @ 20.07.2012. 12:30 ] @
naravno.
A plus što laže. Ovaj Golf nije TD, nego običan dizel...
[ KrkaCiC @ 20.07.2012. 12:47 ] @
Ne zaboravite da je G2 auto ciljne grupe ljudi koji traze sto prostiji auto,znaci bolje obican D nego TD
[ ime.prezime @ 20.07.2012. 12:50 ] @
onda ce poslednje serije yuga vredeti kao suvo zlato :)))
[ Java Beograd @ 20.07.2012. 13:04 ] @
Citat: vaske2: ... šta mislite da li će i kad će ovaj da se proda za ovu fiksnu cenu??? Pazi, potpuno verujem svemu šta je napisano na oglasu, ali jednostavno, ne isplati se prodavati takav auto. Mnogo je bolje koristiti ga.
[ etjen @ 20.07.2012. 13:33 ] @
ja ne verujem jer je slagao u samom naslovu da bi verovatno napalio klince
[ vladd @ 20.07.2012. 14:41 ] @
Citat: Java Beograd: Naravno, postavlja se pitanje koliko vlasnik zaista želi da proda auto. Imaš ljude koji žele da auto bude u "pravim rukama" (emotivno vezivanje za stari automobil) i onda traže kupca godinama, i naravno nikad ga ne nađu...
Gde me nadje..
Samo je jos gori slucaj, auto je otisao, ali je kupac zbunjen posto se raspitujem za njega kao za dete na ekskurziji
A bice i kritika oko redovnog servisa, pokusava da "zabusava" na ulju!!!!
Poz
[ Zarko Silic @ 20.07.2012. 15:50 ] @
Ako je tacno to sto tip kaze i ako su slike autenticne, pre ce dobiti te pare na Zapadu nego ovde kod nas.
http://suchen.mobile.de/auto/v...ltOrder=DESCENDING&lang=de
Srbi vise vole mladja auta ( 2000. godiste pa na ovamo) makar to bili neopevani krsevi kakvi se uglavnom i nude na placevima za iste ili cak za vece pare.
P.S. Sasvim sam siguran da Milojkovic svoga Golfa 2 ne bi dao za ove pare.
[ etjen @ 20.07.2012. 15:57 ] @
Zarko svuda ima likova koji nude kola po suludim cenama.
Ovaj Golf nije oldtimer i nema ama baš nikakvih razloga da se toliko ceni
[ Nocni @ 20.07.2012. 16:41 ] @
Nije budala ovaj koji prodaje golfa 2 nego taj neko ko ce to da kupi...
Ima onaj vic...
- Tata, kad ćemo mi da kupimo golfa 4?
- Kad izađe golf devetka!
P.S. Mi na forumu imamo grupu koja se brine i raspravlja o svojim 25 godina starim korolama i to sa takvim entuzijazmom da bi im pozavidjeli i mnogi vlasnici old tajmera...
Ne može auto biti na cijeni ni kao old tajmer sa 30+ godina ako je bilo konfekcija kad je bilo novo...
[ sasa022 @ 20.07.2012. 16:54 ] @
@Zarko Silic
Nije ti ovo Njemacka...
Koliko bi tamo,a koliko ovde mogao da dobijes za Vektru ?
I jel Milojkovic ima G2 ili G4 sa motorom od G2 ?
[ Zarko Silic @ 20.07.2012. 17:20 ] @
Nije to bitno da li je oldtajmer ili ne. Govori se o upotrebnoj a ne eksponatskoj vrednosti polovnjaka.
Dobro ocuvani auti nisu ni ovde jeftini. Ako je automobil 2005. i noviji to ne znaci automatski da je bolji i sigurniji. Postoje nevidjeni krsevi i medju novijim polovnjacima.
Jedino sigurno pravilo je da se jeftino ne moze kupiti dobar auto. Ako je rec o jako starom vozilu, a dobrom i ocuvanom onda je to jedna cena, a ako je rec o novijem onda je to neka druga cena, ali ni jedna od te dve cene u relativnom kontekstu nije mala.
Ovaj beli golf sa linka ne deluje lose mada mu je motorni prostor malo kokosinast i ako njegov vlasnik potencira ocuvanost i pedantnost onda bi u najmanju ruku trebao ovako izgledati:
P.S. Milojkovic ima jednog jako dobrog i sredjedjenog G2 dizela. Dakako sa klimom i svom potrebnom dodatnom opremom.
Za Vectru bih ovde dobio 3000 eura (misli u roku od pola sata ako bih se odlucio prodati). Verovatno ni u Holandiji ne bih dobio vise. Po njihovim standardima jos uvek nema benefite oldtajmera popur Golfa 1 ili Mercedesa 123 te zbog toga dobri primerci nisu na tako visokoj ceni.
[ Boris Tadić @ 20.07.2012. 19:37 ] @
500e je red veličina tursko-bugarskog frižidera iz neke falš fabrike koja ne postoji, nego samo lepi nalepnice - pa nikoga nije briga,
a 1000 zvuči jako veliko i samim tim povlači razne dileme, neuroze i stresove.
[ vaske2 @ 20.07.2012. 21:32 ] @
@Zarko Silic
Eto ja na primer ne bih nikada kupio auto sa ovako uglancanim motorom kao na tvojoj Vectri,više volim kada je motor prašnjav i zaprljan te se može videti pravo stanje zaptivki i ostalih sklopova na motoru.
Ovo mi deluje onako "a la Bubanj Potok",gde Valjevski i Šabački šverceri operu i izglancaju motore pa deluju kao novi,pri čemu ne sumljam da je tvoj u zaista fabričkom stanju...
Razumem ja i ovo"pedantnost"što ti kažeš ali mislim da je motor dovoljno povremeno prebrisati malo radi prašine,a ne non stop ga trljucati i prati. Pranje eventualno posle dosta zimske vožnje po soli...
[ Zarko Silic @ 20.07.2012. 22:29 ] @
gresis sinak ,
na Bubanj potoku su lakirani motori brrrr, to najvise mrzim od svega. Samo diletanti tako nesto rade.
ovaj moj je od 1. dana takav i nikada nije ni sa cim mazan niti je, ne daj Boze lakiran. Samo je povremeno obrisan suvom krpom (ponekad vlaznom viledom).
potpuno identicno kao i ovaj
P.S. Kod onog Golfa2 motor nije prljav vec je obican svinjac. Vlasnici Golfa 2 koji drze do svog auta, prvo sto mu naprave je suspleh koji sprecava da motor bude svinjac.
[ pajapop @ 21.07.2012. 18:57 ] @
Ako je onaj GOLF ukupno presao 190000 km," U NEMACKOJ PRESAO OKO 70000KM A U SRBIJI OKO 20000KM, " pitam se gde se dade ostatak od 100000 km,... ili ja ne znam da racunam. A vidi se i veliki disbalans izmedju motornog prostora i spoljasnosti : "spolja gladac iz nutra jadac". Meni se cini da je taj auto ipak farban, do duse ne skoro, ali ipak farban.
Uporno tvrdim, da za kupovinu bilo kog automobila u bilo kojoj klasi, treba konsultovati katalosku procenu AMSS, i da to bude pocetni reper u odredjivanju cene. Ako je auto ocuvan, to samo treba da olaksa prodaju, a ne da vestacki dize cenu, kao "za mene to toliko vredi, ili meni toliko treba". Onaj golf po kataloskoj proceni vredi oko 1600 evra. Ako prodavac dobije te pare ili bar veci deo, onda mu se sigurno isplatilo, glancanje unutrasnjosti kabine, i onoliki opis u oglasu. Nesumnjam da nije odrzavan... tu necu da gresim dusu... ali ce se taj auto prodati brze i bolje nego sto se nadate!
[ CiM0beTa @ 22.07.2012. 08:01 ] @
Citat: Java Beograd:
Naravno da neće.
posle ovolike reklame, mozda i proda :)
Naravno da je farban, ali na nekim slikama se vidi i korozija (kod stop svetla), sto uzivo izgleda mnogo gore. Bas ga je preterao sa cenom. Ali dao bi ga on za 2000 evra ..ladno..ako ne i manje. Gori su oni koji stave cenu 1e pa moras da gledas u pasulj, o cemu se tu radi...
[ Zarko Silic @ 22.07.2012. 08:19 ] @
CiM0beTa je odlicno zapazio detalj oko zadnjih svetala.
Najverovatnije postoji jos mnogo detalja koji pricu iz oglasa diskvalifikuju na ovaj, ili onaj nacin, koji se ne mogu videti na ovako losim fotografijama, a oni koji traze (i kupuju) takav automobil savrseno se razimeju u vozilo koje kupuju. Tesko da im nesto moze promaci.
Zbog toga, onima koji prodaju takve automobile nista nece pomoci galama sa oglasa ako vozilo zapravo nije takvo kao sto pricaju.
Relativno veliku cenu nije nemoguce postici ali zato automobil mora biti u top stanju kao sto je na primer jedan ovakav:
http://suchen.mobile.de/auto-i...31&negativeFeatures=EXPORT
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 22.07.2012. u 21:58 GMT+1]
[ vaske2 @ 22.07.2012. 10:32 ] @
Pa sad da li je korozija ili vosak...teško se može sa sigurnošću reći na osnovu ovako loših fotografija.
A da ima dosta nelogičnosti počev od kilometraže pa ovoga TD,a ono običan D???
[ CiM0beTa @ 22.07.2012. 10:50 ] @
Korozija je, skoro sam siguran, a i vrata pogledati stub, tu je isto trulo. Za sajtne i rubove moze samo da se predpostavlja... Vidjao sam ja mnogo lepse slike a kad se vidi uzivo, sramota te sto si uopste dosao da vidis. Tek kad tako pogledas nekoliko auta, shvatis koliko slike umeju da zavaraju.
Dok evo golf, sto je postavio Zarko...je za prave zaljubljenike. Ali je i cena oldtajmerska.
[ etjen @ 22.07.2012. 14:17 ] @
ta cena svakako nije za nekoga ko bi kupio tog Golfa da bi ga vozio. Možda pre kao investiciju pa da za 15-tak godina traži više.
Mada, Golf je veliko-serijski auto, treba puno vremena da prođe da bi on dobio neku pravu oldtimer vrednost koja je veća od ove iz oglasa...
[ Java Beograd @ 22.07.2012. 15:52 ] @
Oko čistoće motora.
Ima par nelogičnosti na slikama čuistih motora koje je postavio Žarko. Prvo što mije upalo u oči je nova ekspaniziona posuda sistema za hlađenje tj. posuda tečnosti vretrobrana (ne kapiram tačno šta je na ovim slikama). Ma kako prao motor, te posude ne mogu tako da izgledaju na autu starijem od 3 godina.
[ CiM0beTa @ 22.07.2012. 18:45 ] @
a pogledajte ovaj:
http://www.polovniautomobili.c...s1462098/volkswagen_buba_1303/
prosle godine, secam se bio je 10000 evra. Da ti srce stane :)
[ Zarko Silic @ 22.07.2012. 20:53 ] @
@ Java Beograd,
koja ekspanziona posuda? Ima ih vise.
[ tamindus @ 22.07.2012. 23:43 ] @
Ono sa linka jeste TD.
[ HoT_Steppa @ 23.07.2012. 19:54 ] @
Bubu moze da voli samo neko ko nije vozio drugi auto. Hitlerovo cedo, fuj.
[ Milojkovic @ 23.07.2012. 22:44 ] @
Taj auto je samo dubinski opran i nista vise inace za pravu dvojku koja je zaista u odlicnom stanju platio bih uvek i vise od 2500 evra.
[ etjen @ 23.07.2012. 22:50 ] @
koje sa linka? Onaj beli Golf je običan dizel. Čak mu je i snaga data lepo kao što jeste - 60 ''konja''. I na slici motora ja turbinu ne vidim...
[ Zarko Silic @ 23.07.2012. 22:54 ] @
Ne mozes turbinu ni videti jer je sa druge strane motora. Ako vidis Bosch pumpu onda ne mozes videti turbinu
60 KS jeste podatak za turbodizel. Fabricki kod motora je 1V.
Obican ima 55 ks.
[ Milojkovic @ 23.07.2012. 22:55 ] @
Citat: Zarko Silic:
Ako je tacno to sto tip kaze i ako su slike autenticne, pre ce dobiti te pare na Zapadu nego ovde kod nas.
http://suchen.mobile.de/auto/v...ltOrder=DESCENDING&lang=de
Srbi vise vole mladja auta ( 2000. godiste pa na ovamo) makar to bili neopevani krsevi kakvi se uglavnom i nude na placevima za iste ili cak za vece pare.
P.S. Sasvim sam siguran da Milojkovic svoga Golfa 2 ne bi dao za ove pare.
Zarko video si kakva je moja dvojka i kako je odrzavam a plus imao si priliku da vidis u kakvom je stanju bila posle onog udarca koji je primila od pozadi tu u Temerinu.
Na mom automobilu se tad iskrivio zadnji branik pukla su dva parking senzora i ulubila se zadnja daska dok je na grande puntu pukao kompletan prednji kraj ( branik hladnjaci ventilator nosac motora , akumulator hauba i sofer sajbna ispaljeni su i vazdusni jastuci .Ja sam put nastavio dalje a on je morao na slep sluzbu jer se auto star tri meseca sav razleteo elektro servo je otkazao prosulo se ulje iz kartera.
Moja dvojka je tenk za te plastikanere a cena i njena vrednost su za mene neprcoenljivi.Godinama jurim neku dobru dvojku da je uzmem da mi bude u kolekciji ali avaj u ponudi su uglavnom krsine.
[ straniplacenik @ 23.07.2012. 23:50 ] @
ne shvatam kako mozes da poredis udar koji je tvoj auto dobio u dupe drugi koji je udario prednjim krajem... nije isto, a verovatno je i on tebe sustigao i tu ima mnogo faktora koji uticu na ishod sudara...
drago mi je sto nisi ti bio taj koji je udario u zadnji kraj punta, ne verujem da bi sada bio toliko srecan...
[ Milojkovic @ 24.07.2012. 00:09 ] @
Ja sam pazljiv vozac(majstor) za razliku od ovih novokomponovanih ( biznismena) kojima ne pomaze ni abs ni esp ni trista cuda tehnike kad ne zanju da voze a uz to u dzepu nemaju ni 200 evra da plate stetu a vajni su zastupnici i direktori i menadzeri .Ja sam svoj auto platio posteno u cugu odrzavam ga maksimalno kvalitetno a oni voze na lizng pusing krpare natezu i nemaju koncentraciju za voznju jer sve vreme racunaju koliko im je ostalo dana do sledece rate, koliko imaju jos goriva u rezervoaru , da li im sledi otkaz, hoce li uskoro zavrsiti u bajbokani.....
Lik koji me je udario nije mogao da popuni evropski izvestaj jer su mu sve vreme zvonili telefoni a nije mogao da plati ni slep sluzbu jer avaj slepadzija koji je prvi naisao je trazio kesh a on je bio liht roze.Vajkao se da me nije video kako stojim na semaforu , da dnevno predje 500 km , da mu stalno zvone telefoni, da ga ubi kredit, da ga generalni direktor stalno kinji i preti mu zatvorom da ga ucenjuju neki lokalni politicari....
[ supermario @ 24.07.2012. 02:12 ] @
Ha ha ha, posteno se ismijah.Kod nas u Hercegovini su majstori najveci manijaci za volanom, oni, kao, posto popravljaju auta znaju i vjestije i bolje i da ih voze pa divljaju li divljaju...
Sto se tice Golfova 2, dodji u Trebinje i biraj, odlicnih dvojki ima koliko hoces, ovdje je to nacionalni brend.A ponesi i 3000 evra, mislim, ako hoces ocuvan i dobar primjerak iz '92..., k'o nov sto se kaze...
[ etjen @ 24.07.2012. 20:09 ] @
Citat: Zarko Silic: Ne mozes turbinu ni videti jer je sa druge strane motora. Ako vidis Bosch pumpu onda ne mozes videti turbinu :)
60 KS jeste podatak za turbodizel. Fabricki kod motora je 1V.
Obican ima 55 ks.
onda mora biti da sam nešto zaboravio/pobrkao. Imao sam dvojku dugo i motor je izgledao identično, a moj je bio običan dizel.
Inače, nije valjda da je razlika u snazi bila samo 5 konja?!?
[ tamindus @ 24.07.2012. 22:14 ] @
1.6D ima filter vazduha iza motora a ne sa strane i to se odmah vidi.To je motor sa malom turbinom.Razlika je 4KW.Al je motor neuporedivo mirniji u odnosu na obični 1.6D.Ne napadnu te tabla i volan kad ga upališ na -15.
[ Zarko Silic @ 24.07.2012. 23:01 ] @
Citat: etjen:
Inače, nije valjda da je razlika u snazi bila samo 5 konja?!?
Da, postoji nekoliko verzija turbodizela u Golfu 2, bez i sa interkulerom: 60, 70 i 80 KS
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 27.07.2012. u 12:54 GMT+1]
[ etjen @ 24.07.2012. 23:15 ] @
pfi bre, šta ti je tehnika
Stvarno neverovatno da je samo 5 konja jači sa turbinom. Ja se sećam onda verovatno onih ''jačih'' verzija.
tamindus - to sa filterom nisam ni primetio.
Moja greška
[ Milojkovic @ 26.07.2012. 21:43 ] @
Citat: supermario: Ha ha ha, posteno se ismijah.Kod nas u Hercegovini su majstori najveci manijaci za volanom, oni, kao, posto popravljaju auta znaju i vjestije i bolje i da ih voze pa divljaju li divljaju...
Sto se tice Golfova 2, dodji u Trebinje i biraj, odlicnih dvojki ima koliko hoces, ovdje je to nacionalni brend.A ponesi i 3000 evra, mislim, ako hoces ocuvan i dobar primjerak iz '92..., k'o nov sto se kaze...
Eh da ih ima i ovde pazario bih ga bez razmisljanja ali avaj druga drzava.
[ botr @ 27.07.2012. 06:33 ] @
Ti uzmi neki krs, pa prekucaj brojeve ....
[ jnk @ 27.07.2012. 09:54 ] @
Ovaj forum je dostigao svoj vrhunac. Golf dvojka dizel je zvanicno predstavljen kao vrhunski automobil.
[ etjen @ 27.07.2012. 10:46 ] @
pa kad pogledaš unazad - polako se gradilo ka tom cilju
[ pri3rak @ 27.07.2012. 10:49 ] @
Citat: jnk:
Ovaj forum je dostigao svoj vrhunac. Golf dvojka dizel je zvanicno predstavljen kao vrhunski automobil.
Koji je to auto bolji od Moskviča? :)
[ supermario @ 27.07.2012. 11:11 ] @
Golf II i jeste u svoje vrijeme bio odlican auto, cak sve do 2000. godine, kasnije ga je vrijeme pregazilo i sad je suludo pricati o tome da li je GII dobar auto...!To sto uvijek ima onih koji bi ga kupili prije nekog novijeg i boljeg auta, a za iste pare, to je druga prica...
[ Nocni @ 27.07.2012. 21:06 ] @
Citat: Milojkovic:
Zarko video si kakva je moja dvojka i kako je odrzavam a plus imao si priliku da vidis u kakvom je stanju bila posle onog udarca koji je primila od pozadi tu u Temerinu.
Na mom automobilu se tad iskrivio zadnji branik pukla su dva parking senzora i ulubila se zadnja daska dok je na grande puntu pukao kompletan prednji kraj ( branik hladnjaci ventilator nosac motora , akumulator hauba i sofer sajbna ispaljeni su i vazdusni jastuci .Ja sam put nastavio dalje a on je morao na slep sluzbu jer se auto star tri meseca sav razleteo elektro servo je otkazao prosulo se ulje iz kartera.
Moja dvojka je tenk za te plastikanere a cena i njena vrednost su za mene neprcoenljivi.Godinama jurim neku dobru dvojku da je uzmem da mi bude u kolekciji ali avaj u ponudi su uglavnom krsine.
Nevjerovatno je da neko tvrdi da je bolja starudija od golfa 2 nego grande punto...
Postoji na ovom forumu tema u kojoj je linkovan film sa crash testom golfa 2 gdje se vidi koliko je to u stvari govance od kola i kako je lako u njemu poginuti jer mu točak završava pod vozačkim sjedištem a gužvanje je do pola krova...
Taj test je radjen prije 6 godina i sada bi rezultat, naravno, bio još gori.
Poznat je stav većine vlasnika tih kršina od golfova dvojki u ovom istom stilu "moja dvojka je tenk za te plastikanere" što je naravno smijurija...
Ovo bi moglo da se shvati da je u pitanju neki veliki auto i zabluda njegovog vlasnika o "sigurnosti", većina je gledala onaj film na youtube-u gdje mali reno modus u direktnom sudaru totalno demolira vremešnog volvoa čiji vlasnici takodje večinom tvrde da je to tenk...
Golf 2 nije bio jak ni kad je bio potpuno nov i treba ljudi da shvate da je ovo sad 2012 godina i da je golf 2 ragetina!
[ etjen @ 27.07.2012. 22:01 ] @
pa ljudi su svojevremeno (u stvari golfIIvremeno) zvali Golfa II - mrtvački kovčeg, jer se navodno ginulo u njemu ko od šale. Tipa prilikom jačeg čeonog sudara upada ceo motor u kabinu i slično...
Zaista nikad nisam video nešto slično ali sam tu priču pre jedno 15-20 godina čuo sa više strana.
[ KrkaCiC @ 27.07.2012. 22:11 ] @
Zar nije poenta pri sudaru da putnici ostanu celi,a auto ko *ebe
Sta vredi blago havarisan auto,ako je vozac les
[ Milojkovic @ 27.07.2012. 23:37 ] @
Moj auto je limarijski dodatno pojacan i to ne iz razloga da bih se sa njim lupao nego da bih sa njim sastavio minimum jos jednu deceniju.Kad ta decenija istekne limarija ce se opet raditi .Ove plastikanere koji se sad proizvode uopste ne bih komentarisao i sto se mene tice po pitanju kupovine istih komotno mogu da stave katanac na fabriku.Naravno musterije uvek savetujem da ih kupuju jer od cega bih ja ziveo kad bi svi vozili ove dobre automobile kao sto je Golf dvojka.
[ supermario @ 27.07.2012. 23:38 ] @
Ja i sada imam Golfa II, potpuno ispravnog i redovno odrzavanog, ali starog 26 godina i povremeno ga vozimo jer ga ne mogu prodati osim budzasto, kad covjek vozi neki drugi i noviji auto tad vidi i tu ogromnu razliku u korist novog vozila, upravljivije, sigurnije, bezbjednije, klimatizovano itd.Tako da mi ostaje jedino da mislim da ti ljudi koji tvrde da je GII tenk nisu sjeli ni u kakvo drugo vozilo novije proizvodnje ili su u pitanju pasionirani ljubitelji starih automobila.
Sto se tice tog duela Golfa II i Grande Punta mislim da bi ishod bio isti u korist Punta da je Golf udario Punta otpozadi, tad bi Punto nastavio put, a Golf bi morao na popravku.
[ Milojkovic @ 27.07.2012. 23:47 ] @
Moj golf ima klimu a imam i vazdusne jastuke nista ne lupa niti skripi a sigurniji sam da me nece ostaviti nigde u odnosu na sve ovo sto se sad proizvodi.
Inace svakodnevno u radionici probam po neki noviji automobil i uopste me nisu ni po cemu odusevili .Jednostavno nemaju dusu i nisu po mom ukusu.
[ supermario @ 27.07.2012. 23:55 ] @
Otkad GII imaju vazdusne jastuke i klimu?
Ovi u nasoj drzavi to nemaju kao ni ABS, ESP, ASR, servo, tempomat, EBD, hladjeni pretinac, kozna sjedista,maglenke, senzore za kisu, senzore za parkiranje, Elektronski sustav pomoći pri kočenju BASElektronički raspoređivač kočenja (EBD), Pokazivač vanjske temperature, Upravljač i ručica mjenjača od kože, Mehan. mjenjač 6-brzina, putni racunar...
[ KrkaCiC @ 28.07.2012. 00:13 ] @
Citat: supermario:
Otkad GII imaju vazdusne jastuke i klimu?
Ovi u nasoj drzavi to nemaju kao ni ABS, ESP, ASR, servo, tempomat, EBD, hladjeni pretinac, kozna sjedista,maglenke, senzore za kisu, senzore za parkiranje, Elektronski sustav pomoći pri kočenju BASElektronički raspoređivač kočenja (EBD), Pokazivač vanjske temperature, Upravljač i ručica mjenjača od kože, Mehan. mjenjač 6-brzina, putni racunar...
Hoces reci da nemaju skoro nista
[ Milojkovic @ 28.07.2012. 01:06 ] @
Ja sam u moj golf ugradio i klimu i vazdusne jastuke diskove na zadnje tockove sam stavio parking senzore grejac goriva u rezervoaru centralno zakljucavanje, podesavanje farova po visini pokazivac spoljne temerature sa alarmom za poledicu .....dakle eto imam sve sto mi treba.
[ Zarko Silic @ 28.07.2012. 08:22 ] @
Jeste, ali si precutao da si ugradio i posebnu sinu (kamuflitanu ispod straznjeg branika) u koju se Grende punto nasukao i raspao kao kula od karata.
P.S. Trebao si slikati kako su izgledali i jedan i drugi auto nakon udesa pa se ne bi prevse diskutovalo oko toga koliko je koji star i koliko je koji "jak".
[ vaske2 @ 28.07.2012. 08:50 ] @
Auh,da je i ako je vozač Grande Punta to video,mogao te još i tužiti za neatestirane prepravke na vozilu,ugradnju kojekakvih šina i podizanje fabrički propisane mase vozila,tj prepravku putničkog vozila u BOV...
[ bakara @ 28.07.2012. 10:13 ] @
Citat: Milojkovic: Ja sam u moj golf ugradio i klimu i vazdusne jastuke diskove na zadnje tockove sam stavio parking senzore grejac goriva u rezervoaru centralno zakljucavanje, podesavanje farova po visini pokazivac spoljne temerature sa alarmom za poledicu .....dakle eto imam sve sto mi treba.
Daj molim te da vidimo te vazdusne jastuke?
[ etjen @ 28.07.2012. 10:50 ] @
^^^ +1 ^^^
bez ljutnje, ali ti Milojkovicu ili si zaludan potpuno, ili si nešto puput tvog teče, samo za VW :)
[ peromalosutra @ 28.07.2012. 16:24 ] @
+ sto je diskreditovao sebe kao majstora, jer iako misli da je Golf 2 najbolje vozilo, svoje musterije savjetuje da kupuju kvarljivije aute da bi imao vise posla.
Nebitno sad da li je u pravu ili nije (a nije), poenta je da svjesno vara svoje musterije.
Ne znam ko bi pri zdravoj svjesti isao kod takvog majstora.
[ botr @ 28.07.2012. 16:43 ] @
Citat: HoT_Steppa:
Bubu moze da voli samo neko ko nije vozio drugi auto. Hitlerovo cedo, fuj.
Da nam je jedan Hitler, da uvede red i da nas ekonomski oporavi .....
Citat: Milojkovic:
Moj golf ima klimu a imam i vazdusne jastuke nista ne lupa niti skripi a sigurniji sam da me nece ostaviti nigde u odnosu na sve ovo sto se sad proizvodi.
Inace svakodnevno u radionici probam po neki noviji automobil i uopste me nisu ni po cemu odusevili .Jednostavno nemaju dusu i nisu po mom ukusu.
Tu se slazem.
PS
Milojkovic bi mogao da uploaduje bar jednu sliku njegovog matorca, da vidimo kako izgleda to cudo. Sa svom ugradjenom opremom, moze biti da je bolji nego kad je bio nov
[Ovu poruku je menjao botr dana 28.07.2012. u 17:54 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 28.07.2012. 18:52 ] @
Citat: botr:Milojkovic bi mogao da uploaduje bar jednu sliku njegovog matorca
Mogao bi kada bi znao kako se to radi
Ja sam video njgov auto i stvarno ima toga dosta naknadno ugradjenog. Dakako profesionalno i pedantno. Nikako nije nabacano. Problem je u tome sto Suvi genije nije bas vican kompjuterskim vestinama.
[ botr @ 28.07.2012. 20:19 ] @
Steta :)
Sledeci put kad budes video Golfa, slikaj ga :)
[Ovu poruku je menjao botr dana 28.07.2012. u 22:24 GMT+1]
[ vaske2 @ 28.07.2012. 20:29 ] @
Citat: Zarko Silic: Mogao bi kada bi znao kako se to radi :D
Ja sam video njgov auto i stvarno ima toga dosta naknadno ugradjenog. Dakako profesionalno i pedantno. Nikako nije nabacano. Problem je u tome sto Suvi genije nije bas vican kompjuterskim vestinama.
Aha.....zato mi nismo nikada videli slike onog čuvenog Golfa 4 sa motorom Golfa 2,čak su se neki na forumu malo i ljutnuli na Milojkovića.
[ Milojkovic @ 28.07.2012. 23:46 ] @
Taj auto(golf 4) se vozi bez problema iako je bilo skeptika da ce sve to uspeti.Sto se tice mog Golfa Zare ga je video u radnom stanju bukvalno deset minuta nakon havarije koja se desila bas tu u Temerinu.Nakon te havarije imao sam opet gaf i to samo tri dana nakon sto sam ga popravio.Opet me je udario neki salabajzer ovog puta je udarac bio daleko jaci i to sa Hjundai I 30 u kog je odpozadi naletela opel astra G i nabacila ga na moj zadnji kraj.Pogadjate opet sam ja jedini nastavio put dok se Hjundai raspao ( branici prednji zadnji peta vrata zadnja soferka air bagovi svi do jednog plus zatezaci pojaseva vrata hauba hladnjaci farovi )Opel astra( prednji branik farovi hladnjaci ventilator izduvna grana kuciste uljnog filtera air bagovi )
Ja sam stetovao zadnji branik , levo stop svetlo, cev zadnjeg izduvnog lonca , parking senzore dok je zadnja daska ponovo ispeglana)
Posle ove havarije moj novi zadnji branik je dobio dodatnu sinu plus ispunu od stiropora a uporni nosaci su pojacani.
Vec razmisljam o instalaciji nekog siljka u zadnji branik koji bi prilikom jaceg udarca automatski izletao i busio nasrtljivca do samog bloka da ga naucim pameti.
Ljudi voze kao blesavi i ne drze odstojanje i cim dodje do nekog jeceg kocenja eto havarije.
[ bakara @ 29.07.2012. 09:25 ] @
Citat: Zarko Silic: Mogao bi kada bi znao kako se to radi :D
OK, ako ne zna da slika, moze bar da objasni kako se ugradjuju vazdusni jastuci u golf 2...
[ Nebojsa Milanovic @ 29.07.2012. 11:08 ] @
Imam jedno ozbiljno pitanje za Milojkovića:
Pošto je očigledno da si svoj auto pretvorio u fetiš, što nije ništa loše, niti je retko, skoro da je normalno, i ako već voliš Golfove, što takođe nije retko - zašto za svoj fetiš ne odabereš Golfa 4 umesto Golfa 2?
G 4 je u svakom smislu neuporediv sa G 2, mnogo je jači, sigurniji, stabilniji, serijski ima sve sigurnosne i druge sisteme zbog kojih te prozivanju za ih pokazuješ, vrlo lako se dorađuje, budži, frizira (samo softom lako na preko 200 KS a uz par hardverskih izmena na blizu 300 KS), sada više nije toliko ni skup, itd.
Ajd' da razumem ljubav i naklonost prema G2 u prošlom veku, ali u 2012. dičiti se Golfom 2, izmišljati sve i svašta, zapadati u situaciju da ljudima moraš da pokažeš to čemu pričaš, itd. - mislim da nema potrebe za tim.
[ deerbeer @ 29.07.2012. 11:29 ] @
Pa lepo je rekao covek da auto treba da ima dusu ako nema dzabe ti konji kubici itd...
[ supermario @ 29.07.2012. 12:19 ] @
Ja bih, onda, na tog mocnog Golfa dodao jos pozadi i neku lijepo ukrasenu i nesto duzu kuku od standardne , moze i niklovana pa kad neko opet naleti docekace ga kuka i posao rijesen, samo uzmes krpu i obrises...mnogo bolje rjesenje od te dodatne sine.
Samo, i dalje mislim da se taj tvoj oklopni golf ne bi lijepo proveo da udaris nekoga prednjom stranom Golfa...sem ako i naprijed nemas kakav stit?
NIje mi jasno ni ono oko potrosnje od 5l sa klimom i toliko dodatnih limova i sina na autu, smatrao sam da autu poraste potrosnja kad mu nabacis toliko dodatnih kg, ali...
Imam jednog druga, isto tako nepopravljivo zaljubljenog u svog Golfa II dizela koji po njemu trosi cak manje i od onoga sto fabrika kaze, jednom prilikom je na nekom pravcu iz cista mira ubrzao na otprilike 100km/h i onda odjednom legao na kocnicu.Kad smo svi izasli iz auta prilicno zacudjeni poceo je da mjeri trag kocenja tvrdeci da je sa 100km/h do zaustavljanja stao u manje od 30 metara iako su zaustavni tragovi mnogo modernijih vozila sa ABS-om skoro 40 metara, niko od nas nista nije komentarisao, samo smo se krstili...
[ Milojkovic @ 29.07.2012. 12:26 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Imam jedno ozbiljno pitanje za Milojkovića:
Pošto je očigledno da si svoj auto pretvorio u fetiš, što nije ništa loše, niti je retko, skoro da je normalno, i ako već voliš Golfove, što takođe nije retko - zašto za svoj fetiš ne odabereš Golfa 4 umesto Golfa 2?
G 4 je u svakom smislu neuporediv sa G 2, mnogo je jači, sigurniji, stabilniji, serijski ima sve sigurnosne i druge sisteme zbog kojih te prozivanju za ih pokazuješ, vrlo lako se dorađuje, budži, frizira (samo softom lako na preko 200 KS a uz par hardverskih izmena na blizu 300 KS), sada više nije toliko ni skup, itd.
Ajd' da razumem ljubav i naklonost prema G2 u prošlom veku, ali u 2012. dičiti se Golfom 2, izmišljati sve i svašta, zapadati u situaciju da ljudima moraš da pokažeš to čemu pričaš, itd. - mislim da nema potrebe za tim.
Golf 2 je auto po mom ukusu a golfa 4 razmatram samo u opciji da u nju ubacim motor od golfa 2 mada mi se ne svidjaju cene delova za 4 u odnosu na dvojku.
Moj izbor je ekonomicno vozilo po svim aspektima dakle potrosnja cena delova i nabavna vrednost istog.
Volim da prepravljam i doradjujem stare automobile koji moraju biti perfektno ocuvani.
Imao sam Trabanta u koji sam ubacio lombardini dizel motor i bas sam se lepo i jeftino navozao a taj automobil je jos uvek u eksploataciji.
[ Zarko Silic @ 29.07.2012. 14:49 ] @
Tajna ovih zguznih udaraca koje Milojkovic ucestalo dozivljava u poslednje vreme krije se specijalmim atomskim kocnicama koje Golf 2 zaustavljaju u mestu.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 29.07.2012. u 16:50 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 29.07.2012. 18:16 ] @
A zasto mislis da je patolosko stanje kada neko svoje vozilo odrzava u top stanju? Tehnicki savrseno ispravno?
Ako uvek ima nove gume, diskove, kocnice i ako menja pneumatike svaje 3 godine bez obzira na velicinu sare?
Ako je u automobil ugradio klimu, ABS, AIR jastuke?
A pri svemu tome vozi mali i skroman automobil. Automobil koje se jeftino i efikasno odrzava i koji malo trosi?
Zasto je to patologija?
Napomena: Ova post je odgovor na jedan prethodni koji je zbog uvrede otisao u Recycle bin!
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 29.07.2012. u 19:50 GMT+1]
[ supermario @ 29.07.2012. 19:37 ] @
Naravno da svaki auto treba odrzavati u top stanju sto se tice tehnicke ispravnosti i mijenjati sve vitalne dijelove cak i prije vremena, posebno kocioni i upravljacki dio, ulje, remenje itd. ponajvise radi licne bezbjednosti, nerviraju me judi koji na to ne obracaju paznju jer su potecijalna opasnost za sve nas.
Ali, tvrditi da automobil star 20 i vise godina moze biti u top stanju i bolji od automobila starog par godina poput Grande Punta je u najmanju ruku smijesno, mogu ti dijelovi koji se cesto mijenjaju biti u top stanju na Golfu, ali svaki saraf i svaki drugi dio na takvom automobilu moze svakog momenta da otkaze ako ni zbog cega drugog onda zbog dotrajalosti, koji to proizvodjac daje bilo kakav vid garancije za auto star vise od 20 godina?
I na kraju, ko bi od Vas koji tvrdite da je Golf jaci i sigurniji od Grande Punta bio voljan sjesti u tog tenka od Golfa i direktno se sudariti sa eto tim plasticnim Puntom?Ja se dobrovoljno javljam da vozim Punta...
[ etjen @ 29.07.2012. 19:56 ] @
ako bi već morao da biram, ja bi se javio i da vozim Smarta ako treba, samo ne Golfa II u čeonom sudaru, pa sve i da ima vazdušne jastuke
[ Milojkovic @ 29.07.2012. 22:26 ] @
Zarko je video moj automobil .Dakle golf dvojka ima potpuno nove michelin gume (letnje ) i set drugih alu felni sa takodje novim gumama za zimu Michelin naravno.Kocnice zakivaju ( u tome i lezi tajna zasto ovi iza mene ne uspevaju da reaguju :)) plocice ATE, diskovi ATE kociona klesta prednja i zadnja menjam svake tri godine( imam pozamasnu kolicinu na lageru TAS zalihe :)>Sto se tice safova i ostalih sklopova oni su u perfektnom stanju jer sam ih sve hromirao i plus sam ih sve prilikom montaze mazao sa keramik sprejom a onda preko toga cink sprej .Svake godine po zavrsetku zime kompletan automobil se pere i u sve supljine se ubacuje vosak.Korozija jednostavno nema teoretske sanse da se zapati kad je automobil pun voska.Na tehnickom pregledu kinjim i nerviram one jadnike kad vide kako golf koci i u kakvom je stanju.Izduvni gasovi su posebna prica posto moj automobil koristi iskljucivo euro dizel uz dodatak aditiva a uz sve to imam i katalizator koji se montira samo za tu priliku.
[ bakara @ 29.07.2012. 23:09 ] @
Ali nikako da odgovoris kako si to ugradio abs i vazdusne jastuke?
Pre bih rekao da je ovo neka zajebancija...
[ Milojkovic @ 29.07.2012. 23:27 ] @
Abs je iz golfa 2 gti i to nije bio uopste problem instalirati posto sam kompletan zadnji most sa diskovima stavio od tog modela.Zadnja kociona klesta sam stavio jaca od golfa trojke.Vazdusni jastuci volan pojasevi sa zatezacima i prednja sedista su od Pola iz 2004 kao i centrala to takodje za mene suvog genija nije bio nikakav problem da instaliram i namestim da sve funkcionise.
[ sasa022 @ 29.07.2012. 23:38 ] @
@Milojkovic
G4 sa motorom od G2 D,pa sad G2 sa vazdusnim jastucima....
Gde su slike ???
Ovako samo mozete da lozite masu....
[ supermario @ 29.07.2012. 23:39 ] @
Svaka cast, kako onda ne umijes sliku da postavis, a tolike komplikovane prepravke si znao, da vidimo to cudo?
[ Milojkovic @ 29.07.2012. 23:46 ] @
Svu svoju genijalnu memoriju trosim na konkretne stvari kreativne prirode pa nemam vremena da se pozabavim sa softversko sajberskim stvarima.
[ supermario @ 29.07.2012. 23:47 ] @
A to je u pitanju...izvini jarane, nisam te prepozn'o.., sto bi rekao Maca...
Ja ga ovako nekako zamisljam:
[ Milojkovic @ 29.07.2012. 23:48 ] @
To je vec radikalna prepravka.Stil Milojkovica genija je da sve mora da deluje onako standardno dakle da ne bode oci i da bude jeftino za odrzavanje uz sto manje ulozenog novca da se dobiju sto bolji rezultati.
[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 31.07.2012. u 02:02 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 29.07.2012. 23:59 ] @
Original ABS za Golfa 2 moze da se kupio jeftino po oglasima.
Nedavno je lik ovo prodao za 1.000 dinara. (Kaze da je ispravno),
a airbag je postojao jos u Golfu 1
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 30.07.2012. u 01:24 GMT+1]
[ Milojkovic @ 30.07.2012. 00:01 ] @
Zare abs i jeste od golfa dvojke sedista su od pola i to samo prednja.
[ supermario @ 30.07.2012. 00:02 ] @
Nisi dobro procitao Zarko, ABS je iz GII GTI, a air-bag iz Pola...
[ Milojkovic @ 30.07.2012. 00:06 ] @
Felne aluminijumske su od golfa 3 sedmokrake roling stons imam ih tri seta a gume sam stavio 175 65 14 da bih imao visi profil a manju gazecu povrsinu tako da sam dobio i na udobnosti.
[ vaske2 @ 30.07.2012. 20:23 ] @
@Milojkovic
Ukoliko si zaista sve ovo što kažeš i uradio nemožeš više da tvrdiš kako voziš jeftin a,pouzdan auto na kome je sve prosto,počev od održavanja.Izašao je on tebe do sada više nego novi Golf 6,a ako zaračunaš i vreme koje si potrošio na sve te silne prepravke, da si ga potrošio na popravke auta mušterijama...bilo bi para za još jedan nov auto...
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 00:55 ] @
Nema nove dvojke pa me stoga golf 6 ne zanima.Cena mog zadovoljstva je nemerljiva.Ja uopste nisam ni rekao da je moj automobil jeftin po pitanju vrednosti nego po pitanju odrzavanja u odnosu na ove nove sklopocije pune kvarljivih delova i krhkih komponenti projektovanih da ti zivce kidaju.
[ codeNO @ 31.07.2012. 01:14 ] @
Pa ako neko radi zbog licnog zadovoljstva onda to nema cenu i ne moze se gledati koliko je para dao, verovatno ni upola toga sto ti pricas jer po njegovoj prici sve nabavlja jabe. I da je tacno za G6...kao sto je rekao... ostali Golfovi nemaju dusu
Sta je G3 G4 G5 G6 sem update od G2, samo sto je on zadrzao istu sasiju a uradio hardware upgrade. Nadam se da ce mu neko pomoci da ubaci slike
I opet ga nisi slusao.... Citat: Milojkovic ...da bude jeftino za odrzavanje uz sto manje ulozenog novca da se dobiju sto bolji rezultati
Odrzavanje ovakvih sistema na G6 nije jeftina a on opet to sve ima za male pare
@Zare...ono ti je slika G1 cabrio koji je u poslednjim serijama prodaje na USA trzistu morao da dobije AIRBAGS zbog njihovih zakona dok se nije pojavio G3 cabrio pa su mu dodavali sve i svasta da bi preziveo tranziciju. Na drugim trzistima nije imao airbags pa ne moze se reci da je i Golf 1 imao tu vrstu opreme
A kako ljudi zaboravljaju istoriju kada neko kaze ima full opremu odmah se misli samo na novija vozila, a ABS i klima u kolima je jos od 70tih....a vazdusni jastuci pocetkom devedesetih
To sto smo mi G2 u celoj Jugoslaviji vozili sa JX ili CL opremom pa nismo znali da moze biti opremljen jos necim osim tapacirunga na vratima je nas problem, ali zato je Nemac ili bilo koji drugi mogao da bira izmedju:
klime, ABS i sa kontrolom proklizavanja prikolice, grejacima retrovizora i sedista koja opet su mogla biti podesiva u 8 smerova i elektricna i kozna, digitalna instrument tabla, projektore u farovima i pranje farova, el prozori svi a ne ko sada samo prednji, tempomat, board kompjuter koji je pokazivao sve kao i danasnji pa onda razni modeli kako syncro, wolfsburg special limited, County Golf, GTI, GTD, Rallye i edicije po paketima opreme kojih ima bar 20
...ti si u stvari sa G6 dobio isto ovo samo lepse upakovano...u noviju foliju
e da ...i preteca svih hibrida ...CitiStormer i CityHybrid (dizel+elektro)
http://www.electroauto.cz/golf2_citystromer.html
i Jetta
[Ovu poruku je menjao codeNO dana 31.07.2012. u 02:36 GMT+1]
[ supermario @ 31.07.2012. 01:27 ] @
Ha ha ha, ja mislim da je jedino sto je u ovom slucaju nemjerljivo cijena tvog nerviranja da ti neko ne cukne to cudo od auta i da na njemu sta ne crkne, a to se nikakvim parama ne moze kupiti, to si u pravu.
Ja idem logikom da sam ja kupio auto, a ne da je auto kupilo mene i da treba da mu robijem i sluzim, ono treba da sluzi mene, jedino se u tome razlikujemo.
[ codeNO @ 31.07.2012. 21:55 ] @
Isto kao da je cuknuo G6 koji sam juce kupio
[ etjen @ 31.07.2012. 22:36 ] @
ja nemam ništa protiv da neko voli svoj auto i da ga lepo sredi i da pravi fetiš od njega.
Štaviše, to mi je super.
Ali je glupo pričati kako su novi automobili s*anje i kako je samo Golf II valjao i i dalje valja. I plus pričati kako je ultra bezbedan auto, što je u najmanju ruku smešno.
Lepo je to što imaš tako dobrog i čuvanog i nabudženog Golfa, ali na kraju krajeva, taj Golf je samo tebi vredan i samo tvoja igračka i besmisleno je omalovažavati mišljenja drugih i godine auto industrije koje su došle nakon te dvojke.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|